BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol: 'Er moet nog een ervaren leider bij'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - woensdag 29 juli 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Martin Jol deed vanmiddag tijdens de opendag van Ajax in een interview met Hans Kraaij Junior de mededeling dat hij graag als versterking er nog een ervaren leider bij wil. Dit omdat hij van mening is dat de spelers die de laatste jaren aangetrokken zijn daar niet geschikt voor zijn. Wie het wordt of om welke positie het gaat liet Jol niet weten. Dit omdat hij geen geruchten de wereld in zou willen helpen. Vermoedelijk gaat het hier over een verdediger of een spits, omdat hij tevreden is over de bezetting van het middenveld. Onlangs leek de aanvoerder van het Urugayaanse nationale team; Lugano, in beeld maar die kiest waarschijnlijk voor Lazio Roma.
AjaxF-side.NL
Verder zal vandaag bekend worden wie de eerste keeper van Ajax wordt. Dit zal niet op het podium bekend worden gemaakt, maar na de presentatie van de Ajax selectie!

Wie zal het worden!?? En wie zie jij het liefst komen!?

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9166

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door joey --
Willie
 Willie - woensdag 29 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
het word natuurlijk stekelenburg...

maar ja een nieuwe speler, dan denk ik meteen 'een nieuwe centrale verdediger'
ervaren leider...:s er rinkelt bij mij nog geen belletje

kom met ideeen of geruchten
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:59 schreef Willie het volgende:
het word natuurlijk stekelenburg...

maar ja een nieuwe speler, dan denk ik meteen 'een nieuwe centrale verdediger'
ervaren leider...:s er rinkelt bij mij nog geen belletje

kom met ideeen of geruchten
idd dat is het enige wat er nog bij moet.
+ wie gaan er weg + wie gaan er verhuurt worden
joey
 joey - woensdag 29 juli 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Er zullen nog wel spelers ook weggaan ja..Maar nu lugano ook waarschijnlijk naar lazio vertrekt welke cv zouden ze dan moeten halen!?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 19:20 schreef joey het volgende:
Er zullen nog wel spelers ook weggaan ja..Maar nu lugano ook waarschijnlijk naar lazio vertrekt welke cv zouden ze dan moeten halen!?
Dat is een goeie zeg het maar?
Misschien moeten ze maar in Argentinie en vooral in Brazilie maar is kijken altijd goede verdedigers daar.Misschien moeten ze ff een belletje plegen met P Visser
joey
 joey - woensdag 29 juli 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Brazilie ja dat snap ik wel..Okal denk ik dat je daar voor een talent meteen wel veel mag betalen Maargoed dat ligt echt aan de scouting van ajax. Want er zijn genoeg talenten! Kijk gewoon is in: Brazilie, Argetinie, vs, mexico, uruguy, tjechie, noorwegen, zweden, oosterijk, griekenland, australie, polen, z.korea, japan etc etc...Maargoed op de 1 of andere manier gaat dat niet bij ajax.

Ik ben dan toch benieuwd wat jol in gedachten heeft.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Piet Visser!! Zie Alex had ook nooit iemand van gehoort.Zo'n speler had het ook gered bij Ajax
joey
 joey - woensdag 29 juli 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Jaa precies..Hoeveel hedden ze daarvoor betaalt?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Niets constructie met Chelsea waar die eigendom van was en is.Maar door Visser Gescout netzoals Gomes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door ajaxrulezz --
bully
 bully - donderdag 30 juli 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Alex was juridisch eigendom van PSV, mede gekocht met geld van Chelsea. Chelsea heeft daarbij een optie tot koop van Alex voor een symbolisch bedrag van 1 dollar bedongen, een deal waarover veel te doen is geweest.

Vanaf het seizoen 2007-2008 zal hij bij Chelsea gaan spelen. Dit na een verblijf van 3 jaar in Eindhoven, waarin hij onder andere 3 keer landskampioen werd, de halve finale van de Champions League speelde en één keer de KNVB-beker won.

Op 11 December 2008 werd bekend dat PSV Alex wou hebben en dat Alex weg wou bij Chelsea omdat hij te weinig speelde naar zijn zin. Er is een probleem, Chelsea wil niet dat Alex weg gaat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_Rodrigo_Dias_da_Costa
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 21:30 schreef ajaxrulezz het volgende:
Niets constructie met Chelsea waar die eigendom van was en is.Maar door Visser Gescout netzoals Gomes
was zeker wel een constructie met chelsea, maar inderdaad wel gescout door piet visser.
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Juan Forlin wordt de nieuwe centrumverdediger, 21 jaar en Argentijns international. Zie teletekst van At5
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Ajax in gesprek met Juan Forlín '
30 juli 2009

