BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Amsterdam Tournament

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 25 juli 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Wie valt er tot nu toe volgens jou tegen , en wie valt er goed mee?

Ik heb de wedstrijd van gisteren gezien en vind dat Urby een waardeloze wedstrijd speelde , zoals gewoonlijk kwamen zn corners niet 1x voor het doel en had ie veel te vaak onnodig balverlies.. Wielaert zag je ook niet echt , tenzij er tegendoelpunten vielen.. Voor een leider, praatte hij volgens mij niet veel , want t was gatenkaas achterin..

En ik snap nog steeds niet dat veel mensen zeuren over Dario... k vind dat een zeer goede combinatie daar met suarez in zijn buurt.. Bewijst nu dat hij het niet alleen tegen de amateurs kan waarmaken maar ook tegen een grote club.

Normaal gezien heb ik ook altijd commentaar op Sno.. maar die vond ik tegen AM nog wel meevallen.. Zn nadeel is dat ie gewoon loom en lomp overkomt en dan reageer je er snel negatief op (ook ik doe dat) ..

Rommendahl viel inderdaad zoals Jol al zei goed in.. T enige dat ik met Rommendahl vind is dat ie volgens mij vaak niet eens weet dat ie de bal nog heeft en gewoon doorloopt met tot zn grote verbazing dat ie de bal nog aan zn voet heeft.. Maar ja , als ie er op zo'n manier 15 inschiet dit seizoen , dan ga je me niet horen klagen :) ..

Morgen is de wedstrijd dus tegen Benfica en ben blij om te zien dan Marvin Zeegelaar meespeelt.. Dit vind ik 1 van de meest positieve veranderingen ter vergelijking van vorig jaar.. Dit spelertje gaat nog binnen een jaar een basisplaats veroveren denk ik..
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 juli 2009 - 16:37   quote  deeplink  
wielaert is echt niks.
vind dat je een verdediging met

steek; silva, oleguer, alderweireld, atouba moet neerzetten.

v.d. wiel prutst namelijk behoorlijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 juli 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Vd Wiel vind ik niet echt dat hij prutst.. Wielaert zie je niet veel nee.. Ik vind dat vd wiel er gewoon in moet blijven met silva als wissel en vind dat alderweireld veel meer mag spelen,, geeft veel goede ballen en je ziet hem veel meer dan wielaert,, dus vindt dat hij in de basis morge moet en eigenlijk had ik gehoopt dat atouba al mee mocht, anders moet hij links back staan. Op Silva na ben ik het eens met @Krunk
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 15:42 schreef Pjettr het volgende:
Wie valt er tot nu toe volgens jou tegen , en wie valt er goed mee?

Ik heb de wedstrijd van gisteren gezien en vind dat Urby een waardeloze wedstrijd speelde , zoals gewoonlijk kwamen zn corners niet 1x voor het doel en had ie veel te vaak onnodig balverlies.. Wielaert zag je ook niet echt , tenzij er tegendoelpunten vielen.. Voor een leider, praatte hij volgens mij niet veel , want t was gatenkaas achterin..

En ik snap nog steeds niet dat veel mensen zeuren over Dario... k vind dat een zeer goede combinatie daar met suarez in zijn buurt.. Bewijst nu dat hij het niet alleen tegen de amateurs kan waarmaken maar ook tegen een grote club.

Normaal gezien heb ik ook altijd commentaar op Sno.. maar die vond ik tegen AM nog wel meevallen.. Zn nadeel is dat ie gewoon loom en lomp overkomt en dan reageer je er snel negatief op (ook ik doe dat) ..

Rommendahl viel inderdaad zoals Jol al zei goed in.. T enige dat ik met Rommendahl vind is dat ie volgens mij vaak niet eens weet dat ie de bal nog heeft en gewoon doorloopt met tot zn grote verbazing dat ie de bal nog aan zn voet heeft.. Maar ja , als ie er op zo'n manier 15 inschiet dit seizoen , dan ga je me niet horen klagen :) ..

