BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwtjes & Weetjes

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Juan ForlĂ­n moet 8 a 9 Miljoen kosten
Gek wat bedragen met je kunnen doen haha want eerst hoorde ik 2 miljoen en nu hoor ik ongeveer 9 miljoen Dat maakt hem weer meer een top verdediger dan ik dacht iemand die zoveel moet kosten moet wel goed zijn,iemand van 2miljoen ik dacht tsjah ik tie wel goed om meteen te presteren bij Ajax.
Ik heb wat dingen van hem opgezocht argentijnse sportnieuws ect..en het schijnt een top verdediger nu al te zijn.hij zit dicht bij een basis plaats in het argentijnse Elftal men denk dat tie over 1 a 2 jaar jaren lang de onafgebroken verdedigings leider zou worden in het Argentijnse Elftal.
Een typische verdediger voor Ac Milan,InterMilan,RealMaddrid,ManchesterUnited...maar nu nog net niet.Dus dan zou die 8 a 9 miljoen een goede inverstering zijn!.Maar heeft Ajax wel genoeg geld voor Forlin en Huntelaar samen ongeveer dan 18Miljoen.

Als Ajax maar weet dat het inversteringen zijn en dat je dat geld over 1 a 2 a 3 jaar er meer dan dubbel voor terug krijgt.

Wat is jullie mening hierover
en
Weet iemand hoeveel % Ajax krijgt bij een verkoop van Sneijder??
sasja50
 sasja50 - vrijdag 31 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
jij moet makelaar worden!
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 21:00   quote  deeplink  
ik denk dat het financieel voor ajax niet mogelijk is bijde spelers naar ajax te halen,tenminste zonder al te rare constructies te bedenken.

Ik dacht bij sneijder 5% van de transfersom en aangezien over iets van 13 miljoen word gepraat zal dat dan zo'n 650.000 zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 21:00 schreef remco k het volgende:
ik denk dat het financieel voor ajax niet mogelijk is bijde spelers naar ajax te halen,tenminste zonder al te rare constructies te bedenken.

Ik dacht bij sneijder 5% van de transfersom en aangezien over iets van 13 miljoen word gepraat zal dat dan zo'n 650.000 zijn.
tis een groot bedrag idd rond de 18 miljoen maar Ajax moet wel weten dat ze dat bedrag tog weer terug verdienen...

En Sneijder voor maar 13miljoen
ene kant heeft Ajax geluk dat Madrid geen club is met Visie zodat Ajax weer snel geld vangt voor Huntelaar.Madrid denkt prijzen te kopen zonder visie...Want als je eerst Sneijder voor bijna 30miljoen koopt en daarna voor maar 13 miljoen verkoopt??
Tsjah dan kunnen ze ook al niet schatten wat voor waarde en waar voor kwaliteiten een speler heeft in hun eigen selectie nog wel...
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:08   quote  deeplink  
nou ajaxrulezz.. gezien de kwaliteite van sbeijder denk ik dat sneijder best goed had kunnen spelen bij real maar als er aankopen als kaka binnen gehaald worden ja dan kan je het vergeten.. maar real moet gewoon spelers verkopen.. en gezien dat feit en ze huntelaar niet en egt niet nodig hebben moet hij verkocht worden want anders ben je er veel geld aan kwijt.. dus denk dat ajax niet met huntelaar klaar is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door freakie --
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Sneijder heeft het ook goed gedaan bij real, in z'n eerste seizoen was hij 1 van de belangrijkste en beste spelers in het elftal, en word ie afgedankt echt belachelijk gewoon.

Denk trouwens dat de deal met ac milan wel doorgaat want pirlo staat op het punt een contract te tekenen bij chelsea

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwtjes & Weetjes









0.0085091