BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Boca Juniors en River Plate strijden om Cvitanich'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:17   quote  deeplink  
zoals elk jaar dreigt er weer voor of tijdens de competitie spelers te verkassen.

zonde want het zorgt al jaren voor onrust!
PETER111
 PETER111 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Op VZ staat dat er aan een deal wordt gedacht waarin Cvitanich op huurbasis naar Argentinie en Forlin naar Ajax. Dat zou perfect zijn. Dan kan je Sulejmani of Rommedahl (goede voorbereiding) op de plek van Dario zetten.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
ja inderdaad das zeker mooi..
joey
 joey - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Hmmmm..Lijkt mij geen goed plan..Moet ajax weer een aanvaller erbij halen..
Want rommedahl is geen spits en je moet dan toch iemand hebben achter sulemani en suarez!
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:29   quote  deeplink  
haha joey.. huntelaar xD
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:35   quote  deeplink  
Als je 4-4-2 speelt hoef je geen extra spits erbij te halen, want dan kunnen Sulejmani en Suarez in de voorhoede..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:41   quote  deeplink  
ja maar wie heb je als bachup? en uu wat al eerder is aangegeven(door jol) suarez wil zijn actie doen en sulejmani ook dus er is nooit egt iemand op de spits..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Ja ok, dan zouden we Huntelaar op huurbasis halen ( als dat kan ).. Dan hebben we voor dit jaar een betere aanvaller en een topverdediger, en voor volgend jaar gaat Huntelaar weer weg, maar dan hebben we een hele goede aanvaller er weer bij !
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:45   quote  deeplink  
klopt je moet een kaatser hebben in de spits die op het scherpst van de snede speelt. Suarez kan dat wel, maar dan geef je hem een opdracht mee en weet niet of dat nou zo slim is.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:48   quote  deeplink  
inderdaad.. suarez is een loper en die moet je zijn eigen ding laten doen.. Hij moet ik dienst spelen van een spits.. de pass afgeven en goals meepikken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door freakie --
PETER111
 PETER111 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:50   quote  deeplink  
waarom niet Bodul een kans geven? Bodul als afmaker en Suarez eromheen.
Daan
 Daan - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Kan me niet geloven dat dit bericht waar is. Ajax zit al vrij krap qua pure spitsen, bovendien nu dat bodul op de lijst staat om verhuurd te worden, is cvitanich onmisbaar lijkt me.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:52   quote  deeplink  
haha nee bodul moet je nu niet gan gebruiken voor 34 wedstrijden..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
maar daan t kan ook zo zijn dat cvitanisch verkocht wordt en dat dan huntelaar gehaald wordt..
PETER111
 PETER111 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Haha, je denkt toch niet echt dat Huntelaar daar ajax gaat?!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Het zou kunnen, alleen je hebt een salarisprobleem, maar hij vindt het zelf ook wel wat had ik gelezen, kleine kans dus dat hij komt..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:57   quote  deeplink  
nee opzich niet nee.. maar ja als je kijkt naar de factoren die meespele: real heeft niks aan huntelaar, huntelaar die heeft niks aan real, hij zou toch ook in het nederlands elftal willen spelen..
Daan
 Daan - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Ik lees dat er sprake is van een huur-constructie ipv. een definitieve overname van cvitanich, dus dat geld zou er dan niet komen. Om heel eerlijk te zijn stond ik ook al versteld te kijken dat bodul verhuurd mag worden, aangezien ajax al krap qua spitsen zit. Misschien hebben boca en river wel degelijk interesse, 't lijkt me sterk dat ajax cvitanich verhuurd, laat staan verkoopt.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:01   quote  deeplink  
das waar, maar Coronel zei gister dat ze zijn salaris niet konden betalen als hij op huurbasis kwam. Meestal word het salaris dan verdeeld over de 2 clubs. Dus dan kan Ajax zijn salaris al helemaal niet betalen als hij gekocht word. denk ik.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Nou peter als je leest wat ik net zei is de kans inderdaad klein maar wat heeft real nu aan huntelaar?
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
snap niet dat cvitanich zo makkelijk afgeschilderd word door sommige mensen.. Die gast kan echt wel een stuk beter voetballen dan Bodul.. verhuur bodul dan maar aan river plate ofzo.. maar laat cvita blijven
PETER111
 PETER111 - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
pjettr, dat vind ik ook goed. het gaat mij eigenlijk vooral om Forlin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door PETER111 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Liever aan Boca Juniors dan, daar kun je misschien die ForlĂ­n voor krijgen..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
ja hij is wel goed maar niet DE scorende spits.. en niet DE man die ballen lkkr terug legt..Hij moet zich ook nog bewijzen.. want hij heeft het niet egt goed gedaan..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Als huntelaar de laatste week niet verkocht is en ajax klopt dan aan is verhuur en salaris een stuk meer bespreekbaar.. want real wil huntelaar dit seizoen niet gebruiken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Hij speelde niet echt lekker nee, maar hij heeft wel 9 doelpunten in 16 wedstrijden gemaakt..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:14   quote  deeplink  
ja klopt maar als spits.. die suarez om hem heen heeft lopen.. hij had er 30 kunnen scoren ongv..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Miss komt het omdat hij maar 16 wedstrijden heeft gespeeld en nooit zeker was van een basisplek.. en daarom de druk te groot word.. Maar ik denk dat het verhaal huntelaar egt nog niet voorbij is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door freakie --
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:16   quote  deeplink  
huntelaar moet verkocht worden en dan hebben we geld om Forlin te kopen.. Misschien ook een optie
Daan
 Daan - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:16   quote  deeplink  
9 doelpunten in 18 wedstrijden, vaak geblesseerd geweest en vaak een invalbeurt gehad. Cvitanich heeft zich nog niet echt kunnen bewijzen vind ik. Zelfde verhaal met Huntelaar in madrid, die heeft ook ong. dezelfde statistieken, maar die moest 't ook vaak met een invalbeurt doen. BTW: Huntelaar MAG weg , maar hoeft niet weg... als Huntelaar niet verkocht wordt, dan scheelt dat real natuurlijk wel 7 miljoen.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Ja maar denk dat forlin ook niet super is want hij is 21 en is dat een speler die ajax goed moet maken.. is dat De leider die ajax wil hebben?
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Ja dan dat is waar maar Zij hebben er meer aan als hij 1 jaartje weg is met verhuur en ook nog eens die 7 mil minder en dan ook nog eens een stuk salaris verlaging.. als jij het zo zegt is houden van huntelaar minder voordeling dan hem verhuren? nietwaar? Real heeft helemaal niks aan huntelaar en willen die het liefst kwijt want anders zijn ze ook nog salaris voor hem kwijt..
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Nee is niet DE leider.. maar wel een speler met potentie en oog op de toekomst..
En toch vind ik Cvita 1 van de betere spitsen .. samen met suarez kan dat nog een leuk beeld vormen.. bedenk ook dat suarez volgend jaar weg is.. en dan moet er wsl weer een spits worden gekocht mocht je Cvita weg doen
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:23   quote  deeplink  
wat raar is is dat ajax luque niet gegeven heeft van ajsjeblieft hier is luque.. als cadeautje voor de goede zorgen xD
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:23   quote  deeplink  
ik weet het denk ik. Ajax gaat akkoord met de ruil van cvitanich tegen forlin als ze erin slagen om huntelaar terug te krijgen anders gaan ze niet akkoord. Trouwens veel tegenstrijdige berichten over huntelaar. wel, niet ,wel niet. Apart trouwens dat Coronel op dit bericht reageert. Je hoort hem toch niet vaak over transfers
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 14:14 schreef freakie het volgende:
ja klopt maar als spits.. die suarez om hem heen heeft lopen.. hij had er 30 kunnen scoren ongv..
denk is logisch na, vorig jaar pas na zijn blessures regelmatig in de basis, voor de winterstop als vervanger voor huntelaar een paar wedstrijden meegepikt, en dan 16 wedstrijden 9 goals, de helft van die 16 wedstrijden waren ook nog eens invalbeurten.

