BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Subtoppers sluiten akkoord tegen Ajax en PSV

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bully
 bully - donderdag 23 juli 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Subtoppers sluiten akkoord tegen Ajax en PSV
AD Sportwereld meldt dat de subtoppers uit de eredivisie onderling afspraken met elkaar hebben gemaakt tegen Ajax en PSV. Heerenveen, FC Twente, AZ en FC Groningen moesten in het recente verleden regelmatig spelers naar deze twee clubs laten vertrekken.

Het kwartet heeft er de neus van vol om de Nederlandse topclubs aan de lopende band te moeten versterken en hebben besloten geen spelers meer naar Amsterdam of Eindhoven laten te vertrekken, tenzij er een miljoenenbod op de speler wordt uitgebracht.

Ajax merkte al eerder dat de subtoppers minder bereidt zijn om mee te werken aan een transfer. FC Groningen liet Luis Suárez en Bruno Silva pas na vele bakkeleien richting Amsterdam vertrekken. Ook moest de club uit de ArenA flink betalen voor Miralem Sulejmani.

Landskampioen AZ kan vele miljoenen tegemoet zien als Ajax daadwerkelijk Demy de Zeeuw wil overnemen. De Alkmaarders maakten een statement door het openingsbod van de Amsterdammers linea recta naar de prullenbak door te sturen
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/34174/subtoppers-sluiten-akkoord-tegen-ajax-en-psv-not-read

denk dat ajax dan ook maar wat moeilijker moet doen als spelers bij ajax overbodig zijn.
dus ook niet meer verkopen aan de subtop of ze moeten miljoenen betalen.
laat die spelers dan maar vertrekken naar clubs die niet moeilijk doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door bully --
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
tjah volgens mij mag dat niet onderlinge afspraken maken op die manier ? ik weet niet hoor ? maar goed inderdaad bully ik zou nu ook veel moeilijk gaan doen als Ajax bestuur.. en vooral Twente kan men rug op alles tegen Ajax (AZ net zo trouwens) maar wel al het afgeschreven spul van Ajax aantrekken.. beetje raar
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 23 juli 2009 - 13:29   quote  deeplink  
waarom alleen ajax en psv? feyenoord heeft in het verleden toch ook veel spelers gehaald van die clubs?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 23 juli 2009 - 13:35   quote  deeplink  
en heerenveen en twente hebben in het verleden ook spelers gehuurd/gekocht van psv: vayrynen sibon aissati
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 13:53   quote  deeplink  
:o een psver :o (Grapje hoor) slaat ook nergens op.. volgens mij is het ook zeer logisch dat je goedkoop wil kopen en duur verkopen ? dat is toch gewoon handelen ? daarbij komt.. Groningen, Twente, Herenveen doen het ook naar het buitenland ?

