BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Affelay

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Affelay nu echt zo goed is als men denkt, ik bedoel als dat het geval zou zijn dan was hij ook al wel weer weggekocht, maar behalve de belangstelling van Arsenal van vorig seizoen hoor je er niet veel over, wel appart.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 10 november 2009 - 19:05   quote  deeplink  
ja idd, ook al is dit een bericht van lang geleden. ik heb het idee, dat deze speler, zich bijna niet door ontwikkeld..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 10 november 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Hoeveel conrete interesse is er voor Suarez geweest? Daar is het tot dusver ook alleen bij geruchten gebleven. Het is bekend dat Afellay meerdere malen door verschillende scouts in de gaten wordt gehouden en op veel lijstjes staat, maar tot concrete aanbiedingen is het niet gekomen. Kan te maken hebben met zijn fysieke gesteldheid. Een tijdje terug had hij vaak last van pijntjes...volgens Hiddink omdat hij nog in de groei zat. Tegenwoordig gaat dat alweer beter en staat hij na een tik gelijk weer op. Over zijn kwaliteiten ga ik verder niet in discussie. Ik weet niet waar zijn plafond ligt, maar hij is toe aan een stapje hoger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2009 - 20:57   quote  deeplink  
misschien komt het door de prijs die psv voor hem vroeg, want arsenal bijv. wilde maar tussen de 8 en 11 miljoen bieden.
@johnny
afellay ontwikkelt zich zeker door hij begint volwassener te worden en werkt steeds meer in teamverband.
@remco
leuk dat je hier een topic opent maar schrijf dan wel ff afellay en niet affelay;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2009 - 13:10   quote  deeplink  
hij heeft dit seizoen een defensieve rol hij valt minder op en is toch ENORM belangrijk voor psv hij zorgt voor meer stabiliteit en hij kan langer bij psv blijven want hij valt minder op.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 11 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 13:10 schreef patrickpsv15 het volgende:
hij heeft dit seizoen een defensieve rol hij valt minder op en is toch ENORM belangrijk voor psv hij zorgt voor meer stabiliteit en hij kan langer bij psv blijven want hij valt minder op.
Voor voetbalkenners wat scouts toch behoren te zijn kan hij wel opvallen. Voor supporters valt hij misschien niet zo op, omdat opbouwen minder spectaculair is dan kort draaien om vervolgens een rush naar voren in te zetten en na 3 man passeren op goal te schieten. Hij begint steeds meer volwassen in zijn spel te worden en houdt zich aan taken. Ook daar wordt je in de top op afgerekend. Hij doet niet zomaar wat en denkt na over zijn beslissingen. Dat zie je in alles terug.
bram
 bram - donderdag 12 november 2009 - 09:04   quote  deeplink  
zwaar overgewaardeerde speler
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 12 november 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 09:04 schreef bram het volgende:
zwaar overgewaardeerde speler
hoezo vind je dat dan? ik hoor de media niks anders dan suarez suarez suarez suarez suarez suarez suarez, over afellay wordt weinig gesproken, ik vind hem eerder te laag gewaardeerd i.v.m. zijn defensievere rol dit seizoen.
phantom
 phantom - vrijdag 13 november 2009 - 09:20   quote  deeplink  
was hij niet de speler die vorig seizoen een scheidsrechter beschuldigde van een bepaalde uitspraak? en wat helemaal niet waar was? geef deze man toch geen aandacht mensen,,,,het is een ruziezoeker
bram
 bram - vrijdag 13 november 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 13:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hoezo vind je dat dan? ik hoor de media niks anders dan suarez suarez suarez suarez suarez suarez suarez, over afellay wordt weinig gesproken, ik vind hem eerder te laag gewaardeerd i.v.m. zijn defensievere rol dit seizoen.
geen effectieviteit voetbalt als een blinde
bram
 bram - vrijdag 13 november 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 09:20 schreef phantom het volgende:
was hij niet de speler die vorig seizoen een scheidsrechter beschuldigde van een bepaalde uitspraak? en wat helemaal niet waar was? geef deze man toch geen aandacht mensen,,,,het is een ruziezoeker
zal wel een hang jongere zijn
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 09:20 schreef phantom het volgende:
was hij niet de speler die vorig seizoen een scheidsrechter beschuldigde van een bepaalde uitspraak? en wat helemaal niet waar was? geef deze man toch geen aandacht mensen,,,,het is een ruziezoeker
wat helemaal niet waar was? wie ben jij? stuur maar eens de bron die laat zien dat het niet waar was, dat jij het een ruziezoeker vindt dat moet jij weten maar het gaat zich hier om zijn voetballende kwaliteiten.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 13 november 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 09:20 schreef phantom het volgende:
was hij niet de speler die vorig seizoen een scheidsrechter beschuldigde van een bepaalde uitspraak? en wat helemaal niet waar was? geef deze man toch geen aandacht mensen,,,,het is een ruziezoeker
Na afloop van de wedstrijd heeft Van Kouwen een schriftelijke verklaring afgelegd. Hij hoopt dat de zaak daarmee voor hem is afgedaan. "De competitie begint volgende week en je zult begrijpen dat ik me daar op wil richten. Nogmaals, ik weet zeker dat Van Hulten die woorden heeft gezegd. Als je goed naar de tv-beelden kijkt, zie je Afellay verontwaardigd reageren en herhaalt hij de woorden van Van Hulten. Dat zegt genoeg."

