BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feiten ove Ajax afgelopen jaren

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
als je als Ajax Jeugd zijnde in al die zware jaren toch mensen kan opleide naar het nederlandsElftal Ajax Alweer als enige nederlandse club met de meeste opgeleide internationals van de afgelopen jaren dan doen we het niet zo slecht,vooral niet voor nederland de feynoorders juigen ook voor oranje tog? Stekelenburg,VDWiel,Heitingha,De Jong,Sneijder,VD Vaart,Babel,Emanuelson(nu niet maar is international 11 keer) en ik vergeet vast nog een paar...Oranje heeft het altijd moeten hebben van de Ajax Jeugd
en nu komt er weer een lichting aan.En Ajax heeft eht meeste verdient aan transers AJax kan de hoogste transfers betalen ondanks een mindere periode

1995 ChamL gewonnen,Europese SuperCup,WereldBeker
1996 Finale ChamL

Daarna een mindere periode sinds 1998
maar 3 keer kampioen als Feyenoorders zeggen maar 3 keer kampioen dan verwachten ze meer van Ajax en schatten ze Ajax hoger in dan Feyenoord want dat is nog altijd 2 keer meer.

5 keer de nationale Beker ook 3 keer meer dan feyenoord sinds 1998

4 keer de nederlandse supercup JC ook 3 keer meer dan Feyenoord

Dat zijn alle Feiten nationaal van de afgelopen jaren..Snap daarom niet waarom feyenoord zo op de borst klopt en alleen maar kan wijzen naar Ajax hier zijn de Feiten
als een feyenoorder nog steeds naar Ajax wijst zie dit bericht en ga je nog steeds door dan ben je naief....

Ik ben ook eerlijk
Internationaal heeft Feyenoord het beter gedaan
Qua resultaten in de ChamL heeft Ajax het beter Gedaan

Maar Feyenoord heeft de uefaCup gewonnen
de europese prijzen kast van feyenoord is nu
1 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League .
2 keer de UEFA Cup
1 keer wereldbeker

de prijzenKast van Ajax is

4 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League.
1 keer de EuropaCup 2
1 keer de UefaCup
3 keer de Europese Supercup
2 keer de wereldBeker

En dan zou ik de vergelijking Nationaal maar achter wegen laten...

Hier zijn alle feiten op een rijtje

Elke bericht met wijzen en zaniken over Ajax is vanaf nu 100% jaloezie waarom?
zie dit bericht met alle feiten Inhoudelijker kan ik niet zijn!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door ajaxrulezz --
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:42   quote  deeplink  
als je de enige NL top bent hoe kan psv dan 8x kampioen worden in 10 jaar?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:42 schreef sasja50 het volgende:
als je de enige NL top bent hoe kan psv dan 8x kampioen worden in 10 jaar?
goed lezen de enige met zoveel opgeleide spelers enz enz
ik heb psv helemaal niet genoemd
maar bij deze noem ik PSV

PSV heeft de afgelopen jaren veel meer gepresteerd dan Ajax
Nu tevreden?
Vind het niet moeilijk om dat toe te geven want dat is ook een feit.
Maarjah als het met feyenoord niet lukt in een inhoudelijk discussie dan komen ze natuurlijk met psv ?tsjah
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
8x kampioen worden maakt hun palmares nog niet beter dan de onze.
duidelijk antwoord toch!?

ga ons eerst inhalen dan praten we verder
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:57   quote  deeplink  
FORTIS: banksaldo feyenoord = null komma null...

hahha funny man.
geen geld.
categorie 1 knvb licentie.
binnenkort stort de heli die elk jaar gehuurd word uit schiedam ook neer! achterstallig onderhoud. feyenoord is klaar.
zelfs NAC speelt UEFA dit seizoen
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:25 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

maar jij geeft nu juist de voorzetten

nu krijg je natuurlijk reacties van hun Helemaal gelijk remco idd remco helemaal mee eens

jij maakt het groter dan het is
jij weet neit half waar we op reageren dit was nogmaals een inhoudelijk topic
wij reageerden inhoudelijk totdat andere mensen op voorgaande topics ons aanvielen met oude dingen.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
de discussie over Vermeer en Steek is inmiddels toch al duidelijk. Steek nummer 1.
daar zaten jantje en patrick de gehele tijd mee mis!
dus omdat hij vermeer zei heeft hij een goede kijk op het voetbal.

