BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: GERUCHT: Ajax toont intresse in Coates

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - donderdag 23 juli 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Ajax toont interesse voor Coates
Ajax heeft zich officieel gemeld bij club Nacional om meer te weten te komen over de voorwaarde van de 18-jarige verdediger Sebastián Coates. Dat meldt de Uruguayaanse krant Diario Noticias. De club heeft volgens de krant nog niet op het verzoek van de Amsterdammers gereageerd.

Het bestuur wil eerst wachten met de verkoop van de speler tot na het WK van spelers onder de 20 jaar, dat eind september in Egypte wordt gespeeld.

Het contract van de lange verdediger loopt nog tot medio 2011. Een investeringsgroep bezit dertig procent van de transferrechten. Nacional beschikt over de overige zeventig procent.

Bron: www.ajaxclub.nl

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Ajax_toont_interesse_voor_Coates.html

Iemand die deze jonge gozur kent?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Alleen een echte voetbalFanaat die de uruguaanse competitie ook volgt kent hem
jaja
 jaja - donderdag 23 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
een centrum verdediger van 1.96m die kom je niet vaak meer tegen. nooit van gehoord maar speelt ook nog niet zo lang in het eerste las ik.
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 01:16   quote  deeplink  
zohoho:P 1.96 lkkre lengte.. is altijd handig.. al helemaal als je 18 jaar bent zou denk ik zowiezo geen slechte investering zijn...
reminho
 reminho - vrijdag 24 juli 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Als het waar is en hij is goed hoop ik het.
Maar ik wacht lekker rustig af,ben de afgelopen tijd al vaker blij gemaakt met een dooie mus.
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 11:04   quote  deeplink  
ja inderdaad maar 1.96 is nooit slecht en het lijkt nog een bron van waarheid te hebben want jol is opzoek nar dat soort spelers ajax heeft namelijk niet egt lengte.. en dan komt hij ook nog eens goed van pas als je uefa cup sspeelt en je nog 1 doelpunt moet scoren en je meer mensen naar voren zet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: GERUCHT: Ajax toont intresse in Coates









0.0052819