BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv wordt dit jaar kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psv is de nummer 1
 psv is de nummer 1 - woensdag 29 juli 2009 - 19:57   quote  deeplink  
heb ik gelijk of niet
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
ja toch ik ben het met je eens hart en nieren psv
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 20:11   quote  deeplink  
iedereen zegt dat natuurlijk van zijn eigen club.Maar we zijn geen waarzeggers Ik denk dat we over 10westrijden meer weten.
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 20:19   quote  deeplink  
je moet gewoon geloven in je cluf snap je we zijn geen waarzeggers hoor kijk maar ui het duurt niet lang meer wanneer jij aan de beurt komt wacht je beurt af dan zullen we zien wie kampioen wordt
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - woensdag 29 juli 2009 - 20:23   quote  deeplink  
natuurlijk hoop ik dat PSV kampioen gaat worden, maar ik wacht toch eerst even de transfer periode af.
misschien vertrekken er nog wel spelers of komen er nog wel spelers bij.
een betrouwbare keeper zou een goede uitkomst zijn!!
sese
 sese - woensdag 29 juli 2009 - 20:28   quote  deeplink  
gomes zou goed zijn daarmee ben ik met je eens
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:19 schreef sese het volgende:
je moet gewoon geloven in je cluf snap je we zijn geen waarzeggers hoor kijk maar ui het duurt niet lang meer wanneer jij aan de beurt komt wacht je beurt af dan zullen we zien wie kampioen wordt
aan de beurt?
als psv wint wint psv de wereld draait dan gewoon door hoor
en als Ajax wint dan feessie en dan draait de wereld ook gewoon door naar volgend seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door ajaxrulezz --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
ja maar dan speel je wel kampioenenbal en heb je meer geld voor transfers, als je nu veel wint heeft dat voordeel voor in de toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door patrickpsv15 --
psv is de nummer 1
 psv is de nummer 1 - woensdag 29 juli 2009 - 21:57   quote  deeplink  
als psv de europa leage wint is het ook mooi zijn ze toch de eerste die hem wind
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 29 juli 2009 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 21:57 schreef psv is de nummer 1 het volgende:
als psv de europa leage wint is het ook mooi zijn ze toch de eerste die hem wind
zou mooi voor het nederlandse voetbal zijn als er uberhoud een nederlandse ploeg binnen 5 jaar een europeese prijs wint
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 23:52 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

zou mooi voor het nederlandse voetbal zijn als er uberhoud een nederlandse ploeg binnen 5 jaar een europeese prijs wint
idd, maar dan liever ajax:)
legrande
 legrande - vrijdag 31 juli 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Ja en dat wordt feyenoord geloof. Die hebben echt een heel sterk team dit jaar
kelly junior
 kelly junior - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
ajax wordt kampioen dan az feyenoord en dan psv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Thomas --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja maar dan speel je wel kampioenenbal en heb je meer geld voor transfers, als je nu veel wint heeft dat voordeel voor in de toekomst
psv heeft jaren cl gespeeld, goede spelers verkocht, en nu een negatief saldo van 16 miljoen euro, volgens mij worden jullie opgelicht door jullie club..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:56 schreef legrande het volgende:
Ja en dat wordt feyenoord geloof. Die hebben echt een heel sterk team dit jaar
en ze spelen geen el, hoe kunnen ze dat dan winnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