Ontopic --> de beheerders moeten de 010 mensen kicken, en dan zijn de problemen weg
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!

Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
`t Roemrijk Ajax uit de Meer !

De goede clubgeest zal ons schragen
D` Eendracht maakt ons hecht en sterk
D`Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:06   quote  deeplink  
AJAX DE MEEST BESPROKEN ROEMRUCHTE CLUB
ZELFS ONDER DE 010'S HET MEEST GESPROKEN ONDERWERP!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:17   quote  deeplink  
Thomas ipv alle berichten te verwijderen kun je beter eens de discussie aangaan. Want zo werkt het natuurlijk niet en zal iedereen straks het forum de rug toekeren doordat jullie geen eenduidig beleid trekken. Ik heb namelijk het idee dat er steeds meer jongens weggaan hierdoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door amsterdammer113 --
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:17 schreef amsterdammer113 het volgende:
Thomas ipv alle berichten te verwijderen kun je beter eens de discussie aangaan. Want zo werkt het natuurlijk niet en zal iedereen straks het forum de rug toekeren doordat jullie geen eenduidig beleid trekken. Ik heb namelijk het idee dat er steeds meer jongens weggaan hierdoor.
Ik zou zeggen, kijk de regels er eens op na. Om het kort op te sommen:
- Offtopic berichten worden verwijderd (dat is dus alles wat niet inhoudelijk in het topic past). Natuurlijk kun je altijd wel een keer een offtopic bericht plaatsen, maar het moet niet het topic overheersen, zoals nu gebeurd.
- Kritiek op moderatie wordt direct aan ons gemeld en niet op het forum besproken. Gebeurd dat toch, dan ontvangt diegene er eerst een waarschuwing voor en zonodig bij geen gehoor aan dit geheel een (tijdelijke) ban, wegens niet houden aan de gestelde regels.
- Provovatie is uiteraard niet gewenst en daar wordt ook tegen op getreden.
- Meld berichten wanneer je vindt dat ze niet kunnen, maar ga er niet op reageren. Dat vervuilt het topic (vandaar berichten verwijderen). Wij nemen gepaste maatregelen wanneer wij dat nodig achten (waar wij uiteraard naar buiten geen uitspraken over doen).
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:23 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk de regels er eens op na. Om het kort op te sommen:
- Offtopic berichten worden verwijderd (dat is dus alles wat niet inhoudelijk in het topic past). Natuurlijk kun je altijd wel een keer een offtopic bericht plaatsen, maar het moet niet het topic overheersen, zoals nu gebeurd.
- Kritiek op moderatie wordt direct aan ons gemeld en niet op het forum besproken. Gebeurd dat toch, dan ontvangt diegene er eerst een waarschuwing voor en zonodig bij geen gehoor aan dit geheel een (tijdelijke) ban, wegens niet houden aan de gestelde regels.
- Provovatie is uiteraard niet gewenst en daar wordt ook tegen op getreden.
- Meld berichten wanneer je vindt dat ze niet kunnen, maar ga er niet op reageren. Dat vervuilt het topic (vandaar berichten verwijderen). Wij nemen gepaste maatregelen wanneer wij dat nodig achten (waar wij uiteraard naar buiten geen uitspraken over doen).
als je de regels nakijkt dan heb je gefaald inzage bijvb Shiva
want jij hebt veel topics gesloten van hem en er zijn ook veel niet inhoudelijek berichten verwijdert van hem dus wat jij zegt in een prive bericht tegen Krunk
waarom geld dat niet voor Shiva???
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:28   quote  deeplink  
en hoe zit het dan met irritand onder de gordel reageren maar wel ontopic, hier lok je bepaalde reacties mee uit wat niet meer dan logisch is.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:23 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk de regels er eens op na. Om het kort op te sommen:
- Offtopic berichten worden verwijderd (dat is dus alles wat niet inhoudelijk in het topic past). Natuurlijk kun je altijd wel een keer een offtopic bericht plaatsen, maar het moet niet het topic overheersen, zoals nu gebeurd.
- Kritiek op moderatie wordt direct aan ons gemeld en niet op het forum besproken. Gebeurd dat toch, dan ontvangt diegene er eerst een waarschuwing voor en zonodig bij geen gehoor aan dit geheel een (tijdelijke) ban, wegens niet houden aan de gestelde regels.
- Provovatie is uiteraard niet gewenst en daar wordt ook tegen op getreden.
- Meld berichten wanneer je vindt dat ze niet kunnen, maar ga er niet op reageren. Dat vervuilt het topic (vandaar berichten verwijderen). Wij nemen gepaste maatregelen wanneer wij dat nodig achten (waar wij uiteraard naar buiten geen uitspraken over doen).
Mooi eindelijk komen ze boven water. De regels. Laten we alle punten samen eens bekijken.