Morgen is de wedstrijd dus tegen Benfica en ben blij om te zien dan Marvin Zeegelaar meespeelt.. Dit vind ik 1 van de meest positieve veranderingen ter vergelijking van vorig jaar.. Dit spelertje gaat nog binnen een jaar een basisplaats veroveren denk ik..
Een goede Analyse
Urby speelde niet goed in Engeland wel
Maar je hebt gelijk hij is nu ook op een leeftijd dat tie geen talent meer is
maar dat hij het ook waar moet maken en er staan.Vind de paar Voorzetten van Mickey wel hoopgevend.Hij ziet er ook weer afgetraind uit.

Dario speelde goed eerst die mooie kans en daarna goed vrijgelopen tussen 3 verdedigers
ik vind het een goede spitsenkoppel met Suarez en dan hebben we nog Mickey erbij.Zeegelaar en Bodul..Over Martina ben ik niet overtuigd een verhuur is een goede optie.Luque van mij mag tie weg maar zo'n speler voor een 4-4-2 op de bank hebben is geen overbodige luxe..

Kennedy heeft veel kansen gehad om difinitief bij de selectie of in de basis te horen.
alleen hij grijp zijn kansen nooit.hij heeft onder druk nooit de durf om een man te paseren of op een voorzet voor het doel altijd dat veilige balletje terug..geen meerwaarde dus.Rommendael daarentegen in Engeland als invaller meteen scoren goede voorbereiding heeft snelheid heeft wel de durf om een man te paseren doet dat ook heel graag.niet alles lukt maar er gaat altijd dreiging van uit.het is geen wereldvoetballer
Maar ajax is ook geen club meer om wereldvoetballers op de bank te hebben dus als vervanger van Suarez of Mickey Is Rommendael wel geslaagd maar Kennedy niet.

En wat je zegt over Zeegelaar.ik hoorde die naam vorig jaar altijd bij Jong Ajax 1 keer gezien ook en daar heb ik ook een goed gevoel over netzoals bij Bodul.Ik vind Zeegelaar minimaal de zelfde potentie hebben als Babel.Er zit wel wat meer jong Talent aan te komen bij Jong Ajax....Mijn mening is en misschien deel je die Ajax heeft zoveel spelers nu + wat Jong Talenten bij Jong Ajax ik kan wel 6 a 7 spelers opnoemen waar het beter voor is om verhuurt te worden is het misschien beter om met een club af te spreken netzoals we dat wel is doen met Volendam en Haarlem om bij een eredivisie club een paar spelers daar te laten spelen dan heeft Ajax makkelijker overzicht wennen de spelers ook aanelkaar netzoals het belangrijk is dat Bij JongAjax ze samen spelen ..Ik denk aan Clubs Als Willem11.NEC,VVV??

Het enige wat ik echt miste bij Ajax was een verdediger ala Stam een harde verdediger met weinig fouten,Ajax heeft al een goede selectie en ben al tevreden,maar Wielaert,Oleguer is goed maar als ze een verdediger nog kunnen krijgen die een niveau beter is dan Juig ik dat toe.

Ik ben ook Benieuwd hoe Ajax zich hersteld van een paar foutjes Zondag tegen Benfica Dan kunnen we pas echt zien waar Ajax staat.Nog niet helemaal maar gister bijvb kon je zien dat het mentaal beter is dan vorig seizoen.

Veder Atl Madrid wint het toernooi op Doelsaldo tegen Sunderland B spelen ze en ik zie de doelpunten al komen...ik kan me nog Ajax-Barcalona herrinderen dat was de enige Ajaxtoernooi waar ik bij was witschge in de laatste minuut vrije trap over het muurtje 3-2 en Ajax won het toernooi mooi was dat.Winst tegen Benfica Zou mooi zijn...en met goed spel dan zou dat mooier natuurlijk zijn dan het toernooi winst.al zou dat natuurlijk ook goed voor het zelfvertrouwen zijn...

