BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zoveelste ajax-target weggekaapt: S. Prediger naar Fc Porto (3,3 miljoen)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - woensdag 22 juli 2009 - 01:22   quote  deeplink  
Sebastián Prediger heeft ervoor gekozen om zijn carrière in Europa bij FC Porto te starten. Volgens diverse media in Argentinië en Portugal zal de overgang van de middenvelder van Colón de Santa Fé in de komende 48 uur van een officieel stempel worden voorzien. Onder meer Ajax was in de markt voor de 22-jarige veelbelovende Argentijn.

Na de afloop van het Torneo Clausura, de tweede helft van de Argentijnse competitie, barstte de strijd om de handtekening van Prediger los. Ajax was een van de clubs die belangstelling toonde, maar kampte met concurrentie van Benfica, Boca Juniors, Espanyol en Lazio. Uiteindelijk heeft Porto de strijd om de Zuid-Amerikaan gewonnen.

Met de overgang van de enkelvoudig international is 3,3 miljoen euro gemoeid. De middenvelder zal donderdag of vrijdag naar Portugal afreizen om zich bij de selectie van Jesualdo Ferreira te voegen. In Oporto staan vijf landgenoten onder contract: Ernesto Farías, Mariano González, Diego Valeri, Tomás Costa en Andrés Madrid.

Prediger zal in het Estádio do Dragão een contract tot medio 2013 ondertekenen, en op jaarbasis ongeveer zeven ton gaan verdienen. Met de komst van Prediger lijkt de landskampioen van Portugal in te spelen op de interesse van Fiorentina voor de Braziliaan Fernando. Bron: Voetbalzone.nl

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=82580

Zoveelste Ajax-target dus weggekaapt! Wie zou de het middenveeld nu moeten versterken?! D. de Zeeuw komt waarschijnlijk niet. Prediger nu naar porto. Honda zie ik graag komen, maar is geen harde speler die we nnodig hebben. Gale misschien voor lm? Ik weet het niet.

Het moet wel een echte bikkel zijn. Een harde! Dat hebben we nodig, voor de rest zit het wel goed met de selectie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door joey --
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juli 2009 - 08:03   quote  deeplink  
gewoon nadeel dat buitenlandse clubs meer kunnen bieden.. kijk naar maxwell.. koste opzich niks maar Barca geeft gewoon een goed loon daar kunnen wij gewoon niet tegen op
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2009 - 12:01   quote  deeplink  
denk ook niet dat het alleen aan Ajax ligt maar meer aan de competitie, Ik bedoel buiten Ajax PSC TWente AZ Groningen Heerenveen en Feijenoord zijn er gewoon niet erg veel boeiende tegenstanders om tegen te spelen, dus als je dan ook nog eens meer gaat verdienen bij een andere club in een zwaardere competitie dan is het toch logisch dat er bijna niemnd naar Ned wil en daar is ajax ook gewoon de dupe van.
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 08:03 schreef nummer10 het volgende:
gewoon nadeel dat buitenlandse clubs meer kunnen bieden.. kijk naar maxwell.. koste opzich niks maar Barca geeft gewoon een goed loon daar kunnen wij gewoon niet tegen op
Maxwell was helemaal geen optie , al hadden ze t zelfde geboden had hij ook niet gekomen , die jongen is bij Ajax begonnen en Ajax is zijn cluppie maar hij wil wel in de top blijven spelen en dat is niet hier in NL !
Prediger heeft voor Porto gekozen en ook dat is niet alleen financieel hoor , er lopen ten 1e 5 landgenoten en ten 2e is Porto al jaren actief in de CL en Ajax niet , zo liggen de feiten , we moeten niet alles op geld afschuiven want de clubs waar deze 2 heen gaan zijn gewoon ook sportief veel interessanter.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juli 2009 - 14:57   quote  deeplink  
tuurlijk dat iis ook wel zo maar toch weet ik zeker dat loon wel meespeelt in een beslissing van een speler.. en wat je zei in dat andere topic heb je ook wel gelijk salarisen moeten ook wat eerlijk zijn maar is het in het echte leven ook niet zo ? bedoel waar ik werk en er komt iemand met veel ervaring en goeie papieren gaat die toch ook meer verdienen dan iemand zonder ervaring en mindere papieren (bedoel gewoon dat Atouba al op hoog niveau heeft gespeelt kijk bijv naar HSV en dat was niet 1 seizoen.. neemt ervaring mee dus gaat ook meer verdienen.. teminste zo zie ik het :)
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:
tuurlijk dat iis ook wel zo maar toch weet ik zeker dat loon wel meespeelt in een beslissing van een speler.. en wat je zei in dat andere topic heb je ook wel gelijk salarisen moeten ook wat eerlijk zijn maar is het in het echte leven ook niet zo ? bedoel waar ik werk en er komt iemand met veel ervaring en goeie papieren gaat die toch ook meer verdienen dan iemand zonder ervaring en mindere papieren (bedoel gewoon dat Atouba al op hoog niveau heeft gespeelt kijk bijv naar HSV en dat was niet 1 seizoen.. neemt ervaring mee dus gaat ook meer verdienen.. teminste zo zie ik het :)
het is niet alleen een geld kwestie..maar ook wat de sportieve mogelijkheden zijn en de warmte van een club..
en ik denk dat 1 ding vergeten wordt.
hoe graag wil je een speler?
met wil heeft psv engelaar binnen gehaald en hadden cisse en dani een tunnelvisie voor feyenoord.
pranjic braafheid en elia wilde ook graag naar ajax ondanks dat ze geen CL speelde en het lagere salaris.
want zeg nou zelf,heeft atouba getekend voor een appel en een ei of dat hij nergens anders terecht kon?