Van Kouwen is natuurlijk ook een ruziezoeker. Schei toch uit. Jullie zouden willen dat jullie zo een middenvelder in de selectie hadden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 15:19   quote  deeplink  
ja precies, voor welke club ben je phantom?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 13 november 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 15:19 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja precies, voor welke club ben je phantom?
Dat doet er niet eens toe. Afellay is de beste middenvelder in Nederland en een aanwinst voor alle clubs in de eredivisie. Ook al heeft iemand een hekel aan Afellay, diep in zijn hart zou hij blij zijn als zo een stylist op het middenveld van zijn clubje loopt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 15:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat doet er niet eens toe. Afellay is de beste middenvelder in Nederland en een aanwinst voor alle clubs in de eredivisie. Ook al heeft iemand een hekel aan Afellay, diep in zijn hart zou hij blij zijn als zo een stylist op het middenveld van zijn clubje loopt.
ja, heerlijk toch, die jaloezie;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 15:36   quote  deeplink  
off-topic: weet iemand waar ik psv valenciennes kan zien of horen?
psv op 1 - 0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door patrickpsv15 --
Ruud
 Ruud - vrijdag 13 november 2009 - 16:06   quote  deeplink  
op de herdgang....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 13 november 2009 - 16:10   quote  deeplink  
ja
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 - 15:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja, heerlijk toch, die jaloezie;)
En exact datzelfde zegt elke Ajacied wanneer diverse forums weer eens bol staan van opmerkingen van met name geen-Ajacieden over al het "slechte" van Suarez: heerlijk toch, die jaloezie ;)))
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 15:43   quote  deeplink  
mag je trots op zijn ja:)
maar ik ben niet jaloers op ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2009 door patrickpsv15 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 15:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
mag je trots op zijn ja:)
maar ik ben niet jaloers op ajax
Ik trok slechts de lijn door, die jij met jouw opmerking neergezet hebt. Het betrof - zoals ik schreef - "diverse" fora, niet specifiek het PSV-forum.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 16:12   quote  deeplink  
mooi
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 16:12 schreef patrickpsv15 het volgende:
mooi
Fijn
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Fijn
zeer fijn ja
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Door al dat gedoe van hierboven, vergeet ik toch nog inhoudelijk te reageren op het topic zelf: Ik vind Afellay beslist wél een topvoetballer. Door zijn nieuwe rol (iets verdedigender) is hij in mijn ogen een nog completere voetballer geworden! Hij zit nu zo'n beetje in de rol van Mark van Bommel van destijds. Of vergis ik me?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 17:54   quote  deeplink  
je vergist je niet, je hebt gelijk, ben benieuwd of hij vanavond speelt tegen italie en of hij ook verdedigende middenvelder komt te staan.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Het punt is, denk ik, dat er erg veel spelers zijn voor die positie in Oranje. Veel concurrentie dus. Maar ik hoop oprecht dat ook Afellay zijn speelminuten krijgt. Het is "maar" een oefenwedstrijd, dus zal er wel weer oeverloos gewisseld gaan worden, waarbij erg veel spelers ingezet zullen gaan worden. Aan de andere kant... Italië, dat is toch wel een prestigieuze tegenstander, van wie je principieel niet wilt verliezen. Laten we samen maar hopen op een mooie pot voetbal!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 18:04   quote  deeplink  
sneijder is geblesseerd meen ik, dus dat wordt meer speelminuten voor andere spelers, maar eigenlijk wil ik liever niet dat afellay speelt.
1. hij is blessuregevoelig
2. hij kan gescout worden