Pranjic, Braafheid, Elia al helemaal, Berg... en zo kunnen we nog wel ff doorgaan..
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 14:17   quote  deeplink  
en spelers die van bijv. AZ naar Twente willen dan? is dat geen concurrentie? Vind je het gek dat meer en meer mensen de subtoppers arrogant vinden worden.... het is ze allemaal naar de bol gestegen! Twente wilde Siem de Jong ook overnemen ,maar vond hem te duur... vind je het gek als dit bekend is nu?!
bram
 bram - donderdag 23 juli 2009 - 14:37   quote  deeplink  
is ajax dan een topclub
sasja50
 sasja50 - donderdag 23 juli 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 14:17 schreef Boss het volgende:
en spelers die van bijv. AZ naar Twente willen dan? is dat geen concurrentie? Vind je het gek dat meer en meer mensen de subtoppers arrogant vinden worden.... het is ze allemaal naar de bol gestegen! Twente wilde Siem de Jong ook overnemen ,maar vond hem te duur... vind je het gek als dit bekend is nu?!
dus doet Ajax er ook aan mee om hoge prijzen te vragen : en terecht , je kan beter je spelers naar buitenlandse club verkopen dan aan concurrent dat werkt al jaren en overal zo , de subtoppers hebben blijkbaar de centen minder hard nodig dan voorheen , verder kwamen buitenlandse grotere clubs vroeger alleen bij Ajax en PSV winkelen en nu ook bij de ~~"kleinere" clubs en dat weten zij dus ook......
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 23 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
logisch dat Nederlandse topclubs achterlopen op de rest en niet goed mee kunnen in champions league.
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 15:36   quote  deeplink  
...maar ze willen dus wel een Ajax speler, maar andersom is uit den boze. zijn salaris was te hoog waarschijnlijk.en wie wil er eigenlijk naar Twente als je bij Ajax speelt?!
thesnitch
 thesnitch - donderdag 23 juli 2009 - 15:41   quote  deeplink  
belachelijk dat die clubs ajax en psv als concurrent zien. laat me niet lachen!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juli 2009 - 16:07   quote  deeplink  
te grappig die subtoppertjes die amper weten wat het is om meer als 20 landstitels binnen te halen en de CL !
Twentse Ajax fan
 Twentse Ajax fan - donderdag 23 juli 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Als Ajax slim is doen ze net zo bij de subtop als de subtop bij Ajax doet. Wilt Twente bijvoorbeeld een speler van Ajax ook veel miljoenen vragen en op een laagbod een reactie terug sturen van dat die speler liever voor niks naar een club gaat die niet moeilijk doet dan subtop clubje die een laag bod doet. Laat de subtop dan ook maar met een hoog miljoenenbod komt en van twente alle biedingen voor Munstermann zijn neus kapot scheuren kijken wat zijn reactie si
bully
 bully - vrijdag 24 juli 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 15:11 schreef sasja50 het volgende:

[..]

dus doet Ajax er ook aan mee om hoge prijzen te vragen : en terecht , je kan beter je spelers naar buitenlandse club verkopen dan aan concurrent dat werkt al jaren en overal zo , de subtoppers hebben blijkbaar de centen minder hard nodig dan voorheen , verder kwamen buitenlandse grotere clubs vroeger alleen bij Ajax en PSV winkelen en nu ook bij de ~~"kleinere" clubs en dat weten zij dus ook......
alleen de grote buitenlandse topclubs kijken niet naar twente of az nog.
alleen hsv en bayer munchen doordat van gaal daarzit kijken hier rond.
een voorbeeld az daar lopen best spelers rond die in het buitenland niet zouden misstaan.
maar hoeveel serieuse interesse is daar nu voor de spelers geweesd.
az heefd met stijn schaars dembele en Mounir El Hamdaoui spelers die naar mijn mening echt wel toppers zijn.
terwijl vermaelen voor een best wel hoog transfer bedrag word verkocht is er voor die spelers weinig of nog geen interesse.
denk als die spelers bij ajax hadden gespeeld ze allang voor hoog bedrag verkocht waren of stonden de clubs al in de rij.
en ik denk dat spelers bij de clubs die dit verbond nu hebben gesloten wel zullen nadenken over hun nieuwe contract besprekingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door bully --
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:37 schreef bully het volgende:

[..]

alleen de grote buitenlandse topclubs kijken niet naar twente of az nog.
alleen hsv en bayer munchen doordat van gaal daarzit kijken hier rond.
een voorbeeld az daar lopen best spelers rond die in het buitenland niet zouden misstaan.
maar hoeveel serieuse interesse is daar nu voor de spelers geweesd.
az heefd met stijn schaars dembele en Mounir El Hamdaoui spelers die naar mijn mening echt wel toppers zijn.
terwijl vermaelen voor een best wel hoog transfer bedrag word verkocht is er voor die spelers weinig of nog geen interesse.
denk als die spelers bij ajax hadden gespeeld ze allang voor hoog bedrag verkocht waren of stonden de clubs al in de rij.
ten 1e heeft Ajax zulke kwaliteitspelers niet..op saurez na..en ook die speelt nog gewoon in nl.
ten 2 e berg is voor 12 miljoen verkocht en niet saurez,bodul of dat argetijntje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Thomas --
bully
 bully - vrijdag 24 juli 2009 - 13:58   quote  deeplink  
12 miljoen voor een veel scorende spits aan het buitenland lijkt mij een koopje.
en wat ik dus al zei bij ajax had hij voor dat bedrag niet weg gegaan.
ook omdat de buitenlandse topclubs voor spelers van ajax eerder meer betalen als voor spelers van groningen of heerenveen az enz.
en jij vind dat ajax geen kwaliteits spelers heefd daar verschillen onze meningen dus over.
maar bij ajax word de linksback wel verkocht voor 12 of 14 miljoen.
en als je de vergelijkingen in waarde voor een spits of verdediger bekijkt doet ajax het dus veel beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - vrijdag 24 juli 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 13:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
waarom alleen ajax en psv? feyenoord heeft in het verleden toch ook veel spelers gehaald van die clubs?
feyenoord is in hun optiek ook subtob
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 17:02   quote  deeplink  
aaah kurnk je bent erg weer xDxD
Krunk
 Krunk - vrijdag 24 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
ja ik was uitgezonden naar het buitenland door mijn werkgever. ben er inmiddels al 2 weken weer.
maar heb alles wel gevolgd hoor.
ben ook blij met de zeeuw.
kent de GATENkaas van AZ in de selectie, en voegt als verdedigende middenvelder zeker iets toe.