En hopelijk zijn er volgend jaar Betere Clubds Aanwezig bij het Ajaxtoernooi is het stadion altijd vol dat is de charme ook daarvan met 20.000 mensen zag het er leeg uit vond dat wel Jammmer...
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
mooi stukje rulezzz! Denk alleen dat t tegenvallend toeschouwers aantal meer komt door vakantie , crisis en de dure entree .
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 17:12 schreef sasja50 het volgende:
mooi stukje rulezzz! Denk alleen dat t tegenvallend toeschouwers aantal meer komt door vakantie , crisis en de dure entree .
dat zou ook zeker wel meetellen jah.
Alleen met vorige jaren was het uit engeland Arsenel en ManUnited en mensen zien ook liever InterMilan Barcalona dan Benfica..Atl Madrid trouwens daar spelen alleen maar spelers waarvoor je naar het stadion gaat..

Misschien hadden ze de Kaartje ook wel veel goedkoper moeten maken..
geeft zo'n toernooi tog wat meer glans een vol stadion ;-)
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 25 juli 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met Pjettr eens. Met name de opmerking over Sno! Die commentator zat de hele wedstrijd maar af te geven op Sno, terwijl ik Sno in de eerste helft echt 1 van de betere spelers vond (afgezien van zijn twijfelachtige rol bij die ene tegengoal). Hij won duels en zat overal tussen met zijn sterke lijf. Maar die verslaggever zat volgens mij een beetje vast in zijn negatieve denkbeelden over Sno...
Dario is inderdaad een held! Werkt altijd (!) keihard en heeft een neusje voor de goal. Vorig seizoen heeft hij, gezien het aantal speelminuten wat hij heeft gemaakt, toch ook nog best een leuk aantal goals gemaakt. Dit seizoen zie ik hem die stijgende lijn nog wel doorzetten.
En Urby weet ik ook nooit wat ik daar nu van moet denken... Af en toe speelt hij een wedstrijd dat je denkt dat er echt potentie in die jongen zit, maar zulke achteloze balletjes als gisteren (waar die eerste goal uit voortkwam) geeft hij naar mijn mening veel te vaak! Alsof die jongen een concentratieprobleem heeft of zo... En die corners is ook niet iets van de laatste tijd hoor! Ik heb Urby maar zelden kunnen betrappen op een fatsoenlijke corner. Op een gegeven moment nam Aissati de corners ook. Lijkt me ook geen slecht alternatief met zijn traptechniek...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Harm de Graaf --
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 25 juli 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Er is beloofd dat er volgend jaar weer geprobeerd word om topclubs te regelen.. Nu vind ik het wel leuk om Heitinga weer in de ArenA te zien..
Maar een club als Barca met Zlatan lijkt me ook niet onaardig ;)
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 17:24   quote  deeplink  
je vergeet ook nog de kans dat ze niet het sterkste elftal neerzetten wat vorig jaar gebeurde in tweede wedstrijd.
wat mij het meeste opviel was dat de organisatie totaal weg was bij een fout.
bij derde doelpunt heel duidelijk dat 4 spelers naar de bal gingen inplaats dat ze keken wat er van de tegenstander kwam inlopen.
is gelukkig een oefenwedstrijd waar ze van kunnen leren.
maar er zal nog een hoop moeten gebeuren voordat ze echt wedstrijd klaar zijn.
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 25 juli 2009 - 17:26   quote  deeplink  
idd Harm de Graaf.. ik zie ook liever iemand als Aissati of Micky de corners nemen.. Laat Urby dan maar bij de paal gaan staan ofzo..
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 17:52   quote  deeplink  
ik heb t al vaker geopperd maar zou 1 openingswedstrijd tegen een absolute topclub niet veel mooier zijn???
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:01   quote  deeplink  
vind 2 mooie wedstrijden leuker en vooral in een toernooi vorm
het is een bekend toernooi geworden in europa We zijn trots op het Amsterdam Toernooi
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
het tournooi vind ik mooier dan 1 openingswedstrijd.
ik kijk er elk jaar weer naar uit.
maar wat hier al werd gezegt de prijs plus de kans dat ik beide wedstrijden niet het sterkste ajax zal zien houd mij tegen om er naar toe tegaan.
zit al bij de thuiswedstrijden in de competitie.
en kan mijn gezin niet met nog meer opzadelen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:50 schreef bully het volgende:
het tournooi vind ik mooier dan 1 openingswedstrijd.
ik kijk er elk jaar weer naar uit.
maar wat hier al werd gezegt de prijs plus de kans dat ik beide wedstrijden niet het sterkste ajax zal zien houd mij tegen om er naar toe tegaan.
zit al bij de thuiswedstrijden in de competitie.
en kan mijn gezin niet met nog meer opzadelen.
voor de tv is ook gezellig