trouwens, doet de zeeuw mee of is hij geblesseerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2009 door patrickpsv15 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 november 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 18:04 schreef patrickpsv15 het volgende:
sneijder is geblesseerd meen ik, dus dat wordt meer speelminuten voor andere spelers, maar eigenlijk wil ik liever niet dat afellay speelt.
1. hij is blessuregevoelig
2. hij kan gescout worden

trouwens, doet de zeeuw mee of is hij geblesseerd?
Volgens mij is hij niet geblesseerd. Hij heeft zich afgemeld bij Bert van Marwijk omdat hij naar het ziekenhuis moet om zijn amandelen eruit te laten halen. Nou, ja ook een vorm van een blessure...
En wat Afellay betreft, hij is inderdaad blessuregevoelig! Maar dat zijn er nog een aantal. Wat dacht je van Robben? En van Van Persie? Van der Vaart. Tegenwoordig ook Sneijder. Opvallend toch.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 18:59   quote  deeplink  
ja niet leuk voor clubs als bayern munchen, real en arsenal, eigenlijk zouden er door de knvb bedragen worden moeten betaald aan zulke clubs om zulke spelers aan interlands mee te laten mogen doen, dat is misschien te veel van het goede maar toch, het kost zulke clubs geld om die spelers uit te lenen en dan geblesseerd terug te krijgen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 23:24   quote  deeplink  
nou daar gaat arsenal... van persie 3 maanden kwijt.. echt sneu voor ze.
Pietje
 Pietje - zondag 15 november 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 23:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
nou daar gaat arsenal... van persie 3 maanden kwijt.. echt sneu voor ze.
Inderdaad Patrick. Hartstikke zielig. En eerlijk gezegd, zag het er in eerste instantie niet zo ernstig uit. Zelfs in de herhaling niet. Volgens mij is het al de zoveelste keer dat Robin van Persie geblesseerd terugkeert naar Arsenal. Die zullen ook balen als een stekker.
Overigens, wat een draak van een wedstrijd gisteren, hè? En wat een laffe Italianen: thuisspelen en maar verdedigen. Zij waren volgens mij maar op één ding uit: niet verliezen. En hopen om zelf een doelpuntje mee te pikken. En dat laatste lukte bijna nog ook... Voor een vriendschappelijke wedstrijd vond ik dat er wel erg veel overtredingen werden gemaakt. Weinig vriendschappelijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad Patrick. Hartstikke zielig. En eerlijk gezegd, zag het er in eerste instantie niet zo ernstig uit. Zelfs in de herhaling niet. Volgens mij is het al de zoveelste keer dat Robin van Persie geblesseerd terugkeert naar Arsenal. Die zullen ook balen als een stekker.
Overigens, wat een draak van een wedstrijd gisteren, hè? En wat een laffe Italianen: thuisspelen en maar verdedigen. Zij waren volgens mij maar op één ding uit: niet verliezen. En hopen om zelf een doelpuntje mee te pikken. En dat laatste lukte bijna nog ook... Voor een vriendschappelijke wedstrijd vond ik dat er wel erg veel overtredingen werden gemaakt. Weinig vriendschappelijk.
een heel saai, slecht, en als je kijkt naar de blessure van van persie onnodig duel ja, terecht (licht)fluitconcert van het italiaanse publiek na de wedstrijd.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 november 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Hier worden veel letters gebruikt wil je zeggen....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 november 2009 - 17:29   quote  deeplink  
ja zeker, zie:
PSVMocro - dinsdag 10 november 2009 - 19:28 quote deeplink
Hoeveel conrete interesse is er voor Suarez geweest? Daar is het tot dusver ook alleen bij geruchten gebleven. Het is bekend dat Afellay meerdere malen door verschillende scouts in de gaten wordt gehouden en op veel lijstjes staat, maar tot concrete aanbiedingen is het niet gekomen. Kan te maken hebben met zijn fysieke gesteldheid. Een tijdje terug had hij vaak last van pijntjes...volgens Hiddink omdat hij nog in de groei zat. Tegenwoordig gaat dat alweer beter en staat hij na een tik gelijk weer op. Over zijn kwaliteiten ga ik verder niet in discussie. Ik weet niet waar zijn plafond ligt, maar hij is toe aan een stapje hoger.

