BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Fc Twente... Compliment tegen Sporting Lissabon

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  FC Twente blijft overeind tegen Sporting Lissabon
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Compliment Fc Twente

Super sterk mentaal sterk gespeeld
Eigenlijk hadden jullie de overwinning verdient.
Maar de portugezen waren nergens jullie hebben ze met 10 man kapot gespeeld.En met 11 man hadden jullie zeker gewonnen

Braafheid,Elia,Arnoutovic Waren de beste spelers van Twente
vorig seizoen.Ik heb het gevoel dat ze er nu juist op vooruit zijn gegaan!Stoch en Osei zijn 2 huurlingen waarvan Stoch een super aanwinst is.Ruiz word een topspeler Anderlecht jankt nu nog steeds dat ze het geld niet hadden voor hem.Kuiper en De Jong zijn 2 goede talenten.Akram is ook een aanwinst Er komt nog een goede verdediger erbij.
En dan hebben jullie Parker ook nog achter de hand
En qua geld zijn jullie er helemaal op vooruit gegaan

In portugal betaalde dat mooi uit.
Nogmaals mijn Complimenten voor Twente

Gaat Twente deze jaren Psv en Feyenoord voorbij streven?
Krijgen we over een paar jaar een nieuwe Top 3
Ajax,AZ,Twente de Top 3 van vorig jaar?

Het lijkt er wel op!

Feyenoord en Psv kunnen niet meer aan Ajax,AZ,Twente tippen kijk maar naar de tranfers.De ene heeft inversteerders nodig de andere kan beperkte aankopen doen
En Ajax,AZ,en Twente Groeien verder door.

Feyenoord en Psv gaan het moeilijk krijgen met hun nieuwe concurrenten Heerenveen En Groningen

Twente gaat ze voorbij streven

Van een Ajacied de Complimenten naar Twente
twente&ZO
 twente&ZO - donderdag 30 juli 2009 - 00:20   quote  deeplink  
twente heeft power.......dit word een topseizoen met aan t einde weer flink vangen voor twente.....Keep on going!! nuchtere twentse kijk op voetbal met een tikkie positief engels accent. In eigen huis pakken we ze wel........nog 3 wedstrijden dan is boscher uitgerancheerd bij Twente.....Talent ZAT!
thedon
 thedon - donderdag 30 juli 2009 - 00:30   quote  deeplink  
respect voor twente met 10 man,zonde van de rooie kaart speelde leuk voetbal

denk dat je psv nog niet zo snel mag afschrijven,zou wel mooi zijn!!
mijn top 5 is

1ajax
2twente
3az
4psv
5heerenveen
legrande
 legrande - vrijdag 31 juli 2009 - 15:07   quote  deeplink  
Hallo ik ben een 100% feyenoord supporter al 40 jaar. Ik wil allereerst Twente compliment maken voor hun resultaat tegen sporting. Ik zag alleen 2e helft en wat hebben jullie goed verdedigd mte 10 man. Ik was echt verbaasd.

Ik vond psv maar zeer matig.

Wat ik nu zeg is niet alleen uit een rood witte bril. Feyenoord heeft zich niet alleen versterkt met fernandez, cissee en ignatovic wat veel belangrijker is dat Vlaar, de guzman en vincken weer terug zijn. Ik was bij feijenoord Sampdoria toch geen kleine club maar feyenoord speelde ze bij vlagen van de mat. Wanneer ze de boel heel houden en volgens mij is iedereen topfit(wat een verschil met vorig jaar Kunne ze echt hoog mee gaan draaien.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:07 schreef legrande het volgende:
Hallo ik ben een 100% feyenoord supporter al 40 jaar. Ik wil allereerst Twente compliment maken voor hun resultaat tegen sporting. Ik zag alleen 2e helft en wat hebben jullie goed verdedigd mte 10 man. Ik was echt verbaasd.

Ik vond psv maar zeer matig.

