BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Fc Groningen -Ajax wat word t?
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Hoeveel denk je dat we zondag gaan maken tegen groningen?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
maakt niet uit hoeveel hoe meer hoe beter
maar in het begin van het seizoen tellen alleen de 3 punten!
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 27 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
3-1
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
2-0
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 20:43   quote  deeplink  
maar sommige combinaties zijn zo goed op het AT geweest, dat het tegen een middelmatige club als groningen best 6-0 kan worden, beter gezegd 0-6;)
ze hebben veel problemen intern daar
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 20:44   quote  deeplink  
denk dat we het moeilijk gaan krijgen 1-2
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 20:45   quote  deeplink  
hhmmm.... valt wel mee.
groningen is andere koek dan atl madrid he
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
SJERRIE EN KRUNK JULLIE DENKEN DAT WE VERLIEZEN DUS Want we spelen uit
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Even voor de goede orde: voorspellen jullie nu Groningen-Ajax of Ajax-Groningen? Ik zie een 3-1 en 2-0 staan en een 1-2. Bedoelen jullie hetzelfde? ;)
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:09   quote  deeplink  
HUH VERLIEZEN? dat we winnen. heb cynisch erbij gezet: (beter gezegd 0-6:)
freakie
 freakie - maandag 27 juli 2009 - 21:11   quote  deeplink  
haha ja maar krunk er staan nu 2 post van jou:P
een met 2-0 en een met 6-0 en cynisch gezegt 0-6:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Doe nog steeds niet aan voorspellen. Ook op het AT heb ik nog geen echt Ajax gezien. Ik wacht tot zaterdag. Dan weet ik welke spelers meegaan naar Groningen. En daaruit valt veel op te maken ;-)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:09 schreef Thomas het volgende:
Even voor de goede orde: voorspellen jullie nu Groningen-Ajax of Ajax-Groningen? Ik zie een 3-1 en 2-0 staan en een 1-2. Bedoelen jullie hetzelfde? ;)
wat is voor jou het verschil als ik zo beleefd mag zijn om te vragen
soms schrijf je wat op het Ajax Forum maar zonder onbeleefd te zijn snap ik soms het nu niet
ik bedoel het niet rot zeg ik er maar bij voor dat het weer verwijdert word
ik denk gewoon hart op na
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:15   quote  deeplink  
ik bedoel dat we met 0-2 winnen.
maar indien we zo spelen met dat getik en 1-2 tegen groningen, kunnen we best met een beetje mazzel en steek in het doel 0-6 pakken.
ze kunnen best klop krijgen gezien groningen zwak zit in de bezetting nu
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:15 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

wat is voor jou het verschil als ik zo beleefd mag zijn om te vragen
soms schrijf je wat op het Ajax Forum maar zonder onbeleefd te zijn snap ik soms het nu niet
ik bedoel het niet rot zeg ik er maar bij voor dat het weer verwijdert word
ik denk gewoon hart op na
geheel waar.
op inhoudelijke vragen en berichten antwoord hij niet.
vind hem laks, genieperig en zwak!
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:15 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

wat is voor jou het verschil als ik zo beleefd mag zijn om te vragen
soms schrijf je wat op het Ajax Forum maar zonder onbeleefd te zijn snap ik soms het nu niet
ik bedoel het niet rot zeg ik er maar bij voor dat het weer verwijdert word
ik denk gewoon hart op na
De wedstrijd, zoals ook hierboven is opgemerkt, is Groningen-Ajax. En er komen voorspellingen die lijken op winst voor groningen, waar Remco aangeeft dat ze het moeilijk gaan krijgen en een 1-2 geeft. Of het alle 3 winst voor ajax inhoudt (de eerste neem ik aan van wel iig, alleen reactie van Remco is voor mij dan wat onduidelijk of hij winst of verlies bedoelt.)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:17 schreef Thomas het volgende:

[..]