Voor voetbalkenners wat scouts toch behoren te zijn kan hij wel opvallen. Voor supporters valt hij misschien niet zo op, omdat opbouwen minder spectaculair is dan kort draaien om vervolgens een rush naar voren in te zetten en na 3 man passeren op goal te schieten. Hij begint steeds meer volwassen in zijn spel te worden en houdt zich aan taken. Ook daar wordt je in de top op afgerekend. Hij doet niet zomaar wat en denkt na over zijn beslissingen. Dat zie je in alles terug.

Inderdaad Patrick. Hartstikke zielig. En eerlijk gezegd, zag het er in eerste instantie niet zo ernstig uit. Zelfs in de herhaling niet. Volgens mij is het al de zoveelste keer dat Robin van Persie geblesseerd terugkeert naar Arsenal. Die zullen ook balen als een stekker.
Overigens, wat een draak van een wedstrijd gisteren, hè? En wat een laffe Italianen: thuisspelen en maar verdedigen. Zij waren volgens mij maar op één ding uit: niet verliezen. En hopen om zelf een doelpuntje mee te pikken. En dat laatste lukte bijna nog ook... Voor een vriendschappelijke wedstrijd vond ik dat er wel erg veel overtredingen werden gemaakt. Weinig vriendschappelijk.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 november 2009 - 11:46   quote  deeplink  
meest overschatte speler in NL...

en patrickPSV.. thuis spelen en alleen verdedigen... moet je toch wel aanstaan als PSV supporter ? en komaan ITALIE = VERDEDIGEN EN COUNTEREN !
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 17 november 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:
meest overschatte speler in NL...

en patrickPSV.. thuis spelen en alleen verdedigen... moet je toch wel aanstaan als PSV supporter ? en komaan ITALIE = VERDEDIGEN EN COUNTEREN !
thuis spelen en alleen verdedigen??????? kijk je wel de wedstrijden van psv??? blijkbaar niet, en je kunt er dan ook niet over beoordelen, psv speelt dit seizoen aanvallend gecontroleerd voetbal en van verdedigend is geen sprake.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 november 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:
meest overschatte speler in NL...