Wat ik nu zeg is niet alleen uit een rood witte bril. Feyenoord heeft zich niet alleen versterkt met fernandez, cissee en ignatovic wat veel belangrijker is dat Vlaar, de guzman en vincken weer terug zijn. Ik was bij feijenoord Sampdoria toch geen kleine club maar feyenoord speelde ze bij vlagen van de mat. Wanneer ze de boel heel houden en volgens mij is iedereen topfit(wat een verschil met vorig jaar Kunne ze echt hoog mee gaan draaien.
Je vergeet de belangrijkste aankoop,Been de aankopen die jij opnoemde geef toe het is van heel veel klasse maar ik denk dat Been een van de weinige is die ze echt goed aan het voetballen krijgt,Ik ben benieuwd en ik vind de klassiekers veel leuker en veel spannender als Feyenoord hoger staat dan vorig jaar.

Maar nu over Twente dat Kufo de laate kans miste was logisch,Vooral de spitsen ook de invaller maar N'Kufo 90 minuten lang die had voor de laatste kans bijna geen energy meer
wat hebben ze er voor geknokt.Ik denk dat Wisgerhof zelfs een betere verdediger is dan Wielaert.ik wist dat hij kon verdedigen bij Nec enzo maar op dit niveau leuk voor hem ook.en het spitsen trio word steeds beter het begon met

Gakhokidze-N'Kufo-Ramzi
toen
Bakircioglü-N'Kufo-Shoukov
toen
Arnoutovic-N'Kufo-Elia
en Nu
Stoch-N'Kufo-Ruiz..En dan hebben ze op de bank nog onderandere-
Rukavytsya,Rendla,Parker,Osei,de Jong + Nog de inkomsten van de verkochte spelers

Die ontwikkeling is tog geweldig om te zien.
En Leuk ook dat N'Kufo met Fc Twente mee ontwikkeld is

Ik vind Twente niet slechte dan Psv
Sterker nog ik vind Twente een bredere selectie hebben Als bij PSV bijvb Simons en Engelaar weg vallen dan houden ze niet veel over.

Ik denk ook dat dit JAar Twente Psv gaat overlopen.

De Titel gaat tussen Ajax,Az,Twente en outsiders zijn Psv,Heerenveen,Groningen,Feyenoord.

Nogmaals Sporting is een topclub
en ze wisten geen raad met Twente alle schoten van 20 ,30 meter
met 11 man was Twente veel beter en met 10 man hebben ze in portugal sporting helemaal kapot gespeeld.en dat kunnen er echt niet veel hoor in sporting die zijn daar onverslaanbaar dus ze spelen bijna elke tegenstander daar weg.Twente kreeg nog zelfs de beste kansen ook met 10 man.Twente is gewoon een maatje te groot gebleken voor sporting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door ajaxrulezz --
legrande
 legrande - vrijdag 31 juli 2009 - 19:01   quote  deeplink  
Eindelijk iemand van 020 die verstandig praat. Het kan dus wel. Ik geef je volkomen gelijk. Ikzelf schat 020 het hoogst in Psv valt terug. Az goede 2e en dan feyenoord psv.

Twente moet wel heel erg oppassen thuis tegen sporting 0-0 is en blijft bloedlink.

Voor nederlandse voetbal goed wanneer ze winnen. Alle nederlandse clubs moeten winne.

Nac doet het ook leuk.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Sporting blijft natuurlijk wel gevaarlijk.Voetbal is soms zo erg oneerlijk!
in de HalfeFinale UefaCup Az-Sporting Az was vele maler beter maar in de allerlaatste seconde gingen de portugezen door.dus er hangt natuurlijk nog wel wat onrecht in de Lucht.