De wedstrijd, zoals ook hierboven is opgemerkt, is Groningen-Ajax. En er komen voorspellingen die lijken op winst voor groningen, waar Remco aangeeft dat ze het moeilijk gaan krijgen en een 1-2 geeft. Of het alle 3 winst voor ajax inhoudt (de eerste neem ik aan van wel iig, alleen reactie van Remco is voor mij dan wat onduidelijk of hij winst of verlies bedoelt.)
MAAKT VERDER TOG NIET UIT
als wij ajacieden het maar begrijpen
en nogmaals bedoel het niet rot
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:17 schreef Thomas het volgende:

[..]

De wedstrijd, zoals ook hierboven is opgemerkt, is Groningen-Ajax. En er komen voorspellingen die lijken op winst voor groningen, waar Remco aangeeft dat ze het moeilijk gaan krijgen en een 1-2 geeft. Of het alle 3 winst voor ajax inhoudt (de eerste neem ik aan van wel iig, alleen reactie van Remco is voor mij dan wat onduidelijk of hij winst of verlies bedoelt.)
zo wat een slappe discussie om jezelf even te showen.
de echt ontloop je
je snapt ook best dat het was bedoeld als overwinning voor ajax!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:19 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

MAAKT VERDER TOG NIET UIT
als wij ajacieden het maar begrijpen
en nogmaals bedoel het niet rot
dus dat. wij snappen het wel
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:17 schreef Thomas het volgende:

[..]

De wedstrijd, zoals ook hierboven is opgemerkt, is Groningen-Ajax. En er komen voorspellingen die lijken op winst voor groningen, waar Remco aangeeft dat ze het moeilijk gaan krijgen en een 1-2 geeft. Of het alle 3 winst voor ajax inhoudt (de eerste neem ik aan van wel iig, alleen reactie van Remco is voor mij dan wat onduidelijk of hij winst of verlies bedoelt.)
volgens mij spelen we uit en dan staat er aan het einde van de wedstrijd 1-2 op het score board of ben ik nou gek??
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij spelen we uit en dan staat er aan het einde van de wedstrijd 1-2 op het score board of ben ik nou gek??
nee je hebt gelijk, en ik hoop ook maar dat we met 1 doelpunt verschil winnen HAHA:) 3 ptn zijn important.
uitslag niet zo
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:20 schreef Krunk het volgende:

[..]

precies.
want ik leef in vrede met mijn broeders hierzo.
wij zijn one big family in the arenA
sorry maar ik leef nog steeds in de meer en het olympisch stadion :)
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:22   quote  deeplink  
zooo mooie tijden.
tja... laten we daar maar niet aan denken, worden we ziek
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 juli 2009 - 21:23   quote  deeplink  
2 - 2
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

sorry maar ik leef nog steeds in de meer en het olympisch stadion :)
Krijg meteen dat gevoel weer in de meer mooie tijden!!!
die moeten we koesteren
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:21 schreef Krunk het volgende:

[..]

nee je hebt gelijk, en ik hoop ook maar dat we met 1 doelpunt verschil winnen HAHA:) 3 ptn zijn important.
uitslag niet zo
denk echt da je met 0-6 niet gaat winnen bij groningen.

het winnen gaat voor het eerst in jaren weer eens het belangrijkste zijn bij ajax, dit alles te danken aan jol , goede zaak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door remco k --
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:19 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

MAAKT VERDER TOG NIET UIT
als wij ajacieden het maar begrijpen
en nogmaals bedoel het niet rot
Zo vat ik het ook niet op ;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Thomas in het andere topic wil ik een dialoog met je aangaan. Echter ga je die uit de weg en hier praat je wel mee? Wordt het je te heet onder de voeten na eerder al klachten te hebben ontvangen van Feyenoord-zijde waarbij zelfs Boudewijn moest inspringen om die jongens tot bedaren te brengen. Gewoon een discussie tussen jouw en mij om tot elkaar te treden?
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:23 schreef patrickpsv15 het volgende:
2 - 2
ban deze gast uitlokkerij
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
Thomas in het andere topic wil ik een dialoog met je aangaan. Echter ga je die uit de weg en hier praat je wel mee? Wordt het je te heet onder de voeten na eerder al klachten te hebben ontvangen van Feyenoord-zijde waarbij zelfs Boudewijn moest inspringen om die jongens tot bedaren te brengen. Gewoon een discussie tussen jouw en mij om tot elkaar te treden?
Zou zeggen, check het topic nog eens ;)
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

ban deze gast uitlokkerij
WAT DOET EEN LAMP HIER?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Ik denk dat we 0-2 winnen, omdat ze Berg niet meer hebben en omdat Ajax gewoon de beste is ;)
thedon
 thedon - dinsdag 28 juli 2009 - 15:22   quote  deeplink  
denk dat het een mooie wedstrijd wordt
1-3 voor ajax suarez scoort er 2 en de zeeuw:P
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 16:56 schreef Thomas het volgende:

[..]

