BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Idols / topic: Nathalie Live uitzending 4 - Bee Gees - Stayin' Alive

Headliner: Idols Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 januari 2008 - 00:59   quote  deeplink  
Nathalie Live uitzending 4 - Bee Gees - Stayin' Alive

Crazymamma
 Crazymamma - maandag 14 januari 2008 - 08:36   quote  deeplink  
Nathalie is echt geweldig!!! Een klasse beter dan de overige kandidaten.
Nederland heeft zijn eigen "Tina Turner"..................
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 januari 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Inderdaad!
En de opmerking van John Ewbank nadat Charlene had opgetreden dat ze het optreden van Nathalie had geevenaard kan ik echt helemaal niet begrijpen.

Dit optreden was gewoon fenominaal en het beste ooit in Idols NL gezien waarbij wellicht alleen Boris met zijn "Papa was a Rolling Stone" even goed was.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 januari 2008 - 05:07   quote  deeplink  
Ik heb een online filmpje gevonden van het optreden van Boris' Papa was a Rolling Stone:

http://forum.headliner.nl/topic-1908/
Crazymamma
 Crazymamma - vrijdag 25 januari 2008 - 17:21   quote  deeplink  
Boris was destijds ook mijn favoriet. Jammer dat hij zo eigenzinnig is. Hij had meer uit zijn overwinning kunnen halen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 januari 2008 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 - 17:21 schreef Crazymamma het volgende:
Boris was destijds ook mijn favoriet. Jammer dat hij zo eigenzinnig is. Hij had meer uit zijn overwinning kunnen halen.
Ik denk dat we blij moeten zijn dat hij zo eigenzinnig is. Hij is nog erg jong maar een zeer groot talent wat de oudere super artiesten allemaal erkennen als ze met hem hebben samengewerkt. We zullen nog veel van hem horen in de toekomst en de echte erkenning door het Nederlandse publiek komt vast nog wel.

Hij kan niets met zo'n typisch idols-winnaar liedje wat te snel bedacht en geproduceerd is om maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk te scoren waardoor zijn echte kracht niet goed genoeg uitkomt.
Crazymamma
 Crazymamma - zondag 27 januari 2008 - 14:00   quote  deeplink  
Je hebt gelijk wat betreft die singles die steeds gekozen worden voor de winnaars.
Dat heb ik tot nu toe nog steeds niet begrepen. Commercieel kan toch ook met meer kwaliteit lijkt mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Idols Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Idols / topic: Nathalie Live uitzending 4 - Bee Gees - Stayin' Alive









0.0136449