p.s. mensen die zeuren om zijn lengte: dat zegt geheel niks.
een goede speler hoeft het echt niet van lengte te hebben.
slimheid, behendigheid, sprongkracht, timing etc.... doen al veel goed, daar waar een langere speler de nodige moeite mee heeft.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 20:18 schreef Krunk het volgende:
ja ik was uitgezonden naar het buitenland door mijn werkgever. ben er inmiddels al 2 weken weer.
maar heb alles wel gevolgd hoor.
ben ook blij met de zeeuw.
kent de GATENkaas van AZ in de selectie, en voegt als verdedigende middenvelder zeker iets toe.

p.s. mensen die zeuren om zijn lengte: dat zegt geheel niks.
een goede speler hoeft het echt niet van lengte te hebben.
slimheid, behendigheid, sprongkracht, timing etc.... doen al veel goed, daar waar een langere speler de nodige moeite mee heeft.
precies over de lengte van Maradonna werd ook nooit iets gezegd.
en spelers Als Enoh Aguero en het middenveld van Barca hebben juist die kleine lengte nodig zodat ze meer behendiger zijn en makkelijker om hun as kunnen draaien
AFCAJWZ.
 AFCAJWZ. - zaterdag 25 juli 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:52 schreef Shiva het volgende:

[..]

ten 1e heeft 020 zulke kwaliteitspelers niet..op saurez na..en ook die speelt nog gewoon in nl.
ten 2 e berg is voor 12 miljoen verkocht en niet saurez,bodul of dat argetijntje.
Ten 1 ga jij mij niet vertellen dat AZ spelers met meer kwaliteit heeft dan die van ajax. De selectie van az is echt niet goed, daarom was het ook zo'n bijzondere prestatie van van Gaal. El hamdaoui heeft dan wel veel gescoord maar ik vind hem een zeer matige speler. De enige speler van AZ die in het buitenland zou slagen is Dembele. Twente hetzelfde verhaal.
Ten 2 Zodra suarez, bodul of dat argentijntje(cvitanich) word verkocht is dat sowieso voor meer dan 12 miljoen. Suarez gaat volgende zomer weg voor een bedrag waarvoor je 3x berg kan kopen Bodul is in potentieel een van de grootste talenten in de selectie voor ajax, dat word dus ook een grote en zodra cvitanich in vorm komt gaat hij veel scoren let maar op.

Verder word 020 dit jaar weer kampioen onder Jol, hij gaat een heleboel talenten beter maken en laten doorbreken.
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 10:30 schreef AFCAJWZ. het volgende:

[..]

Ten 1 ga jij mij niet vertellen dat AZ spelers met meer kwaliteit heeft dan die van ajax. De selectie van az is echt niet goed, daarom was het ook zo'n bijzondere prestatie van van Gaal. El hamdaoui heeft dan wel veel gescoord maar ik vind hem een zeer matige speler. De enige speler van AZ die in het buitenland zou slagen is Dembele. Twente hetzelfde verhaal.
Ten 2 Zodra suarez, bodul of dat argentijntje(cvitanich) word verkocht is dat sowieso voor meer dan 12 miljoen. Suarez gaat volgende zomer weg voor een bedrag waarvoor je 3x berg kan kopen Bodul is in potentieel een van de grootste talenten in de selectie voor ajax, dat word dus ook een grote en zodra cvitanich in vorm komt gaat hij veel scoren let maar op.

