BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ajax zet spelers op tegen hun huidige club

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kees zwartbles
 kees zwartbles - donderdag 23 juli 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Elke keer opnieuw hetzelfde verhaal.
Ajax wil een speler, wil vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en zet vervolgens de speler op tegen zijn huidige club.
We hebben het voorgaande jaren gezien bij Groningen met Suarez en Bruno silva, Onlangs nog bij Twente met Elia en nu weer bij AZ.
Ik ben er helemaal klaar mee met de werkwijze van onze "nette amsterdamse heren"!
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 11:24   quote  deeplink  
de subtop maakt onderling afspraken om spelers niet naar Ajax of PSV te laten gaan.... dat kan wel? als de Zeeuw nu graag wil en er is afgesproken dat ie een mooie transfer krijgt en hij mag niet naar ZIJN droom club. logisch dat ie niet gefocust is op AZ. je moet ook niet alles geloven wat in de krant staat. Elia heeft Ajax gewoon gebruikt om naar HSV te kunnen gaan... zo concreet zijn ze namelijk nooit geweest!
E-J
 E-J - donderdag 23 juli 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 11:24 schreef Boss het volgende:
de subtop maakt onderling afspraken om spelers niet naar Ajax of PSV te laten gaan.... dat kan wel? als de Zeeuw nu graag wil en er is afgesproken dat ie een mooie transfer krijgt en hij mag niet naar ZIJN droom club. logisch dat ie niet gefocust is op AZ. je moet ook niet alles geloven wat in de krant staat. Elia heeft Ajax gewoon gebruikt om naar HSV te kunnen gaan... zo concreet zijn ze namelijk nooit geweest!
Helemaal mee eens!

Voor de Zeeuw is Ajax gewoon een droomclub.
Een achteruitgang is het ook niet, want dit jaar word Ajax gewoon weer kampioen!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 23 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 12:07 schreef E-J het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Voor de Zeeuw is Ajax gewoon een droomclub.
Een achteruitgang is het ook niet, want dit jaar word Ajax gewoon weer kampioen!
HA HA HA
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 23 juli 2009 - 12:21   quote  deeplink  
ZOU WEL WEER EEN GROTE MIDDENVELDER ZIJN HIJ IS ZEKER 1M EN 68 CM HA HA HA.
kees zwartbles
 kees zwartbles - donderdag 23 juli 2009 - 12:26   quote  deeplink  
We hebben dit de afgelopen tijd al zoveel keer gezien bij de amsterdamse "heren".
Bij groningen met Suarez en Bruno Silva, onlangs nog bij Twente met Elia en nu weer bij AZ.Ik ben het helemaal zat, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en de speler tegen de club opzetten!
Kunnen wij die amsterdammers niet onder toezicht zetten?
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 12:48   quote  deeplink  
zei je al eerder, ja! het is toch normaal dat je niet gelijk de vraag prijs betaald.doe jij dat wel als je bijv. een huis koopt? wat voor toezicht dacht je aan, Kees? Al deze spelers willen/wilden naar Ajax! de subtoppers vragen aan Ajax de hoofdprijs. kijk maar naar Elia... Ajax had hem voor het bedrag wat HSV heeft betaald niet kunnen halen! Twente vroeg aan Ajax meer namelijk....
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 12:54   quote  deeplink  
De Zeeuw is niet op de training verschenen... dat ligt niet aan Ajax , maar aan het AZ bestuur.als je je afspraken niet na komt, krijg je dat. net als bij Elia en Twente. dat heeft geen moer met "tegen eigen club opzetten "te maken...Er wordt ze van alles beloofd , maar zodra Ajax komt, gelden die afspraken niet meer opeens. raar!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 23 juli 2009 - 13:19   quote  deeplink  
volgens mij moet je eerst met de club eruit komen.
voor dat je een gesprek aan gaat met een speler.
in am.ster.dam denken ze er anders over.
ze maken eerst speler gek met beloftens en sturen ze aan voor arbitrage.
volgens mij is dit STRAFBAAR................................
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Ajax heeft zich gemeld bij AZ anders kun je ook geen bod doen! In het bedrijfsleven zijn onderlinge afspraken strafbaar! Vraag maar aan Neelie Smit-Kroes.... Ff nadenken sub
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 14:23   quote  deeplink  
on topic; Kees,met"opzetten tegen eigen club"doel zeker op Elia? die vind Monsterman nu weer een aardige man, maar een paar weken terug zei hij heel wat ansers..... maar nu heeft meneertje zijn zin en is alles weer koek & ei... dus moet je hem geloven wat hij over Ajax heeft gezegd? lijkt me niet....!
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 16:04   quote  deeplink  
AZ bestaat uit hoeveel % supporters die eerst voor ajax waren ? stel jullie niet zo aan stel kindjes kolere.. dubbeltje op de eerste rang.. 4 mil.. (wat zowieso nog omhoog gaat) er zijn ook mondelingen afspraken gemaakt tussen DeZeeuw en het Bestuur..