Hij is JUIST de speler waar suarez veel aan heeft want hij is wel een goede kaatser, maakt met goede loopacties ruimte voor een ander (suarez) en is redelijk trefzeker.

Als hij het vertrouwen krijgt zal Cvitanich er zeker 20 maken en een stuk of 15 voorbereiden, wat betekent dat ie dan bij 35 doelpunten betrokken zal zijn, en dat is dan een gemiddelde waar maar weinig ajas spitsen in de afgelopen 15 jaar aangekomen zijn.

Geef die jongen op z'n minst een kans voordat ie weer word afgebrand!!!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:40   quote  deeplink  
jah idd geforceerd de gemoederen sussen wat Coronel doet, terwijl het al rond is :p
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 14:16 schreef Daan het volgende:
9 doelpunten in 18 wedstrijden, vaak geblesseerd geweest en vaak een invalbeurt gehad. Cvitanich heeft zich nog niet echt kunnen bewijzen vind ik. Zelfde verhaal met Huntelaar in madrid, die heeft ook ong. dezelfde statistieken, maar die moest 't ook vaak met een invalbeurt doen. BTW: Huntelaar MAG weg , maar hoeft niet weg... als Huntelaar niet verkocht wordt, dan scheelt dat real natuurlijk wel 7 miljoen.
maar moeten ze wel 5 miljoen salaris gaan betalen voor een speler die niet gebruikt gaat worden..
Thomas
 Thomas - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