1) Off-topic berichten zijn inderdaad vervelend. Echter wanneer dit gebeurd tussen supporters van 1 en dezelfde club is het onzin deze te verwijderen. Of mag je nu ineens al niet meer hoi tegen elkaar zeggen en vragen hoe de vakantie oid was wanneer je de 1 een tijd niet hebt gesproken?
2) Kritiek op moderatie is inderdaad niet wenselijk. Echter wanneer de moderatie tekort schiet en niet reageert op priveberichten wordt de keus om dit op het forum te bespreken sterker. En ik heb jullie de afgelopen tijd toch vaak mails gestuurd waarin ik bepaalde dingen aangaf. Echter een mailtje terug krijg je niet terwijl je hier wel om vraagt. Daarnaast heb ik vanochtend nog een mail gestuurd naar Boudewijn omtrent iets anders, echter hier heb ik ook nog steeds geen antwoord op gekregen/
3) Provocatie is hinderlijk en gebeurt de afgelopen 2 weken geregeld. Echter is er vanuit de moderatie geen eenduidig beleid hieromtrent. En dat is wat ik al een tijd probeer aan te geven. Verwijderd worden alleen de berichten van mensen die zich er aan ergeren en de provocatie blijft staan. Ik kan je namelijk precies vertellen wie het zijn en in welke topics ze hebben gereageerd. Echter deze jongens komen hier nog steeds en blijven ermee doorgaan.

Misschien is het beter dit verder via PM's te doen zodat hier gewoon op een normale en toegankelijke manier over gesproken kan worden. Dit om verbeteringen te maken en het gezellig te houden op het forum.
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:28 schreef remco k het volgende:
en hoe zit het dan met irritand onder de gordel reageren maar wel ontopic, hier lok je bepaalde reacties mee uit wat niet meer dan logisch is.
Meld dergelijke berichten via de meld-knop, dan zien wij die vanzelf. Provocatie blijft provocatie, hoe er ook gereageerd wordt. Het is alleen niet zo dat wanneer iemand een mening niet aanstaat, dat dat direct provocatie is. Daar letten wij natuurlijk wel op. Maar het enige dat je moet doen, is het bericht melden.

quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:26 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

als je de regels nakijkt dan heb je gefaald inzage bijvb Shiva
want jij hebt veel topics gesloten van hem en er zijn ook veel niet inhoudelijek berichten verwijdert van hem dus wat jij zegt in een prive bericht tegen Krunk
waarom geld dat niet voor Shiva???
Dus er zijn topics gesloten en niet-inhoudelijke berichten verwijderd (zoals gesteld in de regels) en wij hebben gefaald? Daarnaast doen wij (zoals gezegd) geen uitspraken over welke maatregelen wij treffen tegen anderen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Krunk, ajaxxrulez en remco. Laten we het even gezellig houden. Ik zal proberen met Thomas te kunnen praten via PM om tot een logische oplossing te komen. Dus alsjeblieft hou jullie even rustig zodat dit snel opgelost kan worden. Laten we wachten tot morgen of Thomas een PM heeft gestuurd om dit op te lossen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:36   quote  deeplink  
als de eerlijkheid van Krunk en de drirektheid van hem betiteld word als provoceren???????????????????????????????????????????????
dan weet ik het ook niet meer
want dan provoceren wij allemaal???
wij willen juist inhoudelijke topics over Ajax maar als tie steeds verpest worden door provocaties dan gaat dat niet he
En dan provoceren wij??
er niks aan doen dat zei provoceren tot dat we er wat van zeggen.dan horen we jullie pas en zeggen jullie wij provoceren?
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:36   quote  deeplink  
:)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:37   quote  deeplink  
er is maar 1 oplossing amsterdammer en dat is die provocerende feyenoorders weg
krunk en ik werden tog ook gebannen van het 010 forum
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:37   quote  deeplink  
goed uitgelegd ajaxrulezz
@ makker je hebt ook wel gelijk, maar raar dat jij het moet doen terwijl ik het al 100002i294029404909040428909 keer heb aangegeven, en via de mails die ik publiceer kun je dit ook opmerken
dus het zijn wel degelijk partij trekkers
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:38   quote  deeplink  
BIERTJEEEEE......???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Idd Remco. Ik nok ermee voor vandaag en wacht de reactie van Thomas via PM af. Morgen ga ik hier verder mee door, want willen ze gezelligheid behouden dan moeten ze er zelf voor zorgen.
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mooi eindelijk komen ze boven water. De regels. Laten we alle punten samen eens bekijken.