Heb jij al een vermoeden met welke opstelling Ajax aantreed tegen Benfica?
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 18:58   quote  deeplink  
dus zou 1 wedstrijd en dan goedkoop kaartje toch veel beter? Ajax-Barca €20,- ?? Is dat wat of niet? Bij Feyenoord is t morgen tegen Sampdoria entree €10,- is geen megategenstander maar toch mooie club.

Maar idd zo een toernooi is duur , stel je bent echt fan , vader van 2 kinderen en wil ze is verwennen:

prijs per avond:

autorit/benzine afstand 50km = 19,-
parkeer = 8,-
entreekaart á 37,50 = 112,50
even snel naar de Mac eten = 27,50
3 consumpties pp in Arena = 27,00
terugweg nog een ijsje = 6,50

totaal ben je dus € 200,- kwijt zonder gek te doen , liefst ga je 2 x maar dat is echt niet leuk meer............

Je kan ook je kinderen thuis laten en met vrienden gaan maar dat kost hetzelfde want dan ga je zitten zuipen en krijg je daar weer commentaar op , haha
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:58 schreef sasja50 het volgende:
dus zou 1 wedstrijd en dan goedkoop kaartje toch veel beter? Ajax-Barca €20,- ?? Is dat wat of niet? Bij Feyenoord is t morgen tegen Sampdoria entree €10,- is geen megategenstander maar toch mooie club.

Maar idd zo een toernooi is duur , stel je bent echt fan , vader van 2 kinderen en wil ze is verwennen:

prijs per avond:

autorit/benzine afstand 50km = 19,-
parkeer = 8,-
entreekaart á 37,50 = 112,50
even snel naar de Mac eten = 27,50
3 consumpties pp in Arena = 27,00
terugweg nog een ijsje = 6,50

totaal ben je dus € 200,- kwijt zonder gek te doen , liefst ga je 2 x maar dat is echt niet leuk meer............

Je kan ook je kinderen thuis laten en met vrienden gaan maar dat kost hetzelfde want dan ga je zitten zuipen en krijg je daar weer commentaar op , haha
dure Mac
Jij bent vast boekhouder als beroep haha

Maar idd aan de prijs moeten ze wat aan doen
maar dit is het eerste jaar in al die jaren dat het niet helemaal vol is
dus aan de tegenstanders ligt het denk ik ook
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 19:27   quote  deeplink  
ha ha , ik gok wat kom er zelden maar t zal niet zoveel schelen denk?????????????

ben geen boekhouder hoor , doe wel in- en verkopen dus ben wel met centen en cijfers bezig ja...........

zal idd ook aan tegenstander liggen maar Atletico met clubicoon Johnny Heitinga moet toch mensen uitnodigen???