suarez was ook een dubbeltje of niet ? 8 mil sulejmani ook ? 16 ? en Elia zou voor 8 komen ? dat is toch abnormaal veel geld jongens voor een NL club denk toch is na voor dat jullie onzin gaan praten.. kan in ieder geval wel zien dat het een stel cijfer debielen zijn !
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Het is de Zeeuw zijn eigen leven.supporters bepalen niet hoe zijn carriere eruit komt tie zien.De Zeeuw is niet met een AZ Hart geboren.Hij heeft bij AZ zijn stinkende best gedaan vorig jaar wou hij al naar een andere club nogmaals zijn keus in zijn eigen leven.maar dat ging niet door en daarna heeft hij ongelofelijk zich er overheen gezet en zijn best gedaan voor Az..EN nu wilt hij naar zijn droomclub in nederland staat toch mooi op je cv ajax..en dan krijgt hij inplaats van bedanken van vorig seizoen en we gunnen het je nee hoor inplaats van dat krijgt hij van de zelfde supporters die hem toejuigde bij het kampioenschap scheldwoorden en andere hateliijke dingen naar zijn kop..hoe bekrompen is eht voetbal eigenlijk?!?

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3902

zijn keus in zijn eigen leven hij heeft zijn best gedaan bij az..jullie doen netalsof hij een moord heeft gepleegd dit slaat nergens op Az had hem voor een paar ton over gekocht volgend jaar loopt zijn contract af en nu vangen ze nog miljoenen.die link hierboven lees je hoe de az supporters reageerde..ze moeten zich schamen heel diep schamen!!!
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Dom volk! Zo ga je niet met spelers die veel voor de club hebben betekend om... Schande!!!!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 19:08   quote  deeplink  
En ze mogen helemaal blij zijn dat Az een suikeroom heeft
nog niet zo lang geleden speelde in de 2de divisie hadden ze een krakkemikkige stadiontje
en hadden ze spelers als Langerak,Fortes Rodriquez,Buskermolen,Huiberts
Dus daar moeten ze naar kijken en blij mee zijn!!!!!!!!!!!
niet te vergelijken met de ajax geschiedenis!!!!!
zelfde verhaal voor Twente ook niet te vergelijken met Ajax geschiedenis
Dus ze moeten niet steeds denken als een speler naar ajax wilt
dat Dat een conccurent sterker maken is of dat Ajax gelijkwaardig is.
want de opmars van twente en az is van de afgelopen jaren

De europacups en de andere prijzen van ajax is van de afglopen tientallen jaren!!

