BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Crouch naar spurs ---> Dan geen huntelaar meer?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Zou de spurs nu dan nog huntelaar willen kopen nu ze crouch hebben graag je mening hier over
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Het gaat allemaal moeizaam
Ook bij VD Vaart.Ajax Kan ze beter huren zodat de spelers weer meer waard worden
om te verkopen voor Madrid
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Ja maar ze willen niet naar ajax is probleem en verhuren misschien maar denk et niet
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:47   quote  deeplink  
VD Vaart wilt wel naar HSV maar niet naar Ajax
En Als Huntelaar wel naar stuttgard gaat inplaats Ajax
vind ik dat ook Jammer...De Club Ajax is meer waar dan de duitse competitie
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
ik snap niet dat je voor bijvoorbeeld tottenham of hsv wil spelen, in Europa zullen deze ploegen nooit echt iets voorstellen.

Ok er word meer betaald en je speelt in een mooie competitie, maar je zal nooit wat winnnen. en je in de kijker spelen valt ook wel mee want ajax word ook regelmatig leeggeplukt door de europese top.

Jammer maar waar dat ajax een hele grote zou zijn in europa als geld niet zo belangrijk was in het voetbal.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:51 schreef remco k het volgende:
ik snap niet dat je voor bijvoorbeeld tottenham of hsv wil spelen, in Europa zullen deze ploegen nooit echt iets voorstellen.

Ok er word meer betaald en je speelt in een mooie competitie, maar je zal nooit wat winnnen. en je in de kijker spelen valt ook wel mee want ajax word ook regelmatig leeggeplukt door de europese top.

Jammer maar waar dat ajax een hele grote zou zijn in europa als geld niet zo belangrijk was in het voetbal.
precies
Spelers uit de eigen jeugd moeten gewoon blijven t/m 25 a 27 jaar
en niet eerder.want dan krijg je nooit meer de tijden terug van 1995
Maarjah wie ben ik

we leiden speles op voor het buitenland maar zelf profijt van hebben,hebben we niet
we leiden ze niet meer voor ons succes op dat is jammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door ajaxrulezz --
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
ja ik vind dat de nederlanders de eredivisie moeten promoten want als je bij hsv wint win je nooit wat weinig kans en bij ajax veel meer kans en het is goed voor nl voetbal
Bas12345
 Bas12345 - maandag 27 juli 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Eigenlijk moeten sneijder van der vaart heitinga babel de jong huntelaar dit filmpje kijken http://www.youtube.com/watch?v=_XG8jvRJhfU En dan vragen of dat ze dat ook willen flikken en dat ajax ook een grote club is en niet per see naar real madrid moet
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:01   quote  deeplink  
geweldig
En het jaar erop weer de Finale bereikt dat vergeten mensen nog wel is
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 23:11   quote  deeplink  
ja dat vergeten mensen weleens, en zelfs toen werd het eigenlijk onmogelijk geacht wamt er speelde helemaal geen dure spelers in dat elftal. alleen een paar oude ervaren rotten en veel heel veel talent.

Denk dat dit 1 van de laatste keren is geweest dat het echte voetbal de CL won buiten Borrosia Dortmund en afgelopen seizoen Barcelona heeft er nooit meer een team gewonnen dat veel jeugd in de eigen selctie had/heeft.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:51 schreef remco k het volgende:
ik snap niet dat je voor bijvoorbeeld tottenham of hsv wil spelen, in Europa zullen deze ploegen nooit echt iets voorstellen.

Ok er word meer betaald en je speelt in een mooie competitie, maar je zal nooit wat winnnen. en je in de kijker spelen valt ook wel mee want ajax word ook regelmatig leeggeplukt door de europese top.