1) Off-topic berichten zijn inderdaad vervelend. Echter wanneer dit gebeurd tussen supporters van 1 en dezelfde club is het onzin deze te verwijderen. Of mag je nu ineens al niet meer hoi tegen elkaar zeggen en vragen hoe de vakantie oid was wanneer je de 1 een tijd niet hebt gesproken?
Daar zijn de PM's voor ;) Wij willen de topics overzichtelijk houden, dergelijke discussie leiden daar vanaf en nodigt niet meer uit om de discussie voort te zetten (gebleken uit ervaring, waardoor er snel een nieuw topic werd aangemaakt)
quote:

2) Kritiek op moderatie is inderdaad niet wenselijk. Echter wanneer de moderatie tekort schiet en niet reageert op priveberichten wordt de keus om dit op het forum te bespreken sterker. En ik heb jullie de afgelopen tijd toch vaak mails gestuurd waarin ik bepaalde dingen aangaf. Echter een mailtje terug krijg je niet terwijl je hier wel om vraagt. Daarnaast heb ik vanochtend nog een mail gestuurd naar Boudewijn omtrent iets anders, echter hier heb ik ook nog steeds geen antwoord op gekregen/
Ik heb niets van jou ontvangen, heb je het alleen naar Boudewijn gestuurd? Daarnaast zijn wij ook druk met onze dagelijkse bezigheden en hebben dus niet altijd tijd om meteen ergens op te reageren. Maar waar mogelijk reageren wij wel (tenzij iemand telkens met dezelfde argumenten komt aanzetten en niet inhoudelijk reageert op onze berichten terug, om het maar even in het algemeen aan te geven)
quote:

3) Provocatie is hinderlijk en gebeurt de afgelopen 2 weken geregeld. Echter is er vanuit de moderatie geen eenduidig beleid hieromtrent. En dat is wat ik al een tijd probeer aan te geven. Verwijderd worden alleen de berichten van mensen die zich er aan ergeren en de provocatie blijft staan. Ik kan je namelijk precies vertellen wie het zijn en in welke topics ze hebben gereageerd. Echter deze jongens komen hier nog steeds en blijven ermee doorgaan.
Ook hier geldt, wij doen geen uitspraken over maatregelen tegen bepaalde personen. Dat weten die personen zelf wel.
quote:

Misschien is het beter dit verder via PM's te doen zodat hier gewoon op een normale en toegankelijke manier over gesproken kan worden. Dit om verbeteringen te maken en het gezellig te houden op het forum.
Prima, ik nodig je graag uit.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:38 schreef remco k het volgende:
BIERTJEEEEE......???
wel eentje uit niet-rotterdam he:) dus een HEINEKEN
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:40 schreef Thomas het volgende:

[..]

Daar zijn de PM's voor ;) Wij willen de topics overzichtelijk houden, dergelijke discussie leiden daar vanaf en nodigt niet meer uit om de discussie voort te zetten (gebleken uit ervaring, waardoor er snel een nieuw topic werd aangemaakt)

[..]

Ik heb niets van jou ontvangen, heb je het alleen naar Boudewijn gestuurd? Daarnaast zijn wij ook druk met onze dagelijkse bezigheden en hebben dus niet altijd tijd om meteen ergens op te reageren. Maar waar mogelijk reageren wij wel (tenzij iemand telkens met dezelfde argumenten komt aanzetten en niet inhoudelijk reageert op onze berichten terug, om het maar even in het algemeen aan te geven)

[..]

Ook hier geldt, wij doen geen uitspraken over maatregelen tegen bepaalde personen. Dat weten die personen zelf wel.

[..]