Dus Supporters van Az En Twente wees blij met wat jullie nu hebben
maar weet wel je plaats!! en hou je Fatsoen!!!vooral tegen spelers die je kampioen hebben gemaakt!!
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 20:08   quote  deeplink  
hij bedoeld zeker De Mol als sponsor of zit ik nu verkeerd? is dat publiek geld dan? was toch bij de commercielen....
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet maar we spreken niet over veel miljoenen.Ach we zijn Ajax en hoe slecht het bij hun eigen club ook is ze zoeken altijd wel wat om tegen ajax te schoppen.Gelukkig hebben wij geen inversteerders nodig...De Mol Joop en iedereen van de publieke en de comerciele Jullie Zijn WELKOM!!!!!!!!!!!!al moet ik bitterballen voor jullie serveren op het ereteras bij Ajax jullie geld is Welkom!!!!!! hahaha
lang leven niet in de schulden zitten!!!
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
handje op, Kameraden.... ha ha
erikkfr
 erikkfr - donderdag 23 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
hallo wat heeft feyenoord hiermee te maken zou niet te vroeg juigen over feyenoord
kan nog wel eens de verrasing worden van het seizoen
erikkfr
 erikkfr - donderdag 23 juli 2009 - 21:16   quote  deeplink  
met mij wel ik laat me niet gek maken door wat de media schrijft
zie wel wat het seizoen bied
kampioen word je door het te verdienen ben je het dan ben je het
maar ze moeten een sophouden met dat gezeikk tussen ajax en feyenoord
als nederland speelt zijn het de grootste vriendjes
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 juli 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Ik vond ze gister tegen HSV best aardig spelen. Zolang Schaars er is en met een beetje geluk Dembele ook blijft moet het zeker weer top3 worden
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:28 schreef Boudewijn het volgende:
Ik vond ze gister tegen HSV best aardig spelen. Zolang Schaars er is en met een beetje geluk Dembele ook blijft moet het zeker weer top3 worden
Dat denk ik ook wel ben alleen benieuwd hoe de Combinatie Koeman/Az is.
En ze hebben nu een deen en een Zweed erbij 2 talentvolle spelers..Ben ook benieuwd
of ze een vervanger gaan kopen voor De Zeeuw en wie dat dan zou zijn?
jaja
 jaja - vrijdag 24 juli 2009 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 12:26 schreef kees zwartbles het volgende:
We hebben dit de afgelopen tijd al zoveel keer gezien bij de amsterdamse "heren".
Bij groningen met Suarez en Bruno Silva, onlangs nog bij Twente met Elia en nu weer bij AZ.Ik ben het helemaal zat, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en de speler tegen de club opzetten!
Kunnen wij die amsterdammers niet onder toezicht zetten?
heb je enig bewijs dat ajax spelers tegen hun club opzet. denk het niet. kan ook zijn dat hij het liefst naar een club van naam en faam wilt. kijk, afgelopen jaar word az kampioen en wat voor clubs hebben nou enig interesse getoond voor hun spelers. ja genua voor dembele, that's it. als kampioen van nederland al geen springplank is naar de europese (sub)top dan kan je toch beter naar ajax gaan. waar je als je derde word, zelfs naar arsenal kan. ***
jaja
 jaja - vrijdag 24 juli 2009 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:28 schreef Boudewijn het volgende:
Ik vond ze gister tegen HSV best aardig spelen. Zolang Schaars er is en met een beetje geluk Dembele ook blijft moet het zeker weer top3 worden
je hebt alleen de 2de helft gezien zeker, na die rode kaart en nadat hsv het een beetje liet liggen. en de cobinatie koeman/az, daar ben ik ook wel benieuwd naar. eerst lijkt hett altijd mee te vallen en dan slaat de paniek erin- dan is ie weg. zoals bijna altijd. en dan kan je komen met dat hij wel kampioen word, maar dat verhaal kennen we he van co en guus. veel succes. zal je nodig hebben ***
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 12:26 schreef kees zwartbles het volgende:
We hebben dit de afgelopen tijd al zoveel keer gezien bij de amsterdamse "heren".
Bij groningen met Suarez en Bruno Silva, onlangs nog bij Twente met Elia en nu weer bij AZ.Ik ben het helemaal zat, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en de speler tegen de club opzetten!
Kunnen wij die amsterdammers niet onder toezicht zetten?
