BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: De Zeeuw naar Ajax, grote kans nieuw talent Wernbloom

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - zaterdag 25 juli 2009 - 14:48   quote  deeplink  
Jammer dat de zeeuw weg is naar Ajax maar is Wernbloom niet gewoon beter dan de Zeeuw. Volgens mij was de Zeeuw bang voor zijn basisplaats. Volgens Koeman is Wernbloom beter.
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 17:58   quote  deeplink  
mooie praat en misschien blijkt t later ook zo te zijn maar op dit moment is t een groot verlies en dat heeft Koeman ook gezegd , weet niet waar hij gezegd heeft dat Wernbloom beter is? graag een link! (verplicht toch thomas?)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:04   quote  deeplink  
Wernbloom speelt ook op een andere positie op het middenveld
Ik denk dat Az met het geld wel een vervanger gaat halen,Ook met het oog op de ChamL
Een Oranje international die vervang je niet zomaar De Zeeuw en Schaars waren de schakels op het middenveld voor het Kampioenschap...

Wel is zo Dat zweden onderrand ongelofelijk veel talenten heeft Heerenveen,Groningen en nu Az plukken daar de vruchten van ook ajax in het verleden met onderandere Zlaten..
Over een paar jaar is Zweden onderrand titelkandidaat voor een EK veel goede spelers komen elke keer uit de Zweedse Competitie
f-side
 f-side - zaterdag 25 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
wat een steletje viezerikken zijn julie eerst liepen julie zo weg met de zeeuw en nu is hij naar ajax en opeens is hij een klootzak en een verader weetje wat het is jullie kunnen het gewoon niet hebben dat hij naar ajax is en dat hij op az is uitgekeken dat vindt ik niet zo gek hoor jullie kunnen pas over 35 jaar weer juichen als az weer eens kampioen mag worden somige van julie kunnen dat niet meer meemaken vanavond gaat heerenveen de johan cruijff schaal winnen de groeten van ajax en DEMY DE ZEEUW
Willie
 Willie - zaterdag 25 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
de zeeuw is niet te vervangen hij was geweldig voor onze ploeg en als we hem nog een jaar hadden gehouden werd hij gewoon 15 miljoen euro

KUT KOEMAN!!!!!!!

az 4-life
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 19:29 schreef Willie het volgende:
de zeeuw is niet te vervangen hij was geweldig voor onze ploeg en als we hem nog een jaar hadden gehouden werd hij gewoon 15 miljoen euro

KUT KOEMAN!!!!!!!

az 4-life
Maar hij wilde echt niet meer spelen voor Az
Vorig jaar ook al niet dan kun je zo'n jongen niet meer tegenhouden.
hij was al jongs af aan Ajax supporter
Gun het die jongen geef hem een mooi afscheid dat verdient hij na 4jaar lang goed gevoetbald te hebben voor Az !!
Je bent pas een topclub als je respectvol met je oud spelers omgaat gun het hem en gun hem een nieuwe uitdaging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door ajaxrulezz --
Willie
 Willie - zaterdag 25 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
ik vind az eigenlijk nog niet egt een topclub... zo voel ik me tenminste niet:s
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
en Koeman word wel heel snel afgeschreven door alle Az supporters
wees wat positiever Bijna alle Keuzes van Scheringha waren positief voor Az
daar mogen jullie blij mee zijn hij heeft van een 2de divisie club met een oud stadion heel wat neer gezet in Alkmaar zonder hem hadden jullie nu hele andere discussies
over spelers en trainers dan waren er geen spelers van 7miljoen enz
dus om na elke teleurstelling als az supporter negatief te worden op trainer speler enz kijk dan maar is terug in de tijd en hoe jullie er nu voor staan
wereld van verschil Alkmaar staat weer op de kaart
Wees wat positiever Az supporters!!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 20:49   quote  deeplink  
En is Koeman nog steeds een rot coach??3-0 tik tik combinatie voetbal
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 19:41 schreef ajaxrulezz het volgende:
en Koeman word wel heel snel afgeschreven door alle Az supporters
wees wat positiever Bijna alle Keuzes van Scheringha waren positief voor Az
daar mogen jullie blij mee zijn hij heeft van een 2de divisie club met een oud stadion heel wat neer gezet in Alkmaar zonder hem hadden jullie nu hele andere discussies
over spelers en trainers dan waren er geen spelers van 7miljoen enz
dus om na elke teleurstelling als az supporter negatief te worden op trainer speler enz kijk dan maar is terug in de tijd en hoe jullie er nu voor staan
wereld van verschil Alkmaar staat weer op de kaart
Wees wat positiever Az supporters!!!!
in de tijd dat Ajax en AZ op zoek waren naar een trainer vorig seizoen werd Koeman op dit forum juist door de AJAX supporters afgekraakt dus weet niet wat je wilt bereiken met dit uitdagende gedrag van je!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 17:57 schreef sasja50 het volgende:

[..]

in de tijd dat Ajax en AZ op zoek waren naar een trainer vorig seizoen werd Koeman op dit forum juist door de AJAX supporters afgekraakt dus weet niet wat je wilt bereiken met dit uitdagende gedrag van je!
ik spreek voor mezelf ik kan niet bij elke mening van mezelf na gaan wat andere supporters hebben gezegd en uitdagen??ik ben eerlijk en inhoudelijk daarnaast ben ik hier altidj positief over AZ vidn het geweldig om te zien welke berg az beklommen heeft en waar het nu staat juig dat toe..Maar als ik een kritische noot heb dan hoef ik niet op elke forum van jou te horen van uitdagen enzo haha gelukkig zijn de AZ supporters niet zo licht geraakt
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
heb ik t waarschijnlijk verkeerd gelezen......................
bjorn
 bjorn - woensdag 29 juli 2009 - 10:08   quote  deeplink  
honda als vervanger voor de zeeuw
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juli 2009 - 12:28   quote  deeplink  
lol die kan je nie eens vergelijken.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 17:28   quote  deeplink  
kun je niet vergelijken Maar het zou wel een aanwinst zijn
misschien kan Wernblom op de positie van De Zeeuw en Honda achter de spitsen
Geweldige voetballer Die Honda
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - woensdag 29 juli 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 17:58 schreef sasja50 het volgende:
mooie praat en misschien blijkt t later ook zo te zijn maar op dit moment is t een groot verlies en dat heeft Koeman ook gezegd , weet niet waar hij gezegd heeft dat Wernbloom beter is? graag een link! (verplicht toch thomas?)
Een link kan ik je niet geven, heb Koeman persoonlijk gesproken. Ik denk niet dat de Zeeuw een groot verlies is voor AZ, is een goede voetballer maar hij heeft zelf gezegt dat hij Ajax wilden gaan dragen. Nou zet ik daarbij mijn vraagtekens, want toen Schaars geblesseerd was heeft de Zeeuw AZ niet kunnen dragen dus waarom zou dat nu dan wel bij Ajax lukken. Ik ben ook van mening dat elke speler die naast Schaars speelt gewoon zeer goed voor de dag komt. Ik vind het jammer van de Zeeuw maar ik denk dat hij zal mislukken daar en vervolgens op de bank op dan naar de tribune doorverwezen te worden. Je kan het al een beetje zien als hij bij Oranje invalt, dan is de Zeeuw ook niet de Zeeuw die bij AZ speelde.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 19:00 schreef AZ rules 1977 het volgende:

[..]