Jammer maar waar dat ajax een hele grote zou zijn in europa als geld niet zo belangrijk was in het voetbal.
hsv en tottenham blijven subtoppers die nooit eigenlijk echt CL gaan behalen
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 23:17   quote  deeplink  
inderdaad daarom snap ik ook niet dat bijvoorbeeld van der vaart wel aangeeft eventueel al terug te willen naar hsv maar er nog niet aan toe is terug te keren naar ajax
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
Ik heb het EI van Columbus
1995 en 1996 Ajax in de Finale Omdat eigen Jeugd bleef wat langer
Er moet een regel komen!iniedergeval in de jeugdcontracten dat je niet voor je 26ste weg mag...of je moet niet goed genoeg zijn.

spelers denken altijd te snel aan het buitenland,spelers die worden gehaald bij hun eerste interview zeggen heel snel maar over 1 a 2 jaar wil ik naar het buitenland

Er moet een regel komen!!!
Ajax lijd verdomme spelers op voor Madrid enz
dat kan gewoon niet!!!
wij leiden geen spelers meer op voor successen

Ik weet het klinkt naief maar er zit een kern van waarheid in
5/6 regeling enz dat kan allemaal niet
maar contracten in de jeugd opstellen tot je 25 a 26 ste Misschien kan dat wel
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 23:19 schreef ajaxrulezz het volgende:
Ik heb het EI van Columbus
1995 en 1996 Ajax in de Finale Omdat eigen Jeugd bleef wat langer
Er moet een regel komen!iniedergeval in de jeugdcontracten dat je niet voor je 26ste weg mag...of je moet niet goed genoeg zijn.

spelers denken altijd te snel aan het buitenland,spelers die worden gehaald bij hun eerste interview zeggen heel snel maar over 1 a 2 jaar wil ik naar het buitenland

Er moet een regel komen!!!
Ajax lijd verdomme spelers op voor Madrid enz
dat kan gewoon niet!!!
wij leiden geen spelers meer op voor successen

Ik weet het klinkt naief maar er zit een kern van waarheid in
5/6 regeling enz dat kan allemaal niet
maar contracten in de jeugd opstellen tot je 25 a 26 ste Misschien kan dat wel
klopt, alleen de fifa werkt ook niet echt mee.
zogenaamd wel lobbyen maar er niks concreets aan doen
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 23:17 schreef remco k het volgende:
inderdaad daarom snap ik ook niet dat bijvoorbeeld van der vaart wel aangeeft eventueel al terug te willen naar hsv maar er nog niet aan toe is terug te keren naar ajax
hij is zoals ik al zei net zoals KJH op geldlust uit, zodat zijn vrouw kan winkelen en meedoen op de tv spelletjes in BRD!

hsv tottenham rangers panatinaikos sampdoria feyenoord lille aston villa etc... zijn geen top. en gaan het nooit worden.
over rangers twijfel ik een beetje.

maar goed.... spelers die dus niet komen en graag in de middenmoot spelen van een zogenaamd sterke competitie zijn uit op geld.
en hebben geen clubliefde.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Ajax heeft ook de chamL naam en faam gegeven
ze mogen wel met meer respect naar de zogenaamde kleine landen behandelen
Ajax heeft meer verdient dan een opleidingsinstituut te worden voor de rijke Clubs want zo is het wel!
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Echte clubliefde bestaat bijna niet meer zelfs veel van d ezogenaamde supporters lopen tegenwoordig de kamioen achterna, laat staan voor een speler die een paar miljoen per jaar meer kan verdienen.

spelers snappen tegenwoordig ook niet meer wat het voetbal losmaakt onder de supporters behalve types als Heitinga.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Daarom moet het stoppen!!!
Ze worden in de Jeugd al lkker gemaakt van het buitenland
Daarom moeten ze in de jeugd al contractueren dat ze langer moeten Blijven
eerst volwassen worden bij je club en dan over zee gaan
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 23:37   quote  deeplink  
als spelers zouden kunnen blijven tot hun 25ste zou wel heel mooi zijn.

