BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax Columpje... (2)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 24 juli 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Vanavond heeft Jol dezelfde Selectie als V Basten vorig seizoen.Netzoals in Engeland.Er word op Forums veel over aankopen gepraat maar met de aankopen van vorig seizoen,De Talenten die Ajax al heeft niet echt nodig die Hype..

Jol kan aan het Ajax publiek laten zien.waar V Basten faalde dat je wel goed mee kan doen met de zelfde selectie die V Basten onder zich had..Wat hij in Engeland heeft laten zien 4-0 en 4-1..Kan hij het vanavond tegen een betere tegenstander laten zien..

Atuba speelt misschien Zondag...als De Zeeuw Komt is dat volgende Week..

Verder speelt Ajax in haar huidige selectie alleen zonder Vermaelen is alles precies het zelfde als vorig seizoen.Met enkele JongAjax spelers zoals Bodul en Zeegelaar...

Ik ben er van overtuigd dat na de trip in de Engeland Jol gaat laten zien in deze 2 wedstrijden dat Ajax wel een selectie heeft waar een goed Team van gemaakt kan Worden.

winst gelijkspel of verlies...Ben ervan overtuigd dat de patronen voor volgend seizoen al zichtbaar zullen zijn.
en dat deze selectie niet veel aankopen nodig heeft..

Met Stekelenburg en Vermeer heb je 2 goede Keepers..

Met Wielaert-Oleguer-Atuba-Silva heb je ervaring..Met VD Wiel heb je Kwaliteit met Aldeweireld heb je een jong talent in de verdediging...

Met Vertoghen-Aissatti-Emanuelson heb je kwaliteit.
met als de Zeeuw komt + alle talent volle Middenvelders heb je en goede mix...

ALs Sulejmani weer zijn vorm terug krijg heb je samen met Suarez Kwaliteits aanvallers + Cvitanisch die tog wel veel scoort + talenten als Zeegelaar en Bodul...

Ik vergeet nog heel veel namen..
Maar Ajax moet zich pas echt roeren op de tranfsermarkt
als na dit seizoen duidelijk word
wie er definitief doorbreken...
Belangrijk ook wie van al die namen afvallen of volgend jaar verhuurt kunnen worden..
+ als Ajax volgend jaar ChamL Speelt
Dan heeft het samen met Jol meer overzicht over de selectie
wat echte kwaliteits versteringen zullen zijn
Dan is het meer nodig dan nu..
Geduldig zijn is vooruitzien...
bully
 bully - vrijdag 24 juli 2009 - 18:24   quote  deeplink  
kan ik me wel in vinden denk dat ze met atouba de zeeuw en verhoeven de selectie voorlopig wel op peil hebben.
en als het verhaal waar is dat ze afspraken hebben over Obradovic zie ik die in winterstop ook nog wel komen.
http://ajax1.nl/?q=node/5878

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door bully --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax Columpje... (2)









0.0075609