Verder word 020 dit jaar weer kampioen onder Jol, hij gaat een heleboel talenten beter maken en laten doorbreken.
az heefd echt wel spelers met kwaliteiten hoor.
bijvoorbeeld een schaars die ik nog liever bij ajax zou zien dan de zeeuw.
alleen is die onhaalbaar omdat hij net zijn contract heefd verlengt en hij bij az wil blijven.
maar wat ik al eerder aangaf de topclubs kijken naar ajax en minder naar clubs als az.
dus een speler bij ajax vandaan doet het gewoon beter op de transfermarkt.
waarom loopt een speler als schaars nog steeds bij az?
waarom loopt affalai nog steeds bij psv?
als ze bij ajax hadden gevoetbalt hadden de topclubs al in de rij gestaan.
en natuurlijk is ajax niet meer de club van vroeger maar hun naam in het buitenland is nog steeds groot.
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 juli 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 00:03 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

precies over de lengte van Maradonna werd ook nooit iets gezegd.
en spelers Als Enoh Aguero en het middenveld van Barca hebben juist die kleine lengte nodig zodat ze meer behendiger zijn en makkelijker om hun as kunnen draaien
klopt
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 15:36 schreef Boss het volgende:
...maar ze willen dus wel een Ajax speler, maar andersom is uit den boze. zijn salaris was te hoog waarschijnlijk.en wie wil er eigenlijk naar Twente als je bij Ajax speelt?!
Ronald de Boer , Andy vd Meyden , Eljero Elia , Youssef Hersi , usw.............
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 16:07 schreef nummer10 het volgende:
te grappig die subtoppertjes die amper weten wat het is om meer als 20 landstitels binnen te halen en de CL !
te grappig die toppertjes die in 10 jaar bijna niks meer winnen en nog steeds lachen om subtoppertjes die dezelfde resultaten halen................... en al die landstitels zijn vd vorige eeuw.........(ja op 2 na) dus wat moeten ze dan in Eindhoven hier weer om lachen?????????????????????????

gewoon rustig blijven en pas gaan bleren als je weer een titel pakt want hoogmoed komt nog steeds voor de val.....................
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:37 schreef bully het volgende:

[..]

alleen de grote buitenlandse topclubs kijken niet naar twente of az nog.
alleen hsv en bayer munchen doordat van gaal daarzit kijken hier rond.
een voorbeeld az daar lopen best spelers rond die in het buitenland niet zouden misstaan.
maar hoeveel serieuse interesse is daar nu voor de spelers geweesd.
az heefd met stijn schaars dembele en Mounir El Hamdaoui spelers die naar mijn mening echt wel toppers zijn.
terwijl vermaelen voor een best wel hoog transfer bedrag word verkocht is er voor die spelers weinig of nog geen interesse.
denk als die spelers bij ajax hadden gespeeld ze allang voor hoog bedrag verkocht waren of stonden de clubs al in de rij.
en ik denk dat spelers bij de clubs die dit verbond nu hebben gesloten wel zullen nadenken over hun nieuwe contract besprekingen.
ach ik vind Internazionale ook wel een aardig grote club hoor! (arnautovic) verder noem je wat spelers die nog bij AZ zitten , ach daar is best interesse voor maar Schaars heeft nog niets in Europa laten zien en is ook pas net bij oranje en dat zijn de 2 beste podia.
El Hamdaoui heeft nu 1 goed jaar gehad maar is wel al "mislukt" in Engeland dus die kopen ze niet zomaar.
Verder zie je bij Ajax ook nog steeds Suarez waarvoor nooit echt serieus bod is gekomen en dat is toch ook een topper.
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 18:21   quote  deeplink  
mensen vergeet niet dat de transfer periode nog meer dan een maand duurt voor hetzelfde geld gaat suarez nog weg voor een niet te weigeren bod, en ik denk dat Stein Schaars makkelijk mee kan draaien bij een ploeg als barcelona. Dembele zie ik ook meedraaien bij een topclub in italie.
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 15:14 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ach ik vind Internazionale ook wel een aardig grote club hoor! (arnautovic) verder noem je wat spelers die nog bij AZ zitten , ach daar is best interesse voor maar Schaars heeft nog niets in Europa laten zien en is ook pas net bij oranje en dat zijn de 2 beste podia.
El Hamdaoui heeft nu 1 goed jaar gehad maar is wel al "mislukt" in Engeland dus die kopen ze niet zomaar.
Verder zie je bij Ajax ook nog steeds Suarez waarvoor nooit echt serieus bod is gekomen en dat is toch ook een topper.
ook suares heefd zich nog niet bewezen.
wel als ongrijpbare aanvaller maar nog niet als teamspeler.
en natuurlijk noem ik spelers die nog bij az zitten.
daar gaat het dus over dat interesse van buitenlandse clubs daar veel minder is.
ook vermaelen heefd zich nog niet in europa laten zien.
schaars zit wel bij oranje wat meer aanzien heefd als het nationale team van belgie.
dembele heefd zich toch aardig in de kijker gespeeld met jong belgie.
je vergat ook nog affalai die ook al in cl heefd gespeeld.
maar ook nog niet echt interesse voor is.
dan is het toch wel raar he dat een vermaelen wel word weg gekocht.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:24 schreef bully het volgende:

[..]

ook suares heefd zich nog niet bewezen.
wel als ongrijpbare aanvaller maar nog niet als teamspeler.
en natuurlijk noem ik spelers die nog bij az zitten.
daar gaat het dus over dat interesse van buitenlandse clubs daar veel minder is.
ook vermaelen heefd zich nog niet in europa laten zien.
schaars zit wel bij oranje wat meer aanzien heefd als het nationale team van belgie.
dembele heefd zich toch aardig in de kijker gespeeld met jong belgie.
je vergat ook nog affalai die ook al in cl heefd gespeeld.
maar ook nog niet echt interesse voor is.
dan is het toch wel raar he dat een vermaelen wel word weg gekocht.
Dat is ook een van de reden dat Jol Suarez aanvoerder heeft gemaakt.
Suarez bloeit nu meer op bij Ajax omdat hij nu eenbelangrijkere rol heeft ook buiten het veld voor hem is het een eer aanvoerder te zijn.En hij is nu 100% met de groep bezig slim ook van Jol om je belangrijkste speler nog belangrijker te maken.
Suarez gaat dit seizoen zijn team echt niet in de steek laten hij wilt Kampioen worden met Ajax en zich meer ontwikkelen.Suarez die blijft minimaal nog 1 seizoen
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:28 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Dat is ook een van de reden dat Jol Suarez aanvoerder heeft gemaakt.
Suarez bloeit nu meer op bij Ajax omdat hij nu eenbelangrijkere rol heeft ook buiten het veld voor hem is het een eer aanvoerder te zijn.En hij is nu 100% met de groep bezig slim ook van Jol om je belangrijkste speler nog belangrijker te maken.
Suarez gaat dit seizoen zijn team echt niet in de steek laten hij wilt Kampioen worden met Ajax en zich meer ontwikkelen.Suarez die blijft minimaal nog 1 seizoen
daar kan ik me wel in vinden.
mijn antwoord was meer op de opmerking van sasja dat er op suares nog geen bod was gedaan.
elke speler heefd dit leerproces en duurt natuurlijk altijd even voordat hij zich echt heefd bewezen.
Twente 310
 Twente 310 - zondag 26 juli 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Verkoop aan Ajax en PSV is geen enkel probleem, gewoon de volle prijs en gelijk betalen, simpel toch
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 11:40   quote  deeplink  
ja vrij simpel inderdaad twente 310.. spelers van hoge waarden moeten subtoppers en nou ja elke club gewoon niet zomaar laten gaan..
Dat suarez niet is verkocht is vrij simpel hij is een fantastiese speler maar hij wenst naar de top te gaan maar bij inter, ac milan, manchester city, real, barca daar is hij gewoon net iets te kansloos.. als hij dit seizoen weer zo presteerd dan worden er gigantisch bedragen neergelegd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door freakie --
bully
 bully - zondag 26 juli 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 08:42 schreef Twente 310 het volgende:
Verkoop aan Ajax en PSV is geen enkel probleem, gewoon de volle prijs en gelijk betalen, simpel toch
volle prijs is normaal.
maar denk dat de prijzen die ze momenteel vragen niet meer normaal zijn.
wat ik al zei ajax moet gewoon ook moeilijk gaan doen als die clubs spelers van ajax willen hebben.
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 12:52   quote  deeplink  
bully doet ajax al he.. alleen een suarez of miss zometeen aisattie.. gaan niet vertrekken naar clubs in nederland die gaat gelijk naar het buitenland en daar heeft ajax minder last van dan als ze die spelers kwijt raken aan psv of az.. want als dat gebeurt dan maar je je concurentie sterker en in dat opzicht is de subtop heel goed bezig want spelers kunnen niet zomaar weg laat de clubs maar de volle pond betalen.. niks mis mee..
bully
 bully - zondag 26 juli 2009 - 13:44   quote  deeplink  
ik bedoel de spelers die bij ajax overbodig zijn of verhuurd moeten worden.
als je in de nederlandse competitie rondkijkt lopen er nog genoeg oud ajax spelers.
dus moet ajax gewoon bij hun ook het extreme gaan vragen of aan andere club weg doen.
op moment is het geval dat het bij de subtop gewoon is doorgeslagen.
kijk naar een sulejmani die ik nog niet heb opgegeven .
maar geeneen club ook geen buitenlandse zou op het moment dat hij werd gekocht door ajax 16 miljoen betalen.
het moet gewoon bij het redelijke blijven maar op moment is het als ajax interesse heefd voor een speler dan slaan bij de subtop gewoon de knoppen door.
als er gelijk een buitenlandse club zou komen gaan ze wel weg voor een redelijke prijs maar zogauw ajax komt word de prijs extreem opgedreven.
sasja50
 sasja50 - zondag 26 juli 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 12:39 schreef bully het volgende:

[..]

volle prijs is normaal.
maar denk dat de prijzen die ze momenteel vragen niet meer normaal zijn.
wat ik al zei ajax moet gewoon ook moeilijk gaan doen als die clubs spelers van ajax willen hebben.
7,5 milj voor de Zeeuw is dat zo gek? vind van niet!
8 milj voor Elia als een buitenlandse club dat ook wil geven is gek? vind van niet , Berg zelfde verhaal.

16 milj voor Sulejmani was onverantwoord hoog bedrag en mag nooit meer gebeuren , zolang NL clubs niet meedoen in top van de CL moet je zeker niet boven 10 milj kopen , alleen wel verkopen!
bully
 bully - zondag 26 juli 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 14:00 schreef sasja50 het volgende:

[..]

7,5 milj voor de Zeeuw is dat zo gek? vind van niet!
8 milj voor Elia als een buitenlandse club dat ook wil geven is gek? vind van niet , Berg zelfde verhaal.

16 milj voor Sulejmani was onverantwoord hoog bedrag en mag nooit meer gebeuren , zolang NL clubs niet meedoen in top van de CL moet je zeker niet boven 10 milj kopen , alleen wel verkopen!
de zeeuw vind ik wel redelijk.
maar de 10 miljoen voor elia vind ik een absurt bedrag.
maar denk dat berg een koopje is.
10,5 miljoen voor een diepe spits van het kaliber berg.
een spits is nu eenmaal duurder dan verdediger.
en denk dat als dario zich in de kijker speeld bij ajax dat hij echt niet voor zo`n laag bedrag weg gaat.
en er gingen wel geruchten dat ajax berg wou hebben maar is nooit serieus geweesd.
denk dat ze wel wisten dat die onhaalbaar was.
en dat is nu wat ik al eerder zij dat de buitenlandse clubs nu eenmaal meer betalen voor spelers bij ajax vandaan dan dat ze aan groningen betalen.
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 12:39 schreef bully het volgende:

[..]

volle prijs is normaal.
maar denk dat de prijzen die ze momenteel vragen niet meer normaal zijn.
wat ik al zei ajax moet gewoon ook moeilijk gaan doen als die clubs spelers van ajax willen hebben.
klopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Subtoppers sluiten akkoord tegen Ajax en PSV









0.0089550