Vraag me af, als jij vraagt welke clubs nog meer een opstelling zouden kunnen maken en iemand komt met spelers van Feyenoord, maakt dat die persoon meteen een Feyenoorder? Beetje aparte gedachtengang.... En ook al is het een Feyenoorder, zolang die persoon normaal een discussie aangaat (wat ook is gebeurd), is er niets aan de hand.

Er wordt normaal door anderen gereageerd, lees eens terug op welke manier jij op die mensen reageert...
ja en vaak reageren en provoceren de feyenoorders hier!
dus moeten ze worden gebanned.
dat zijn je eigen woorden geweest in jouw waarschuwing en prive bericht naar mij toe.
verder heb je mij ook gemaild dat als ik weg zou blijven van het 010 net er geen problemen waren.
nou weer die andere gasten van ons forum en de problemen zijn opgelost.
op deze manier keert iedereen zich TERECHT tegen jou en derest van het zooitje!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

ban deze gast uitlokkerij
Dit noem ik geen uitlokkerij, 2-2 zou zomaar kunnen dus iedereen mag dan gewoon z'n mening geven.

quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 21:26 schreef Krunk het volgende:

[..]

WAT DOET EEN LAMP HIER?
Gewoon z'n voorspelling geven, niets mis mee! Hij valt niemand aan, doet niemand pijn en lokt niet uit.

quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 17:34 schreef Krunk het volgende:

[..]

ja en vaak reageren en provoceren de feyenoorders hier!
dus moeten ze worden gebanned.
dat zijn je eigen woorden geweest in jouw waarschuwing en prive bericht naar mij toe.
verder heb je mij ook gemaild dat als ik weg zou blijven van het 010 net er geen problemen waren.
nou weer die andere gasten van ons forum en de problemen zijn opgelost.
op deze manier keert iedereen zich TERECHT tegen jou en derest van het zooitje!
Ik zie maar bar weinig Feyenoorders die hier komen om te provoceren. Het was in het verleden veel vaker andersom en bij meerdere keren provoceren krijg je op een sectie een ban, niet omdat je toevallig Feyenoorder bent en je probeert je mening te geven op een normale manier.
Jij (Krunk) gedroeg je veelvuldig op een verkeerde manier op de Feyenoord sectie dus vandaar je ban toendertijd. Sommige Feyenoorders hebben zich hier ook niet gedragen en hebben daarom ook hier een ban alleen doen we daar geen mededelingen over. Je ziet vanzelf wel wie er niet of wel reageren.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:28   quote  deeplink  
omdat die berichten al zijn weggehaald
jij haalt nu berichten naar voren waar we het zat zijn
dat onze topics steeds worden verpest
maar laat maar dit is weer het oude liedje
jullie doen er tog nooit wat aan hoevaak we het ook melden en hoevaak jullie bijvb shiva topics sluiten en berichten verwidjeren hij mag tog maar doorgaan

jij komt altijd weer te laat en wijst naar ons
tis me allemaal wel duidelijk
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:28 schreef ajaxrulezz het volgende:
omdat die berichten al zijn weggehaald
jij haalt nu berichten naar voren waar we het zat zijn
dat onze topics steeds worden verpest
maar laat maar dit is weer het oude liedje
jullie doen er tog nooit wat aan hoevaak we het ook melden en hoevaak jullie bijvb shiva topics sluiten en berichten verwidjeren hij mag tog maar doorgaan

