BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Real komt niet van Nederlanders af

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 23 juli 2009 - 17:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Real komt niet van Nederlanders af (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 juli 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Real komt niet van Nederlanders af

MADRID - Real Madrid heeft moeite om de overbodige spelers in de selectie kwijt te raken. De Spaanse topclub wil graag af van onder anderen de Nederlanders Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe, maar kan voorlopig geen club vinden voor deze dure voetballers. Dat liet algemeen directeur Jorge Valdano donderdag op de website van de club weten.

Real Madrid gaf de voorbije maanden meer dan 200 miljoen euro uit aan spelers als Kaká, Cristiano Ronaldo en Karim Benzema. Trainer Manuel Pellegrini werkt momenteel met een selectie van bijna dertig man. Maar we bevinden ons in een moeilijke markt en we zullen tot de laatste minuut van de transferperiode moeten werken om de spelers kwijt te raken die niet in de plannen van de coach voorkomen, aldus Valdano.

Een transfer van Huntelaar naar VfB Stuttgart ketste donderdag af. Ook de geplande overgang van Drenthe naar Fiorentina is voorlopig nog niet rond. In sommige gevallen weigeren de spelers en in andere gevallen hebben we geen aanbiedingen ontvangen, verklaarde de algemeen directeur van Real Madrid.

NET GOED ;)
Zal ze leren om met geld te strooien, ik hoop dat onze jongens naar echte topclubs gaan en dat Real in de middenmoot terecht komt!
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - donderdag 23 juli 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Is die Van Nistelrooij niet iets als "target man" bij Feyenoord?
vertrouwen in ajax??
 vertrouwen in ajax?? - vrijdag 24 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Hallooooo Jan...wat denk je zelf?
Jullie hebben toch al die ouwe rukker Makaay.
VantheMan kan nog WEL goed voetballen dus die komt echt NIET naar Rotjeknor.
Als hij al terug keert komt hij gewoon naar de voetbalhoofdstad EINDHOVEN!!!!!!
Baffello
 Baffello - vrijdag 24 juli 2009 - 16:44   quote  deeplink  
Hoop dan de Hunter een goeie keus maakt en in Premier League terecht komt.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - vrijdag 24 juli 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Van Gol moet eerst maar eens bewijzen dat 'ie op niveau terugkomt en Stuntelaar gaat maar lekker in het tweede van Real spelen. Raakt hij uit beeld bij Bert en verliest 'ie ook nog zijn plek in het NL elftal. Had 'ie maar niet zo arrogant moeten zijn om Stuttgart te weigeren!
R()b
 R()b - vrijdag 24 juli 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 15:50 schreef vertrouwen in ajax?? het volgende:
Hallooooo Jan...wat denk je zelf?
Jullie hebben toch al die ouwe rukker Makaay.
VantheMan kan nog WEL goed voetballen dus die komt echt NIET naar Rotjeknor.
Als hij al terug keert komt hij gewoon naar de voetbalhoofdstad EINDHOVEN!!!!!!
Bl44t
mithell13
 mithell13 - vrijdag 24 juli 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Van nistelrooy moet gewoon in de basis bij real madrid is gewoon een topper net zoals robben maar zeker van Nisterooy vind het dom als ze hem verkopen
holtrukman
 holtrukman - vrijdag 24 juli 2009 - 21:34   quote  deeplink  
misschien worden ze wel niet verkocht omdat ze niet zo goed zijn als alle Hollanders denken dat ze zijn...
LaSpliff
 LaSpliff - vrijdag 24 juli 2009 - 22:39   quote  deeplink  
lijkt me ook niet echt makkelijk om een club te vinden die met net zoveel geld smijt (waaronder salarissen) als Real.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - zaterdag 25 juli 2009 - 08:23   quote  deeplink  
jah maar als je voor die miljoenen niet hoeft te voetballen!!!!! waarom zou hij dan voetballer geworden zijn?? Omdat hij voetballen leuk vind en omdat hij dat altijd wil spelen?
of wist hij, toen hij begon met voetballen dat hij veel ging verdienen zonder ervoor te hoeven spelen?? omdat hij wil voetballen toch niet om veel te verdienen dat hij gewoon gaat doen waar hij zijn hele leven meer dan genoeg voor betaald is voetballen en scoren en niet op de bank bij real koppig zitten op de bank met een zak geld
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zaterdag 25 juli 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 15:50 schreef vertrouwen in ajax?? het volgende:
Hallooooo Jan...wat denk je zelf?
Jullie hebben toch al die ouwe rukker Makaay.
VantheMan kan nog WEL goed voetballen dus die komt echt NIET naar Rotjeknor.
Als hij al terug keert komt hij gewoon naar de voetbalhoofdstad EINDHOVEN!!!!!!
Dat je hier überhaupt op reageert R()b ...
scaramoes
 scaramoes - zaterdag 25 juli 2009 - 11:18   quote  deeplink  
he jantiet je moet beter lezen stutgart bood te weinig voor the hunt dat al als eerste en ten tweede arsenal wilt hem ook graag hebben en waar voetbal jij dan het liefst de transfers duurt tot eind augustus dus hij heeft nog even de tijd om te beslissen
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:18 schreef scaramoes het volgende:
he jantiet je moet beter lezen stutgart bood te weinig voor the hunt dat al als eerste en ten tweede arsenal wilt hem ook graag hebben en waar voetbal jij dan het liefst de transfers duurt tot eind augustus dus hij heeft nog even de tijd om te beslissen
nou wat ik gelzen heb was Stuttgart rond met Real maar wilde het (natuurlijk) niet een Real salaris betalen (en terecht) waarop KJ het deel wat ie moest inleveren (5 milj over 4 jaar) van Real als oprotpremie krijgen! Hoe gek kun je zijn!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 juli 2009 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:48 schreef sasja50 het volgende:

[..]

nou wat ik gelzen heb was Stuttgart rond met Real maar wilde het (natuurlijk) niet een Real salaris betalen (en terecht) waarop KJ het deel wat ie moest inleveren (5 milj over 4 jaar) van Real als oprotpremie krijgen! Hoe gek kun je zijn!
ik vindt het eigenlijk niet meer dan logisch dat KJ daar om vroeg. Met veel tamtam eerst wegkopen bij Ajax met allemaal toezeggingen maar als er dan ineens iemand anders komt ben je overbodig en moet je maar gewoon meewerken en genoegen nemen met minder geld?
Ik zou in zo'n geval ook lekker afwachten tot eind augustus of er nog ergens een beter bod of betere club komt want wat stelt Stuttgart nou voor in vergelijking met Real??
En als er geen beter bod komt, dan maar lekker op de bank voor veel geld en zelf je eigen trainingen doen om je conditie etc op peil te houden.

Real strooit met centen, dus dan ook maar blijven strooien totdat ze failliet gaan door hun eigen domme keuzes!
R()b
 R()b - zaterdag 25 juli 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:10 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:

[..]

Dat je hier überhaupt op reageert R()b ...
Haha tjah.
Hij klonk als een schaap , dus ik dacht ik blaat even voor hem. ^_^
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 15:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik vindt het eigenlijk niet meer dan logisch dat KJ daar om vroeg. Met veel tamtam eerst wegkopen bij Ajax met allemaal toezeggingen maar als er dan ineens iemand anders komt ben je overbodig en moet je maar gewoon meewerken en genoegen nemen met minder geld?
Ik zou in zo'n geval ook lekker afwachten tot eind augustus of er nog ergens een beter bod of betere club komt want wat stelt Stuttgart nou voor in vergelijking met Real??
En als er geen beter bod komt, dan maar lekker op de bank voor veel geld en zelf je eigen trainingen doen om je conditie etc op peil te houden.

Real strooit met centen, dus dan ook maar blijven strooien totdat ze failliet gaan door hun eigen domme keuzes!
dan gaat die KJ toch lekker in t 2e voetballen als ie t voor de centen doet , kan ie t WK ook wel vergeten , Real is idd verplicht hem netjes te betalen maar als KJ zonodig weg wil zal ie wellicht met minder genoegen moeten nemen. Beide partijen hebben hun rechten en plichten , KJ mag clubs weigeren maar moet straks niet gaan huilen als ie ergens op een bijveldje traint , we hebben eerder discussie gehad over de transfer van Kj naar Real , ik ben altijd van mening geweest dat hij TOTAAL NIET bij deze club past en dat is gebleken.............
Jordi-B
 Jordi-B - vrijdag 07 augustus 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Onze plaatselijke voetbalclub zoekt nog nieuwe leden, dan moeten ze wel 100 euro contributie betalen. Ook moeten ze 2 x per week trainen anders staan ze wissel.
sasja50
 sasja50 - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:15   quote  deeplink  
KJ heeft zijn transfer , vdv zal zeker ook zijn transfer krijgen en wellicht sneijder ook nog wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Real komt niet van Nederlanders af









0.0110480