BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kunnen we A. Luque gebruiken?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Albert Luque schijnt het volgens de Spaanse media niet naar zijn zin te hebben onder Martin Jol en wil toch een beroep doen op Ajax om transfervrij naar Malaga te vertrekken. Hij zou dit Ajax vandaag kenbaar gaan maken.

Dat meldt La Opinion de Malaga maandagochtend. Luque speelde de eerste wedstrijd tegen Bristol City, maar zat tegen Southampton op de bank. Dat heeft alweer aan hem geknaagd volgens het medium. Bron: ajax1.nl

Daarna las ik dit:

Ajax en Albert Luque gaan deze week om tafel
De Spaanse aanvaller Albert Luque zal deze week om tafel gaan met zijn club Ajax. Hij zal met de Amsterdammers praten over zijn toekomst. Sinds zijn komst naar de ArenA heeft Luque weinig indruk gemaakt. In zijn eerste seizoen speelde hij nog regelmatig, de afgelopen jaargang werd hij verhuurd aan Málaga.

De voorhoedespeler staat in de belangstelling van verschillende clubs. Málaga wil Luque definitief overnemen van Ajax. De Spanjaard kan bij die club zijn handtekening zetten onder een driejarige verbintenis. Het is echter ongewis of Luque daar interesse in heeft. Bron: voetbalcentraal.nl

Kijk ik vind het helemaal geen slechte speler, maar hij moet zich gewoon bewijzen bij ajax net als elke andere speler. En als zn koppie alweer gaan hangen als hij 1 keer op de bank zit..Jaa Daag ga dan maar weg want dan kunne we je niet gebruiken vriend! En als invaller met geen motivatie maar wel een topsalaris. Sorry ga dan maar weg. Ik denk overigens wel dat hij goed kan presteren bij ajax, maar dat moet hij ook zelf willen.

Ik denk dus dat je een speler als Luque wel kan gebruiken als hij er echt voor gaat!

Wat denken jullie? houden of strik erom?

http://www.youtube.com/watch?v=fvjI1J0ezcI
bully
 bully - maandag 20 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
denk niet dat hij ajax nou echt sterker maakt.
heefd een mooie traptechniek maar vind hem traag en laat zich snel van de bal aflopen.
ook zijn mentaliteit is zwak.
heefd bij ajax toch in 16 wedstrijden gespeeld dus naar mijn mening kans genoeg.
is na la coruna nergens meer basis speler geweest ook niet bij malaga die hem nu voor prikkie wil hebben.
daarbij komt dat hij ook nog blessure gevoelig is.
en maakt zeker zijn salaris wat hij verdient niet waar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door bully --
freakie
 freakie - woensdag 22 juli 2009 - 20:43   quote  deeplink  
bully dat is heleemaal correct alleen die 16 wedstrijden zijn bijna allemaal in gevallen wedstrijden.. en bij dat invallen heeft hij toch ook practige dingen laten zien.. Ik weet het niet miss met een goede trainer kan het nog een klein beetje de oude worden maar een meerwaarde gaat hij niet hebben denk ik..
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 23 juli 2009 - 08:19   quote  deeplink  
Hij moet spits zijn met lopende mensen eromheen, als hij de bal kan intikken doet hij z'n werk wel, zou opzich wel bij Ajax passen als centrale spits, maar hij verdient gewoon veel te veel en brengt te weinig voor jullie.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 08:22   quote  deeplink  
genoeg goeie spelers... overbodig en te veel loon.. teminste voor een voetballer als Luque
bully
 bully - donderdag 23 juli 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 20:43 schreef freakie het volgende:
bully dat is heleemaal correct alleen die 16 wedstrijden zijn bijna allemaal in gevallen wedstrijden.. en bij dat invallen heeft hij toch ook practige dingen laten zien.. Ik weet het niet miss met een goede trainer kan het nog een klein beetje de oude worden maar een meerwaarde gaat hij niet hebben denk ik..
hij heefd zowiezo 3 of 4 wedstrijden achtermekaar in de basis gestaan.
toen maakte hij ook zijn doelpuntjes.
maar heefd mij toen niet overtuigd.
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 11:00   quote  deeplink  
nee klopt maar 3 of 4 is niet erg veel.. als hij daar doelpunten in maakt.. dan moet je kijken naar een vorbeeld van nu oleguer of sulejmani.. die zijn ook niet overtuigend geweest in hun doen en laten.. daarom denk ik dat een kans geven en dan ook een gelijkwaardige kans zeker niet slecht is.. Want denk dat cvitanisch en luque niet veel verschillen kwa nivo maar wel kwa speler.. alleen dat cvitanisch ook lkkr kan kopen en toch best snel is en luque die heeft een mooie techniek dus legt de ballen er denk ik makkelijker in.. maar zou luque ook niet iets voor AM zijn?
bully
 bully - donderdag 23 juli 2009 - 11:10   quote  deeplink  
am?
wat mij het meeste tegenviel aan lugue was dat hij zich wel heel kinderlijk van de bal liet lopen en dan ook gelijk zijn koppie liet hangen.
dus een mentaliteit die je bij ajax niet kan gebruiken.
vooral omdat het spel van ajax ook vraagt dat de verdediging al bij de aanval begint bij balverlies.
thesnitch
 thesnitch - donderdag 23 juli 2009 - 13:15   quote  deeplink  
als we 4-4-2 gaan spelen hebben we genoeg spitsen.. dus in dat geval lekker weg doen.
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2009 - 13:21   quote  deeplink  
luque heeft nog bij geen enkele club in de spits gespeeld. Ook niet bij la coruna want die ploeg speelde maar met 1 spits (makaay) hij speelde altijd vanaf links midden of als een echte nr10

Lijkt me dus ook niet verstandig om een speler in zijn nadagen om te turnen na een spits.

hij lijkt me, mits met de goede instelling wel een aanwinst voor ajax, maarja die instelling ontbreekt het hem nog wel eens aan.
Johnny5
 Johnny5 - donderdag 23 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Strik erom en wegwezen!!!!
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 17:32   quote  deeplink  
bully aanvallend middeveld(zoals aisattie ook wel is)
of inderdaad nr10
EstherAjax
 EstherAjax - vrijdag 07 augustus 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Ik vind zeker van wel!
Dat domme gezeik dat ie weg moet met een strik eromheen.. PFf, hij heeft amper wat kunnen laten zien!
Nu is t te laat... :S

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door EstherAjax --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Mag wel een slotje op lijkt mij?? Is inmiddels op huurbasis vertrokken.
remco k
 remco k - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:20   quote  deeplink  
hij heeft inderdaad amper wat kunnen laten zien, je zegt het zelf al..
oude koeien uit de sloot halen dit slotje graag
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:27   quote  deeplink  
hij is tog al verhuurt ,waarom die niet verkocht is?
sasja50
 sasja50 - zaterdag 08 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
contract is afgekocht toch? volgens mij zit ie nu in Malaga en is hij einde contract bij Ajax
Thomas
 Thomas - zaterdag 08 augustus 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 12:18 schreef sasja50 het volgende:
contract is afgekocht toch? volgens mij zit ie nu in Malaga en is hij einde contract bij Ajax
Is verhuurd, zie Ajax verhuurt Albert Luque aan Malaga

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kunnen we A. Luque gebruiken?









0.0162239