BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: El Ahmadi of Elm ?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ErikvanderZanden.
 ErikvanderZanden. - maandag 27 juli 2009 - 16:49   quote  deeplink  
El Ahmadi of Elm?
sese
 sese - maandag 27 juli 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Elm zou beter pasen bij psv omdat hij beter met ola kan spelen en goed koper is dan die ElAHMADI ZE MOETEN NIET TE LANG WACHTEN ANDERS MISSEN WE DE BOOT WEER VOOR ZO EEN SPELER IK VINDT BENUT JE KANSEN OP DE TRANSFER MARKT EN NIET TE LANG WACHTEN
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 juli 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Elm
sese
 sese - dinsdag 28 juli 2009 - 00:16   quote  deeplink  
Elm
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 00:24   quote  deeplink  
kunnen ze hem wel betalen?de prijs word opgevoerd door vele clubs
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 juli 2009 - 23:00   quote  deeplink  
ja, 2 miljoen is de vraagprijs
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 01:07   quote  deeplink  
2 miljoen moet kunnen voor psv
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Rasmus bengtsson en Elm moet psv kopen niet te lang wachten op andere kapers snel handelen psv
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
is nog geen 3 miljoen waard beide spelers benut je kans psv
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 12:16   quote  deeplink  
ja maar ik denk dat ze liever naar de premier league willen:(
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 23:00 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja, 2 miljoen is de vraagprijs
Heerenveen bood dat ook ongeveer en dat werd afgeslagen Na dat Ek toernooi voor jong Zweden zijn er meer clubs geinterreseerd dus Kalmar is niet gek om hem maar voor 2 miljoen te verkopen.Hij is ook beter dan zijn broer Ik denk dat de prijs ongeveer 4 a 5 miljoen is
Dan moet psv misschien eerst wat spelers verkopen.Lazovic?die is wel 2miljoen waard ze mogen blij zijn als ze dat voor hem krijgen.

Het word iniedergeval weer een spannende competitie
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 21:38   quote  deeplink  
En als ik Psv was dan zou ik al het geld bijelkaar schrapen en zelfs spelers erbij betrekken om Honda te kopen.Geweldige voetballer met veel kwaliteit.kost veel maar is dadelijk nog meer waard bij verkoop.Echt een topper word dat.

En dit seizoen moet Amrabat doorbreken en contant presteren
En Lazovic moeten ze snel weg doen

Maar dat is mijn mening!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 22:35   quote  deeplink  
mee eens, maar lazovic is een uitstekende voetballer, alleen moet hij stoppen met die onzin die die altijd uithaalt
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 22:35 schreef patrickpsv15 het volgende:
mee eens, maar lazovic is een uitstekende voetballer, alleen moet hij stoppen met die onzin die die altijd uithaalt
Uitstekende voetballer?
Daar valt over te discuseren

Iniedergeval een voetballer met geen rendement
en een onruststoker als het ff niet mee zit.
Ze hebben zijn opvolger al in huis Toivonen.En daarachter Koevermans die gewoon beter is dan Lazovic
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 23:54   quote  deeplink  
lazovic doet het prima in de voorbereiding, maar hij verdient idd geen basisplek
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
IK VINDTT LAZOVIC MEER BEWEGEN DAN KOEVERMANS JE KAN ZE NIET MET ELKAAR VERGELIJKEN VINDT IK HIJ MOET ZICH GEWOON GEDRAGEN DAN KOMT HET GOED MET LAZOVIC
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 23:58   quote  deeplink  
precies
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 00:15   quote  deeplink  
Ik vind Koevermans beter omdat tie meer scoort een beter aanspeelpunt is dan Lazovic.Dat is mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Thomas --
sese
 sese - donderdag 30 juli 2009 - 00:19   quote  deeplink  
VOETBAL GAAT OM INZICHT DAN WEET JE DAT
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 00:28   quote  deeplink  
jah dan weet je het hoor haha

Ik zie al vele jaren dat Lazovic zijn hoofd vaak niet koel houd voor het doel.
Koevermans is daar dodelijker in.vorig jaar veel kansen gemist veel verkeerde voorzetten En als Koevermans erin kwam doelpunt of een vaste rust punt in de aanval die niet de bal verloor.Koevermans heeft juist meer inzicht voor de goal dan Lazovic de statestieken zeggen dat ook.