en ze spelen geen el, hoe kunnen ze dat dan winnen.
haha idd
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 06 augustus 2009 - 10:16   quote  deeplink  
Ik denk niet dat ze kampioen worden al hoop ik het uiteraard wel. Als ze maar wat meer aanvallend gaan spelen denk ik dat het al een hele hoop scheelt. Met Gomes kon je nog verdedigend spelen omdat hij de ballen wel pakte. Nu gebeurd dat niet meer dus ga alsjeblieft weer aanvallend spelen. Ik schaam me af en toe kapot dat degradatiekandidaten tegen psv het spel moeten maken.
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 10:16 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik denk niet dat ze kampioen worden al hoop ik het uiteraard wel. Als ze maar wat meer aanvallend gaan spelen denk ik dat het al een hele hoop scheelt. Met Gomes kon je nog verdedigend spelen omdat hij de ballen wel pakte. Nu gebeurd dat niet meer dus ga alsjeblieft weer aanvallend spelen. Ik schaam me af en toe kapot dat degradatiekandidaten tegen psv het spel moeten maken.
Als jij je daar al voor schaamt, hoe denk je dat de neutrale toeschouwer dan tegen psv aankijkt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 10:16 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik denk niet dat ze kampioen worden al hoop ik het uiteraard wel. Als ze maar wat meer aanvallend gaan spelen denk ik dat het al een hele hoop scheelt. Met Gomes kon je nog verdedigend spelen omdat hij de ballen wel pakte. Nu gebeurd dat niet meer dus ga alsjeblieft weer aanvallend spelen. Ik schaam me af en toe kapot dat degradatiekandidaten tegen psv het spel moeten maken.
psv moet stabieler worden en veel compacter spelen want er lagen veel gaten achterin bij psv tegen vvv en in de aanval zit het wel prima
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 06 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij je daar al voor schaamt, hoe denk je dat de neutrale toeschouwer dan tegen psv aankijkt..
Die neutrale toeschouwer vergeet dan waarschijnlijk wel dat PSV jarenlang wel mooi voetbal heeft gespeeld. Samen met Ajax zijn zij altijd blijven aanvallen. Hiddink ging in de CL wel verdedigend spelen en Koeman heeft dat spel mooi geintegreerd in de eredivisie.
Nu hoop ik dat Rutten dat er weer uit krijgt want een aanvallend PSV is ook niet zo kwetsbaar denk ik waardoor ze gewoon weer genoeg punten pakken om in ieder geval weer mee te doen.
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 15:52 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Die neutrale toeschouwer vergeet dan waarschijnlijk wel dat PSV jarenlang wel mooi voetbal heeft gespeeld. Samen met Ajax zijn zij altijd blijven aanvallen. Hiddink ging in de CL wel verdedigend spelen en Koeman heeft dat spel mooi geintegreerd in de eredivisie.
Nu hoop ik dat Rutten dat er weer uit krijgt want een aanvallend PSV is ook niet zo kwetsbaar denk ik waardoor ze gewoon weer genoeg punten pakken om in ieder geval weer mee te doen.
welke jaren dan?? na de succes jaren van ajax, is de enige club die sprankelend aanval heeft gevoetbald, AZ geweest, zeker onder adriaanse. Ajax speelt sinds 96 geen aanvallend voetbal meer laten zien en psv niet meer sinds Gullit daar ooit wegging.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 06 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Psv altijd heel degelijk saai maar effectief,maar echt geen sprankelende aanvals spel
daarvoor hadden ze de middenvelders ook niet voor,Vogel,V Bommel,Simons,Cocu allemaal heel degelijk

Ajax heeft juist wel aanvallend voetbal laten zien,
omdat de prijzen uitbleven bleven we wel aanvallen met Zlaten,Huntelaaar,Babel enz enz
middenvelders als Sneijder,VDVaart enz enz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door ajaxrulezz --
groenteman
 groenteman - donderdag 06 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
maar niet met dit elftal ,zeker nieuwe spits en middevelder
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 06 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 21:45 schreef groenteman het volgende:
maar niet met dit elftal ,zeker nieuwe spits en middevelder
Psv heeft geen geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 07 augustus 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Nou ik heb dat dan anders gezien denk ik, ik vond ze met van nistelrooij, ronaldo, romario, nilis aardig aanvallend, ik vond ajax met een huntelaar niet aanvallender dan een psv in die tijd....