en de mensen komen vaak maar 1x denk ik als je naar t sommetje kijkt.................
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
er kwamen ook 20.000 mensen op af omdat Atl En Johnny kwamen..Mocht Arsnenel inplaats van sunderland mee doen netzoals vorig jaar dan waren er 30.000 meer ;-)ook netzoals vorig jaar..
hentutheteren
 hentutheteren - zaterdag 25 juli 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Het meest waardeloze aan dit toernooi vind ik toch weer de toeschouwers,denk dat ik na 70 minuten eindelijk eens het gevoel kreeg dat er toeschouwers aanwezig waren..wat een dooie bende tjesus...en al dat commentaar op sno moet ook maar eens afgelopen zijn want hij was gister toch niet een van de minste spelers,hij oogt een beetje lomp en hij moest maar eens naar de kapper om die tros te verwijderen dan oogt ie al heel anders..haha
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 19:32 schreef ajaxrulezz het volgende:
er kwamen ook 20.000 mensen op af omdat Atl En Johnny kwamen..Mocht Arsnenel inplaats van sunderland mee doen netzoals vorig jaar dan waren er 30.000 meer ;-)ook netzoals vorig jaar..
ha ha , neemt Arsenal zoveel mee? Arsenal is ook niet zo hot meer hoor , denk echt dat t met vakantie en crisis te maken heeft , tis overal minder zie nu ook JC schaal waar zelfs de gratis stoelen niet bezet zijn!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 20:52 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ha ha , neemt Arsenal zoveel mee? Arsenal is ook niet zo hot meer hoor , denk echt dat t met vakantie en crisis te maken heeft , tis overal minder zie nu ook JC schaal waar zelfs de gratis stoelen niet bezet zijn!
voorgaande jaren was de Arena vol dus dan komen er meer mensen uit nederland die voor Ajax zijn naar de Arena
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
ja maar denk inderdaad dat het ook door je crisis komt enzo want wat sasja zei Bij de jc schaal was t ook nog lang niet vol..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 22:32 schreef freakie het volgende:
ja maar denk inderdaad dat het ook door je crisis komt enzo want wat sasja zei Bij de jc schaal was t ook nog lang niet vol..
Bij de JC konden gewoon seizoendskaart houders mee
We zijn nog niet zo ver dat alles door de CredietCrisis komt
misschien heb je gelijk maar ik denk dat er andere redenen zijn
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Ja dat was te lezen maar eigenlijk ben ik hier voorstander van.. slechtere clubs waar aja zich tegen kan meten.. tegen arsenal spelen kan je geen waarde aan hechten tegen atletico en benfica wel..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 23:00   quote  deeplink  
als je met Arsenel op niveau mee kan voetballen dan zegt het mij wel wat hoor ;-)
En ik vind Atl Madrid met Aguero,Simão,Forlán,Juanito,Rodríguez,Reyes niet slechter dan Arsenel misschien wel beter.Iniedergeval meer Kwaliteit...

Al heb je wel gelijk dat wedstrijden tegen Atl Madrid en Benfica wel Leuker zijn!
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 23:11   quote  deeplink  
ja maar als je tegen arsenal speeld heb je spelers die hun doel hebben berijkt spelers uit atletico willen bijna allemaal nog naar real of barcalona.. maar arsenal spelers hebben altijd nou ja we oefenen en er is voor de rest niks tehalen en als ajax dan op zijn best speeld en arsenal dan iets minder kan je niet egt lkkr oefenen en schets vindt ik geen goed beeld.. atletico wil vanalles laten zien en benfica wil terug naar de top zei zullen dus ook iets willen laten zien en niet willen verliezen..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
klopt wel deels wat wat je zegt hoor
alleen er spelen veel jonge spelers bij Arsenel die nog van alles te bewijzen hebben
en Wenger kennende neemt hij met 80% niet genoegen in een oefencampagne
En de laatste jaren hadden ze wel hun best gedaan want ze hadden al die keren het Toernooi gewonnen ;-)
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 23:21   quote  deeplink  
ja dat is inderdaad zo
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 23:25   quote  deeplink  
en in het rijtje kwaliteit spelers bij Atl Madrid Aguero,Simão,Forlán,Juanito,Rodríguez,Reyes bij Ajax was Suarez de enige die met ze kon meten die past wel mooi in dat rijtje beetje zelfde type voetballer ook