1 ding snap ik trouwens niet ajax bood van der heijden bijv vorig jaar een contract aan, waarom dan niet voor 10/15 jaar met een clausule dat als ze geen basis elf worden dat ze dan voor een gelimiteerde transfersom weg mogen
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:42   quote  deeplink  
de fifa moet dat regelen
Dat niet de speler maar de Club kan beslissen of een speler weg kan voor zijn 25ste
geld dan alleen voor Eigen opgeleide spelers Nogmaals tis van de gekke dat wij spelers klaarstomen voor de rijke clubs en er zelf geen profijt van kunnen hebben.
en zo stop je de kinderhandel ook! veel mensen zijn nog niet volwassen als ze rond de 20 zijn....

Je maakt ze egoitisch om ze snel bij een rijke club te laten gaan
ze denken alleen maar aan geld..Al hun vriendinnen zien er het zelfde uit blond gucci bril opgespoten of andere dingen elke dag in dure winkels enz enz het gaat nergens meer over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 12:05   quote  deeplink  
zoals ik elders al aangaf bestaat clubliefde voor spelers niet meer.

neem bijvoorbeeld Heitinga, niks af te dingen op hem want een van de weinigen die met enige regelmatig positie iets over zijn ahax tijd laat horen, maar wees eens eerlijk denk j dat hij 20 jaar geleden naar een andere club was gegaan, ikweet wel zeker van niet, denk bij hem altijd een beetje aan een type blind trouwens.

Punt is dat er vroeger meer om het voetbal en de voor de club werd gespeeld en tegenwoordig alleen maar voor het geld en eigen succes!!

spelers die tegenwoordig jong bijv tussen de 18/21 jaar naar ajax komen geven van te voren al aan ajax als een tussenstation te zien. dat is toch niet meer normaal ofwel soms?? Ik bedoel je gaat niet naar 1 van de grootste clubs uit de geschiedenis en dan verkondigen dat het een tussenstation is, dat doe je ook niet bij real en barca manu liverpool inter en ac milan juve. Nee dat doe je zeker niet, er is iets goed mis met het voetbal, en dat komt mede door het bosman arrest.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:51 schreef remco k het volgende:
ik snap niet dat je voor bijvoorbeeld tottenham of hsv wil spelen, in Europa zullen deze ploegen nooit echt iets voorstellen.

Ok er word meer betaald en je speelt in een mooie competitie, maar je zal nooit wat winnnen. en je in de kijker spelen valt ook wel mee want ajax word ook regelmatig leeggeplukt door de europese top.

Jammer maar waar dat ajax een hele grote zou zijn in europa als geld niet zo belangrijk was in het voetbal.
HSV speelde afgelopen seizoen lang om de titel , halve finale uefa cup en finale duitse beker dussssssssssssssssssssss

en na een paar jaar ben je Graafschap uit Willem 2 thuis wel zat hoor en wil je wat anders , liefst natuurlijk in de echte top maar anders er net onder , T.Hotsp is geen prijzenpakker maar je speelt WEL bij een grote naam en in de premier league wat inhoud dat je zeker 20 topwedstrijden per jaar speelt!
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 23:37 schreef remco k het volgende:
als spelers zouden kunnen blijven tot hun 25ste zou wel heel mooi zijn.

1 ding snap ik trouwens niet ajax bood van der heijden bijv vorig jaar een contract aan, waarom dan niet voor 10/15 jaar met een clausule dat als ze geen basis elf worden dat ze dan voor een gelimiteerde transfersom weg mogen
ten 1e tekenen die spelers dat niet , en ten 2e zit je straks met allemaal langdurige contracten wat zou t zijn als nu Rommedahl,Kennedy,Sno,Sarpong, dat srt mannen nog 10 jaar contract hadden!
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 12:05 schreef remco k het volgende:
zoals ik elders al aangaf bestaat clubliefde voor spelers niet meer.

neem bijvoorbeeld Heitinga, niks af te dingen op hem want een van de weinigen die met enige regelmatig positie iets over zijn ahax tijd laat horen, maar wees eens eerlijk denk j dat hij 20 jaar geleden naar een andere club was gegaan, ikweet wel zeker van niet, denk bij hem altijd een beetje aan een type blind trouwens.

