BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax Columpje (3)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 24 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
Ajax vs Atl Madrid

In een 4-4-2 formatie speelde Ajax 12 minuten Madrid van de mat.Na een kwartier zakte het wat in en de laatste 15 minuten waren duidelijk voor Madrid rustand 1-2
Ajax speelde ruim 60minuten met Sno en Kennedy in een 4-4-2
in de 2de helft op een paar foutjes na speelde Ajax goed met Madrid mee het laatste half uur was voor ajax in een 4-3-3 formatie.Ajax toonde vergeleken met vorig seizoen veerkracht en kwamen van 2 achterstanden steeds terug.De laatste strafschop was geen strafschop Maar de 3-3 was zeker wel verdient tegen de spaanse topclub met wereld spelers.

Ajax kreeg 9 kansen door pressie en al stond het 2 keer op achterstand niet de kopjes naar beneden maar van je eigen krachten uit gaan.Het ging soms heel makkelijk voor Madrid met super goeie voetballers als Aguero,Simão,Forlán,Juanito,Rodríguez,Reyes maar Ajax liet zich niet imponeren en ging de strijd aan.
2 doelpunten van Madrid dat waren personelijke fouten
maar Ajax creerde tog meer kansen dan de wereldaanval van Madrid.De keeper van Madrid Asenjo heb zelden zo'n jonge goede keeper gezien Barca wou hem ook kopen mocht Valdes weg gaan.Dus hij Koos voor Madrid goed mee voetballend en een paar hele goede reddingen.

Gelukkig maakte Ajax wat fouten zou je haast zeggen zodat er nog genoeg aanknopingspunten zijn om de 4-4-2 formatie beter te laten draaien in de aanval was het goed omschakeling naar verdediging was niet altijd flekkeloos in de 4-3-3 ging dat veel beter.Maar Mentaal tegen het grote Atl Madrid ging het behoorlijk goed.
toen de 2-2 was gemaakt zochten ze en kregen ze kansen op de 3-2 jammer van die ene fout want toen zat de winst er dik in.Ook in het begin van de wedstrijd toen het 1-0 was was de 2-0 2 keer dichtbij..

40minuten goed gevoetbald in 2 systemen
en ruim een uur met Sno en Kennedy die dit seizoen niet veel in de basis zullen starten..De Zeeuw zal de rol die Sno had vanavond beter invullen.Ik ben benieuwd hoe het Zondag tegen Benfica voor de dag gaat komen.En of ze de foutjes in de wedstrijd tegen Atl Madrid ook of niet zullen maken..Benfica super goed middenveld en een goede aanval met onder andere Aimar,Saviola en nog een paar goede argentijnen en brazilianen.

Ik ben tevreden over het spel de komende spelers die nog moeten aansluiten bij Ajax en met Jol.
De personelijke foutjes van Rommendael,Sno en VD Wiel die moeten eruit maar verder ben ik zeer tevreden over de ontwikkelingen van Ajax..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax Columpje (3)









0.0059618