BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verhoeven zes weken uitgeschakeld

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 21 juli 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Jeroen Verhoeven is maandag tijdens de training geblesseerd geraakt. Onderzoek in het ziekenhuis bevestigde dat de doelman het middenhandsbeentje van zijn linkerhand heeft gebroken. De verwachting is dat hij zes weken is uitgeschakeld.
,,Ik heb de afgelopen vijf jaar bij wijze van spreken één keer een blauwe plek gehad", was de eerste reactie van de balende keeper, die kortgeleden de overstap van FC Volendam naar Ajax maakte.

Bron: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Verhoeven-zes-weken-uitgeschakeld.htm

Topaankoop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door Vieze furrrrr --
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 21 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
Niet zeuren... binnen 6 weken is ie terug en dan moet ie wsl nog 6 weken wachten voor die miss kans heeft om een keer te spelen. Dus no harm done..
Niet gelijk zeuren over Topaankoop! er zijn wel is vaker spelers gekomen die geblesseert raakten en op het moment dat ze er moeten zijn staan ze er gewoon weer.. Sarcasme heerst TEGEN ajax heb ik zo het idee
dennis
 dennis - dinsdag 21 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
haha gewoon te veel gegeten
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 21 juli 2009 - 11:26   quote  deeplink  
grappig.. Je kent zeker Piet Schrijvers niet meer?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
inderdaad Pjettr de Beer van de Meer.. daarbij het kan gewoon gebeuren.. OOK STEKEL ! hoelang was hij ook al weer uitgeschakeld ? volgens mij als ik me nie vergis zoon beetje meer dan de helft van het seizoen ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
je bent grappig.. wel humor dat hij maar 10 kilo meer weegt dan Stekelenburg aangezien die ook gewoon 95 kiloweegt.. Verhoeven vind ik Persoonlijk een goeie keeper voor zijn gewicht is hij Super Lenig en heeft hij een goeie reflex.. en haalt met gemak de hoeken daarbij als hij op je afstormt bedenk jeje nog wel 2 keer en tjah hij heeft de meeste tegendoelpunten van de eredivsie vorig seizoen maar ligt dat aan de keeper of de kwaliteiten van de Volendamse Selectie.. hoever kwamen ze ook al weer in de beker dankzij Verhoeven.. wie schakelde Ajax uit in de Beker dat was toch zeker de verdienste van Verhoeven dacht ik zo..
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 21 juli 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:
wie schakelde Ajax uit in de Beker dat was toch zeker de verdienste van Verhoeven dacht ik zo..
Dat lijkt me meer het gebrek van Ajax, snap niet dat er zo positief over zo'n keeper gepraat wordt, en Stekelenburg is gewoon lang en alsnog maar 84 kg, dat is zelfs nog vrij aan de lichte kant..

Stekelenburg:
Lengte 194 cm
Gewicht 84 kg
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 11:26 schreef Pjettr het volgende:
grappig.. Je kent zeker Piet Schrijvers niet meer?
ja die ken ik nog wel ja , kijk ook s naar de spelers uit die tijd en de spelers van nu kwa spieren dan zal je ook van mening zijn dat t lichaam van Verhoeven eigenlijk niet kan bij een club als Ajax , al is hij niet echt vet maar ook gewoon grof en uiteindelijk gaat t idd om wat hij tegen houd al vergat hij dat vorig jaar 67x te doen.....................
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
zit wel wat in , Verhoeven werd vorig jaar t meest uitgelachen in een uitwedstrijd .................juist ja : in de Arena!
als je toen had gezegd dat die bolle gekocht zou worden door Ajax hadden ze je echt uitgelachen!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 juli 2009 - 14:47   quote  deeplink  
tjah zoals ik zei heb hem nooit uitgelachen en daarbij het is een 3de keeper.. geen eerste of 2de keeper..
joey
 joey - dinsdag 21 juli 2009 - 15:57   quote  deeplink  
Goed hij is dus een tijdje uitgeschakeld maar we hebben vermeer nog en jeugdkeepers staat ook te sringen om mee te trainen eventueel dus komt goed! Vind het best een leuke aankoop hoor. Vind het geen slechte keeper! Liever hem dan een timmer..
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2009 - 16:02   quote  deeplink  
maak je toch niet zo druk, bij hoeveel elftallen gebeurt het uberhaubt dat de derde doelman moet spelen in het seizoen, bijna nooit
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 14:21 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Mijn moeder is ook niet dik, dus je mag er best wat over zeggen als je dat zou willen. En het is toch logisch dat er op zo'n keeper commentaar wordt gegeven, kost 300.000 euro, waarom geen jeugdkeeper of echt een ervaren rot? En dan nog heb ik em alleen ballen op zien rapen vorig jaar.. Ik word zelf ook graag eerlijk behandeld, ofwel ik hoor graag iemands mening over mijzelf.
Tuurlijk is het logisch dat mensen er wat over te melden hebben, alleen moet het wel een keer genoeg zijn, je vergeet trouwens het aantal ballen dat ie er vorig seizoen uithield.
bully
 bully - dinsdag 21 juli 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 13:55 schreef Pjettr het volgende:
is niet bijdehand.. is gewoon dat er een aantal mensen op een ajax forum zitten om de sfeer te verzieken en daar moet ook eens een keer op gereageerd worden.. voor de rest is jou bericht ook niet echt on-topic he ;) haha.. Gaat er gewoon over dat ze lopen te zieken over een goede keeper
je kan zelf reageren of niet.
als niemand er op reageert zijn ze het zo zat.
maar door te reageren haal je ze juist aan.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 16:02 schreef remco k het volgende:
maak je toch niet zo druk, bij hoeveel elftallen gebeurt het uberhaubt dat de derde doelman moet spelen in het seizoen, bijna nooit
goeie remco , met deze uitspraak zeg je dus eigenlijk hetzelfde als alle criticasters alleen verdoezel jij het met deze smoes!
ach logisch elke supporter beschermt zijn eigen spelers tegen de vijand (en zo hoort het ook) maar laten we nu s gewoon stellen:

stel ik had hier in April een topic geplaatst met daarin t feit dat Ajax Verhoeven aan zou moeten trekken als vervanger voor Dennis Gentenaar , nou dan had ik de volle laag gekregen hoor!
freakie
 freakie - dinsdag 21 juli 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Tsjaa ik kon me nog herinderen van vorig jaar dat we op het begin ook niet veel hadden aan aisattie
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 19:51   quote  deeplink  
klopt maar is wel een ander nivo............
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 19:58   quote  deeplink  
zag trouwens nog fff recente foto van hem en vergeleek die met 1 van 1,5 jr geleden : hij ziet er goed uit , is wel 8 kilotjes af dusssssssssssssssssssssss.......hij kan wel weer een pizzatje eten , haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verhoeven zes weken uitgeschakeld









0.0061349