Punt is dat er vroeger meer om het voetbal en de voor de club werd gespeeld en tegenwoordig alleen maar voor het geld en eigen succes!!

spelers die tegenwoordig jong bijv tussen de 18/21 jaar naar ajax komen geven van te voren al aan ajax als een tussenstation te zien. dat is toch niet meer normaal ofwel soms?? Ik bedoel je gaat niet naar 1 van de grootste clubs uit de geschiedenis en dan verkondigen dat het een tussenstation is, dat doe je ook niet bij real en barca manu liverpool inter en ac milan juve. Nee dat doe je zeker niet, er is iets goed mis met het voetbal, en dat komt mede door het bosman arrest.
Het is gewoon logisch , 20 jaar geleden was Ajax een europese topploeg nu is dat niet meer zo en is de NL competitie steeds verder aan t afzakken vandaar dat spelers naar t buitenland gaa + natuurlijk om ECHT geld te verdienen maar dat deed men vroeger ook alleen waren er toen minder kansen en gingen alleen de echte toppers.
thedon
 thedon - dinsdag 28 juli 2009 - 15:16   quote  deeplink  
ik vind dat de nl compititie beter aan worden is,az twente heerenveen komen er zeker aan.
laten ze maar de regel van max 5 buitenlandse speler in je team doorvoeren
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 23:42 schreef ajaxrulezz het volgende:
de fifa moet dat regelen
Dat niet de speler maar de Club kan beslissen of een speler weg kan voor zijn 25ste
geld dan alleen voor Eigen opgeleide spelers Nogmaals tis van de gekke dat wij spelers klaarstomen voor de rijke clubs en er zelf geen profijt van kunnen hebben.
en zo stop je de kinderhandel ook! veel mensen zijn nog niet volwassen als ze rond de 20 zijn....

Je maakt ze egoitisch om ze snel bij een rijke club te laten gaan
ze denken alleen maar aan geld..Al hun vriendinnen zien er het zelfde uit blond gucci bril opgespoten of andere dingen elke dag in dure winkels enz enz het gaat nergens meer over
precies wat ik in mijn post al zei over vd vaart en kjh
bully
 bully - dinsdag 28 juli 2009 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 23:37 schreef remco k het volgende:
als spelers zouden kunnen blijven tot hun 25ste zou wel heel mooi zijn.

1 ding snap ik trouwens niet ajax bood van der heijden bijv vorig jaar een contract aan, waarom dan niet voor 10/15 jaar met een clausule dat als ze geen basis elf worden dat ze dan voor een gelimiteerde transfersom weg mogen
zolang contract heefd geen zin omdat via een nieuwe regel dat spelers na drie jaar van hun contract uitgedient te hebben weg mogen.
bully
 bully - dinsdag 28 juli 2009 - 17:57   quote  deeplink  
we kunnen het ook netjes houden.
ik heb sasja50 geen overtogen woord zien typen hier.
hij probeert alleen aan de discussie mee tedoen.
dat niet iedereen de zelfde mening heefd is normaal.
en dat hij voor de verkeerde club is kan hij natuurlijk ook niks aan doen.
ik irriteer me meer aan mensen die andermans mening niet kunnen waarderen en daarom maar beginnen te schelden.
en dat spelers liever naar duitsland gaan komt ook omdat wij nog steeds denken europese top te zijn.
met de geschiedenis win je geen prijzen.
duitsland behoord gewoon tot de europese subtop waar wij net onder zitten.
dus de keus dat spelers liever daar gaan voetballen dan hier is logisch.
en dan kunnen we wel zeggen dat hsv en tottenham nooit de cl zullen winnen.
ajax dan wel ?
voorlopig hebben die clubs een voordeel boven ajax en dat is meer geld.
en wat remco al aangaf clubliefde bestaat echt niet meer.
dit is niet negatief bedoeld maar gewoon realiteit.
ons voordeel is onze jeugdopleiding alleen tegenwoordig zijn de spelers al weg voordat ajax er echt plezier van heefd kunnen hebben.
ik geloof ook nog steeds dat ajax ooit weer de cl kan winnen.
maar word wel steeds moeilijker en we hebben dan ook veel geluk nodig.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 18:15   quote  deeplink  
boudewijn maak mij moderator of krunk van het ajax forum Dan is er niks meer aan de hand..Een feyenoorder moderator van het ajax forum je ziet het dat gaat niet
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 18:15 schreef ajaxrulezz het volgende:
boudewijn maak mij moderator of krunk van het ajax forum Dan is er niks meer aan de hand..Een feyenoorder moderator van het ajax forum je ziet het dat gaat niet
ik denk dat we dat maar beter niet kunnen doen ;)