Maar ik kan het mis hebben, maakt ook niet uit. Het maakt het spel van nu er ook niet aantrekkelijker op. Helaas.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 augustus 2009 - 09:56   quote  deeplink  
we hebben al jaren de meeste voor doelpunten.. en huntelaar is van de afgelopen 2 jaar integenstelling van jou namen.. PSV is gewoon degelijk saai voetbal.. altijd al geweest.. (en dat bedoel ik niet slecht als Ajacied is gewoon een speelstijl)
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 07 augustus 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Kijk jij maar door je ajax bril dan.
Van de laatste tien jaar heeft psv 9 x het beste doelpunten saldo.
En als je kijkt naar alleen de voor doelpunten heeft ajax dat 5 x en psv 5 x.
Totaal over 10 jaar psv 805 doelpunten Ajax 797 doelpunten dus ik denk dat deze opmerkingen op weinig gebaseerd zijn.
Jop EHV
 Jop EHV - zondag 09 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
PSV wordt alleen kampioen als ze juist aanvallender gaan spelen, nu spelen ze te veel verdedigend, maar dat werkt niet met Isaksson in het doel.
sese
 sese - zondag 09 augustus 2009 - 13:25   quote  deeplink  
jop ehv ze moeten iets meer naar voren spelen en druk zetten op de tegen stander dan worden ze wel beloont als de verdeging goed staat
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 09:34 schreef Bootjuhh het volgende:
Nou ik heb dat dan anders gezien denk ik, ik vond ze met van nistelrooij, ronaldo, romario, nilis aardig aanvallend, ik vond ajax met een huntelaar niet aanvallender dan een psv in die tijd....

Maar ik kan het mis hebben, maakt ook niet uit. Het maakt het spel van nu er ook niet aantrekkelijker op. Helaas.
beter lezen lampekap, ik zeg toch ook dat az de enige ploeg is sinds de succesjaren van ajax die goed aanvallen voetbal heeft laten zien.
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 10:21 schreef Bootjuhh het volgende:
Kijk jij maar door je ajax bril dan.
Van de laatste tien jaar heeft psv 9 x het beste doelpunten saldo.
En als je kijkt naar alleen de voor doelpunten heeft ajax dat 5 x en psv 5 x.
Totaal over 10 jaar psv 805 doelpunten Ajax 797 doelpunten dus ik denk dat deze opmerkingen op weinig gebaseerd zijn.
en wat heeft dat te maken met GOED aanvallend voetbal.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Twente had Psv compleet weggespeeld
Psv mag blij zijn met 1 punt
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:05 schreef ajaxrulezz het volgende:
Twente had Psv compleet weggespeeld
Psv mag blij zijn met 1 punt
Daarom vond McLaren het ook een terechte uitslag. Knap om een ploeg compleet weg te spelen zonder ook maar één uitgespeelde kans te creëeren... :S
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarom vond McLaren het ook een terechte uitslag. Knap om een ploeg compleet weg te spelen zonder ook maar één uitgespeelde kans te creëeren... :S
juist heel veel kansen maarjah ze werden niet benut

Dit was voor Psv hun eerste grootste test van het seizoen
Ajax heeft al tegen goede ploegen gespeeld
Denk daarom dat volgende week psv veel tekort gaan komen,en voorin hebben ze niet de klasse die Ajax heeft,

En mocht Psv winnen volgende week
Dan ben ik de eerste die je feliciteert !

psv moet ook wel winnen volgende week anders staan ze al 7 punten achter
dus de druk ligt vooral bij Psv
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:47   quote  deeplink  
En ik hoop dat volgende week Engelaar speelt
Vind dat Bakkal ondergewaardeert word Bakkal heeft meer tempo meer diepgang en een neusje voor de Goal...Begrijp me niet verkeerd Engelaar is goed maar niet voor een club die kampioen wilt worden bij Schalke mislukt vooral om zijn traagheid en geen dynamic op het middenveld.Alleen bij Twente waar het elftal meer in zijn dienst speelde nu moet hij in andermans ze dienst spelen en dat is een groot verschil.