jij komt altijd weer te laat en wijst naar ons
tis me allemaal wel duidelijk
Je snapt het nog steeds niet. Ik geef je nu even uitleg over het hoe en wat en daarbij gebruik ik enkele voorbeelden. De andere offtopic (van beide kanten) worden gewoon verwijderd. Altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven zolang we tijd genoeg hebben om ze allemaal door te lezen.
Let alleen wel: we sluiten niet zomaar alle topics omdat iemand toevallig kritiek heeft op Ajax, echte supporters kunnen daar ook wel tegen of negeren de berichten gewoon. Pas als het te erg wordt doen we er iets aan (en dat hebben we zeker gedaan) maar bijvoorbeeld in jouw geval: jij vindt het wel heel erg gauw dat iemand negatief over Ajax praat dus niet alle door jou gemelde berichten worden verwijderd maar sommige dan ook weer wel als wij het met je eens zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Ik geef je nu even uitleg over het hoe en wat en daarbij gebruik ik enkele voorbeelden. De andere offtopic (van beide kanten) worden gewoon verwijderd. Altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven zolang we tijd genoeg hebben om ze allemaal door te lezen.
Let alleen wel: we sluiten niet zomaar alle topics omdat iemand toevallig kritiek heeft op Ajax, echte supporters kunnen daar ook wel tegen of negeren de berichten gewoon. Pas als het te erg wordt doen we er iets aan (en dat hebben we zeker gedaan) maar bijvoorbeeld in jouw geval: jij vindt het wel heel erg gauw dat iemand negatief over Ajax praat dus niet alle door jou gemelde berichten worden verwijderd maar sommige dan ook weer wel als wij het met je eens zijn.
ik snap het heel goed
ik negeerde ook de hele tijd maar omdat het niet ophield dat geruzie er thomas er niks aan deed en me inyhoudelijke topics niet meer inhoudelijk werden dan jah dan blijf ik niet negeren dan houd het een keer op
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:34 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ik snap het heel goed
ik negeerde ook de hele tijd maar omdat het niet ophield dat geruzie er thomas er niks aan deed en me inyhoudelijke topics niet meer inhoudelijk werden dan jah dan blijf ik niet negeren dan houd het een keer op
Toch moet je het blijven negeren. Wij hebben het ook druk met werk, zomer, vakantie, whatever dus kunnen niet elke minuut van de dag oppassertje gaan spelen. Als iedereen het gewoon leert te negeren is er voor de opruiers geen lol aan te beleven en sterft het vanzelf af...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Toch moet je het blijven negeren. Wij hebben het ook druk met werk, zomer, vakantie, whatever dus kunnen niet elke minuut van de dag oppassertje gaan spelen. Als iedereen het gewoon leert te negeren is er voor de opruiers geen lol aan te beleven en sterft het vanzelf af...
ik ben niet de enige die er aan stoort ik maak veel inhoudelijk topics maar ze worden door Shiva,Sasja50,Thomas en andere feyenoorders niet meer inhoudelijk en daar maken wij geen topics voor..wat thomas net al zei als hij iets negatiefs tegen ons te vertellen heeft,heeft tie alle tijd en als we zijn hulp vragen van laat die ruzie ophouden en dan heeft hij het te druk natuurlijk hoor

en sterven doet het sowiezo al de topics sterven en lopen dood door die ruzie
feyenoorders komen hier nooit met goede intenties hallo??wees niet naief
wij komen tog ook niet op hun forum
kan ook niet want ik kan daar niet komen en heb daar geen woord gezegd en daarom is het raar en niet eerlijk dat sommige ruzie zoekers hier wel mogen blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door ajaxrulezz --
freakie
 freakie - dinsdag 28 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Ja boudewijn hoe zit dat met shiva? die loopt konstant rare dingen te schrijven jullie hebben denk ik 5 a 6(als t niet meer is) topics verwijderd.. daarbij loopt hij telkens het negatieve in hem naar ajax uit te spreken.. waarom wordt zo iemand niet aangepakt?..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:41 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ik ben niet de enige die er aan stoort ik maak veel inhoudelijk topics maar ze worden door Shiva,Sasja50,Thomas en andere feyenoorders niet meer inhoudelijk en daar maken wij geen topics voor..wat thomas net al zei als hij iets negatiefs tegen ons te vertellen heeft,heeft tie alle tijd en als we zijn hulp vragen van laat die ruzie ophouden en dan heeft hij het te druk natuurlijk hoor
maar we waren gister en vandaag al druk genoeg met het verwijderen van al jullie oftopic geleuter en dan kan je niet reageren dus je hebt het zelf in de hand gewerkt dat er soms niet meteen gereageerd kan worden.
En zoals je nu kunt zien reageren we beide want ik heb eindelijk tijd gehad om de laatste 10 topics door te lezen en berichten te verwijderen etc.

quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:41 schreef freakie het volgende:
Ja boudewijn hoe zit dat met shiva? die loopt konstant rare dingen te schrijven jullie hebben denk ik 5 a 6(als t niet meer is) topics verwijderd.. daarbij loopt hij telkens het negatieve in hem naar ajax uit te spreken.. waarom wordt zo iemand niet aangepakt?..
Ik heb Shiva al een paar dagen niet gezien?!? ......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Boudewijn --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar we waren gister en vandaag al druk genoeg met het verwijderen van al jullie oftopic geleuter en dan kan je niet reageren dus je hebt het zelf in de hand gewerkt dat er soms niet meteen gereageerd kan worden.
En zoals je nu kunt zien reageren we beide want ik heb eindelijk tijd gehad om de laatste 10 topics door te lezen en berichten te verwijderen etc.

[..]

Ik heb Shiva al een paar dagen niet gezien?!? ......
onze offtopic was een reactie op.....de offtopic van feyenoorders hier
maargoed ik praat tegen een muur tis voor mij duidelijk dat wij steeds de dupe worden
dat wij offtopic waren is jullie schuld wij mogen nie top het feyenoord forum
en hun kunnen hun gang gaan
en tis niet alleen shiva

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door ajaxrulezz --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:48 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

onze offtopic was een reactie op.....de offtopic van feyenoorders hier
maargoed ik praat tegen een muur tis voor mij duidelijk dat wij steeds de dupe worden
dat wij offtopic waren is jullie schuld wij mogen nie top het feyenoord forum
en hun kunnen hun gang gaan
en tis niet alleen shiva
ik vindt dat ik genoeg heb gezegd en iedereen met een normaal verstand (dus jij ook) moet het snappen als hij mijn uitleg leest!

- verdere opmerkingen omtrent moderatie kunnen als prive bericht gestuurd worden
- 'foute' berichten melden via de 'meld dit bericht' link
- verdere offtopic berichten worden zonder pardon en wederspraak verwijderd
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 28 juli 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Ik denk toch dat FC Groningen kan verrassen, ik denk 3-1
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Ik heb Groningen nog niet zien spelen maar Ajax vond ik best goed in de Amsterdam Tournament dus ik zeg 1-3

en als je punten wilt verdienen moet je je registeren op: www.sportpooler.nl en je aanmelden voor de 'Headliner Ajax Forum' subgroep :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Boudewijn --
Sjerrie
 Sjerrie - dinsdag 28 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
denk ook dat Ajax het erg lastig gaat krijgen in de Euroborg met name het fysieke gedeelde komt Ajax te kort...
goeie voetballers maar allemaal van die kleine mannetjes

ja op Sneeuw na dan alleen die kan dan weer niet voetballen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Sjerrie --
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Lastig, nieuw seizoen, nieuwe spelers. Groningen is zonder Berg aanvallend afgezwakt, de verdediging van Ajax is nog niet op alle momenten stabiel (zie Tournament). Ik vermoed een 1-1.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
vind trouwens dat Heerenveen en Groningen met hun Miljoenen vooral Heerenveen meer kwaliteits inkopen moeten doen anders blijven ze jaren lang op het zelfde niveau Qua aankopen moeten hun ook stappen gaan maken nu.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 21:10   quote  deeplink  
ach beide clubs zijn tevreden met plaats 4 t/m 6 en zijn niet zoals AZ en Twente echt van plan de top te bestijgen , wellicht is dit gewoon puur realisme. Deze clubs houden zich aan hun visie om spelers te halen , die beter te laten worden en dan weer door verkopen en blijven zo financieel gezond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax









0.0149319