Maar na dat goeie kwartier van Twente ze speelde Super en als stoch niet zo opvallend had gevallen hadden ze en Penalty gekregen want hij liet wel dat been staan.De Portugezen waren er slimmer in want Boschker raakte hem nog geen eens.Na de goeie kwartier kregen ze Rood en een Penelty toen dacht ik eerlijk shit tis nu echt gebeurd 1-0 verliezen zou nog een hele goeie uitgangspositie zijn met deze omstandigheden...Maar Twente bleek Mentaal zo sterk te zijn en het bijna overslaanbare Sporting die THuis Haast nooit verliezen en altijd aanvallend speelt en met Liedson veel kansen Creeeren die dachten even dat ze tegen de rode manchester verdediging speelde want als je zoveel schoten van afstand schiet dan heb je veel respect voor de verdediging van daar komen we tog nooit meer doorheen.

Twente is gegroeid en dat is mooi om te zien het zou een mooie prestatie zijn als ze doorkomen..Helaas wacht dan een nog sterkere tegenstander dan Sporting
Maar
Daar moeten ze niet bang voor zijn!
integendeel europa gaat Bang worden voor Twente!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door ajaxrulezz --
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
mc clearen rulez hijs lachen
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
mooie goal
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 20:47   quote  deeplink  
ik gun het twente gewoon
aequitas
 aequitas - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:04   quote  deeplink  
me2
s6 twente
aequitas
 aequitas - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 00:05 schreef ajaxrulezz het volgende:
Compliment Fc Twente

Super sterk mentaal sterk gespeeld
Eigenlijk hadden jullie de overwinning verdient.
Maar de portugezen waren nergens jullie hebben ze met 10 man kapot gespeeld.En met 11 man hadden jullie zeker gewonnen

Braafheid,Elia,Arnoutovic Waren de beste spelers van Twente
vorig seizoen.Ik heb het gevoel dat ze er nu juist op vooruit zijn gegaan!Stoch en Osei zijn 2 huurlingen waarvan Stoch een super aanwinst is.Ruiz word een topspeler Anderlecht jankt nu nog steeds dat ze het geld niet hadden voor hem.Kuiper en De Jong zijn 2 goede talenten.Akram is ook een aanwinst Er komt nog een goede verdediger erbij.
En dan hebben jullie Parker ook nog achter de hand
En qua geld zijn jullie er helemaal op vooruit gegaan

In portugal betaalde dat mooi uit.
Nogmaals mijn Complimenten voor Twente

Gaat Twente deze jaren Psv en Feyenoord voorbij streven?
Krijgen we over een paar jaar een nieuwe Top 3
Ajax,AZ,Twente de Top 3 van vorig jaar?

Het lijkt er wel op!

Feyenoord en Psv kunnen niet meer aan Ajax,AZ,Twente tippen kijk maar naar de tranfers.De ene heeft inversteerders nodig de andere kan beperkte aankopen doen
En Ajax,AZ,en Twente Groeien verder door.

Feyenoord en Psv gaan het moeilijk krijgen met hun nieuwe concurrenten Heerenveen En Groningen

Twente gaat ze voorbij streven

Van een Ajacied de Complimenten naar Twente
twente en feyenoord maken het europeese subtoppers lastig.
iets wat ze bij ajax niet deden/kunnen.
ben benieuwd hoe az het gaat doen.
aequitas
 aequitas - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
zo triest...
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
complimenten aan twente ook van mij !
Goed gespeeld en gewoon veel pech in de laatste minuut.. Totaal onverdient!!
Een Ajacied!
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
pffffffffffffffffff inderdaad
Boss
 Boss - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
jammer voor jullie! Er valt nog genoeg te halen... Top sport kan mooi, maar ook hard zijn! Succes in de EL. Ook Ajacied
jaja
 jaja - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
wou net zeggen dat ze iets minder slecht waren, niet dus even slecht. het was flikkerkast en volleyball voetbal. zat geen idee achter. en dan op het laatst italiaans verliezen, jammer joh. welcome to the big boys ***
jaja
 jaja - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
ook ajacied natuurlijk ***
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Kon die Van Gelder net na afloop van de wedstrijd z'n lachen maar net bedwingen of zag ik het niet goed?
Het leek wel of hij van dit soort interviews (verloren in de laatste minuut) zat te genieten...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Dit is echt ongelofelijk Sporting geen ene kans gehad 180 minuten geen uitgespeelde kans,Laatste minuut corner aan de rechter kant keeper mee naar voren ik zei tegen een gabbie van me Dit is precies dezelfde corner aan de rechter laatste minuut tegen Az halfe finale het zou tog niet,Toen die wou zeggen nee joh zat tie er opeens in

pfffffffffff
Dit is echt zoveel onrecht !!!!!!