Prima, ik nodig je graag uit.
klets toch niet jongen.
de betreffende kakkies zijn er nog steeds
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
nog een Biertjeeeee.....???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:40 schreef Thomas het volgende:

Daar zijn de PM's voor ;) Wij willen de topics overzichtelijk houden, dergelijke discussie leiden daar vanaf en nodigt niet meer uit om de discussie voort te zetten (gebleken uit ervaring, waardoor er snel een nieuw topic werd aangemaakt)

Ik heb niets van jou ontvangen, heb je het alleen naar Boudewijn gestuurd? Daarnaast zijn wij ook druk met onze dagelijkse bezigheden en hebben dus niet altijd tijd om meteen ergens op te reageren. Maar waar mogelijk reageren wij wel (tenzij iemand telkens met dezelfde argumenten komt aanzetten en niet inhoudelijk reageert op onze berichten terug, om het maar even in het algemeen aan te geven)

Ook hier geldt, wij doen geen uitspraken over maatregelen tegen bepaalde personen. Dat weten die personen zelf wel.

Prima, ik nodig je graag uit.
Nog even snel voordat ik andere zaken ga doen.
1) Tuurlijk vriend, wat jij wilt. Wil je het nou gemoedelijk houden of alleen zakelijk?? Als je elkaar kent kun je toch ook andere zaken bespreken. En dan nog kan een topic ontopic blijven verder.
2) Inderdaad heb jij niets van mij ontvangen omdat Boudewijn volgens mij nog steeds de eigenaar is. En tja dat is degene die het antwoord kan geven. Volgens mij ben jij alleen maar zijn hulpje.
3)Nee je doet geen uitspraken over welke straf iemand krijgt, echter komen die jongens hier nog steeds en provoceren ook nog steeds. Dus je strafjes zullen wel niet veel uithalen.
4) Volgens mij nodigde ik je uit om via PM verder te spreken, dus had je antwoord ook verwacht via PM. Ik ben geen voetbal die je kan terugkaatsen hoor.

En kom volgende keer aub niet met die standaard antwoorden. Misschien moet je jezelf eens inleven in de situatie dan begrijp je waarom de jongens op dit forum geirriteerd zijn. Maar ja dat komt natuurlijk niet bij je op??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Ok tot ziens allemaal. Morgen zullen we eens kijken hoe ver we gevorderd zijn is deze irritatie topic.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nog even snel voordat ik andere zaken ga doen.
1) Tuurlijk vriend, wat jij wilt. Wil je het nou gemoedelijk houden of alleen zakelijk?? Als je elkaar kent kun je toch ook andere zaken bespreken. En dan nog kan een topic ontopic blijven verder.
2) Inderdaad heb jij niets van mij ontvangen omdat Boudewijn volgens mij nog steeds de eigenaar is. En tja dat is degene die het antwoord kan geven. Volgens mij ben jij alleen maar zijn hulpje.
3)Nee je doet geen uitspraken over welke straf iemand krijgt, echter komen die jongens hier nog steeds en provoceren ook nog steeds. Dus je strafjes zullen wel niet veel uithalen.
4) Volgens mij nodigde ik je uit om via PM verder te spreken, dus had je antwoord ook verwacht via PM. Ik ben geen voetbal die je kan terugkaatsen hoor.

En kom volgende keer aub niet met die standaard antwoorden. Misschien moet je jezelf eens inleven in de situatie dan begrijp je waarom de jongens op dit forum geirriteerd zijn. Maar ja dat komt natuurlijk niet bij je op??
klasse formulering
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
nog steeds merk je gewoon de irritante opstelling van de moderators op!
ze zijn nog steeds hetzelfde!
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
dit is van meer dan 11/2 week geleden krunk, ze hebben uberhaubt hier niet echt veel gezeten de laatste tijd.
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:38   quote  deeplink  
nee remco, ik doel op andere topics op het ajax net waar ik ook actief ben.
merk gewoon dat bepaalde beheerders toch hun eigen regels links laten liggen.
maar tja...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 23:38 schreef Krunk het volgende:
nee remco, ik doel op andere topics op het ajax net waar ik ook actief ben.
merk gewoon dat bepaalde beheerders toch hun eigen regels links laten liggen.
maar tja...
Regels zijn altijd hetzelfde, alleen door tijdgebrek kunnen ze niet even goed nageleefd worden. Deal with it!
Ik zeg altijd: gebruik de 'meld dit bericht' optie, maar die wordt maar door een paar enkelingen gebruikt want het blijkt dat men het leuker/makkelijker vindt om gewoon in het topic te reageren waardoor het vrijwel altijd een sneeuwbar effect veroorzaakt. Dit zorgt er op z'n beurt dan weer voor dat we gewoon hardhandig aan het verwijderen gaan en in de regels staat: 'reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd' ook al staat er een gedeelte zinnigs en ontopics in. Helaas! ALLEEN ONTOPIC POSTEN EN GEBRUIK DE 'Meld dit bericht' met je mening over wat er niet goed is aan een bepaalde post.

quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nog even snel voordat ik andere zaken ga doen.
1) Tuurlijk vriend, wat jij wilt. Wil je het nou gemoedelijk houden of alleen zakelijk?? Als je elkaar kent kun je toch ook andere zaken bespreken. En dan nog kan een topic ontopic blijven verder.
In principe wil ik het nieuws-waardig houden (daar is heel headliner.nl op gebaseerd) en zoals Thomas al zei af en toe wat offtopic mag best maar het moet niet overheersen in de discussie want anders wordt het topic gewoon gesloten maar vooralsnog beter om de offtopic berichten te verwijderen. (al meerdere keren maanden geleden aangegeven)
Waarom? zie onderaan deze post!

quote:

2) Inderdaad heb jij niets van mij ontvangen omdat Boudewijn volgens mij nog steeds de eigenaar is. En tja dat is degene die het antwoord kan geven. Volgens mij ben jij alleen maar zijn hulpje.
Ik heb niets van jou ontvangen? Jouw laatste (en enige) dateerd van 2009-07-27 over een nickname (waar ik volgens mij niet op heb gereageerd, sorry)

quote:

3)Nee je doet geen uitspraken over welke straf iemand krijgt, echter komen die jongens hier nog steeds en provoceren ook nog steeds. Dus je strafjes zullen wel niet veel uithalen.
Sommigen zie je al niet meer terug, die hebben bij herhaling zich misdragen op zeer(!) slechte wijze. Anderen hebben hun eerste of tweede waarschuwing of eerste of tweede tijdelijke ban gehad. Men krijgt de kans om zich te verbeteren. En sommigen klagen over alles wat ze niet aanstaat of niet hun mening is maar daar moet die persoon maar mee leren leven. Als iemand z'n voorspelling is dat Ajax met 4-0 gaat verliezen ofzo dan ga ik dat niet verbieden zolang het geen duidelijk provocerende context eromheen heeft.

quote:

En kom volgende keer aub niet met die standaard antwoorden. Misschien moet je jezelf eens inleven in de situatie dan begrijp je waarom de jongens op dit forum geirriteerd zijn. Maar ja dat komt natuurlijk niet bij je op??
Er zijn meerdere mensen die de topics lezen, de een raakt al geirriteerd als er iemand een normale reactie geeft maar als nickname iets van Feyenoord in zich heeft. De ander irriteert zich aan offtopic berichten wat jij toevallig wel leuk vindt. Ook daar krijgen we reacties van binnen.
Elke dag registreren zich zo'n 50 nieuwe gebruikers die nooit reageren in de topics maar wel de moeite nemen om een account aan te maken.
Er zijn zo'n 100 tot 120 keer zoveel (unieke) dagelijkse bezoekers op het forum die wel de topics lezen maar niet reageren die allemaal een mening hebben en via http://ajax.headliner.nl de nieuwswaardige berichten volgen.

Conclusie:
- weinig tijd zorgt voor geen 100% naleving regels, maar als we optreden is het altijd volgens de regels
- het forum is een in de eerste plaats voor het bespreken van nieuws. Offtopic kan in een apart offtopic topic oid. Begin er maar een als je daar behoefte aan hebt!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 03:02 schreef Boudewijn het volgende:
Alle antwoorden

Goedendag Boudewijn, bedankt dat je 16 dagen na dit bericht nog antwoord geeft echter had ik dit via PM al besproken met Thomas dus zijn deze antwoorden niet meer noodzakelijk. Maar toch fijn dat je de moeite neemt om je neusje eens om de hoek van de deur te gooien ;-) (o ja zie dit niet als kritiek, maar gewoon een grapje)