en patrickPSV.. thuis spelen en alleen verdedigen... moet je toch wel aanstaan als PSV supporter ? en komaan ITALIE = VERDEDIGEN EN COUNTEREN !
Waar heb je het over?
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 18 november 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Ik snap dat ook nooit, iedereen blijft maar zeggen dat PSV alleen maar verdedigd. Kijk eens een keer een wedstrijd. Ajaxieden denken dat ze in Nederland het alleenrecht hebben op mooi en aanvallend voetbal. Dat is echt de grootste onzin. Ook PSV zit bijna aan 3 goals per wedstrijd dit seizoen. Dus baseer je oordeel niet op vorig seizoen, maar kijk gewoon een wedstrijd.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 18 november 2009 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 november 2009 - 10:21 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik snap dat ook nooit, iedereen blijft maar zeggen dat PSV alleen maar verdedigd. Kijk eens een keer een wedstrijd. Ajaxieden denken dat ze in Nederland het alleenrecht hebben op mooi en aanvallend voetbal. Dat is echt de grootste onzin. Ook PSV zit bijna aan 3 goals per wedstrijd dit seizoen. Dus baseer je oordeel niet op vorig seizoen, maar kijk gewoon een wedstrijd.
Dat laatste heeft weinig zin. Mensen die zomaar wat roepen zullen ook niet objectief een wedstrijd bekijken. Er staan structureel 6 aanvallend ingestelde mensen bij PSV. Vergelijk alleen het middenveld met Afellay - Bakkal - Engelaar met die van onze directe concurrenten waar ze wel vast met echte controleurs spelen.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 18 november 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Ja vind ik ook, dat wedstrijden van PSV soms saai zijn ligt vaak niet aan PSV. Kijk naar de wedstrijd thuis tegen Heerenveen waarbij Heerenveen met 10 man loopt te verdedigen. Soms heb je dan het geluk dat je snel scoort en dan moet de tegenstander komen en speel je ze van de mat. Soms gebeurd dat niet en dan krijg je het lastig maar dat is niet omdat PSV defensief speelt maar de tegenstander!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 18 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 november 2009 - 16:50 schreef Bootjuhh het volgende:
Ja vind ik ook, dat wedstrijden van PSV soms saai zijn ligt vaak niet aan PSV. Kijk naar de wedstrijd thuis tegen Heerenveen waarbij Heerenveen met 10 man loopt te verdedigen. Soms heb je dan het geluk dat je snel scoort en dan moet de tegenstander komen en speel je ze van de mat. Soms gebeurd dat niet en dan krijg je het lastig maar dat is niet omdat PSV defensief speelt maar de tegenstander!!!
ik vond de wedstrijd tegen heerenveen zeker niet saai, PSV creerde ongelofelijk veel kansen en dat hield de spanning er zeker in, ook voor de neutrale supporter, gelukkig werd het loon voor werken voor PSV. De wedstrijd tegen vitesse was wel een saaie wedstrijd en zeker voor de neutrale toeschouwer, maar op de rest van de wedstrijd valt weinig aan te merken, vaak gecontroleerd aanvallend verzorgd voetbal.
ErikvanderZanden
 ErikvanderZanden - zondag 22 november 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Over hem valt weinig te vertelle het is gewoon een top speler samen met suarez van de eredevisie duidelijk de beste spelers er hangen ook nog wel wat meer spelers aan met kwaliteit maar zo goed als hun is niemand nie en je kan bijv dembele is ook een goede speler maar Suarez en Afellay die krachten als hun heeft geen een andere speler in de eredevisie
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 24 november 2009 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 10:51 schreef ErikvanderZanden het volgende:
Over hem valt weinig te vertelle het is gewoon een top speler samen met suarez van de eredevisie duidelijk de beste spelers er hangen ook nog wel wat meer spelers aan met kwaliteit maar zo goed als hun is niemand nie en je kan bijv dembele is ook een goede speler maar Suarez en Afellay die krachten als hun heeft geen een andere speler in de eredevisie
En zo is het! Alle mensen die poep praten over Afellay en Suarez zouden beide spelers maar al te graag bij hun clubje willen zien.
demy44
 demy44 - dinsdag 01 december 2009 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:50 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af of Affelay nu echt zo goed is als men denkt, ik bedoel als dat het geval zou zijn dan was hij ook al wel weer weggekocht, maar behalve de belangstelling van Arsenal van vorig seizoen hoor je er niet veel over, wel appart.
hij is te vaak geblesserd
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 december 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 08:40 schreef demy44 het volgende:

[..]

hij is te vaak geblesserd
Sneijder, Van Persie, Van der Vaart, Robben, e.a. ook...niemand kan weten waar zijn plafond ligt. Er zijn tig voorbeelden van spelers die zich in het buitenland sterk verder ontwikkelen en voorbeelden van spelers die het niveau duidelijk niet aankunnen. Het is dus even afwachten wat hij straks in het buitenland kan doen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 08:40 schreef demy44 het volgende:

[..]

hij is te vaak geblesserd
valt best mee, en wat is daar mis mee?( niet bot bedoeld)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Affelay









0.0180799