Die Suarez word een hele grote,en nu aanvoerder daar word tie nog completer van
eerst was hij niet zo met het groepgebeuren bezig meer met zich zelf
gister gaf die de voorzet op Dario 1-0 vorig seizoen had hij zelf geschoten
Dat bedoel ik met Jol dat tie een paar Procent meer uit een speler kan halen
Suarez gaat nog completer worden onder Jol.

Ajax heeft zijn topspelers voor niet meer dan 30miljoen verkocht
Aan Clubs die voor andere top spelers meer bieden
Suarez als tie volgend jaar word verkocht Minimaal 40 a 50 miljoen
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 23:30   quote  deeplink  
Ja suarez ik weet het niet meer psv suporters, az suporters, feyenoord suporters allemaal zeggen ze over suarez dat hij ego is en hij geen teamspeler is nou hij is meer dan dat.. geweldig..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 23:30 schreef freakie het volgende:
Ja suarez ik weet het niet meer psv suporters, az suporters, feyenoord suporters allemaal zeggen ze over suarez dat hij ego is en hij geen teamspeler is nou hij is meer dan dat.. geweldig..
Maar als Suarez in hun team speelde dan hadden ze een andere mening.Je weet hoe het gaat in het voetbal
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 11:31   quote  deeplink  
ja klopt dat weet ik..:P
bully
 bully - zondag 26 juli 2009 - 13:48   quote  deeplink  
vorig seisoen speelde hij ook niet als teamspeler.
heefd mij bij de voorbereiding verrast denk ook door de aanpak van jol.
maar hij moet gewoon nog groeien daarin.
maar als hij dat onder de knie heefd bestaat het gevaar dat wij er niet lang meer plezier van zullen hebben.
sasja50
 sasja50 - zondag 26 juli 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 23:30 schreef freakie het volgende:
Ja suarez ik weet het niet meer psv suporters, az suporters, feyenoord suporters allemaal zeggen ze over suarez dat hij ego is en hij geen teamspeler is nou hij is meer dan dat.. geweldig..
er zijn er ook die Suarez wel geweldig vinden en toch ook Feyenoord supporter zijn................ echt de enige Ajacied waar ik van geniet , vanaf zijn groningen tijd volg ik hem al , wat een geweldenaar zelfs zijn irritante gedrag vergeef ik hem en zal ook zeker minder worden naarmate hij ouder wordt want t is geen rotgozer maar gewoon een winnaar!
Ik hoop als niet Ajacied dat ie snel naar een grote club gaat en jullie mogen blij zijn dat Bayern Ribery niet is kwijtgeraakt want dan had Louistje hem zeker opgehaald in Amsterdam (welliswaar voor flinke prijs)
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Ja die zijn er zeker en vindt ik ook geweldige suporters want zoiets hoort ook gewoon.. maar zijn vallen enzo zou hij nooit verleren maar ik denk dat in de top die dingen hem nog een stapje verder kunnen krijgen.. Ajax voelt zich natuurlijk nu ook in hun recht om Suarez niet voor minder dan 30 mil te verkopen..

