BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waar is Arnoutovic?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Word Arnoutovic nog verkocht?
wilt Inter hem nog wel?
Voor Twente is het beter dat hij gaat.
na 1 goed seizoen wou hij meteen al weg,Dus verdient hij het niet om bij Twente te spelen Twente heeft al perfecte vervangers.Hopelijk word hij snel verkocht en krijgt Twente vele miljoenen.

Twente zit alleen een beetje krap met verdedigers 6 volwaardige verdedigers is een dunne spoeling voor een heel seizoen 1 a 2 verdedigers erbij en de selectie is compleet.
+ Arnoutovic moet snel verkocht worden,
Stef1964
 Stef1964 - maandag 03 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Arnautovic? Wie is dat?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 augustus 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:42 schreef Stef1964 het volgende:
Arnautovic? Wie is dat?
Je bedoeld waarschijnlijk 'Arnoutovic? Wie is dat' want jij spelt z'n naam wel goed, dus als de topicstarter z'n naam ff aanpast kunnen onze reacties weg :)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 18:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je bedoeld waarschijnlijk 'Arnoutovic? Wie is dat' want jij spelt z'n naam wel goed, dus als de topicstarter z'n naam ff aanpast kunnen onze reacties weg :)
ontopic aub ;-)

Jeetje wat maakt het nou uit een a of een o voor mij apart met een x we weten tog wie we bedoelen dus omdat een lettertje niet goed geschreven is kunnen we er niet inhoudelijk op reageren en pas als het lettertje goed geschreven is kunnen ze er wel op reageren????
pfff vind het soms wel vermoeiend hier hoor haha
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 18:09 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ontopic aub ;-)

Jeetje wat maakt het nou uit een a of een o voor mij apart met een x we weten tog wie we bedoelen dus omdat een lettertje niet goed geschreven is kunnen we er niet inhoudelijk op reageren en pas als het lettertje goed geschreven is kunnen ze er wel op reageren????
pfff vind het soms wel vermoeiend hier hoor haha
Voor supporters kan dat erg irritant zijn, heb van jou ook wel eens berichten gehad over foute spellingen (Suarez) op het ajax forum ;)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 18:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor supporters kan dat erg irritant zijn, heb van jou ook wel eens berichten gehad over foute spellingen (Suarez) op het ajax forum ;)
haha nee hoor dat was niet ik ;-)
lees maar is goed na ken het me herrinderen dat daar wat van werd gezegd maar ik zei er niks van!

en als een lettertje al irritant is terwijl het een goed bedoelde inhoudelijke topic is
tsjah dan zijn we tegenwoordig snel geirriteerd
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Maargoed, Arnautovic....

mag van mij wel blijven, zorgt altijd wel voor onrust of dat nou positief of negatief is. Maar FC Twente wacht vast nog wel even want wil een goede prijs vangen. 10 miljoen of hoger of had Inter dat al geboden?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Maargoed

Een speler die zo snel en graag weg wilt,Moet weg gaan niet goed voor de club graag of niet.+ ze hebben nu goede vervanger + een aardige bedrag zou lkker zijn

Maar ik hoor er al heel lang niets meer van Inter heeft nu wel het geld maar misschien te veel geld zodat ze naar andere opties gaan kijken misschien wel betere opties,Mourinho had Arnautovic nooit zien spelen,Dus misschien op zijn aanraden ook afgehaakt voor Arnautovic..Ik weet het niet maar heb er al lang niets meer overgehoort.En hij is gebleseerd dat helpt natuurlijk ook niet echt mee
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 20:39   quote  deeplink  
astronatovic is toch weg?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Ik vind dat Twente het niet slim heeft gedaan..En eigenlijk Arnautovic gewoon voor 1 jaar weggegeven.Als Inter hem zo graag wilt gewoon kopen.En niet gratis 1 jaar gebruiken.Wie weet wat er in dat Jaar gebeurd??Meer blesures??Niet goed genoeg terug naar twente en niet meer zoveel waard en misschien haalt tie dat niveau dan ook niet meer enz enz Chelsea wou hem ook,Na 1 mislukt seizoen bij een topclub dan staan pleogen als chelsea niet met miljoenen te zwaaien...

vind dit kapitaal vernietiging hoe goed ze onderhandelde bij Elia
hoe makkelijk Twente hem weg geeft voor 1 jaar aan Inter..
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 12 augustus 2009 - 20:30   quote  deeplink  
naar inter is hij :P
twentechamps
 twentechamps - woensdag 19 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
in zijn kamer in milaan waarschijnlijk op dit moment
brodie
 brodie - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 17:13 schreef ajaxrulezz het volgende:
Ik vind dat Twente het niet slim heeft gedaan..En eigenlijk Arnautovic gewoon voor 1 jaar weggegeven.Als Inter hem zo graag wilt gewoon kopen.En niet gratis 1 jaar gebruiken.Wie weet wat er in dat Jaar gebeurd??Meer blesures??Niet goed genoeg terug naar twente en niet meer zoveel waard en misschien haalt tie dat niveau dan ook niet meer enz enz Chelsea wou hem ook,Na 1 mislukt seizoen bij een topclub dan staan pleogen als chelsea niet met miljoenen te zwaaien...

vind dit kapitaal vernietiging hoe goed ze onderhandelde bij Elia
hoe makkelijk Twente hem weg geeft voor 1 jaar aan Inter..
hallo die jongen was niet meer te handhaven hij wilde weg was niet popelair bij de mede spelers en heeft het twente moeilijk gemaakt om het beter af te handelen,hij vond zichzelf namelijk geweldig,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waar is Arnoutovic?









0.0054609