Als ze dit weekend winnen van Psv dan is mijn compliment nog groter om na zo'n mentale klap weer veerkracht te tonen.En let op Twente gaat winnen en Twente gaat Psv overlopen let maar op!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Maar ook die 5 minuten extra speeltijd waren ongehoord! Kan nooit meer dan 3 geweest zijn...
freakie
 freakie - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Twente is onverdient uitgeschakeld maar het was te verwachten ik zat te kijken met mijn vader en hij zei kijk zou je zien ze lopen de hele tijd achteruit en dan scoren sporting.. Sporting had de vorige wedstrijd wel kansen en niet gescoort t was wel te verwachten..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:09 schreef Boudewijn het volgende:
Maar ook die 5 minuten extra speeltijd waren ongehoord! Kan nooit meer dan 3 geweest zijn...
Twente deed wel slim veel tijdrekken bekende Perez ook en de doelman ook nog is een paar minuten op de Grond.maargoed Twente komt hier bovenop verslaat volgende week het tempo lose psv en ze halen de EuropaL
freakie
 freakie - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Nee boudewijn niet waar.. want bij die wissels duurde het ook lang en twente was niet aan het voetballe en dat krijg je dan..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:12 schreef freakie het volgende:
Twente is onverdient uitgeschakeld maar het was te verwachten ik zat te kijken met mijn vader en hij zei kijk zou je zien ze lopen de hele tijd achteruit en dan scoren sporting.. Sporting had de vorige wedstrijd wel kansen en niet gescoort t was wel te verwachten..
Sporting heeft helemaal geen kansen gehad ook vorige week niet,Daarom schoten ze steeds van 20 30 meter
Geen ene uitgespeelde kans Alleen de Penelty was een kans
En de goal laatste minuut was een eigendoelpunt
dus dit is echt onrecht!!
hopelijk vliegt sporting er de volgende ronde uit
freakie
 freakie - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Maar dan is het niet onverdient.. had twente er maar 1 extra in moeten schieten.. Weet bij ajax ook nog wel dat ze de laatste min in champions league verloren.. omdat ze alleen maar bleven verdedigen dat kan wel maar er komen altijd toch 1 of 2 kansen tegen..
Groningen
 Groningen - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
FC twente,

Ik ben normaal gesproken geen fan van FC Twente. Zo eerlijk moet je ook wel zijn. Maar wat ik vanavond zag heeft mij diep geraakt. Het verdedigen wat ik gezien heb vandaag was ongekend, echt geweldig, een van de beste van Europa. Serieus jullie hebben echt een top team. We leven met jullie mee, en we balen er hier er misschien iets minder van (wat logisch is) maar we leven zeker met jullie mee. Zwaar onverdiend!!! Veel succes.
duvel
 duvel - woensdag 05 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Echt jammer Twente.
Bij die goal werd er maar 1 paal gedekt,anders had de bal nog weggehaald kunnen worden.Snap niet waarom sommige trainers nog steeds maar 1 paal laten afdekken bij corners.
Hopen dat jullie nu de Europa league halen.
Succes!
jaja
 jaja - woensdag 05 augustus 2009 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:27 schreef Groningen het volgende:
FC twente,