oo en bully hoeveel assists heeft suarez toen gegeven? in iedergeval een hoop want daar stond hij 1ste mee als het goed is in de eredivisie.. Nou vindt ik inderdaad wel dat suarez nu nog meer oog had voor medespelers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door freakie --
bully
 bully - zondag 26 juli 2009 - 14:14   quote  deeplink  
gaat natuurlijk niet alleen over assists freaky.
vaak ook probeerde hij uit onmogelijke hoek te scoren terwijl medespeler hem gewoon kon intikken.
en gaat ook over meeverdedigen team benadelen omgang mede spelers voor mekaar lopen enz.
dat hoort natuurlijk ook bij het leerproces van het type speler.
wat ook heel normaal is en nu in voorbereiding al veel beter gaat.
maar om tezeggen dat alleen supporters van andere clubs dat vinden ben ik het niet mee eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 20:52 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ha ha , neemt Arsenal zoveel mee? Arsenal is ook niet zo hot meer hoor , denk echt dat t met vakantie en crisis te maken heeft , tis overal minder zie nu ook JC schaal waar zelfs de gratis stoelen niet bezet zijn!
beetje logisch, az en heerenveen hebben geen grote en vaste aanhang.
arsenal is inderdaad niet meer zo huge als hoe mensen op het forum hen maken!
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 22:32 schreef freakie het volgende:
ja maar denk inderdaad dat het ook door je crisis komt enzo want wat sasja zei Bij de jc schaal was t ook nog lang niet vol..
is niet de kredietcrisis hoor.... schiphol, attractieparken etc zitten nog steeds vol.
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 23:33 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Maar als Suarez in hun team speelde dan hadden ze een andere mening.Je weet hoe het gaat in het voetbal
idd
er zitten trouwens ook wel meer toppers bij ajax die je gemakkelijk boven Atl Madrid kunt plaatsen.
vergeet niet dat Gabri,Oleguer enz op hoger niveau hebben gespeeld dan een gemiddelde speler van Atl Madrid. verder hebben ze meer ervaring, en heeft ajax nog met sulejmani en cvitanich, aissati spelers die zich goed kunnen ontwikkelen.
want niet iedereen bij atl madrid is nou echt op. bepaalde spelers zijn bij topclubs geflopt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Krunk --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 26 juli 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 14:44 schreef Krunk het volgende:

[..]

idd
er zitten trouwens ook wel meer toppers bij ajax die je gemakkelijk boven Atl Madrid kunt plaatsen.
vergeet niet dat Gabri,Oleguer enz op hoger niveau hebben gespeeld dan een gemiddelde speler van Atl Madrid. verder hebben ze meer ervaring, en heeft ajax nog met sulejmani en cvitanich, aissati spelers die zich goed kunnen ontwikkelen.
want niet iedereen bij atl madrid is nou echt op. bepaalde spelers zijn bij topclubs geflopt!
Nou als je Aguero,Simão,Forlán,Juanito,Rodríguez,Reyes in je Team hebt en ze hebben hun vorm dan heb je een gevaarlijke aanval en middenveld.Vorig jaar speelde ze er geweldig mee en als je zo hoog eindigt in spanje dan ben je wel een topClub vooral hoe ze speelde vorig jaar..En daar weet Psv alles over te vertellen die werden weggespeeld alsof ze vv urk waren
Pjettr
 Pjettr - maandag 27 juli 2009 - 12:35   quote  deeplink  
is reyes nog zoon ster dan? weet niet of je naar tv heb gekeken , maar vond hem ala Urby spelen... waardeloos dus...
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 14:04   quote  deeplink  
reyes is even goed als kennedy!
en verder had ook forlan een foute terugspeelbal die afgestraft kon worden, netzoals rommedahl en urby!

zo bijster is het niveau van Madrid ook weer niet. overdrijven is een vak

Ja en als ajax haar vorm te pakken heeft met deze toppers dan komt het ook goed.
speculeren zegt weinig
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Jah klopt wel Reyes heeft al heel lang zijn vorm niet meer
zou zonde zijn voor zijn carriere als hij zijn vorm niet meer terug krijgt