lijkt me niet.
martymcfly
 martymcfly - woensdag 22 juli 2009 - 18:14   quote  deeplink  
volgens mij sla je de spijker op zijn kop hoe graag wil je een speler. Ik denk eerlijk gezegd dat ajax deze speler helemaal niet wilde hebben. Ja uit de berichten in de media bleken er wat vage interesses te zijn, maar volgens mij nooit echt concreet, dus eerlijk gezegd vind ik de titel van deze topic overdreven stemmingmakerij. Het is nu toch wel duidelijk dat ze alle pijlen op de zeeuw richten
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 18:30   quote  deeplink  
8 maal scheepsrecht dan maar en de zeeuw binnen halen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 22 juli 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:30 schreef Shiva het volgende:
8 maal scheepsrecht dan maar en de zeeuw binnen halen.
Ajax heeft al een goeie selectie spelers zijn welkom,maar wij hebben geen inversteerders nodig maar we kopen niet spelers voor elke prijs..daarin hebben we feyenoord als grote voorbeeld hoe je in de schulden kan komen!
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 18:42   quote  deeplink  
dan moet je de salarissen bij Ajax toch s nalopen.........
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 22 juli 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:42 schreef sasja50 het volgende:
dan moet je de salarissen bij Ajax toch s nalopen.........
die kunnen we betalen luque was ene fout met salaris..maar was het niet dat feynoorders het liefst van de oudjes weg wou om de salarissen..wij hebben geen inversteerders nodig voor een speler als fernandes en cisse
freakie
 freakie - woensdag 22 juli 2009 - 20:48   quote  deeplink  
ajax rulezz nou moet ik sasja toch gelijk geven.. ajax doet ergere aankop[en dat feyenoord ga maar na.. lugue(salaris is erg hoog) en sulejmani( hoeveel was dat ook al weer?) ajax doet het goed met finacieen alleen omdat ze speler zoals huntelaar, sneijder verkopen en daar is feyenoord weer een stuk minder sterk in geweest want ze hebben al een pittig tijdje geen verkopen meer gehad..
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 20:52   quote  deeplink  
denk dat t zo aardig in elkaar steekt ja , gebleken is dat Ajax veruit de duurste selectie heeft en de hoogste salaeissen , Feyenoord heeft 2 jr geleden een fout gemaakt om daarin mee te willen en dat heeft ze bijna de kop gekost. Een jaar of 4 geleden werd er bij beide clubs zelden een speler met meer dan 1 milj salaris vastgelegd en denk dat dat de goede lijn was , uitzonderingen kunnen maar niet voor spelers als Luque,Atouba,Hofland,Cler dat kost de clubs de kop en geloofwaardigheid!
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 20:59   quote  deeplink  
soms moet je met je tijd meegaan.
en toen ze werden aangetrokken huilde je ook niet.
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
nee idd ik dacht toen dat het goed was maar gebleken is van niet en van je fouten moet je leren toch? Feyenoord had zonder die dure spelers nu niet die 21 milj schuld gehad (gio,hofland,cler,landzaat,makaay=10milj per jaar!) en sportief waren we ook niet echt slechter afgeweest , nu dus een visie van jonge gewillige betaalbare spelers en af en toe een uitzondering mag dan best!
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
10 per jaar ?
ben jij de bits van onno jacobs ?
maar als hun er niet waren hadden we 5 andere ,die het ook niet voor niks doen(tunnelvisie)

en er zijn ergere fouten in de kuip gemaakt die meer hebben gekost!
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
laten die andere 5 een salaris hebben van 6ton is t een verschil van 7 milj , doe er dan nog 1 dure bij van 1,5 milj en nog steeds 5,5 per jaar minder.
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 21:08 schreef Shiva het volgende:
10 per jaar ?
ben jij de bits van onno jacobs ?
maar als hun er niet waren hadden we 5 andere ,die het ook niet voor niks doen(tunnelvisie)

en er zijn ergere fouten in de kuip gemaakt die meer hebben gekost!
wat zijn in jouw ogen de grote oorzaken van de laatste 5 jaar??? Dit is nl de periode waardoor die schuld komt (en dan die belasting)
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 19:10   quote  deeplink  
die hadden ze niet nodig.
de verdediging staat als een blok.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zoveelste ajax-target weggekaapt: S. Prediger naar Fc Porto (3,3 miljoen)









0.0134050