BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Salarissen rijzen de pan uit.........

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Ik las zojuist t stuk op Ajax1.nl over Atouba met daarbij foto's van zijn contract , : 1,4 milj per jaar en als hij 60% vd westrijden speelt wordt t verlengt + 10% loonopslag!

Deze speler is veel geblesseerd geweest , heeft een veel besproken verleden , zal best goed kunnen voetballen want Jol is ook niet gek , maar is dit niet een salaris die je alleen bij de echte toppers in Nederland mag verwachtten ????????????????

Op deze manier blijkt wel waar alle transfergelden blijven die Ajax vangt........... als deze spelers 1,4 milj verdienen (en zijn medespelers zien ook dit contract) wat moeten dan de andere wel niet gaan eisen......................

is t nou goed dat NL meegaan of wordt dit de ondergang van de financiele situaties van de clubs... (zie Feyenoord)

bron: url/http.Ajax1.nl

bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9071

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door sasja50 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
luque zit op 2 mil en die gaat weg.. dus je wint er meer dan een half miljoen op.. en daarbij de aanschaf van deze speler was 0,00 en neemt daarbij ook nog eens veel ervaring mee.. dus beetje gezeur was je daar zegt.. als je mee wil met de top moet je ook investeren..
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 14:45   quote  deeplink  
ok das een duidelijke mening , ik vind echter dat je bij clubs salaris groepen moet maken , nu is het nl zo dat bijv. een vd Wiel een contract heeft van 350.000 per jaar en iemand die nieuw komt maar nog niet bewezen beter is ineens een salaris van 1,4 miljoen! Tuurlijk moeten we mee met de top maar NL clubs moeten dat niet met geld doen want dat verliezen we altijd.................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door Thomas --
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 15:07   quote  deeplink  
moest fff klooien maar nu is ie er dan mijn link , we kunnen op dit forum dus nooit echt iets nieuws plaatsen want als het echt NIEUW is is er nog geen link , we mogen dus alleen maar na-apen
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 15:12   quote  deeplink  
In het vervolg gewoon een blog op hyves maken en de link plaatsen ;).

Ontopic:
Is wel vrij gortig, ken deze speler niet goed dus weet ook niet of hij dat geld waar is, hoop voor jullie dat het geen hofland-aankoop is...
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 15:25   quote  deeplink  
ik ben niet jullie hoor ! Ik ben ook gewoon van jou kant , maar net als jij kan ik wel over Ajax op normale manier discussieren!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 22 juli 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:
luque zit op 2 mil en die gaat weg.. dus je wint er meer dan een half miljoen op.. en daarbij de aanschaf van deze speler was 0,00 en neemt daarbij ook nog eens veel ervaring mee.. dus beetje gezeur was je daar zegt.. als je mee wil met de top moet je ook investeren..
2,2 om precies te zijn.....
freakie
 freakie - woensdag 22 juli 2009 - 23:39   quote  deeplink  
nummer 10? waar lees jij dat luque weg gaat? t is nu natuurlijk helemaal niet zeker hij zit nog bij de selectie en jol heeft aangegeven iets in luque te zien..
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
verkoop: salaris:
vermalen12.000.000 1.000.000
3xreserve speler: 3x3.00.000
------------------------------------------------
13.900.000

inkoop: salaris:

braafheid: 2.000.000 1.500.000
pranjic:8.000.000 1.500.500

zomaar ff hoofdrekenen uit verveling.
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 00:01   quote  deeplink  
?? alleen snap ik niet helemaal jou berekening want er werd betaalt in 3 termijnen bij vermaelen.. dus heeft ajax 4 mil van binnen.. en dat ajax reserve spelers kwijt is welke? leo is weg maar wie nog meer?
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 00:08   quote  deeplink  
schilder gentenaar
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 00:15   quote  deeplink  
oo die waren me ontgaan.. zijn die 3 mil? met salaris? totaall? en pranjic had je niet gekocht voor 8 mil.. en braafheid ook niet voor 2..
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 00:20   quote  deeplink  
er ontgaat jou vaker wat..een zakenman zit er niet in je dus..
als je van 3 ton 3 mil. mag je bij mij afrekenen:P
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 00:27   quote  deeplink  
nou kijk een goed..:P 3.00.000 is bij mij normaal gessproken erg verwarend en eerder 3 mil dan 3 ton.. maar wat mij vaker ontgaat weet ik niet ben leraar maar dingen vergeten doe ik ook.. maar dan moet je dingen bij stellen.. want dan is t eerder vermealen: 4.000.000 en 1.000.000
3 reserve spelers: 300.000
-----------------------------------
4.000.000 en 1.900.000

en dan inkoop:
braafheid: zoon 4.000.000 en 1.500.000(al lijkt het me veel)
pranjic: zoon 10.000.000 en 1.500.000
-------------------------------
14.000.000 en 3.000.000

hebben we iets te weinig he??
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 00:30   quote  deeplink  
want je leest prijzen af omdat hsv ze voor een bepaalt bedrag kan kopen.. maar pranjic is dan voor 8 mil weg maar als ajax dan pranjic wil kopen dan moeten ze hoger gaan bieden.. zelfde geld bij braafheid..
aangezien jol ELKE speler in de nederlandse competitie niet meer waard vindt dan 6 MIL gaat pranjic niet door..
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 01:38   quote  deeplink  
ja maar pranjo9c wilde liever naar ajax dan waar dan ook...
en de wil van de speler geldt.
en t zelfde was het geval bij elia..en in eerdere stadium berg.
maar ja ..
te laat is te laat.
Thomas
 Thomas - donderdag 23 juli 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 01:38 schreef Shiva het volgende:
ja maar pranjo9c wilde liever naar ajax dan waar dan ook...
en de wil van de speler geldt.
Als je feiten plaatst, zorg wel dat je feiten kloppen ;)
quote:

"Maar Ajax is geen Europese top meer en Bayern wel. Het is dus achteraf prima zoals het gegaan is: ik hoopte op een grote club en die wens is vervuld." Bron
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 09:14   quote  deeplink  
nou kvind het totaal niet erg dat ze niet zijn gekomen.. zowel Elia Braafheid en Berg niet (pranjic wel overgens) we hebben genoeg goeie spelers. enige wat we missen is een aanjager op het middenveld.. en die is onderweg denk ik.. bedoel ga maar na 4 4 2 is het systeem van cvitanich iets wat jol waarschijnlijk gaat spelen.. dan heb je sulejmani die een betere lijst heeft dan Elia in vorm.. dan heb je Atouba ipv Braafheid en dan dezeeuw er nog bij.. wieleart begint ook tewennen en Alderweireld die breekt dit seizoen echt door.. en Olequer zou ook wel gewend zijn tegenwoordig.. dan heb je op het middenveld een Enoh en Dezeeuw (als die komt wat ik wel denk samen met Aissati en Sulejmani/emanuelson en voor in cvitnich en suarez hier gewoon ff een opstelling

Steek

vdwiel wieleart alderweireld/olequer Atouba

Suarez Enoh dezeeuw Aissati

Cvitanich Sulejmani

en er zijn veel mogelijkheden die misschien nog beter zijn bij suarez en cvitnich of suarez en sulejmani en dan Ema erbij.. laat Jol maar gaan dat gaat helemaal goedkomen :)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 23 juli 2009 - 10:20   quote  deeplink  
en ik maar denken dat dit topic over salarissen gaat......
bully
 bully - donderdag 23 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
het over spelers tehebben die niet zijn gekomen heefd geen zin.
ook ik had bepaalde spelers graag zien komen zoals pranjic braafheid en elia.
maar niet ten kosten van alles.
er moet wel een grens zijn en met elia waar ajax 8 miljoen voor wou geven was die er.
en over de salarissen je kan nooit mee doen met de europese top maar wel proberen het verschil beperkt te houden.
en ook dat is natuurlijk nog steeds het verschil waardoor spelers naar ajax willen komen.
want met de resultaten van de laatste jaren is positie verbetering natuurlijk niet echt meer aan de orde met clubs als bijvoorbeeld az.
alleen nog naam en loon en een grotere kans dat ze in het nieuwe seisoen wel weer bovenaan eindigen.
famey
 famey - donderdag 23 juli 2009 - 10:33   quote  deeplink  
nummer10, Jol hanteerde meestal een 4-4-2 met een ruit op het middenveld gedurende de voorbereiding. In jou opstelling mis ik Vetonghen en Emmanuelson. Urby heeft zich goed gemanifesteerd als linkshalf en dusdoende zou ik hem daar ook posteren.

