BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luque vertrekt naar Malaga. Hang de Vlaggen uit!!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/545/spanje/2009/07/30/1413034/definitief-luque-weg-bij-ajax-en-tekent-bij-malaga

Zo eindelijk een last van de schouders van de financiele afdeling. Hier word ik heel vrolijk van:D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Thomas --
Pjettr
 Pjettr - donderdag 30 juli 2009 - 20:31   quote  deeplink  
whahaha jah scheelt ook weer wat in het budget denk ik !! :D
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 22:46   quote  deeplink  
haha weg die TROEP p p p p p p p p p p :P:P:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 23:27   quote  deeplink  
ja maar nu komt wel weer een salaris van atouba van 1,5 miljoen erbij
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja maar nu komt wel weer een salaris van atouba van 1,5 miljoen erbij
die kunnen we betalen geen probleem qua geld zit Ajax nu behoorlijk goed qua dubbelbezettingen zit Ajax ook behoorlijk goed.En nu zien we ook wat de 3-3 en de 2-3 verlies waard zijn tegen goede tegenstanders want Psv heeft niet tegen een betere team als Bronby geoefent ze hebben zich nog niet getest zie vanavond het gelukkige late overwinning maar verder was het niet goed..

Denk dat Ajax en vooral Az en Twente nu verder zijn en meer zijn getest dan Psv
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
haha dat Amsterdam tournament was afgesproken werk en psv moet waken voor onderschatting
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 23:34   quote  deeplink  
bovendien hadden ze met dat geld ook het salaris van luque kunnen betalen
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:33 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha dat Amsterdam tournament was afgesproken werk en psv moet waken voor onderschatting
Al ben ik Ajacied als ajax slecht speelt dan zeg ik dat als psv geweldig speelt dan zeg ik dat ook..om nou te zeggen afgesproken werk dan heb je de wedstrijden niet gezien
ik heb het over de verschillen voor het aanvang van de competitie..maargoed?
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 31 juli 2009 - 00:21   quote  deeplink  
Net als dat Psv daarnet een super wedstrijd speelde en nipt in de 93ste minuut van een onbekende ploeg uit bulgarije wint.. Hmm.. Jah pas op voor onderschatting.. patrickpsv15.. goed dat je je leeftijd en IQ achter je naam heb gezet..
Ajax kon Luque wel betalen maar hij was niet van toevoegende waarde.. daarom is iedereen blij dat hij weg gaat vanwege die 2,2 milj dat ie verdiende terwijl die NIETS voor ajax deed.. Atouba verdient ook veel maar die gaat voor de basisplaats gehaald zijn..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:41 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Al ben ik Ajacied als ajax slecht speelt dan zeg ik dat als psv geweldig speelt dan zeg ik dat ook..om nou te zeggen afgesproken werk dan heb je de wedstrijden niet gezien
ik heb het over de verschillen voor het aanvang van de competitie..maargoed?
ik heb de wedstrijden wel gezien en die schwalbe van rommedahl waar de scheids 1 meter vanaf stond en de penalty die daar uit werd gehaald die "toevallig" in het midden werd geschoten en hoe slecht athletico speelde dat is zeker afgesproken en johan cruijf heeft wel eens gezegd dat de wedstrijden vaker al van te voren beslist worden
bully
 bully - vrijdag 31 juli 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja maar nu komt wel weer een salaris van atouba van 1,5 miljoen erbij
je vergeet dat het salaris van lugue werd betaald aan een overbodige speler.
en overbodig is atouba niet.
salaris kosten zullen altijd blijven maar het is gewoon zonde als dat word betaald aan overbodige spelers.
en denk je nou echt dat ze een oefenwedstrijd expres gaan beinvloeden?
noem mij daar het nut maar eens van.
zowiezo moet je nooit een oefenwedstrijd als maatstaf nemen.
de clubs komen om te oefenen en wat uit te proberen en zo ook de spelers die normaal niet in de basis komen te testen.
dat je dan ook nog probeert te winnen is normaal.
de echte sterkte van ajax of psv zal pas in de competitie tezien zijn.
persoonlijk denk ik dat ajax op moment een sterker team heefd dan psv.
of dat zo is zullen we vanzelf zien in de competitie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 10:37   quote  deeplink  
het nut ervan is dat ze de hele week reclame hebben gemaakt voor dat tournooi en er dus heel veel mensen naar kijken en als ajax dan tegen athletico gelijk speelt dan is dat goed voor haar imago, nu denkt iedereen dat ajax kampioen wordt (net zoals al die jaren hiervoor) en het valt telkens tegen
bully
 bully - vrijdag 31 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
denk je nou echt dat ze op zulke reclame zitten tewachten.
er komen echt niet meer mensen naar dat tournooi omdat ajax tegen athletico gelijk heefd gespeeld.
denk wel als alle clubs in elke wedstrijd hun sterkste team opstellen.
maar voor al deze clubs is het gewoon oefenen.
Pim
 Pim - vrijdag 31 juli 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Haha die patrickpsv15 is echt te dom voor woorden (duidelijk staat zijn IQ achter zijn naam:P). Als alles afgesproken werk is, had ajax het a'dam tournament wel gewonnen;). Daarnaast heeft Luque hooguit 5 wedstrijden (inclusief invalbeurten) gespeeld voor Ajax, dus lijkt me dat zonde van die 2,2 miljoen per jaar. Dat jij nou jaloers bent dat die lampies dat niet kunnen betalen...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 10:48 schreef bully het volgende:
denk je nou echt dat ze op zulke reclame zitten tewachten.
er komen echt niet meer mensen naar dat tournooi omdat ajax tegen athletico gelijk heefd gespeeld.
denk wel als alle clubs in elke wedstrijd hun sterkste team opstellen.
maar voor al deze clubs is het gewoon oefenen.
nee ik zeg dat dat beter is voor hun imago
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 10:58 schreef Pim het volgende:
Haha die patrickpsv15 is echt te dom voor woorden (duidelijk staat zijn IQ achter zijn naam:P). Als alles afgesproken werk is, had ajax het a'dam tournament wel gewonnen;). Daarnaast heeft Luque hooguit 5 wedstrijden (inclusief invalbeurten) gespeeld voor Ajax, dus lijkt me dat zonde van die 2,2 miljoen per jaar. Dat jij nou jaloers bent dat die lampies dat niet kunnen betalen...
haha nee daar ben ik niet jaloers om
Pim
 Pim - vrijdag 31 juli 2009 - 12:42   quote  deeplink  
Haha, die kneuzenlampies kunnen nu niet eens een fatsoenlijke transfer betalen.
Pim
 Pim - vrijdag 31 juli 2009 - 12:42   quote  deeplink  
Oja, en een inhoudelijke reactie zit er ook niet meer bij
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja maar nu komt wel weer een salaris van atouba van 1,5 miljoen erbij
die komt er niet bij die was er al bij, als ik jou was zou ik je maar druk gaan maken over psv, zeker na gister, en iedere post van je hier is negatief, hou het dan lekker voor je als je niks fatsoenlijks te melden hebt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 12:42 schreef Pim het volgende:
Haha, die kneuzenlampies kunnen nu niet eens een fatsoenlijke transfer betalen.
hahahha dat slaat nergens op, psv heeft gewoon engelaar gekocht
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