nou...1 ding is zeker...jullie kunnen dat zeker niet, maar laten we even heel concreet zijn....Suarez is gegaan voor een bedrag dat tot voor kort een record was voor Groningen, silva heb je wellicht gelijk in en die kleine pisvlek van een Elia heeft het gewoon slim gespeelt.....en inderdaad hebben wij graag spelers voor een normale marktwaarde en niet omdat wij Ajax zijn voor bedragen die werkelijk abnormaal zijn.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 13:19 schreef De koi hoek.nl het volgende:
volgens mij moet je eerst met de club eruit komen.
voor dat je een gesprek aan gaat met een speler.
in am.ster.dam denken ze er anders over.
ze maken eerst speler gek met beloftens en sturen ze aan voor arbitrage.
volgens mij is dit STRAFBAAR................................
volgens mij heb jij er gewoon geen verstand van....strafbaar..........whahahahaha
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:05 schreef erikkfr het volgende:
hallo wat heeft feyenoord hiermee te maken zou niet te vroeg juigen over feyenoord
kan nog wel eens de verrasing worden van het seizoen
whahahaha......ja dat zal inderdaad.......whahahaha
Edje
 Edje - vrijdag 24 juli 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe onze ajacieden zouden reageren als blijkt dat PSV suarez wil overnemen voor een miljoentje of 7....de werkwijze van ajax is gewoon laakbaar, als men er met een club niet uitkomt gewoon aangeven bij de speler dat hij zelf maar zn kont inde krib moet gooien...en dat is nu al zo vaak gebeurt, dat is geen toeval meer. Feit blijft dat de scouting van ajax, feyenoord en psv ver achterblijven bij die van de oud subtoppers. Ik zou dus als "oud" topclub eerst eens zorgen dat mijn eigen scouting beter wordt, zodat ik de spelers niet meer voor mega bedragen hoef over te nemen. Een goede scouting kan een hoop geld opleveren cq besparen. en dat zeg ik als feyenoord supporter......voor zover dat relevant is.
bram
 bram - vrijdag 24 juli 2009 - 12:03   quote  deeplink  
dat ajax volk is niet te vertrouwen,hoe zij met mensen omgaan,gewoon schande,
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 11:18 schreef Edje het volgende:
Ben benieuwd hoe onze ajacieden zouden reageren als blijkt dat PSV suarez wil overnemen voor een miljoentje of 7....de werkwijze van ajax is gewoon laakbaar, als men er met een club niet uitkomt gewoon aangeven bij de speler dat hij zelf maar zn kont inde krib moet gooien...en dat is nu al zo vaak gebeurt, dat is geen toeval meer. Feit blijft dat de scouting van ajax, feyenoord en psv ver achterblijven bij die van de oud subtoppers. Ik zou dus als "oud" topclub eerst eens zorgen dat mijn eigen scouting beter wordt, zodat ik de spelers niet meer voor mega bedragen hoef over te nemen. Een goede scouting kan een hoop geld opleveren cq besparen. en dat zeg ik als feyenoord supporter......voor zover dat relevant is.
onze ajacieden zouden keurig te kennen geven dat dat minder is dan dat ze er zelf voor betaald hebben en er dus geen sprake kan zijn van een transactie op dat prijsniveau....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 juli 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 12:03 schreef bram het volgende:
dat ajax volk is niet te vertrouwen,hoe zij met mensen omgaan,gewoon schande,
whahaha die Bram toch......tis idd een schande.......whahahaha
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 24 juli 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 11:18 schreef Edje het volgende:
Ben benieuwd hoe onze ajacieden zouden reageren als blijkt dat PSV suarez wil overnemen voor een miljoentje of 7....de werkwijze van ajax is gewoon laakbaar, als men er met een club niet uitkomt gewoon aangeven bij de speler dat hij zelf maar zn kont inde krib moet gooien...en dat is nu al zo vaak gebeurt, dat is geen toeval meer. Feit blijft dat de scouting van ajax, feyenoord en psv ver achterblijven bij die van de oud subtoppers. Ik zou dus als "oud" topclub eerst eens zorgen dat mijn eigen scouting beter wordt, zodat ik de spelers niet meer voor mega bedragen hoef over te nemen. Een goede scouting kan een hoop geld opleveren cq besparen. en dat zeg ik als feyenoord supporter......voor zover dat relevant is.
Suarez is geen 7miljoen waard..dat is appels met peren vergelijken.De Zeeuw wilt naar Ajax..Suarez wilt niet naar PSV