AMSTERDAM - Er zouden gesprekken plaatsvinden in München waar de club van Forlin meedoet aan de Audi Cup. Volgens Zuid-Amerikaanse media zou Ajax interesse hebben voor een verdediger van Boca Juniors. De website canchallena.com meldt dat er een gesprek zou zijn met de zaakwaarnemer van Juan Forlin. De 21-jarige verdediger maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Het gesprek zou plaatsvinden in München omdat Boca Juniors daar momenteel deelneemt aan de Audi Cup.
JohnO
 JohnO - donderdag 30 juli 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Naar mijn idee hebben we nog in ieder geval een goede spits nodig. Ik zou zou dan Makaay!!(ja u leest het goed) halen. Zeer ervaren en zal er minimaal 25 inschoppen. Een CV lijkt me minder nodig. Met de spelers die we hebben(Vertonghen Alderweireld, Oleguer, Wielaert) en een beter middenveld moet dit toch lukken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Spits hieft niet per sé,, is wel leuk: beetje concurrentie voor Dario.. CV hebben we meer nodig, vind ik. Wielaert is niet goed bezig en als we nou die Forlín halen kunnen we Wielaert op de bank zetten en Oleguer en Alderweireld kunnen dan afwisselen.. dan moet Wielaert weer in vorm komen en dan hebben we gewoon een goede verdediging met Atouba en Vd Wiel
johnv
 johnv - donderdag 30 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Ik zie in Cvitanich nog steeds geen speler die Ajax waardig is. Te klein, veel balverlies, blessure gevoelig enz. Vandaar bijvoorbeeld Makaay
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Hij komt nog wel.. Als hij er aan het einde van het seizoen er 20 in heeft gemaakt praat je wel anders over hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Hasjkoph --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:43 schreef johnv het volgende:
Ik zie in Cvitanich nog steeds geen speler die Ajax waardig is. Te klein, veel balverlies, blessure gevoelig enz. Vandaar bijvoorbeeld Makaay
tegenwoordig worden spelers zelfs afgerekend op hoe groot ze zijn
Hij scoorde veel in Argentinie,De wedstrijden die hij bij Ajax heeft gespeeld
scoorde hij ook regelmatig.Hoe hij tussen 3 man vrij liep tegen Atl Madrid en toen
scoorde liet hij al zien een goede spits te zijn
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Ik hoop het echt!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Hoeveel Johns zijn er hier eigenlijk ? Johnv, John2 en JohnO..
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Interessante vraag!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Haha weet ik ;) Maar het viel me gewoon op :P
bully
 bully - donderdag 30 juli 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:43 schreef johnv het volgende:
Ik zie in Cvitanich nog steeds geen speler die Ajax waardig is. Te klein, veel balverlies, blessure gevoelig enz. Vandaar bijvoorbeeld Makaay
het gaat er om dat hij scoort.
en om nu al te zeggen dat hij op de punten die jij noemt niet goed is vind ik te vroeg.
hij was topscoorder in de argentijnse competitie.
waar wel wat harder word gespeeld dan hier.
gaat ook niet om groote maar dat hij de goede plek uitzoekt.
is natuurlijk een ander soort speler dan huntelaar.
een gelijkwaardige vervanging voor huntelaar is er op moment ook niet.
die zit dan bij topclub of is voor ons niet betaalbaar.
dus elke spits bij ons aller ajax zal eerst moeten groeien.
zodat je op termijn weer een spits krijgt die je beetje kan vergelijken met huntelaar.
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Tja. Was even een verkeerde manier van reageren! Vergat in te loggen.
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Iedereen heeft het alleen maar over zijn lengte, hetgeen overigens niet onbelangrijk is met hoge ballen, maar ik heb ook nog een aantal andere dingen genoemd. Veel balverlies, blessures. En inderdaad heeft hij ook wel goede momenten gehad (Ajaxrullez) maar dat hebben Kennedy, Sno, enz. ook wel eens.
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 15:07   quote  deeplink  
haha john 1 ding vergelijk cvitanish niet met kennedyxDxD
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Als je mijn reactie goed zou hebben gelezen, dan kwam je niet met deze opmerking!
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 15:17   quote  deeplink  
haha wel want je zegt "En inderdaad heeft hij ook wel goede momenten gehad (Ajaxrullez) maar dat hebben Kennedy, Sno, enz. ook wel eens."
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Blijkbaar nogal moeilijk voor je. Nog 1 keer. Ik vergelijk geen spelers met elkaar, ik zeg alleen dat andere spelers ook wel eens een goede aktie hebben. Niet meer en niet minder.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 14:54 schreef John2 het volgende:
Iedereen heeft het alleen maar over zijn lengte, hetgeen overigens niet onbelangrijk is met hoge ballen, maar ik heb ook nog een aantal andere dingen genoemd. Veel balverlies, blessures. En inderdaad heeft hij ook wel goede momenten gehad (Ajaxrullez) maar dat hebben Kennedy, Sno, enz. ook wel eens.
hij is juist best sterk aan de bal, zolang er snel bijsluiting komt is ie goed met de bal, kaatsen enz. Sneijder was vorig seizoen ook veel geblesseerd, echter was dit net zoals bij cvitanich voor het eerst in z'n carriere dat ie vaker dan eens geblesserd is in 1 seizoen, dat valt dus wel mee, ik bedoel Sneijder word ook niet afgeserveerd lijkt me toch. En de lengt valt wel mee, dat compenseerd ie weer met voldoende sprongkracht een beetje net als zamorrano vroeger weet je nog???
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