En Forlan is europees topscorer die het al jaren lang goed doet
die moeten we niet beoordelen op een foute terugspeelbal ;-)
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 16:44   quote  deeplink  
tuurlijk wel.
het moet worden aangehaald dat die bal dus gewoon fout was van forlan.
te nonchalant!
en het maakt weinig uit of je Eu topscorer bent of niet, hij is ook weer geen EU TOP!
gewoon een subtopper die in engeland ook regelmatig op de bank zat.

liep er een beetje bij te slungelen zoals URBY op het veld
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 16:44 schreef Krunk het volgende:
tuurlijk wel.
het moet worden aangehaald dat die bal dus gewoon fout was van forlan.
te nonchalant!
en het maakt weinig uit of je Eu topscorer bent of niet, hij is ook weer geen EU TOP!
gewoon een subtopper die in engeland ook regelmatig op de bank zat.

liep er een beetje bij te slungelen zoals URBY op het veld
Je hoeft niet de alure te hebben van een Ronaldo om een top speler te zijn.
Huntelaar gaat het nou ook niet maken bij Madrid is het dan ook geen top speler?
Forlan word steeds topscorer met veel doelpunten vorig jaar zelfs europees topscorer bij Urugauy scoort tie veel.Dan ben je in mijn ogen een topspeler..Daar doet een foutje op de 10 de dag van een voorbereiding niks aan af ;-) Maar dat is mijn mening
Urby moet alles nog bewijzen wat Forlan al bewezen heeft
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 18:43   quote  deeplink  
vind forlan goed, maar geen top.
klaas jan is ook geen top, want hij is door de slop in madrid.
als je niet kan overleven behoor je tot het midden segment.

urby ben ik geen fan van!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 18:43 schreef Krunk het volgende:
vind forlan goed, maar geen top.
klaas jan is ook geen top, want hij is door de slop in madrid.
als je niet kan overleven behoor je tot het midden segment.

urby ben ik geen fan van!
Madrid heeft geen visie en koopt succes dat zei de waarde van Huntelaar niet hoog schatten doet niks af van de kwaliteiten van Huntelaar
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
het feit dat huntelaar die door geld en naam is gedreven naar madrid ging, zelf zijn aftocht tekende praat niks goed!
hij is gewoon geen topspits, maar een opkomende spits die alles nog moet bewijzen.
we zijn het wel vaker met elkaar eens, denk ook hierover wel toch?

KJH wist dat madrid koopziekte heeft, maar is toch voor de poen en naam gegaan, dan moet hij daar nu ook voor opkomen.
top = spelen op top = elke week basis
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:32 schreef Krunk het volgende:
het feit dat huntelaar die door geld en naam is gedreven naar madrid ging, zelf zijn aftocht tekende praat niks goed!
hij is gewoon geen topspits, maar een opkomende spits die alles nog moet bewijzen.
we zijn het wel vaker met elkaar eens, denk ook hierover wel toch?

KJH wist dat madrid koopziekte heeft, maar is toch voor de poen en naam gegaan, dan moet hij daar nu ook voor opkomen.
top = spelen op top = elke week basis
hierover zijn zelfs wij het eens! blij dat jij het 1 jaar na dato ook bent gaan inzien! klasse krunkie , je hewbt je mening van vorig jaar toch nog herzien , respect!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:32 schreef Krunk het volgende:
het feit dat huntelaar die door geld en naam is gedreven naar madrid ging, zelf zijn aftocht tekende praat niks goed!
hij is gewoon geen topspits, maar een opkomende spits die alles nog moet bewijzen.
we zijn het wel vaker met elkaar eens, denk ook hierover wel toch?

KJH wist dat madrid koopziekte heeft, maar is toch voor de poen en naam gegaan, dan moet hij daar nu ook voor opkomen.
top = spelen op top = elke week basis
Huntelaar is altijd zelfverzekerd dit had hij ook niet kunnen voorzien
bij welke club hij ook gaat spelen de doelpunten komen vanzelf wel weer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Amsterdam Tournament









0.0140888