BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onze concurrent Az

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Az Staat met 2-0 achter!!!!
Passs
 Passs - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:07   quote  deeplink  
2-0 ?? 3-0 lalalalala
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:12   quote  deeplink  
ach jah.. t zegt nog niets :) .. maar wel een mooie stand :D
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:18   quote  deeplink  
Het zegt niets nee maar mocht het mis gaan morgen in de moeilijke uitwedstrijd
dan staan we iniedergeval niet met 3 punten achter op onze grootste concurrent,dus voor mij zegt het nu wel iets,en als we winnen staan we meteen met 3 punten voor,
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
maar het word nog spannend Az scoort nu 2 keer in 1 minuut haha ongelofelijk
Daan
 Daan - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:33   quote  deeplink  
2x rood voor az, heerlijk en nu gaan ze ook nog verliezen waarschijnlijk.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:33   quote  deeplink  
pelle en swerts Rood
de eerste verlies punten voor onze concurrent
Netjes Verbeek!!!!!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Az Mist De Zeeuw op het middenveld !
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
jaja Az Verloren!!
Een mooie stimulance voor Ajax Morgen!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Kom op jongens zo'n topic hoort hier niet te staan. We moeten niet kijken naar andere clubs, maar vooral naar ons eigen team.

We hebben ons de afgelopen dagen ook geergerd aan de supporters van verschillende clubs die hier kwamen stoken, maar nu gaan jullie erom vragen en dat is niet slim.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 21:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Kom op jongens zo'n topic hoort hier niet te staan. We moeten niet kijken naar andere clubs, maar vooral naar ons eigen team.

We hebben ons de afgelopen dagen ook geergerd aan de supporters van verschillende clubs die hier kwamen stoken, maar nu gaan jullie erom vragen en dat is niet slim.
we doen het op onze eigen Forum
ons hoor je nooit op andere club forums stoken

En dit was een topic voor de Wedstrijd Az heeft niks met stoken te maken
andere mogen wel bij ons stoken bijna elke dag

En dan mogen wij niet eens een onschuldige topic over het verlies van onze conccurent maken????????
het moet niet gekker worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door ajaxrulezz --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:02 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

we doen het op onze eigen Forum
ons hoor je nooit op andere club forums stoken

En dit was een topic voor de Wedstrijd Az heeft niks met stoken te maken
andere mogen wel bij ons stoken bijna elke dag

En dan mogen wij niet eens een onschuldige topic over het verlies van onze conccurent maken????????
het moet niet gekker worden
Zo bedoel ik het niet maar morgen komen er weer anderen hier stoken als wij bijvoorbeeld verliezen. Vind je niet dat we vooral naar onszelf moeten kijken? En er zijn nog 33 wedstrijden (34 voor ons) te spelen. En ik zeg niet dat deze topic niet mag. Vraag me alleen af of dit wel zinvol is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door amsterdammer113 --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet maar morgen komen er weer anderen hier stoken als wij bijvoorbeeld verliezen. Vind je niet dat we vooral naar onszelf moeten kijken? En er zijn nog 33 wedstrijden (34 voor ons) te spelen.
Zie je daar zeg je het al zij komen hier
en wij houden het hier als bijvb een feyenoorder gal spuwt over ajax op het feyenoord forum dan heb ik daar absoluut 100% geen problemen mee.Want wij doen dat ook niet bij hun

Wij spuwen niet gal wij zijn die hart ajacieden en wij mogen blij zijn met het verlies van een concurrent ik kijk in het heden bij 1 wedstrijd niet in de toekomst nog 33 wedstrijden

Wij spuwen hier geen gal en wij mogen blij zijn met het verlies
en als Ajax morgen verliest heb ik er geen problemen mee dat hun bij hun eigen forum ons uit lachuh...