die komt er niet bij die was er al bij, als ik jou was zou ik je maar druk gaan maken over psv, zeker na gister, en iedere post van je hier is negatief, hou het dan lekker voor je als je niks fatsoenlijks te melden hebt.
ja ajax glanst altijd in de voorbereiding maar eenmaal begonnen aan de competitie valt het altijd tegen
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:34 schreef patrickpsv15 het volgende:
bovendien hadden ze met dat geld ook het salaris van luque kunnen betalen
waar slaat deze post op als ik vragen mag?? Ik bedoel luque was overbodig voor onze slectie, en Atouba moest komen in deze selectie, dus je post slaat weer eens nergens op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:48   quote  deeplink  
echt zielig voor jullie, aan jullie worden ieder jaar weer gouden bergen beloofd en altijd valt het tegen
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 10:37 schreef patrickpsv15 het volgende:
het nut ervan is dat ze de hele week reclame hebben gemaakt voor dat tournooi en er dus heel veel mensen naar kijken en als ajax dan tegen athletico gelijk speelt dan is dat goed voor haar imago, nu denkt iedereen dat ajax kampioen wordt (net zoals al die jaren hiervoor) en het valt telkens tegen
en dat dachten ze ook 29 keer daarvoor en toen was het wel succes!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:50   quote  deeplink  
misschien waren ze toen niet zo arrogant en prezen ze zichzelf niet zo in de hemel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:51   quote  deeplink  
het valt voor jullie blijkbaar vaker tegen, hoevaak is ajax kamioen geweest en hoevaak psv, en dan nog wij hebben altijd onze verwachtingen maar ik heb jol dit jaar niet horen zeggen dat we kamioen gaan worden, dus waar je dat vandaan haalt??
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 12:50 schreef patrickpsv15 het volgende:
misschien waren ze toen niet zo arrogant en prezen ze zichzelf niet zo in de hemel
blijkbaar heb je het voebal nooit gevolgd, AJAX IS EN ZAL ALTIJD ARROGANT BLIJVEN, dat hoort nu eenmaal bij de club en dan maken wij het ook nog eens het vakst waar van iedere andere club in nederland.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:57   quote  deeplink  
ja misschien ben jij wel 60 jaar en heb je die periode meegemaakt maar in elk geval het afgelopen decennia(periode dat ik voetbal volg) is ajax ieder jaar weer een arrogante club en zeggen ze altijd dat ze kampioen worden en het valt altijd tegen
Pim
 Pim - vrijdag 31 juli 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Jaloers hoor die typetjes van pisvee
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:59   quote  deeplink  
haha dat bedoel ik met arrogantie
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
wat doe je hier eigenlijk?? word er nooit wat gepost op het psv forum ofzo:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
jaja praat er maar overheen;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
maar ik heb geen zin om twee uur te wachten op een post idd..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Ajax is de te kloppen ploeg in Nederland