maar moeten ze wel 5 miljoen salaris gaan betalen voor een speler die niet gebruikt gaat worden..
Tja, wat is 5 miljoen nog als je 93 miljoen uitgeeft voor 1 enkele wereldspeler....
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:47   quote  deeplink  
93 miljoen werd uitgegeven aan iets terwijl 5 miljoen salaris betaal je dan aan niets.
joey
 joey - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Whahaha jaaa precies..
The bhunter komt niet denk ik hoor dus maargoed we zulen zien..
joey
 joey - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:50   quote  deeplink  
The Bhunter nogwel:Phha
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:56   quote  deeplink  
remco over cvitanisch met blesures enzo heb je gelijk hij heeft ook nog niet helemaal een goede kans gehad.. dat is waarschijnlijk ook waarom hij niet lkkr zat in het scoren.. maar real heeft liever dat ze maar 3 mil hoeven te betalen en hunter niet verkopen en dus ook niet 7 mil hoeven uit te geven.. dan maak je het als club best goed met 9 mil..
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:57   quote  deeplink  
En het lijkt me toch dat 2 mil niet zo veel is omdat luque ook ongv zoveel verdiende..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Ajax moet Cvitanich dus echt niet weg doen. Deze jongen heeft de potentie om een topspits te worden in Nederland. Alleen door blessures en tegenslag is de kans nog niet gekomen om zich daadwerkelijk een serie wedstrijden te laten zien. Met de komst van Jol zal Cvitanich zeker zijn waarde gaan bewijzen in het elftal.

Ik heb geloof in hem als spits en weet zeker dat hij er gaat komen. En laten we redelijk wezen. Deze jongen verdient een echte kans.
Thomas
 Thomas - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 15:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ajax moet Cvitanich dus echt niet weg doen. Deze jongen heeft de potentie om een topspits te worden in Nederland. Alleen door blessures en tegenslag is de kans nog niet gekomen om zich daadwerkelijk een serie wedstrijden te laten zien. Met de komst van Jol zal Cvitanich zeker zijn waarde gaan bewijzen in het elftal.

Ik heb geloof in hem als spits en weet zeker dat hij er gaat komen. En laten we redelijk wezen. Deze jongen verdient een echte kans.
Ik vond hem, zeker in bepaalde wedstrijden, zich tonen als een goede spits. Uiteraard nog niet het volle potentieel, maar ik zag wel degelijk mooie dingen van hem. Zou zonde zijn om hem nu alweer weg te doen.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Ja amsterdammer dan vindt ik dat luque die dan ook verdient.. kijk hij heeft kansen genoeg gehad.. denk ik net als luque.. en sno dan? die is nu ook afgeschreven door de meeste ik ben ook geen fan van hun maar je moet dan wel iedereen die kans geven..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 15:32 schreef freakie het volgende:
Ja amsterdammer dan vindt ik dat luque die dan ook verdient.. kijk hij heeft kansen genoeg gehad.. denk ik net als luque.. en sno dan? die is nu ook afgeschreven door de meeste ik ben ook geen fan van hun maar je moet dan wel iedereen die kans geven..
Cvitanich heeft in 18 wedstrijden die hij heeft gespeeld 9 keer gescoord. Daarnaast heeft Luque in de voorbereiding wel degelijk een kans gehad en wilde hij Ajax zelf verlaten. Zo'n speler moet je dan niet verplichten nog langer te blijven. En Sno heeft afgelopen seizoen meerdere wedstrijden gespeelt. Daarin heeft hij nooit indruk gemaakt. Ik kan me daarnaast nog een spits herinneren die in zijn eerste seizoen geen bijster goede indruk achterliet maar nu bij Barcelona speelt. Zijn naam mag je raden?

Maar inderdaad Sno hoeft van mij niet weg. Is een mooie stand-inn en breker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Ja maar cvitaisch heeft die zelfde kans toch gekregen?.. En tsjaje bedoelt ibrakadabra?:P nou kijk die heeft en had ook nog de bouw van een egt spits.. tiovonen bij psv doet dat ook niet egt maar heeft wel de lengte en de sterkte..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 15:59 schreef freakie het volgende:
Ja maar cvitaisch heeft die zelfde kans toch gekregen?.. En tsjaje bedoelt ibrakadabra?:P nou kijk die heeft en had ook nog de bouw van een egt spits.. tiovonen bij psv doet dat ook niet egt maar heeft wel de lengte en de sterkte..
Je begrijpt zeker niet wat ik bedoel. Wij branden spelers teveel af als het in het eerste seizoen niet loopt. Maar ik kan je meerdere namen voorhouden die in hun eerste jaar niet gelijk de speler waren waarop werd gehoopt. Sommige spelers komen van een heel andere cultuur, voetbalmentaliteit en speelden in een andere opstelling. Daarom moeten spelers ook wennen. Maar om dan gelijk te roepen dat ze mogen vertrekken helpt echt niet mee in dat proces. Geef zo'n speler eens een echte kans. Ik heb ook nooit begrepen dat Luque niet een echte kans heeft gekregen, maar nu wilde hij zelf weg en dan moet je hem niet willen behouden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Boca Juniors en River Plate strijden om Cvitanich'









0.0072829