BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Heracles Almelo - AZ , uitslag 3 - 2

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 01 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Heracles Almelo - AZ , uitslag 3 - 2

AZ had duidelijk een penalty verdiend op het einde, zeer duidelijke scheidsrechterlijke wanprestatie want dit was toch wel heel erg duidelijk.

Daarna had ik ze ook nog wel 3 - 4 zien maken en de eerste rode kaart voor Swerts is begrijpelijk want die gast hield irritant vast. De rode kaart van Pelle was gewoon dom!

Kortom: verloren door de scheidsrechter ook al speelden ze 70 minuten slecht!
woutah
 woutah - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
hadden een penalty verdient maar de rode kaarten waren terecht. was duidelijk een trap beweging en trap beweging is rood
Patrick078
 Patrick078 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Az had zeker een penalty verdiend ja. Maar die roden kaarten,... Wat dom!
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
haha nou nou heracles speelde uitstekend.. en dat pele rood krijgt voor die overtreding was duidelijk goed gedaan door de scheids.. wat een domme overtreding dus boudewijn? door de scheids?
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Had zelf nog geel moeten zijn voor El hamdoui..
Boss
 Boss - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Frusties! Helemaal terecht!!!
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:50   quote  deeplink  
miss terecht maar niet goed want je kan dan ook niet zo makkelijk scoren..
legrande
 legrande - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
heracles had 1e helft nog penalty verdient. Kom op zeg het was toch 1000 % verdient voor heracles. Niet gaan miauwen nou
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 augustus 2009 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 23:02 schreef legrande het volgende:
heracles had 1e helft nog penalty verdient. Kom op zeg het was toch 1000 % verdient voor heracles. Niet gaan miauwen nou
Ik had de eerste 15 minuten gemist en zie niets in de herhaling qua overtreding dus ik denk niet dat ze een penalty hadden verdiend, iig niet zo overduidelijk als bij az.

Over de gehele wedstrijd gezien was Heracles beter, maar neemt niet weg dat je met AZ te maken hebt die zomaar een aantal doelpunten achter elkaar uit het niets kan maken en dan is zo'n penalty (en daardoor ook 2 keer rood) achteraf een hele zware beslissing geworden.

En ik zie nu net in de herhaling van Vitesse dat die ook 2 duidelijke penalties door de neus geboord is wat dus gewoon de voorsprong in de wedstrijd had betekend!
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Ja maar dan is het dan niet gelijk door de scheids vindt ik beetje raar want dan kan je altijd wat opnoemen in een wedstrijd.. En doordat je die penalty niet krijgt heb je 2 keer rood? waar slaat dat op? Dat ben je in iedergeval niet heel erg profesioneel ben benieuwt bij champions league..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door freakie --
Thomas
 Thomas - zondag 02 augustus 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 10:32 schreef freakie het volgende:
Ja maar dan is het dan niet gelijk door de scheids vindt ik beetje raar want dan kan je altijd wat opnoemen in een wedstrijd..
Yep, dat blijf je houden in een wedstrijd, helaas...

quote:

En doordat je die penalty niet krijgt heb je 2 keer rood? waar slaat dat op?
Wordt de penalty gegeven, dan is het spel anders en vallen die rode kaarten niet op die momenten. Maar zo kun je bij elk moment gaan redeneren. Valt de 1-0 niet, dan krijg je ook een andere wedstrijd en vallen de kaarten ook niet op die momenten. Hoe en wat dan wel, dat weten we niet....
FB
 FB - zondag 02 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Ik heb al weer zoveel ellebogen gezien deze speelronde dit zou veel harder aangepakt moeten worden en die van Swerts was wel een hele duidelijke. Ik vind dan ook gewoon 5 duels schorsen.
En het spel van AZ was gewoon niet goed genoeg om die drie punten mee naar huis te nemen, dus gewoon verdient verloren, volgende week weer een kans
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 13:41   quote  deeplink  
`ja zo denk ik daar ook over thomas maar als je die penalty niet krijgt moet je maar rode kaarten halen? De scheids deed eigenlijk niet veel verkeert..
Thomas
 Thomas - zondag 02 augustus 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 13:41 schreef freakie het volgende:
`ja zo denk ik daar ook over thomas maar als je die penalty niet krijgt moet je maar rode kaarten halen? De scheids deed eigenlijk niet veel verkeert..
Die kaarten waren meer dan terecht. En ontzettend dom om ze te krijgen, of er nou geen penalty werd gegeven of wel.
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Oke dan denk je dus t zelfde als mij:P
f-side
 f-side - maandag 03 augustus 2009 - 10:27   quote  deeplink  
haha mooie uitslag
koeman met zijn grote rot bek mendez da silva beter dan de zeeuw ik heb hem tegen heracles zien voetballen wat speeld die gozer slecht de zeeuw is beter maarja die hebben wij nou haha
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 11:46   quote  deeplink  
tjah wij Ajacieden hebben jullie AZters gewaarschuwd.. (Daarom wouden we Koeman niet !!) tuurlijk was het een Penal.. maar volgens mij is Heracles (en andere clubs) ook zovaak benadeeld.. niet dat ik het goedkeur hoor.. maar goed ik ben een Ajacied en ik Hoop voor AZ dat Koeman niet alles kapot maakt wat vGaal heeft neer gezet.. maar ben er bang voor.. (en gistere is toch wel gebleken dat jullie deZeeuw wel degelijk miste en wij de ontbrekende schakel hebben gevonden)
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 11:48   quote  deeplink  
daarbij het is toch al een schande eigenlijk dat je 3-0 achterkomt als Kampioen met zoon beetje het zelfde team tegen een Heracles.. dat het dan nog 3-2 word binnen 1 min zegt genoeg eigenlijk (waren doelpunten uit het niks) maar nog mooier vond ik PSV - VVV :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
psv had een doelpunt meer verdiend, het doelpunt van engelaar was totaal onterecht afgekeurd
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 12:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
psv had een doelpunt meer verdiend, het doelpunt van engelaar was totaal onterecht afgekeurd
de wedstrijd loopt zoals tie loopt Psv net met 1-0 gewonnen tegen de bulgaren,Tegen VVV 3-3
Terwijl je die wedstrijden met 3 a 4 doelpunten verschil moet winnen,Engelaar netzoals vorig jaar bij schalke erg sloom simons en Engelaar maken geen tempo heel het Team eigenlijk niet En Affelay is er met een koppie er al heel lang niet bij..Het draait gewoon niet.