Vind Bakkal beter
En Bakkal word ook alleen maar beter door veel te spelen.
Ze moeten niet de zelfde fout maken als bij Aissati
Dadelijk wilt Bakkal weg en gaat tie bijvb naar Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

beter lezen lampekap, ik zeg toch ook dat az de enige ploeg is sinds de succesjaren van ajax die goed aanvallen voetbal heeft laten zien.
Nou dat lampekap mag je gewoon weglaten, dit is toch gewoon een normale discussie, ik ben het niet met jullie eens. Dat mag toch? Ik vind het toch raar dat je zou ontkennen dat PSV in die jaren niet aanvallend speelde. PSV speelde altijd op de helft van de tegenstander met het meeste balbezit en ik vind dat dan toch wel aanvallend. Dat jij het geen sprankelend voetbal vind en ik wel dat zijn maar meningen en daarom ben jij voor Ajax en ik voor PSV. Het ging er mij over uit dat ze nu het spel niet meer maken terwijl ze dat vroeger wel deden. Daar zeg ik toch niet iets heel stoms als je heel eerlijk bent?
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

en wat heeft dat te maken met GOED aanvallend voetbal.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, dit was namelijk een reactie op de opmerking van nummer 10, hij is namelijk wel van mening dat het wel degelijk uit maakt wie de meeste goals maakt. Ik wilde hier alleen maar mee aantonen dat ajax niet al jaren de meeste voor doelpunten heeft, want dat is gewoon niet zo.

Maar misschien moet ik het veranderen in effectief aanvallend voetbal dan want anders kom je niet op bijna 2,5 goals per wedstrijd gemiddeld over 10 seizoenen. Ik kan er niet bij dat mensen vinden dat PSV altijd saai en degelijk heeft gevoetbald. Maar goed ik zal jouw mening niet kunnen veranderen, jij de mijne ook niet, al denk ik dat onze meningen over het PSV van nu aardig bij elkaar liggen.
reminho
 reminho - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Ik als ajacied hoop op het zelfde seizoen als 2jaar geleden,laatste speeldag, az 1 ajax 2 psv 3,psv werd kampioen, en het was tot de laatste minuut spannend,uiteraard hoop ik nu dat ajax kampioen wordt,maar ik hoop echt dat het beslist wordt op de laatste speeldag met 2 of 3 teams.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 11 augustus 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 19:57 schreef psv is de nummer 1 het volgende:
heb ik gelijk of niet
Nou als je nu naar de resulaten kijkt, 3-3 vvv eigen huis, oke 1-1 tegen twente kan, maar tegen vvv...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 14:46 schreef feyenoord-fr12info het volgende:

[..]

Nou als je nu naar de resulaten kijkt, 3-3 vvv eigen huis, oke 1-1 tegen twente kan, maar tegen vvv...
Feyenoord won wel tegen NEc maar Nec was heel de wedstrijd beter,En tegen Vitesse was het niet om aan te zien..We hebben jullie zogenaamde topaankoop Cisse in al die wedstrijden niet gezien..Dus eerst naar je eigen club kijken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 16:45 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Feyenoord won wel tegen NEc maar Nec was heel de wedstrijd beter,En tegen Vitesse was het niet om aan te zien..We hebben jullie zogenaamde topaankoop Cisse in al die wedstrijden niet gezien..Dus eerst naar je eigen club kijken
Waar heb jij het nou over man,de doelstelling van Feyenoord is plaats 5.De discisie die
hier gevoerd wordt is of PSV kampioen wordt ja of nee.
Arrogant doe je maar lekker op je eigen forum droppie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:10   quote  deeplink  
het gaat hier idd om PSV , te hopen is dat ze zondag een wederopstanding hebben en Ajax met dezelfde cijfers als vorig jaar naar huis sturen!
legrande
 legrande - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Psv wordt nooit kampioen met dit elftal zeer zwak. Na zondag staan ze op 7 punten en seizoen bijna over. Jammer maar helaas.
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 14:31   quote  deeplink  
ze kunnen wel kampioen worden dan moeten ze hard voor elkaar werken dan lukt dat wel ze stonden achter tegen ajax en nu winnen ze van ajax waar is ajaxrulezz nu op te praten daar over met al zijn vedetten gaat hij er onder nu moet hij praten waar is zijn grote mond nu
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 14:31 schreef sese het volgende:
ze kunnen wel kampioen worden dan moeten ze hard voor elkaar werken dan lukt dat wel ze stonden achter tegen ajax en nu winnen ze van ajax waar is ajaxrulezz nu op te praten daar over met al zijn vedetten gaat hij er onder nu moet hij praten waar is zijn grote mond nu
ik zei tog ik zal de eerste zijn die je zou feliciteren
goede wedstrijd!