Verder heb ik diverse topics maar ff opgeschoond. Als jullie met z'n allen (ajax supporters EN tegenstanders) nou eens een voorbeeld nemen aan bully die de domme offtopic berichten gewoon negeert en normaal een discussie voert, iig 'probeert' want met jullie ertussen door is dat vrij lastig :(
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat we dat maar beter niet kunnen doen ;)

Verder heb ik diverse topics maar ff opgeschoond. Als jullie met z'n allen (ajax supporters EN tegenstanders) nou eens een voorbeeld nemen aan bully die de domme offtopic berichten gewoon negeert en normaal een discussie voert, iig 'probeert' want met jullie ertussen door is dat vrij lastig :(
die heeft niet alles gevolgd

wij negeren altijd maar dit keer was het genoeg al onze topics werd verpest met geruzie van feyenoorders thomas deed er niks aan en doet er ook niks aan
hij meet niet met 2 maten
ik heb geen woord op het feyenoord forum gezegd gaat tie me daar bannen?
en zijn woorden zijn als je provoceert enz word je verbannen
nou shiva deed niet anders en andere feynoorders op het ajax forum en daar deed tie niks aan dus hij moet eigenlijk zeggen ik ban alleen maar ajacieden
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:12 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

die heeft niet alles gevolgd

wij negeren altijd maar dit keer was het genoeg al onze topics werd verpest met geruzie van feyenoorders thomas deed er niks aan en doet er ook niks aan
hij meet niet met 2 maten
ik heb geen woord op het feyenoord forum gezegd gaat tie me daar bannen?
en zijn woorden zijn als je provoceert enz word je verbannen
nou shiva deed niet anders en andere feynoorders op het ajax forum en daar deed tie niks aan dus hij moet eigenlijk zeggen ik ban alleen maar ajacieden
Thomas (en ik ook) zijn bij lange na niet altijd op het topic dus het zou zomaar kunnen voorkomen dat we er een uur of 8 niet zijn ofzo. En als je dan 100 berichten moet nalezen met alleen meer gezeur over wie er wel en niet geband moet worden is het vaak makkelijker om gewoon de verwijder knop te blijven klikken (dat geldt in ieders geval wel voor mij) en dan kan er soms iets teveel verwijderd worden of over sommige dingen heen gelezen worden.

Daarbij komt dat Thomas bijna nooit iemand op een bepaalde sectie bant, dat ben ik in bijna alle gevallen (zoniet alle gevallen tot nu toe) dus daar mag je mij over aanspreken (ik als clubloze supporter aangezien van Gaal bij AZ weg is) dus het boeit me helemaal niets voor welke club iemand is: je houdt je niet aan de regels en je kunt je niet normaal gedragen, zelfs niet na meerdere waarschuwingen -> BAN. En jij (ajaxrulezz) hebt volgens mij de meeste waarschuwingen van het hele forum gehad dus je weet best wat wel en niet mag.

Zoals ik al in een ander topic zei:
Wie, wanneer, waarom en hoe we iemand een ban geven doen we geen uitspraken over. Je merkt vanzelf wel wie er wel en niet meer reageert.
Als een post je niet aanstaat gewoon negeren en het bericht melden via 'meld een bericht'. Kritiek in topics wordt zonder pardon verwijderd en werkt alleen maar tegen jezelf aangezien dat offtopic is en dus tegen onze regels is.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Thomas (en ik ook) zijn bij lange na niet altijd op het topic dus het zou zomaar kunnen voorkomen dat we er een uur of 8 niet zijn ofzo. En als je dan 100 berichten moet nalezen met alleen meer gezeur over wie er wel en niet geband moet worden is het vaak makkelijker om gewoon de verwijder knop te blijven klikken (dat geldt in ieders geval wel voor mij) en dan kan er soms iets teveel verwijderd worden of over sommige dingen heen gelezen worden.

