BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voortaan fm 09 database gebruiken???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Ik heb ergens gelezen dat everton met de database van fm scout zou dat ook geen optie voor ajax zijn zo kun je groote talenten voor een paar ton halen en de database klopt redelijk zo is ook keirrison goed die barcelona heeft gehaald graag je mening
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
keirrison niet voor een paar ton 14miljoen en Keirrison was al door heel de wereld bekend als talent.
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Klopt maar het was een voorbeeldje dat ajax bv eerder had kunnen kopen en later verkopen en dan krijg je niet meer van die luqeu aankopen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:33 schreef Bas12345 het volgende:
Klopt maar het was een voorbeeldje dat ajax bv eerder had kunnen kopen en later verkopen en dan krijg je niet meer van die luqeu aankopen.
Keirrison had niet eerder gekocht kunnen worden.Omdat zijn club ook inzag wat voor talent hij was en daarom wachte met verkopen tot tie miljoenen waard was
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
okeey keirrison is ook geen goed voorbeeld maar je kunt wel groote talenten halen
effe vraagje door ga je ook naar ajax open dag woensdag
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:37   quote  deeplink  
maar wat is eigenlijk een fm 09?
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
dat is een spel FOOTBAL MANAGER 2009 is vet spel als je van voetbal houd en van trainen
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
ik speelde dit soort spelen ook regelmatig, en moet je hier wel gelijk in geven dat talenten in het spel ook regelmatig talenten en goede spelers worden in de toekomst.

wel grappig dat grote clubs weinig talenten kunnen vinden ronde de 14 jaar oud en dat het in het spel wel lukt.

weet iemand wie er bij die game de scouting doet of hoe ze aan hun informatie komen
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Nee maar everton gebruikt het wel
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 23:05   quote  deeplink  
ja dat weet ik ze hebben ook voor geloof ik iets van 900.000 pond 7 jonge talenten gekocht uit het spel.

ik zal dat eens navragen, een maatje van mij is verwoed everton supporter en weet dat wel. kan er namelijk niks van vinden op het net
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 juli 2009 - 09:30   quote  deeplink  
Ik speel het spel zelf ook en het is algemeen bekend dat de database van FM ongelooflijk goed is. Dit wordt up tp date gehouden door diverse mensen uit diverse landen. Everton is de eerste club die met FM een overeenstemming heeft bereikt om de database te mogen gebruiken. Echter is het ook bekend dat grotere clubs van deze database gebruik maken om talenten op te sporen.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 28 juli 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Zoek in google maar eens op de term 'Wonderkids FM 2009' en je krijgt een hele lijst met de grootste talenten uit FM 2009. Zeker weten dat Keirrison daar ook tussen staat. ;-)

Andere enorme talenten zijn bijvoorbeeld Gareth Bale (de back van Tottenham die eveneens in de belangstelling van Ajax staat) en Sergio Asenjo (de nieuwe keeper van Atletico, waar Ajax vrijdag tegen speeldE). Maar mijn favoriete wonderkid (koop ik altijd in al mijn games) is Sakho! Een enorm talent, centrale verdediger van Paris Saint-Germain. Was Ajax niet nog op zoek naar een verdediger? ;-)
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:37 schreef ajaxrulezz het volgende:
maar wat is eigenlijk een fm 09?
soort van Championship Manager.
of Davilex spel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voortaan fm 09 database gebruiken???









0.0067148