Maar nu heb ik opeens een grote mond?
Omdat psv gewonnen heeft,wees eerlijk na vvv en cerna kon ik tog onmogelijk
zeggen dat psv het goed deed
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
en wat ik eerder zei dat ik liever Engelaar in de basis zag dan Bakkal dat heb je vandaag wel kunnen zien waarom ik denk dat Bakkal gevaarlijker en beter is dan Engelaar...maargoed 4-3 super leuke wedstrijd jammer voor me clubbie maarjah dat is voetbal het kon alle kanten opgaan.Maar nogmaals proficiat..
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 16:01   quote  deeplink  
ik heb je gezegt ajaxrulezz dat ik je baas altijd zal zijn maakt niet uit met welke elftal je komt dit is het begin dan weet je dat ik was met alles beter dan jouw vandaaaaaaaag noem maar op bal bezit enzv
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 16:10   quote  deeplink  
laten we nu niet overdrijven met de baas zijn
Ik zei als psv zou winnen dan zou ik de eerste zijn die je zou feliciteren
nou ik heb me woord gehouden ;-) meer kan ik niet doen

verder was het een leuke wedstrijd een echte top wedstrijd
anders dan vorig jaar.Maar Ajax verliest een kampioenschap niet omdat ze uit bij
psv verliezen want dat kan altijd..feit is wel dat psv nu niet 7punten maar 1 punt achterstand heeft.dus psv doet goede zaken..de komende wedstrijden zullen we zien
of Psv deze lijn gaat voortzetten en dat Ajax er sterker uit komt uit deze wedstrijd.Het kampioenschap word spannend Psv had me niet overtuigd vandaag wel
Twente en Az hebben me overtuigd En Ajax ook het word een spannend jaar.
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 16:16   quote  deeplink  
dat ben ik met je eens dat het spannend zal worden nog bedank daarvoor
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Kijk als Ajax nou was weggespeeld dan maakte ik me zorgen maar het was gewoon een top wedstrijd en dan snap ik wel dat je zegt jij met je vedette haha maarjah de goede spelers die ajax heeft worden nu tog niet opeens slechter na een verlies partij Suarez scoorde ook weer 2keer.En me mening over Ajax dat het goed kan tog niet veranderen na 1 wedstrijd ;-)..Daarom was ik ook zo tevreden dat we uit bij Groningen wonnen toen ik het programma zag 3de wedstrijd psv uit Dat kun je altijd verliezen als het bij groningen niet was gelukt hadden we nu 3punten..Dus al ben ik nu natuurlijk teleurgesteld tog ben ik niet helemaal ontevreden over het begin.

Er is nog niks te zeggen natuurlijk in het begin van de competitie
Az verloor vorig jaar 2keer in het begin..Het heeft altijd met veel factoren te maken.Psv moet ook zo spelen in de volgende wedstrijden dat is voor Psv een factoor.
en Ajax heeft nu een relatief makkelijk programma met Sparta,Heracles,vvv,ado,Roda,Willem11,Nac...Als ze die winnen hebben ze het vertrouwen en de punten dat word een factoor voor Ajax...

En dan hebben we Az en Twente nog!
Ajax is nu een bokser die k.o is geslagen in de laatste ronde ;-)
Maar vechter die verloren heeft kan alleen maar beter worden als tie er sterker uit komt dus we zullen zien of dat dat gebeurd ;-)

Was een spectakelstuk deze wedstrijd!
Eindelijk weer een top wedstrijd die top word gespeeld jammer voor Ajax
En proficiat Psv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv wordt dit jaar kampioen









0.0073590