Maar jij vind Lazovic beter
Ook goed jou mening maar dan ga ik tog ook niet kinderachtig met koeie letters zeggen jij hebt geeen verstand ervan en inzicht enz enz
Waar gaat het tegenwoordig over discuseer op een forum iedereen heeft andere meningen dat is tog allemaal prima

Niet zo kinderachtig Sese
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 10:04   quote  deeplink  
koevermans valt alleen goed in en lazovic is te wisselvallig en te kinderachtig
sese
 sese - donderdag 30 juli 2009 - 10:06   quote  deeplink  
daarmee ben ik met je eens
sese
 sese - donderdag 30 juli 2009 - 14:03   quote  deeplink  
ik vindt dat psv nog een betere bod moet doen op rasmus bengtsson hij is jong en moet zijn kans benutten want hij is het wel waard voor dat geld ze moeten niet bang zijn om te investeren want ze moetwn ook op lange termijn kijken voor door verkoop een half miljoen moet kunnen voor psv
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
ja die zouden ze ook kunnen halen als ze miljoentje meer bieden, maar psv wil graag de selectie verkleinen want als bengtsson komt dan moeten ze ooijer/marcellis/salcido/manolev/maza op de bank zetten
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja die zouden ze ook kunnen halen als ze miljoentje meer bieden, maar psv wil graag de selectie verkleinen want als bengtsson komt dan moeten ze ooijer/marcellis/salcido/manolev/maza op de bank zetten
bengtsson inplaats van Maza
Maza verhuren bijvb en je vergeet pieters en Kromkamp nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door ajaxrulezz --
sese
 sese - donderdag 30 juli 2009 - 14:25   quote  deeplink  
ik vindt laten ze vechten voor hun plaats liever te veel dan te weinig want hij is goed koop vindt ik en nog jong ook
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 14:30   quote  deeplink  
De verhuur periode van Ramos heeft hem ook goed gedaan.
Ik denk dat meer speeltijd voor Pieters of en Maza hun beter zou doen dan heel het seizoen vechten wetende dat ze dit seizoen heel moeilijk eerste keus gaan worden
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 23:57 schreef sese het volgende:
IK VINDTT LAZOVIC MEER BEWEGEN DAN KOEVERMANS JE KAN ZE NIET MET ELKAAR VERGELIJKEN VINDT IK HIJ MOET ZICH GEWOON GEDRAGEN DAN KOMT HET GOED MET LAZOVIC
JE HEBT CAPS LOCK AANSTAAN!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:49   quote  deeplink  
ALS JE SCHREEUWT MAAKT DAT HET NIET MEER WAAR HOOR!!!!
sese
 sese - vrijdag 31 juli 2009 - 15:49   quote  deeplink  
maar je hebt gezien wat voor kans hij heeft gemist jammer voor hem lazovic
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Lazovic is al jaren het miskende talent uit de eredivisie, iedereen is altijd tegen hem, maar zelf doet ie nooit wat fout, het is gewoon een middelmatige speler met minder rendement dan Koevermans, dit is niet een mening maar gewoon een feit, en niet te vergeten dat het nou niet bepaald een speler is die voor rust zorgt in de kleedkamer, zwaar overschatte speler en Koevermans is een zwaar onderschatte speler.
sese
 sese - vrijdag 31 juli 2009 - 15:55   quote  deeplink  
jullie moeten niet ouwe hoeren dat ik capslock aan hebt jullie moeten gewoon lezen en geef jullie je antwoordt er over anders heeft het geen zin als jullie naar zulke kleine dingens komen kijken en zeggen sese heeft dit geschreven waar mee zijn jullie bezig ik kijk niet naar mensen hoor als jullie dat maar begrijpen
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:56   quote  deeplink  
grapje man chill:)
sese
 sese - vrijdag 31 juli 2009 - 15:59   quote  deeplink  
lazovic kan degelijk voetballen maar het probleem van hem is zijn mentaliteit is zijn probleem als hij zicht aan pas en hart werk voor het team dan zal hij beloont worden
sese
 sese - vrijdag 31 juli 2009 - 16:01   quote  deeplink  
ik ben fan van psv hart en nieren
legrande
 legrande - vrijdag 31 juli 2009 - 16:20   quote  deeplink  
ik niet hahahhahahah feyenoord is alles
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:59 schreef sese het volgende:
lazovic kan degelijk voetballen maar het probleem van hem is zijn mentaliteit is zijn probleem als hij zicht aan pas en hart werk voor het team dan zal hij beloont worden
beste sese
Lazovic heeft zoveel kansen gehad bij 2 topclubs en hij heeft het alleen maar waar kunnen maken bij Vitesse.Daarom snapte ik ook niet dat je met hoofdletters schreef dat ik geen verstand van voetbal heb omdat ik Koevermans beter vind...Koevermans heeft het bij Az Waargemaakt en bij Psv veel gescoort en hij heeft bij psv niet zoals Lazovic zoveel kansen gemist en zoveel verkeerde voorzetten en zoveel verkeerde beslissingen

ik ben ook in hart nieren en longen ajacied maar ik ga tog ook niet zeggen dat Luque goed is of dat Kennedy goed is...Je kunt wel fan zijn van je club maar je ken tog wel eerlijk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door ajaxrulezz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: El Ahmadi of Elm ?









0.0106739