Wij mogen blij zijn met het verlies en we kijken in het heden niet in de Toekomst.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:09 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Zie je daar zeg je het al zij komen hier
en wij houden het hier als bijvb een feyenoorder gal spuwt over ajax op het feyenoord forum dan heb ik daar absoluut 100% geen problemen mee.Want wij doen dat ook niet bij hun

Wij spuwen niet gal wij zijn die hart ajacieden en wij mogen blij zijn met het verlies van een concurrent ik kijk in het heden bij 1 wedstrijd niet in de toekomst nog 33 wedstrijden

Wij spuwen hier geen gal en wij mogen blij zijn met het verlies
en als Ajax morgen verliest heb ik er geen problemen mee dat hun bij hun eigen forum ons uit lachuh...

Wij mogen blij zijn met het verlies en we kijken in het heden niet in de Toekomst.
Ajaxrulezz je moet je niet gelijk aangevallen voelen. Ik vraag me alleen af of zo'n topic wel zinvol is. Ik vind namelijk dat we vooral naar onszelf moeten kijken. Wij dienen gewoon onze wedstrijden te winnen. In dat geval hoef je niet eens naar de concurrentie te kijken.

En ik vroeg me alleen af of zo'n topic wel slim is, aangezien dat ook reacties uitlokt. Neemt niet weg dat ik blij ben met het verlies van die stinkkazen.
sasja50
 sasja50 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:21   quote  deeplink  
zelf alles winnen en je bent kampioen , een club als Ajax moet niet naar AZ kijken , al blijft t natuurlijk leuk dat ze verliezen maar eerst zelf winnen!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ajaxrulezz je moet je niet gelijk aangevallen voelen. Ik vraag me alleen af of zo'n topic wel zinvol is. Ik vind namelijk dat we vooral naar onszelf moeten kijken. Wij dienen gewoon onze wedstrijden te winnen. In dat geval hoef je niet eens naar de concurrentie te kijken.

En ik vroeg me alleen af of zo'n topic wel slim is, aangezien dat ook reacties uitlokt. Neemt niet weg dat ik blij ben met het verlies van die stinkkazen.
haha
ik ben niet aangevallen ik zeg mijn mening een reactie op die van jou
jij voelt je aangevallen door de topic
ik zeg waarom het moet kunnen deze topic steeds onderbouwend

Dat zijn allemaal dooddoeners naar ons zelf kijken
We kijken ook naar de concurrentie maar je hoefd niet te reageren hoor

En de enige die een scheldwoord richting Az doet ben jij 'stinkkazen' dus jah?
jij lokt het uit.en als een normale topic over Az tijdens de wedstrijd word geopent
als dat reden is voor andere supporters ons te beledigen zegt dat niets over de topic maar over hun.en worden hun reactie weer verwijdert...

Maar je moet niet zeggen dat het reactie uitlokt terwijl jezelf stinkkazen zegt
wij gaven alleen de tussenstand door en dat we blij zijn dat we morgen kunnen uitlopen
of als we verliezen geen 3 punten achterstand oplopen.

Voortaan als je een topic niet aanstaat reageer dan niet want nu gaat de topic idd nergens meer over..En als ik een eerlijk andwoord geef moet je dat niet als aanvallen voelen haha moet ik het voortaan wat liever verwoorden dan haha

chille avond nog.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:23 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

haha
ik ben niet aangevallen ik zeg mijn mening een reactie op die van jou
jij voelt je aangevallen door de topic
ik zeg waarom het moet kunnen deze topic steeds onderbouwend

Dat zijn allemaal dooddoeners naar ons zelf kijken
We kijken ook naar de concurrentie maar je hoefd niet te reageren hoor

En de enige die een scheldwoord richting Az doet ben jij 'stinkkazen' dus jah?
jij lokt het uit.en als een normale topic over Az tijdens de wedstrijd word geopent
als dat reden is voor andere supporters ons te beledigen zegt dat niets over de topic maar over hun.en worden hun reactie weer verwijdert...

Maar je moet niet zeggen dat het reactie uitlokt terwijl jezelf stinkkazen zegt
wij gaven alleen de tussenstand door en dat we blij zijn dat we morgen kunnen uitlopen
of als we verliezen geen 3 punten achterstand oplopen.