Daarom snapte ik ook niet waarom ze in de voorbereiding zich niet hebben getest Bronby was hun zwaarste tegenstander.volgend week gaan ze naar twente en die club is allang getest tegen goede tegenstanders,en die kunnen wel Tempo maken in een wedstrijd 90minuten lang.er zit niet veel dynamic in het elftal van Psv
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 04 augustus 2009 - 05:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 21:45 schreef Boudewijn het volgende:

Kortom: verloren door de scheidsrechter ook al speelden ze 70 minuten slecht!
Yeah sure! Hou toch op man... Heracles heeft in een moment van onoplettendheid plots 2 goals om de oren gekregen. Los daarvan waren ze de GEHELE wedstrijd sterker dan AZ, veel beter georganiseerd en veel stabieler. Uiteraard had AZ een penalty verdiend, maar dat mag je nooit aanvoeren als reden van je verlies en het is helemaal krom als je dan ook nog roept dat ze anders wel even hadden gewonnen. Het AZ van vorig jaar toen ze eenmaal op dreef waren? Zeker, toen had het er in gezeten, afgelopen zondag zeker niet.
De rode kaarten? Twee domme overduidelijke acties, waarvan je als prof-voetballer weet dat je daar rood voor krijgt. Beide dus helemaal terecht.
Naar mijn idee was het een regelrechte wanvertoning van AZ: EPIC FAIL!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 augustus 2009 - 11:48   quote  deeplink  
idd Bobbel.. toen Ajax Vorig jaar een wedstrijd verloor waar ze geen penal kregen (volgens mij Feynoord uit) toen lag het aan Ajax en niet aan de Scheids ? nogmaals AZ zeer jammer maar volgend seizoen lopen jullie als van ouds weer in een Ajax shirt !!
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Los van het feit dat we nu offtopic raken, zat het die wedstrijd heel anders hoor... Het was niet Ajax die er GEEN kreeg, het was Feyenoord die er wel een kreeg, terwijl dat volkomen onterecht was (toegegeven door de scheids, Braamhaar red. en de desbetreffende speler die naar de grond ging, Opa Mols red.)

In dat geval heeft het dus niets te maken met 'het niet zien' van een incident zoals bij AZ afgelopen weekend, maar heeft het te maken met het bestraffen van iets wat je nooit hebt kunnen waarnemen, er was immers niets aan de hand. Dat is toch wel een klein verschilletje.
En ja, toen stond ook ik de complete arbitrage weer eens af te zeiken.

Misschien wel een leuk nieuw topic trouwens, de top100 met arbitrale fouten seizoen 2009/2010 :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door Bobbel --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:51 schreef Bobbel het volgende:
Misschien wel een leuk nieuw topic trouwens, de top100 met arbitrale fouten seizoen 2009/2010 :p
Dat is inderdaad een leuk nieuw topic, ga ik bekijken hoe ik dat voor alle subforums kan integreren!
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
klopt Bobbel maar aan de andere kant was een zelfde soort voorval en toen kreeg ajax hem niet.. die bedoelde ik :)
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 12:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
psv had een doelpunt meer verdiend, het doelpunt van engelaar was totaal onterecht afgekeurd
zeur tovh niet ze werden van de mat gespeeld
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:51 schreef Bobbel het volgende:
Los van het feit dat we nu offtopic raken, zat het die wedstrijd heel anders hoor... Het was niet Ajax die er GEEN kreeg, het was Feyenoord die er wel een kreeg, terwijl dat volkomen onterecht was (toegegeven door de scheids, Braamhaar red. en de desbetreffende speler die naar de grond ging, Opa Mols red.)

In dat geval heeft het dus niets te maken met 'het niet zien' van een incident zoals bij AZ afgelopen weekend, maar heeft het te maken met het bestraffen van iets wat je nooit hebt kunnen waarnemen, er was immers niets aan de hand. Dat is toch wel een klein verschilletje.
En ja, toen stond ook ik de complete arbitrage weer eens af te zeiken.

Misschien wel een leuk nieuw topic trouwens, de top100 met arbitrale fouten seizoen 2009/2010 :p
ajax had in die wedsrijd via Urby wel degelijke een penalty moeten krijgen, daar was ook zoveel ophef over, aan de ene kant urby geeft hij hem niet, en aan de andere kant Mols geeft hij hem wel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Heracles Almelo - AZ , uitslag 3 - 2









0.0049068