Daarbij komt dat Thomas bijna nooit iemand op een bepaalde sectie bant, dat ben ik in bijna alle gevallen (zoniet alle gevallen tot nu toe) dus daar mag je mij over aanspreken (ik als clubloze supporter aangezien van Gaal bij AZ weg is) dus het boeit me helemaal niets voor welke club iemand is: je houdt je niet aan de regels en je kunt je niet normaal gedragen, zelfs niet na meerdere waarschuwingen -> BAN. En jij (ajaxrulezz) hebt volgens mij de meeste waarschuwingen van het hele forum gehad dus je weet best wat wel en niet mag.

Zoals ik al in een ander topic zei:
Wie, wanneer, waarom en hoe we iemand een ban geven doen we geen uitspraken over. Je merkt vanzelf wel wie er wel en niet meer reageert.
Als een post je niet aanstaat gewoon negeren en het bericht melden via 'meld een bericht'. Kritiek in topics wordt zonder pardon verwijderd en werkt alleen maar tegen jezelf aangezien dat offtopic is en dus tegen onze regels is.
nogmaals als er niks aan word gedaan dan verdedig ik me topics jah en neem ik die waarschuwingen niet serieus want het is niet meten met 2 maten

Thomas zei bijvb jij begon toen kopieerde ik de tekst waar ik uitgescholden werd en liet aan thomas zien wie er begon en toen hoorde ik hem niet meer zo zijn er nog wel meer voorbeelden

is het toevalig dat alleen feyenoorders hier de ruzie's beginnen?
ik denk het niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door ajaxrulezz --
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:32 schreef ajaxrulezz het volgende:
Thomas zei bijvb jij begon toen kopieerde ik de tekst waar ik uitgescholden werd en liet aan thomas zien wie er begon en toen hoorde ik hem niet meer zo zijn er nog wel meer voorbeelden
Misschien komt dat omdat ik ook andere dingen te doen heb dan alleen op het forum proberen te boel in de gaten te houden en ik dus niet op elk willekeurig moment aanwezig kan zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:34 schreef Thomas het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ik ook andere dingen te doen heb dan alleen op het forum proberen te boel in de gaten te houden en ik dus niet op elk willekeurig moment aanwezig kan zijn.
natuurlijk thomas als je mij onterecht aanspreek en ik kom met bewijzen dat ik niet begon dan heb je opeens geen tijd meer dat gebeurd altijd met jou je spreek ajacieden aan wij komen met feiten en vragen je vriendelijk er wat aan te doen en dan heb je het opeens druk natuurlijk thomas
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:36 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

natuurlijk thomas als je mij onterecht aanspreek en ik kom met bewijzen dat ik niet begon dan heb je opeens geen tijd meer dat gebeurd altijd met jou je spreek ajacieden aan wij komen met feiten en vragen je vriendelijk er wat aan te doen en dan heb je het opeens druk natuurlijk thomas
Wees blij dat er tenminste iemand vaak tijdens werktijd ook nog het forum in de gaten houdt!
Als ik jouw tijdspanne zou moeten hanteren wanneer je het al te lang vindt duren zou ik verhongeren omdat ik geen tijd zou hebben om te eten :)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wees blij dat er tenminste iemand vaak tijdens werktijd ook nog het forum in de gaten houdt!
Als ik jouw tijdspanne zou moeten hanteren wanneer je het al te lang vindt duren zou ik verhongeren omdat ik geen tijd zou hebben om te eten :)
???
ik heb interne top me i-Phone kost me geen tijd onder werk,trainen hou ik alles bij mail forums enz kost me geen moeite.