Een link kan ik je niet geven, heb Koeman persoonlijk gesproken. Ik denk niet dat de Zeeuw een groot verlies is voor AZ, is een goede voetballer maar hij heeft zelf gezegt dat hij Ajax wilden gaan dragen. Nou zet ik daarbij mijn vraagtekens, want toen Schaars geblesseerd was heeft de Zeeuw AZ niet kunnen dragen dus waarom zou dat nu dan wel bij Ajax lukken. Ik ben ook van mening dat elke speler die naast Schaars speelt gewoon zeer goed voor de dag komt. Ik vind het jammer van de Zeeuw maar ik denk dat hij zal mislukken daar en vervolgens op de bank op dan naar de tribune doorverwezen te worden. Je kan het al een beetje zien als hij bij Oranje invalt, dan is de Zeeuw ook niet de Zeeuw die bij AZ speelde.
Als een speler weggaat dan worden de supporters altijd minder positief over de speler.De Zeeuw heeft meer interlands dan Schaars.Natuurlijk is De Zeeuw wel een dragende speler op het middenveld.AZ heeft een super goede getalenteerde groep daarom zou het verlies wel meevallen.Maar je kunt hem er beter bij hebben dan niet.Az kan ook zonder De Zeeuw.Maar met De Zeeuw is het wel beter.Dat moet je toegeven vorig kampioen met hem geworden en hij speelde echt niet zo goed alleen maar door schaars.
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - donderdag 30 juli 2009 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 19:16 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Als een speler weggaat dan worden de supporters altijd minder positief over de speler.De Zeeuw heeft meer interlands dan Schaars.Natuurlijk is De Zeeuw wel een dragende speler op het middenveld.AZ heeft een super goede getalenteerde groep daarom zou het verlies wel meevallen.Maar je kunt hem er beter bij hebben dan niet.Az kan ook zonder De Zeeuw.Maar met De Zeeuw is het wel beter.Dat moet je toegeven vorig kampioen met hem geworden en hij speelde echt niet zo goed alleen maar door schaars.
Ik wil ten eerste zeggen dat ik de Zeeuw best wel een goede speler is, alleen een dragende speler is hij niet zoals eerder aangegeven. Uiteraard heeft hij meer interlands gespeeld, zoals je weet was Schaars 1 jaar geblesseerd of was je dat vergeten. Kan me ook nog een andere speler als voorbeeld geven ( Perez ) speelt nu bij FC Twente. Die was toen toch ook zo goed volgens Ajax, is nu ook terug gezakt. We zullen moeten afwachten en uiteraard wens ik de Zeeuw het aller beste toe. Hoop voor jullie dat hij niet door het ijs zakt. Succes dit jaar !

Wie wordt er landskampioen 2009/2010, mijn voorspelling:

1. AZ
2. PSV
3. Ajax.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 augustus 2009 - 11:50   quote  deeplink  
en nu bleek maar weer dat het dus wel een gemis is.. en wel degelijk een dragende speler.. (kijk hoe Ajax het middenveld in 1 keer domineerde)
rien51
 rien51 - woensdag 05 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
pelle en swerts kunnen door eigen schuld (schorsing na rode kaart) 4 en 5 weken niet werken. dan ook geen salaris, zou ik zeggen. ze benadelen de ploeg. dit weekend weer winnen van Sparta, dan komt de az trein wel weer op gang. Mits alle spelers even niet met hun hoofd bij een transfer zijn...
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - donderdag 13 augustus 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 11:50 schreef nummer10 het volgende:
en nu bleek maar weer dat het dus wel een gemis is.. en wel degelijk een dragende speler.. (kijk hoe Ajax het middenveld in 1 keer domineerde)
Nee dit is een lekkere opmerking. AZ vind zijn draai wel, tegen Sparta was dit al zichtbaar het team kan echt wel zonder de Zeeuw. Oja naar nederlands XI gekeken gister. Schaars in basis en de Zeeuw op de bank. Denk dat AZ wel hoog zal eindigen en Ajax ook. Landskampioen voorspelling 1. AZ 2. Ajax. Denk dat Ajax te wisselvallig zal zijn en domme punten zal verliezen. Ook AZ zal dit jaar domme punten verliezen maar denk dat AZ stabieler dan Ajax zal zijn. We zien het wel aan het einde van het seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: De Zeeuw naar Ajax, grote kans nieuw talent Wernbloom









0.0048990