Bij HUntelaar,Sneijder,VDVaart,Hetingha daar waren we ook niet blij mee slecht moment ook..maar we zijn er niet zo onbeschoft mee omgegaan..anders had ik dezelfde mening als nu dan had ik dat ook slecht gevonden..ik zeg niet dat alle AZ supporters en de Club slecht handelt helemaal niet zelfs...maar als er terecht word opgemerkt.
dat er eerst vrolijk gedanst en gezongen werd voor de Zeeuw met het kampioenschap vorig jaar wou die weg hij moest blijven en hij speelde heel goed dat seizoen..en nu word tie uitgescholden voor kale rot aap enz enz tsjah als dat gezegd word dan kun je wel wijzen naar ajax van als psv en als suarez maarjah ik zei het niet als een verwijs naar andere clubs wijzen spelletje...ik vind het onbeschoft

en verder vind ik AZ een goede club en ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen in de ChamL
en de meeste supporters zijn daar wel sportief had het over een kleinere groep maar als er op forums instemmend word gereageert en als psv en suarez dit en dat..dan word die groep alleen maar groter..

een chille dag nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door ajaxrulezz --
Denkeensevenna
 Denkeensevenna - vrijdag 24 juli 2009 - 17:38   quote  deeplink  
Hoe je het ook bekijkt, geld is de afgelopen jaren een steeds grotere rol gaan spelen in de voetbalwereld. Clubs als Ajax kunnen de betere spelers uit de Nederlandse competitie kopen en de huidige Europese top koopt weer spelers van clubs als Ajax (bv. Huntelaar, Sneijder, Babel, vd Vaart, Zlatan en zo kunnen we wel ff doorgaan).

Dit is heel jammer maar waar.

Maar als we even eerlijk zijn en zouden kijken hoe het Nederlandse voetbal er uit zou zien als die 6+5 regeling er door zou komen, dan zou het Nederlandse voetbal op Europees gebied weer een stuk aantrekkelijker zijn. Als je kijkt naar hoeveel Nederlanders (met name oud Ajacieden) er op dit moment bij de Europese topclubs spelen...

Die regel is er helaas niet en daarom zal iedereen moeten leven met de huidige gang van zaken. Ajax stelt zich professioneel op als een club voor een speler komt, daaraan kunnen clubs als Az en Twente een voorbeeld aan nemen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 24 juli 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 17:38 schreef Denkeensevenna het volgende:
Hoe je het ook bekijkt, geld is de afgelopen jaren een steeds grotere rol gaan spelen in de voetbalwereld. Clubs als Ajax kunnen de betere spelers uit de Nederlandse competitie kopen en de huidige Europese top koopt weer spelers van clubs als Ajax (bv. Huntelaar, Sneijder, Babel, vd Vaart, Zlatan en zo kunnen we wel ff doorgaan).

Dit is heel jammer maar waar.

Maar als we even eerlijk zijn en zouden kijken hoe het Nederlandse voetbal er uit zou zien als die 6+5 regeling er door zou komen, dan zou het Nederlandse voetbal op Europees gebied weer een stuk aantrekkelijker zijn. Als je kijkt naar hoeveel Nederlanders (met name oud Ajacieden) er op dit moment bij de Europese topclubs spelen...

Die regel is er helaas niet en daarom zal iedereen moeten leven met de huidige gang van zaken. Ajax stelt zich professioneel op als een club voor een speler komt, daaraan kunnen clubs als Az en Twente een voorbeeld aan nemen.
Daar heb je helemaal gelijk in
nog niet zo lang geleden waren er 3 clubs in de ChamL
Kleinere landen met minder tvgelden worden daar de Dupe van.
de 5/6 regeling (nederlandse clubs hebben tegenwoordig ook veel buitenlandse spelers heel europa tot in oekraine) Dat kunnen we niet meer tegenhouden.
Maar een eerlijke regeling in transfers zodat de kleinere landen niet meer de Dupe worden
Daar heb je gelijk in en daar moet Platini iets aan doen.

Als Ajax,Psv en Feyenoord niet al die europaCups hadden gewonnen hadden we nog steeds wel recht van spreken.maar het feit is nederland heeft europees altijd mee gedaan
dus Recht van spreken hebben we zeker wel
door alle rijke sjeiks en oliemagnaten staat het voetbal op zijn kop.
clubs die honderdemiljoenen schuld hebben maar tog honderdeMiljoenen aankopen doen.Dat is ook een van de dingen wat onrecht en oneerlijkheid is in europa.

en dat kleinere landen als Nederland,Belgie,Schotland misschien Portugal een eigen competitie moet starten het zou misschien helpen en het is leuk om al die topclubs bij elkaar te doen..maar dat is denk ik echt onhaalbaar..
Maar dat er zulke ideeen er zijn zegt al genoeg hoe oneerlijk het tegenwoordig verdeeld is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ajax zet spelers op tegen hun huidige club









0.0063660