verdedigend top? Serieus jullie hebben echt een top team. We leven met jullie mee, en we balen er hier er misschien iets minder van (wat logisch is) maar we leven zeker met jullie mee. Zwaar onverdiend!!! Veel succes.
heb je de wedstrijd gezien. leuk geconcentreerd naar de bal gekeken. maar sporting was nou niet echt de tegenstander. zoveel foute passes hadden al veel eerder afgestraft moeten worden.
freakie
 freakie - woensdag 05 augustus 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Ja zo zie ik dat ook jaja.. en wat mcclaren aangeeft je bent nooit zeker als het laatste fluitsignaal niet geklonken heeft.. Ik vindt nog steeds dat het niet onverdient is.. want als de 2-0 er niet staat kan je altijd een doelpunt om je oren krijgen.. En inderdaad sporting is nou ook niet egt een spr club..
Boss
 Boss - woensdag 05 augustus 2009 - 11:49   quote  deeplink  
win zondag maar van de Lampies, dan staan ze volgende week op 8 punten. Succes!
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2009 - 11:57   quote  deeplink  
En nog een berichtje van een Ajacied. Jammer FC Twente. Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Goed gevoetbald, gedisciplineerd verdedigd. Het is altijd diep triest om op zo'n manier te verliezen. Coach en spelers van FC Twente verdienen een groot compliment. Een volwassen ploeg die in Europa niet misstaat; ik had ze graag in de CL zien voetballen. Jammer, jammer, jammer. En Sporting: tja net Duitsers. Net als tegen AZ weer in de laatse seconden van de wedstrijd. Kop op Twente, het komt allemaal wel goed!
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:01 schreef legrande het volgende:
Eindelijk iemand van 020 die verstandig praat. Het kan dus wel. Ik geef je volkomen gelijk. Ikzelf schat 020 het hoogst in Psv valt terug. Az goede 2e en dan feyenoord psv.

Twente moet wel heel erg oppassen thuis tegen sporting 0-0 is en blijft bloedlink.

Voor nederlandse voetbal goed wanneer ze winnen. Alle nederlandse clubs moeten winne.

Nac doet het ook leuk.
Zullen we nu afspreken dat het 010, 020 en neuzen, joden en kakkerlak-gedoe eens afgelopen is? Feyenoord en Ajax heten de clubs. Ik heb die discussie al eens aangezwengeld op het Feyenoord- en Ajaxforum. Helaas zonder resultaat. Misschien dat het voetbal dan nog leuker wordt. Het heeft niks met dit topic te maken, maar ik wilde het toch maar weer eens kwijt.
twente4ever
 twente4ever - woensdag 05 augustus 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Kijk maar eens naar de herhaling vlak voor dat die corner gegeven word. Er stonden op dat moment 2 sporting spelers buitenspel. Het is gwn onverdiend die klote scheids had gewoon een doeltrap moeten geven.
Groeten van een TWENTE FAN
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Twente komt hier alleen maar sterker uit,al vind ik als ajacied het nog steeds onrechtig voelen na gister wat een onrecht de goal was nog geen eens een kans,Geen ene kans hebben ze gehad.En dan zegt V Gelder de volgende ronde hadden ze tog een zwaardere tegenstander gehad??????????????Anderlecht Salzburg panatinaikos????????Hoezo zwaar die waren lichter dan Sporting

Twente gaat dit jaar definitief Feyenoord en Psv achter zich laten..
Feyenoord heel blij met Cisse???Terwijl Twenten een speler koopt niet van geld met inversteerders een speler 4klasse beter is Ruiz..Dus dat zegt al genoeg!
freakie
 freakie - woensdag 05 augustus 2009 - 21:03   quote  deeplink  
Twente4ever van buitenspel was geen sprake want het was een eigendoelpunt..
lezen
 lezen - woensdag 05 augustus 2009 - 21:09   quote  deeplink  
@freakie, wel lezen:

voordat de corner werd gegeven, was het buitenspel, dus niet nadat de corner werd getrapt, want dan is het NOOIT buitenspel
sasja50
 sasja50 - woensdag 05 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:18 schreef ajaxrulezz het volgende:
Twente komt hier alleen maar sterker uit,al vind ik als ajacied het nog steeds onrechtig voelen na gister wat een onrecht de goal was nog geen eens een kans,Geen ene kans hebben ze gehad.En dan zegt V Gelder de volgende ronde hadden ze tog een zwaardere tegenstander gehad??????????????Anderlecht Salzburg panatinaikos????????Hoezo zwaar die waren lichter dan Sporting