Voortaan als je een topic niet aanstaat reageer dan niet want nu gaat de topic idd nergens meer over..En als ik een eerlijk andwoord geef moet je dat niet als aanvallen voelen haha moet ik het voortaan wat liever verwoorden dan haha

chille avond nog.
Van hetzelfde. We gingen een beetje offtopic maar dat moet kunnen ;-) Fijne avond en neem eventueel een extra biertje op het verlies van AZ. Als je morgen maar net zo hard juicht als onze club wint.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:39   quote  deeplink  
tsja gelijk heb je amsterdammer.. zeker wete.. eerst wij spele en kampieon worden.. t is inderdaad altijd erg leuk iemand te zien verliezen.. maar als wij zo verliezen lopen ze hier inderdaad ook dingen te zegge.. Maar dat is wel het verschil want az heeft hier geen last van ons.. en als zij hier komen roepen is het een ander geval..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door freakie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:39 schreef freakie het volgende:
tsja gelijk heb je amsterdammer.. zeker wete.. eerst wij spele en kampieon worden.. t is inderdaad altijd erg leuk iemand te zien verliezen.. maar als wij zo verliezen lopen ze hier inderdaad ook dingen te zegge.. Maar dat is wel het verschil want az heeft hier geen last van ons.. en als zij hier komen roepen is het een ander geval..
Het gaat mij niet om gelijk krijgen. Ik vind het gewoon zinloos om te kijken naar andere clubs. Onze club moet gewoon winnen en dan interesseert het me geen steek wat de concurrentie doet. Het is in het verleden vaak genoeg gebeurt dat de concurrentie op vrijdag en zaterdag punten verspeelde en wij dan met goede moed naar zondag toeleefden. En vaak werden we dan teleurgesteld door onze spelers. Het is belangrijk dat Ajax de eerste weken goed doorkomt, want ook PSV wacht nog op de derde speeldag. En over een x aantal speelronden kunnen we pas bekijken hoe iedereen er echt voorstaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
ja gelijk heb je..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:46 schreef freakie het volgende:
ja gelijk heb je..
;-) Fijne avond.
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
jij ook:P
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
En dan maar hopen morge..
Mokum1
 Mokum1 - zondag 02 augustus 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om gelijk krijgen. Ik vind het gewoon zinloos om te kijken naar andere clubs. Onze club moet gewoon winnen en dan interesseert het me geen steek wat de concurrentie doet. Het is in het verleden vaak genoeg gebeurt dat de concurrentie op vrijdag en zaterdag punten verspeelde en wij dan met goede moed naar zondag toeleefden. En vaak werden we dan teleurgesteld door onze spelers. Het is belangrijk dat Ajax de eerste weken goed doorkomt, want ook PSV wacht nog op de derde speeldag. En over een x aantal speelronden kunnen we pas bekijken hoe iedereen er echt voorstaat.
Als AZ met 0-5 had gewonnen hadden we het er ook over gehad. Ik vind het niet zinloos om het over concurrenten te hebben, en de Ajax staf hoop ik aan ook. Zou een beetje raar zijn als we de concurrenten compleet negeren, je moet uitgaan van eigen krachten maar als elhamdemietje er bijv.5 inknald is het toch verstandig dat te analyseren. En je zegt:
"Het is in het verleden vaak genoeg gebeurt dat de concurrentie op vrijdag en zaterdag punten verspeelde en wij dan met goede moed naar zondag toeleefden. En vaak werden we dan teleurgesteld door onze spelers.". Denk je nou echt dat het komt omdat er supporters op forums over schrijven of het erover hebben? Lijkt mij best lastig om als Ajax je helemaal te isoleren om zo niets over gespeelde wedstrijden te weten te komen. Waanzin! Het was de laaste jaren ruk, als Ajax kansen krijgt moet dat als stimulans werken en niet als een blok aan hun been.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onze concurrent Az









0.0076968