--------------Stekelenburg----------------
----------------(Vermeer)-----------------
----------Wielaert-----Oleguer------------
--------(Lindgren)--(Alderweireld)--------
vd Wiel-----------------------------Atouba
(Silva)----------------------------(Anita)
----------------Vertonghen----------------
-------------(Blind/Donald)---------------
--Enoh-----------------------Emmanuelson--
-(Gabri)---------------------(v/d Heijden)
-----------------Aisatti------------------
----------------(De Jong)-----------------
----------Suarez-------Sulejmani----------
-------(Cvitanitch)----(Martina/Bodul)----

Lindgren speelde zijn beste wedstrijden voor Ajax als CV in mijn optiek.

Daarnaast prefereer ik jeugdig talent met potentie om door te groeien t.o.v. "net niet" spelers als Luque, Rommedahl e.d.

Het salaris van Atouba vind ik wel meevallen hoor aangezien deze speler transfervrij is gehaald

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door famey --
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 10:53   quote  deeplink  
haha patrick inderdaad gaat het niet meer over maar ja.. salarissen vallen denk ik best mee want als het salaris van atouba te hoog was geweest hadden ze hem ook niet gekocht:P
Ralphie321
 Ralphie321 - donderdag 23 juli 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Ja hier ben ik volledig mee eens. Elke positie is dubbel bezet en daarbij ook nog eens goede spelers achter de hand. Al verwacht ik dat Alderweireld wel eens voor een basisplaats kan gaan. Misschien dan Cvitanitch voor een basis kan gaan want hij is volgens mij een echte 4-4-2 spits. Dan zal het grote talent Suljemani weer buiten de boot vallen. Of Urby, maar het word nog een lastige puzzel voor Jol
famey
 famey - donderdag 23 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Het prijskaartje van Sulejmani hangt als een molensteen om zijn nek, persoonlijk zie ik namelijk ook liever Cvitanitch in de spits naast Suarez. Alleen zet je de duurste aankoop van de Eredivisie niet op de bank..

Je zou Sulejmani op de plek van Aisatti kunnen posteren en dan Aisatti op de plek van Urby...

Lastig keuze(s)!
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 19:16   quote  deeplink  
en urbie op de plaats van vermalen.
volgens mij wilt hij niet meer als lb spelen ;)
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Miss berichten volgen shiva...
Hier wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2009/10 ff naar de wedstrijden kijken en waar urby dan speelt..

Urby is volgens hem(jol) een echte linksback.. en emanuelson vondt dat goed..

Zoek op google naar die berichten zet bijvoorbeeld: 'jol ziet emanuelson' neer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:16 schreef Shiva het volgende:
en urbie op de plaats van vermalen.
volgens mij wilt hij niet meer als lb spelen ;)
volgens mij wil Vermaelen helemaal niet meer bij Ajax spelen hoor........blijf wel een beetje up to date he....
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 20:06 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

volgens mij wil Vermaelen helemaal niet meer bij Ajax spelen hoor........blijf wel een beetje up to date he....
beter lezen, er staat dat urby geen lb meer wil spelen.
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 22:24   quote  deeplink  
ja en dat urby op de plek van vermealen kwam.. zei die maar verkeert gelezen inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Salarissen rijzen de pan uit.........









0.0098910