Twente gaat dit jaar definitief Feyenoord en Psv achter zich laten..
Feyenoord heel blij met Cisse???Terwijl Twenten een speler koopt niet van geld met inversteerders een speler 4klasse beter is Ruiz..Dus dat zegt al genoeg!
tegenstanders van Twente zouden volgens mij Arsenal , Atletico of nog een ander geweest zijn....... was al voorgeloot dacht ik , echter ze waren dan wel al geplaatst voor Europa League , iets waar ze nu weer opnieuw voor moeten strijden
nameric
 nameric - woensdag 05 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Goed gezien sasja50:

De volgende clubs waren al geplaatst voor de Play-off ronde en deze clubs konden Fc Twente daadwerkelijk treffen:

Arsenal uit Engeland
VfB Stuttgart uit Duitsland
Olympique Lyon uit Frankrijk
Atletico Madrid uit Spanje en
Fiorentina uit Italie

Dit zijn volgens mij ook de sterkste 5 landen Europees gezien en al deze clubs zijn dan ook op de 3e plaats geeindigd afgelopen voetbalseizoen.
Uit deze landen zijn de nummers 1 en 2 al direct geplaatst voor de groepsfase en bovengenoemde 5 clubs direct geplaatst voor de Play-Off ronde en tevens hebben ze ook nog eens een beschermde status.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 21:50 schreef nameric het volgende:
Goed gezien sasja50:

De volgende clubs waren al geplaatst voor de Play-off ronde en deze clubs konden Fc Twente daadwerkelijk treffen:

Arsenal uit Engeland
VfB Stuttgart uit Duitsland
Olympique Lyon uit Frankrijk
Atletico Madrid uit Spanje en
Fiorentina uit Italie

Dit zijn volgens mij ook de sterkste 5 landen Europees gezien en al deze clubs zijn dan ook op de 3e plaats geeindigd afgelopen voetbalseizoen.
Uit deze landen zijn de nummers 1 en 2 al direct geplaatst voor de groepsfase en bovengenoemde 5 clubs direct geplaatst voor de Play-Off ronde en tevens hebben ze ook nog eens een beschermde status.
Dan heb ik het mis ;-)

Maar dan nog Twente hoeft voor niemand bang te zijn

Kop omhoog en doorgaan Jammer van gister maar shit happend
Dit weekend gaan ze Psv alle hoeken van het veld laten zien let maar op
jaja
 jaja - donderdag 06 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 12:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zullen we nu afspreken dat het 010, 020 en neuzen, joden en kakkerlak-gedoe eens afgelopen is? Feyenoord en Ajax heten de clubs. Ik heb die discussie al eens aangezwengeld op het Feyenoord- en Ajaxforum. Helaas zonder resultaat. Misschien dat het voetbal dan nog leuker wordt. Het heeft niks met dit topic te maken, maar ik wilde het toch maar weer eens kwijt.
gelijk heb je hoor. dat kleutergedrag met netnummers. het is leuk dat jullie die nummers kennen, maar word is volwassen, jochies.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 augustus 2009 - 11:33   quote  deeplink  
van een ajacied uit Almelo.. vind het oprecht jammer voor Twente..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 21:50 schreef nameric het volgende:
Goed gezien sasja50:

De volgende clubs waren al geplaatst voor de Play-off ronde en deze clubs konden Fc Twente daadwerkelijk treffen:

Arsenal uit Engeland
VfB Stuttgart uit Duitsland
Olympique Lyon uit Frankrijk
Atletico Madrid uit Spanje en
Fiorentina uit Italie

Dit zijn volgens mij ook de sterkste 5 landen Europees gezien en al deze clubs zijn dan ook op de 3e plaats geeindigd afgelopen voetbalseizoen.
Uit deze landen zijn de nummers 1 en 2 al direct geplaatst voor de groepsfase en bovengenoemde 5 clubs direct geplaatst voor de Play-Off ronde en tevens hebben ze ook nog eens een beschermde status.
Twente had tegen Fiorentina gemoeten,
Nou wat een grote club?
Mijn mening blijft staan er werd gezegd na het verlies van twente van ow ach de volgende ronde was een zwaardere tegenstander?

Niet dus oke fiorentina goede ploeg
maar Sporting heeft de afgelopen jaren in de ChamL velen maler beter gepresteerd
Fiorentina is te kloppen Ajax vorig jaar niet in vorm maar ze wonnen tog

Tegen italiaanse ploegen heb je altijd een kans om te winnen

Italiaanse ploegen hebben selectie waar aanval liefhebbers de vingers erbij aflikken
maar ze spelen nooit aanvallend altijd counteren is tog wel apart vind ik
Bijvb AS Roma gister thuis hadden ze het al afgemaakt dus ze voetbalde vrijuit bij AA Gent 1-7 werd het Italiaans voetbal vind ik wel mooi
Maar heb altijd het gevoel dat er meer in zit in die elftallen..

Fiorentina was banger geweest voor Twente dan andersom

Binnen 2 jaar speelt Twente ChamL
En ik sluit niet uit dat Twente binnen 3 jaar kampioen word
nameric
 nameric - zaterdag 08 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Fiorentina zou voor Twente zeer zeker niet onoverkomelijk zijn geweest, maar ja...
... we kennen inmiddels de uitslag van afgelopen dinsdag.

En @ajaxrulezz:
Wanneer Twente binnen 2 jaar een keer kampioen wordt, spelen ze vanzelf CL.

Competitie nu nog maar net begonnen, valt weinig over te zeggen:
Zag gisteren Heerenveen giga zwak acteren en
AZ de gehele wedstrijd tegen Sparta gezien, maar die zijn er ook nog niet.

Morgen naar Twente - PSV en hoop natuurlijk dat Twente PSV alle hoeken laat zien,
maar de weg is zeer lang.
Ik verwacht om eerlijk te zijn, dat Ajax deze competitie boven gaat drijven.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 10:44 schreef nameric het volgende:
Fiorentina zou voor Twente zeer zeker niet onoverkomelijk zijn geweest, maar ja...
... we kennen inmiddels de uitslag van afgelopen dinsdag.

En @ajaxrulezz:
Wanneer Twente binnen 2 jaar een keer kampioen wordt, spelen ze vanzelf CL.

Competitie nu nog maar net begonnen, valt weinig over te zeggen:
Zag gisteren Heerenveen giga zwak acteren en
AZ de gehele wedstrijd tegen Sparta gezien, maar die zijn er ook nog niet.

Morgen naar Twente - PSV en hoop natuurlijk dat Twente PSV alle hoeken laat zien,
maar de weg is zeer lang.
Ik verwacht om eerlijk te zijn, dat Ajax deze competitie boven gaat drijven.
Als Ajax nou blijft winnen en Az puntjes blijft verspelen Dan denk ik dat dat inderdaad wel vertrouwen schept om boven aan te stand met voorsprong...Maar tis idd maar net begonnen Alleen ik vind dat ze Arnautovic gewoon voor 1 jaar hebben weggegeven.
Wat als tie daar gebleseerd raakt of met minder vertrouwen terug komt en daar niet doorbreekt dan komen de chelsea's van deze wereld niet meer met miljoenen aan.

