BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TRANSFERBELEID!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ST
 ST - dinsdag 28 juli 2009 - 14:05   quote  deeplink  
en weer grijpen we naast een speler.

http://www.sportweek.nl/voetbal/104865/Ajax-doelwit_Diego_Lugano_op_weg_naar_Lazio_Roma

lugano,predeger,elm,engelaar,elia,braafheid,berg en dan vergeet ik er nog wel een paar.

wat is de reden dat we ze niet binnen halen?
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:09   quote  deeplink  
de prijs , het niet willen (terecht!) of kunnen (hoe vreemd ook) betalen van de prijs voor sommige spelers , verder is , men bij Braafheid en Engelaar volgens mij nooit echt serieus in de strijd geweest want die waren niet zo heel duur volgens mij.

Verder heeft Ajax ook te maken met een begroting met daarin een salaris post en zolang spelers als Luque,Kennedy niet vertreken zit er in die post weinig ruimte om 3 of 4 dure jongens erbij aan te trekken.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:05 schreef ST het volgende:
en weer grijpen we naast een speler.

http://www.sportweek.nl/voetbal/104865/Ajax-doelwit_Diego_Lugano_op_weg_naar_Lazio_Roma

lugano,predeger,elm,engelaar,elia,braafheid,berg en dan vergeet ik er nog wel een paar.

wat is de reden dat we ze niet binnen halen?
Misschien eens afvragen welke spelers daadwerkelijk door Ajax werden gevolgd. Veel namen worden alleen maar door de media geroepen terwijl Ajax deze speler totaal niet volgt of er interesse in heeft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:05 schreef ST het volgende:
en weer grijpen we naast een speler.

http://www.sportweek.nl/voetbal/104865/Ajax-doelwit_Diego_Lugano_op_weg_naar_Lazio_Roma

lugano,predeger,elm,engelaar,elia,braafheid,berg en dan vergeet ik er nog wel een paar.

wat is de reden dat we ze niet binnen halen?
Engelaar, Berg, Braafheid en Elm werden namelijk helemaal niet gevolgd van de spelers die je hebt opgenoemd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Hasjkoph --
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:49   quote  deeplink  
die werden zeker wel gevolgd hoor ! Wellicht niet echt concreet benaderd maar gevolgd wel zeker!
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 28 juli 2009 - 14:52   quote  deeplink  
doe alsjeblieft niet zo dramatisch met wat is de reden dat we ze niet binnenhalen. Gewoon realistisch zijn mensen als dit soort clubs aankloppen dan zijn nederlandse clubs kansloos leer er maar mee leven. volgesn mij hebben we het tot nog toe goed gedaan op de transfermarkt. Wat mij betreft een totaal overbodige en zinloze topic
ST
 ST - dinsdag 28 juli 2009 - 14:57   quote  deeplink  
ja die is leuk.
maar als ze nog nergens anders hebben getekend komen jullie als troepen met een fantasie-elftal aan op de topics!
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Misschien eens afvragen welke spelers daadwerkelijk door Ajax werden gevolgd. Veel namen worden alleen maar door de media geroepen terwijl Ajax deze speler totaal niet volgt of er interesse in heeft.
inderdaad. Ajax is alleen met elia bezig geweest, waar ze in mijn ogen niet hebben gefaald ik bedoel als je een bedrag in je hoofd hebt moet je zeker niet mee gaan betalen, plus dat ie niet nodig was door de aanwezig heid van nieuwkomer zeegelaar
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:49 schreef sasja50 het volgende:
die werden zeker wel gevolgd hoor ! Wellicht niet echt concreet benaderd maar gevolgd wel zeker!
laat maar eens zien dan dat het die spelere concreet werden gevolgd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

laat maar eens zien dan dat het die spelere concreet werden gevolgd.
Ja dat wil ik ook wel eens zien..
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:57 schreef ST het volgende:
ja die is leuk.
maar als ze nog nergens anders hebben getekend komen jullie als troepen met een fantasie-elftal aan op de topics!
fantasie elftallen, dat moet je me eens laten zien, ja tuurlijk dromen mensen wel eens wat weg, dat is normaal toch,

Ik denk dat we de beste selectie van nederland hebben met vruit de meeste potentie, en ja dat roepen we al jaren, maar het is gewoon zo, kijk maar wat er aan ex ajax spelers in eu rondloopt, daar komt geen enkele club in ned ook maar aan.En ja we hebben tijden niets meer gewonnen, maar daar gaat opbouwend vanaf dit seizoen verandering in komen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Ik durf zelfs wel te zeggen dat het transfer beleid van ajax beter is dan de afgelopen jaren, ik bedoel toen werd iedere speler zomaar gekocht als ze het idee hadden dat het wel wat kon worden. En daar zien we nu nog steeds de gevolgen van, we hebben meer dan 30 secectie spelers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

fantasie elftallen, dat moet je me eens laten zien, ja tuurlijk dromen mensen wel eens wat weg, dat is normaal toch,

Ik denk dat we de beste selectie van nederland hebben met vruit de meeste potentie, en ja dat roepen we al jaren, maar het is gewoon zo, kijk maar wat er aan ex ajax spelers in eu rondloopt, daar komt geen enkele club in ned ook maar aan.En ja we hebben tijden niets meer gewonnen, maar daar gaat opbouwend vanaf dit seizoen verandering in komen.
Helemaal meen eens! Wij hebben hele goede spelers gehad, die zitten nu in het buitenland, maar als je kijkt wie dat allemaal zijn dan zijn het er wel heel veel..
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

laat maar eens zien dan dat het die spelere concreet werden gevolgd.
je verdraaid weer woorden remco! Ik heb t over gevolg maar niet concreet geworden waarna jij er dus concreet gevolgd van mij maakt , ben jij nou zo dom of...........
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

laat maar eens zien dan dat het die spelere concreet werden gevolgd.
je verdraaid weer woorden remco! Ik heb t over gevolg maar niet concreet geworden waarna jij er dus concreet gevolgd van mij maakt , ben jij nou zo dom of...........
thedon
 thedon - dinsdag 28 juli 2009 - 15:56   quote  deeplink  
oke alleen kopen wat je echt nodig is goed
maar wat ik zonde vind is dat ajax zijn beste speler meestal in de winterstop verkoopt bv huntelaar sneijder midden in een seizoen verkopen dat koste uiteindelijk de titel
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:56 schreef thedon het volgende:
oke alleen kopen wat je echt nodig is goed
maar wat ik zonde vind is dat ajax zijn beste speler meestal in de winterstop verkoopt bv huntelaar sneijder midden in een seizoen verkopen dat koste uiteindelijk de titel
Sneijder werd aan het begin van het seizoen verkocht, dus tijd zat om dat op te vangen daar kun je niet het mislukken van een seixzoen aan ophangen.

Huntelaar werd in de winterstop verkocht en was zoiezo niet bezig aan het beste seizoen hij had er pas 6 inliggen, wel was het inderdaad stom om hem op dat moment te verkopen, maar ik denk niet dat het ons het kampioenschap heeft gekost.

Ik denk dat het gebrek aan een fatsoenlijke instelling ons de afgelopen jaren het kampioenschap heeft gekost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TRANSFERBELEID!









0.0091509