hij is juist best sterk aan de bal, zolang er snel bijsluiting komt is ie goed met de bal, kaatsen enz. Sneijder was vorig seizoen ook veel geblesseerd, echter was dit net zoals bij cvitanich voor het eerst in z'n carriere dat ie vaker dan eens geblesserd is in 1 seizoen, dat valt dus wel mee, ik bedoel Sneijder word ook niet afgeserveerd lijkt me toch. En de lengt valt wel mee, dat compenseerd ie weer met voldoende sprongkracht een beetje net als zamorrano vroeger weet je nog???
idd
en een 2 meter lange Cvitanisch dat staat tog niet haha

er word tegenwoordig heel veel naar lengtes gekeken hoe komt dat?
Misschien omdat iedereen veel naar het engelse voetbal kijkt en dat het daar allemaal sterk lang en breed moet zijn.

Maar als je behendig bent en een scorend vermogen dan is wat kleiner zijn soms een voordeel je bent behendiger je draait makkelijker om je as ,kijk maar naar (zonder dat ik ze met elkaar vergelijk) Messi die is ook niet groot maar hij laat zien netzoals veel spelers bij Barca dat je als je niet groot bent dat je nog altijd tot grote hoogte kan komen kijk maar naar hun spel

En kopballen zijn juist een van de sterktes van Cvitanisch
John2
 John2 - donderdag 30 juli 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Sneijder, Messi, Zamorrano en Cvitanich. Mooi rijtje!
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! Ik zie het helaas (nog)niet.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 16:20   quote  deeplink  
volgens mij hoort messi niet echt in dat rijtje thuis, of je moet zamorrano an sneijder net zo goed vinden maar dat lijkt mij toch niet. Ik bedoel alleen te zeggen dat zamorano ondanks zijn lengte het altijd goed gedaan heeft, nooit geen absolute wereld top maar wel goed, en ik verwacht ook niet dat ie absolute wereld top haalt, maar hij moet wel goed genoeg zijn om in de top van nederland en de subtop van europa mee te draaien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 juli 2009 - 16:32   quote  deeplink  
da lukt hem ook wel... komaan beetje vertrouwen in hem.. 4 4 2 systeem past overgens beter bij cvita..

middenveld + aanval

Dezeeuw

Enoh Sulejmani

Aissati

suarez cvitanich
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 17:51   quote  deeplink  
ik heb wel vertrouwen in cvitanich, in jou opstelling zou ik alleen donald en enoh omruilen, zit net zoveel pit in maar donald heeft wat meer controle over zijn spel en wat meer lengte, iets wat we toch wel een beetje te kort komen op het middenveld
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 17:51 schreef remco k het volgende:
ik heb wel vertrouwen in cvitanich, in jou opstelling zou ik alleen donald en enoh omruilen, zit net zoveel pit in maar donald heeft wat meer controle over zijn spel en wat meer lengte, iets wat we toch wel een beetje te kort komen op het middenveld
daarom ook de gewilde speler die Barcalona wilt Vertonghen ;-)
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 19:42   quote  deeplink  
maar vertongen kan niet op rechts, en op links denk ik dat of Emanuelson(liever niet)of sulejmani zal spelen, Ik denk dat er voor vertongen ondanks dat ik dat wel betreur geen plaats is in de basis.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 19:42 schreef remco k het volgende:
maar vertongen kan niet op rechts, en op links denk ik dat of Emanuelson(liever niet)of sulejmani zal spelen, Ik denk dat er voor vertongen ondanks dat ik dat wel betreur geen plaats is in de basis.
?Vertonghen ook vorig jaar een van de steunpilaren juist op de posities links en rechts
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 19:52   quote  deeplink  
niet op rechts, bijna altijd van links, maar dat was in een 433 systeem waar met 2 controlerende spelers werden gespeeld en ik verwacht toch dat we 442 gaan spelen met een ruit op het middenveld, waarbij de Zeeuw gehaald is als controleur. Wat betekent dat de 2 buiten spelers best veel aanvallende inpulsen moeten geven, en dan denk ik niet dat Jol voor Vertongen gaat kiezen, tenminsten niet op het middenveld. Ik heb Vertongen ook graag in de basis maar de Zeeuw zal wel niet voor de bank zijn gehaald:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol: 'Er moet nog een ervaren leider bij'









0.0111868