Twente had strenger moeten zijn van,Willen jullie hem Nou kopen dan
ik snap dat niet helemaal eigenlijk Inter geeft Zlaten hun sterspeler toch ook niet voor 1 jaar weg aan Barca ,geen goede vergelijking maar begrijp je me.Je beste Speler geef je tog niet weg voor een verhuur,Kopen of weglopen

Verder hoop ik dat alle nederlandse clubs veel punte gaan pakken in Europa
Want dat je als 2de van nederland 2 oorrondes moet spelen voor ChamL?
terwijl niet zo lang geleden 3 ploegen in de chamL speelde uit nederland..

Daarom is alles ook oneerlijk geworder de landen met het geld Jagen de mooie clubs uit kleinere landen weg terwijl Nederland 6 CHamL/Europacup'1 heeft Vind dat de fifa/uefa wat moet doen aan oneerlijke concurrentie
nameric
 nameric - zondag 09 augustus 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Laten we 1 ding niet vergeten:
Champions League is voor kampioenen, dus de nr. 2 t/m 4 horen er eigenlijk niet thuis.
Verder heeft FcTwente de laatste 2 "kansen" verzaakt, zeker tegen Sporting Portugal.
Ook de twee seizoenen er voor heeft Ajax verzaakt, door zich te laten verschalken door Kopenhagen en Praag (even uit mijn hoofd).

Voor wat betreft Arnautovic, denk ik dat FcTwente geen misselijke huurprijs over het 1e jaar zal ontvangen, dat zal wel eens miljoenen kunnen zijn.
Ik denk zelfs, dat FcTwente de volgende constructie heeft bedongen:

1. (uitgangspunt) vraagprijs 15 miljoen
2. huursom 1e jaar 5 miljoen en
3. verkoopprijs (na gebleken geschikt- en fitheid) 10 miljoen.

Mocht Arnautovic het na dit seizoen niet redden (qua fitheid) en aantal te spelen wedstrijden voor Inter, dan heeft FcTwente 5 miljoen "binnen" maar zou vervolgens Arnautovic meteen kunnen doorverkopen aan Chelsea voor 10 miljoen (moet voor Chelsea te doen zijn).
Alle partijen te vreden lijkt mij.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 10:20 schreef nameric het volgende:
Laten we 1 ding niet vergeten:
Champions League is voor kampioenen, dus de nr. 2 t/m 4 horen er eigenlijk niet thuis.
Verder heeft FcTwente de laatste 2 "kansen" verzaakt, zeker tegen Sporting Portugal.
Ook de twee seizoenen er voor heeft Ajax verzaakt, door zich te laten verschalken door Kopenhagen en Praag (even uit mijn hoofd).

Voor wat betreft Arnautovic, denk ik dat FcTwente geen misselijke huurprijs over het 1e jaar zal ontvangen, dat zal wel eens miljoenen kunnen zijn.
Ik denk zelfs, dat FcTwente de volgende constructie heeft bedongen:

1. (uitgangspunt) vraagprijs 15 miljoen
2. huursom 1e jaar 5 miljoen en
3. verkoopprijs (na gebleken geschikt- en fitheid) 10 miljoen.

Mocht Arnautovic het na dit seizoen niet redden (qua fitheid) en aantal te spelen wedstrijden voor Inter, dan heeft FcTwente 5 miljoen "binnen" maar zou vervolgens Arnautovic meteen kunnen doorverkopen aan Chelsea voor 10 miljoen (moet voor Chelsea te doen zijn).
Alle partijen te vreden lijkt mij.
Nee Arnautovic 10miljoen bij verkoop,En inter heeft alleen de salaris overgenomen dus dat klopt niet..

En de ChamL alleen voor Kampioenen dat is wel heel erg lang geleden..
Vind bijvb Chelsea,Arsenal,ManUnited,Liverpool 4 engelse clubs die daar gewoon horen
als je in de top van Engeland,italy,en spanje meedoet dan hoor je er wel thuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5156
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Fc Twente... Compliment tegen Sporting Lissabon









0.0265297