BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Doorslag Titel?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Ajax,Az,Psv strijden normaal gesproken om de Titel

Ik denk dat de Doorslag zou geven wie de meeste punten gaan halen tegen Heerenveen,Twente,Feynord,Groningen,en de uitwedstrijden tegen Nac,Nec,Utrecht,Vitesse

En Az heeft vergeleken met Vorig seizoen een drukkere vollere dubbele programma CHAML

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Ik ben er toch een beetje bang voor dat koeman weer een seizoen op het succes van zijn voorganger gaat teren, ik weet niet, az is wel in een winning mood, iets wat je vaak over dooie punten heen kan helpen.

Maar uiteindelijk worden we eindelijk weer kampioen met 1 doelpunt verschil in de allerlaatste wedstrij beslist.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 28 juli 2009 - 23:28   quote  deeplink  
De afgelopen seizoenen heeft Ajax het in mijn ogen met name tegen 'de kleintjes' laten liggen, hoewel ze het afgelopen seizoen ook tegen de grotere tegenstanders hebben laten liggen... Ik denk trouwens dat Twente en Utrecht komend seizoen ook hoge ogen gaan gooien. AZ zou het nog wel eens zwaarder kunnen krijgen dan iedereen denkt. Ze hebben vorig seizoen een geweldig seizoen gedraaid, maar toen hadden ze geen Europees voetbal en dus een relatief rustig programma. Komend seizoen is dat natuurlijk wel anders. Bovendien zal er nu meer druk op de spelers liggen, aangezien er nu wel het één en ander verwacht wordt. Maar zoals Remco ook zegt: Koeman heeft wel de naam om op het succes van voorgangers te teren, dus ik hoop dat dat komend seizoen niet het geval zal zijn...
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Iedereen gaat er weer vanuit dat het een close competitie word met veel verschillen.
Denk dat ik me daar maar bij aansluit.

Vlak trouwens psv niet uit, die heen in de schaduw van alle hectiek rondom amsterdam toch ook wel weer een aantal aardige spelers gekocht, plus dat Rutten een goede vibe heeft in Eindhoven.

Maar wij worden kampioen!!!!
legrande
 legrande - woensdag 29 juli 2009 - 12:10   quote  deeplink  
ik weet niet of ze direct meedraain om het kampioenschap maar vlak 010 niet uit.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 12:12   quote  deeplink  
kweet niet, zal weer een keer als vanouds zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
nooit zeggen dat je eigen club kampioen wordt, dan kan het alleen maar tegenvallen
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 12:21   quote  deeplink  
je moet altijd vertrouwen hebben in je elftal en als Ajax supporter hoort at wel een beetje bij de amsterdamse bluf toch??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Doorslag Titel?









0.0076520