je ontwijkt het weer de onrecht en oneerlijkheid
jammer hoor
als jullei zoveel topics hadden verwijdert op het feyenoord forum van ons dan waren we allang gebannen dus jullie handelen gewoon niet eerlijk dat mag gezegd worden ik ben niet de enige

het is jullie forum en jullie aanpak maakt het onmogelijk om bijvb mijn topics inhoudelijk te houden en de interressen neemt dan af daarvoor maken we geen topics

maargoed je wilt het niet zien
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:36 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

natuurlijk thomas als je mij onterecht aanspreek en ik kom met bewijzen dat ik niet begon dan heb je opeens geen tijd meer dat gebeurd altijd met jou je spreek ajacieden aan wij komen met feiten en vragen je vriendelijk er wat aan te doen en dan heb je het opeens druk natuurlijk thomas
Het gaat er niet alleen om wie er begint en wie niet, het gaat er ook om hoe er door anderen op gereageerd wordt. Als iemand provoceert en jij begint diegene uit te schelden, dan wordt ook jij aangesproken. Of vind jij het onterecht dat jullie beiden de regels niet mogen overtreden, maar dat alleen jij ze wel mag overtreden?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:48 schreef Thomas het volgende:

[..]

Het gaat er niet alleen om wie er begint en wie niet, het gaat er ook om hoe er door anderen op gereageerd wordt. Als iemand provoceert en jij begint diegene uit te schelden, dan wordt ook jij aangesproken. Of vind jij het onterecht dat jullie beiden de regels niet mogen overtreden, maar dat alleen jij ze wel mag overtreden?
wie begon met schelden precies
wie begon met provoceren precies
wel met 2 maten meten thomas
ik had geen woord gezegd op het feyenoord forum en ik werd daar gebannen
wees ook zo correct met de feynoorders hier
alsof zei met goede intenties hier komen??
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:46 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

???
ik heb interne top me i-Phone kost me geen tijd onder werk,trainen hou ik alles bij mail forums enz kost me geen moeite.
Elke seconde dat jij met je iphone op internet zit, is een seconde die je niet aan je werk kan besteden (wat volgens de gemiddelde baas niet de bedoeling is). En gezien de hoeveelheid reacties die jij plaatst op een dag, kost het je aardig wat tijd. Prima verder, maar niet iedereen werkt op die manier.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 juli 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:46 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

???
ik heb interne top me i-Phone kost me geen tijd onder werk,trainen hou ik alles bij mail forums enz kost me geen moeite.

je ontwijkt het weer de onrecht en oneerlijkheid
jammer hoor
als jullei zoveel topics hadden verwijdert op het feyenoord forum van ons dan waren we allang gebannen dus jullie handelen gewoon niet eerlijk dat mag gezegd worden ik ben niet de enige

het is jullie forum en jullie aanpak maakt het onmogelijk om bijvb mijn topics inhoudelijk te houden en de interressen neemt dan af daarvoor maken we geen topics

maargoed je wilt het niet zien
wie wil er nou in godsnaam een i-phone??? Dat is echt een on-ding!

maargoed, je wilt het nog steeds niet begrijpen en ik vindt dat ik genoeg heb gezegd en iedereen met een normaal verstand (dus jij ook) moet het snappen als hij mijn uitleg leest!

- verdere opmerkingen omtrent moderatie kunnen als prive bericht gestuurd worden
- 'foute' berichten melden via de 'meld dit bericht' link
- andere oftopic berichten worden zonder pardon en wederspraak verwijderd
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 22:59 schreef Bas12345 het volgende:
Eigenlijk moeten sneijder van der vaart heitinga babel de jong huntelaar dit filmpje kijken http://www.youtube.com/watch?v=_XG8jvRJhfU En dan vragen of dat ze dat ook willen flikken en dat ajax ook een grote club is en niet per see naar real madrid moet
ze komen toch tekort voor madrid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Crouch naar spurs ---> Dan geen huntelaar meer?









0.0089008