Het vertrouwen onder de bezoekers van Voetbal International in Ajax voor het binnenhalen van de titel is erg groot. De Amsterdammers verzamelde bijna vier keer zoveel stemmen als landskampioen AZ. PSV krijgt 23 procent van de stemmen.
Het vertrouwen in de ploeg van Martin Jol is dus erg groot, maar dat vertrouwen hadden de stemmers met de inmiddels vertrokken Marco van Basten vorig seizoen ook.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:07   quote  deeplink  
ieder jaar roepen jullie dat jullie kampioen worden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door patrickpsv15 --
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 31 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
En dat hoort ook bij de club
Maar als ik goed he gelezen staat er op het psv forum waar af en toe ook een keer gepost word, dat psv kampioen word..
En op az forum dat zij kampioen worden
en op feyenoord forum dat ze ook een kanshebber zijn..

Bijna elke fan zegt/hoopt dat zijn club kampioen word..
Snap niet dat jij je als psv zijnde meer met Ajax bezig houd dan met psv..
is het misschien een beetje duidelijker aan het worden voor je dat je Ajax een betere en mooiere club begint te vinden? Ik neem het je niet kwalijk hoor..
Zo niet, doe je ogen een keer open.. Ajax is en zal altijd de club zijn uit nederland met de grootste naam.. of dat nou vanwege vroegere tijden is of niet.. Ajax vergeten ze niet.. Psv kennen ze alleen in China en Australie.. en voor de rest .. 90% van jullie fans zijn van die studentenmannetjes die niets beters te doen hebben dus gaan ze maar "voetbal" kijken omdat ze anders in de boeken moeten duiken ofzo.. Get a life and get some REAL fans.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door Pjettr --
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 31 juli 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Gefeliciteerd! Misschien willen ze Makaay bij ons ophalen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 13:22 schreef Pjettr het volgende:
En dat hoort ook bij de club
Maar als ik goed he gelezen staat er op het psv forum waar af en toe ook een keer gepost word, dat psv kampioen word..
En op az forum dat zij kampioen worden
en op feyenoord forum dat ze ook een kanshebber zijn..

Bijna elke fan zegt/hoopt dat zijn club kampioen word..
Snap niet dat jij je als psv zijnde meer met Ajax bezig houd dan met psv..
is het misschien een beetje duidelijker aan het worden voor je dat je Ajax een betere en mooiere club begint te vinden? Ik neem het je niet kwalijk hoor..
Zo niet, doe je ogen een keer open.. Ajax is en zal altijd de club zijn uit nederland met de grootste naam.. of dat nou vanwege vroegere tijden is of niet.. Ajax vergeten ze niet.. Psv kennen ze alleen in China en Australie.. en voor de rest .. 90% van jullie fans zijn van die studentenmannetjes die niets beters te doen hebben dus gaan ze maar "voetbal" kijken omdat ze anders in de boeken moeten duiken ofzo.. Get a life and get some REAL fans.
ik hou me meer met psv bezig, ik vraag me alleen nog steeds af wat jullie er van vinden dat jullie ieder jaar weer wijs wordt gemaakt dat ajax kampioen wordt en dat het altijd voor jullie tegenvalt
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
hoezo altijd tegenvalt, dan moet jij wel een kutleven hebben want wij zijn 29 keer landskampioen geworden dat vat dus best wel mee met dat tegenvallen ieder jaar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
ik heb het over het afgelopen decennia
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
wat ze de supporters daarvoor wijs hebben gemaakt weet ik niet
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
ajax heeft een mindere periode doorgemaakt ja dat is waar, maar dat wil toch niet zeggen dat dat dit seizoen ook gebeurt, jullie zijn vaak kamioen geworden de afgelopen jaren, maar dat wou toch niet zeggen dat je afgelopen seizoen ook weer kamioen zou worden en hetzelfde geld voor dit seizoen.
freakie
 freakie - vrijdag 31 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Ja en nu luque.. HIJ IS VERHUUURT!!! Waarom? gewoon weggeven 0 voor vragen dus.. en afhandelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luque vertrekt naar Malaga. Hang de Vlaggen uit!!!!!!









0.0073428