Maar als je dan toch hier bent graag het verzoek eens te kijken naar het topic "Suarez is niet te houden". Deze is namelijk niet op feiten gebasseerd en de TS maakt zich daarnaast schuldig aan opruien door de namen van Ajax-spelers bewust te veranderen (konijn = Suarez en Cvitaniets = Cvitanich). En o ja er is ook geen link-vermelding naar 1 of andere bron.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door amsterdammer113 --
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 07:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Goedendag Boudewijn, bedankt dat je 16 dagen na dit bericht nog antwoord geeft echter had ik dit via PM al besproken met Thomas dus zijn deze antwoorden niet meer noodzakelijk. Maar toch fijn dat je de moeite neemt om je neusje eens om de hoek van de deur te gooien ;-) (o ja zie dit niet als kritiek, maar gewoon een grapje)

Maar als je dan toch hier bent graag het verzoek eens te kijken naar het topic "Suarez is niet te houden". Deze is namelijk niet op feiten gebasseerd en de TS maakt zich daarnaast schuldig aan opruien door de namen van Ajax-spelers bewust te veranderen (konijn = Suarez en Cvitaniets = Cvitanich). En o ja er is ook geen link-vermelding naar 1 of andere bron.
en ik heb inmiddels al 2x de MELD KNOP ingedrukt voor een provocerende bericht van FR EMIEL.
ben benieuwd of hij nu word gebanned, gezien hij ons voor joden uitmaakt etc!!!
voeg daad bij woord boudewijn!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 07:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

Maar als je dan toch hier bent graag het verzoek eens te kijken naar het topic "Suarez is niet te houden". Deze is namelijk niet op feiten gebasseerd en de TS maakt zich daarnaast schuldig aan opruien door de namen van Ajax-spelers bewust te veranderen (konijn = Suarez en Cvitaniets = Cvitanich). En o ja er is ook geen link-vermelding naar 1 of andere bron.
In dat topic is al huisgehouden, maar 'Suarez is niet te houden' lijkt me een (gegronde) mening en kan gewoon blijven bestaan.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:19 schreef Krunk het volgende:

[..]

en ik heb inmiddels al 2x de MELD KNOP ingedrukt voor een provocerende bericht van FR EMIEL.
ben benieuwd of hij nu word gebanned, gezien hij ons voor joden uitmaakt etc!!!
voeg daad bij woord boudewijn!
We lezen het allemaal en mocht er iets fouts in staan wordt daar op gereageerd maar wat/hoe en wanneer wordt geen uitspraak over gedaan of melding van gemaakt via een prive bericht terug ofzo.
Zelf lees ik de meeste berichten pas 's 's middags of 's nachts dus het kan een tijdje duren! Thomas vaak sneller.
Het is echter NIET de bedoeling (zoals je allang weet) dat je ook in discussie gaat over de gemelde berichten met de poster, topic starter of tegen ons! MELDEN EN NEGEREN!
Want doro er tegenin te gaan en een poster van anti-ajax of erger te beschuldigen kan je zelf ook een waarschuwing/ban krijgen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

In dat topic is al huisgehouden, maar 'Suarez is niet te houden' lijkt me een (gegronde) mening en kan gewoon blijven bestaan.
Bedankt voor de getoonde moeite. Idd is de openingsvraag niet verkeerd maar de tekst die de TS vervolgens aanvoert is denigrerend en uitdagend richting de supporters van Ajax. Vandaar ook de gevoerde melding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door amsterdammer113 --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bedankt voor de getoonde moeite. Idd is de openingsvraag niet verkeerd maar de tekst die de TS vervolgens aanvoert is denigrerend en uitdagend richting de supporters van Ajax. Vandaar ook de gevoerde melding.
De melding was ook terecht!
En ik heb het verwerkt (lees het bericht nog maar eens) hoewel het voortaan wel makkelijker voor mij is om ook een reden erbij te vermelden dat de namen niet correct zijn want ik lees snel over zoiets heen.

Maar het topic moet dan verder niet ontsporen doordat sommigen de poster dan gaan aanvallen of dingen terugkaatsen oid. Reageer gewoon ontopic en dan komt het vanzelf goed!
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bedankt voor de getoonde moeite. Idd is de openingsvraag niet verkeerd maar de tekst die de TS vervolgens aanvoert is denigrerend en uitdagend richting de supporters van Ajax. Vandaar ook de gevoerde melding.
klopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feiten ove Ajax afgelopen jaren









0.0110149