BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet en zal kampioen worden

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
dit jaar moet en zal ajax kampioen worden.
na een aantal jaren vol met teleurstellingen en niet behaalde doelstellingen wordt het dit jaar erop of eronder.
met deze begroting en dit matriaal is wel het minste wat je kan verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door ST --
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 augustus 2009 - 14:02   quote  deeplink  
het is te hopen van wel .. maar je weet maar nooit
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 14:09   quote  deeplink  
hopen deden wetoen we 5 waren en hoopte dat de sint zou komen.
dit is zakelijk en het is dus noodzakelijk dat we gaan oogsten ipv rotten.
bully
 bully - zondag 02 augustus 2009 - 15:29   quote  deeplink  
de bal is rond.
en je kan ook geen wonderen verwachten van jol.
na zoveel jaren wanbeleid op gebied van trainers.
maar denk zeker dat we weer echt mee gaan doen.
en ben er van overtuigd dat dit elftal nog zal groeien.
en als het dit jaar niet lukt dan volgend jaar zeker.
crz74
 crz74 - zondag 02 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
bal idd rond maar moeten gewoon dit jaar weer eens kampioen worden kritisie moeten eens de mond gesnoert worden met dit matriaal is het mogelijk als de rust maar in de ploeg blijft
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
@ST: Ben je nu voor Feyenoord of Ajax want op het Feyenoord-forum heb je het ook over "we". Of eet je soms van 2 walletjes ;-)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 17:17 schreef amsterdammer113 het volgende:
@ST: Ben je nu voor Feyenoord of Ajax want op het Feyenoord-forum heb je het ook over "we". Of eet je soms van 2 walletjes ;-)
hij is voor feyenoord hij vind ajax waarschijndelijk interresanter en geef hem is ongelijk
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 17:25 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

hij is voor feyenoord hij vind ajax waarschijndelijk interresanter en geef hem is ongelijk
Hahaha hij heeft het er op het feyenoord-topic nu over dat ie zijn naam wel moest veranderen anders mocht hij het "neuzentopic" niet op. Ben eigenlijk benieuwd wie het is. Maar ik vroeg het me af aangezien hij het hier steeds ook heeft over "we". Maar een beetje genoten van de wedstrijd vandaag Ajaxrulezz??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 17:59   quote  deeplink  
zakelijke overwinning, dat is lang geleden op deze manier, misschien niet zo frivool maar wel aardig goed, en ik heb het gevoel dat er veel rek zit in de ploeg, pluspunt was dat de verdediging erg goed stond en wielaert was eindelijk een keer de baas op het veld, denk dat het zijn beste wedstrijd was voor ajax tot dusver..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha hij heeft het er op het feyenoord-topic nu over dat ie zijn naam wel moest veranderen anders mocht hij het "neuzentopic" niet op. Ben eigenlijk benieuwd wie het is. Maar ik vroeg het me af aangezien hij het hier steeds ook heeft over "we". Maar een beetje genoten van de wedstrijd vandaag Ajaxrulezz??
Ik was heel de dag verhindert
Maar kon het niet laten voor 7uur de uitslag te zien
Alleen ik wil de andere uitslagen nog niet weten ;-)

en jah tegenwoordig ook al worden de topics snel gesloten maken veel feyenoorders hier topics
laatst ook een feyenoorder had het de hele tijd over de miljoenen winst van Ajax (huntelaar) alleen maar zeuren dat huntelaar ebter niet kan terug komen want dan lopen we 2miljoen mis haha en dat zijn salaris teveel was...maarjah of huntelaar nou terug komt of niet we hebben tog meer dan 20miljoen winst wat er ook gebeurd,En was dat niet de schuld van feyenoord??dus ze hebben het liever over onze club dan hun eigen club
en nogmaals ik geef ze geen ongelijk hahaha
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:15   quote  deeplink  
voel toch weer frustratie bij jouw rulezzzzz , dit topic gaat over wedstrijd van vandaag en jij gaat t roer weer omgooien, die discussie over KJ is geweest en jij wilt niet snappen dat 7 milj (want dat is t verschil in winst) teveel is voor 1 jaar Huntelaar , verder vandaag goede overwinning denk , heb t nog niet gezien want ik zat bij mijn eigen club (ja die met 21 milj schuld)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:15 schreef sasja50 het volgende:
voel toch weer frustratie bij jouw rulezzzzz , dit topic gaat over wedstrijd van vandaag en jij gaat t roer weer omgooien, die discussie over KJ is geweest en jij wilt niet snappen dat 7 milj (want dat is t verschil in winst) teveel is voor 1 jaar Huntelaar , verder vandaag goede overwinning denk , heb t nog niet gezien want ik zat bij mijn eigen club (ja die met 21 milj schuld)
Jullie nemen ook allemaal schuilnamen aan he ;-)
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jullie nemen ook allemaal schuilnamen aan he ;-)
ik schuilnaam? nee hoor , ik was voorheen Jantje1974 dat weet iedereen maar doordat ik na discussie met K1-cj van t forum ben gegooid heb ik mij via ander e-mail + naam opnieuw ingelogd that's all!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:15 schreef sasja50 het volgende:
voel toch weer frustratie bij jouw rulezzzzz , dit topic gaat over wedstrijd van vandaag en jij gaat t roer weer omgooien, die discussie over KJ is geweest en jij wilt niet snappen dat 7 milj (want dat is t verschil in winst) teveel is voor 1 jaar Huntelaar , verder vandaag goede overwinning denk , heb t nog niet gezien want ik zat bij mijn eigen club (ja die met 21 milj schuld)
ik praatte met Amsterdammer niet met jou
en we lachte erom dus frustratie?
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:30 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ik praatte met Amsterdammer niet met jou
en we lachte erom dus frustratie?
als je prive wilt praten moet je dat via PM doen of op een chat dit is open forum en dus mag een reactie van mij daar ook tussen.
wel mooi he Feyenoord en Ajax gebroederlijk bovenaan.........haha
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:17 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
psv 3-3
en honda wordt echt goed!
Jah ik weet het hij is echt goed en word echt een topper
ik vind hem nu al rijp voor de top.En als een topclub hem nu koopt kunnen ze hem
later weer duurder doorverkopen want het word echt een topper...

En waarom Psv het u voor de 2de keer zo slecht doet tegen een mindere club.
is omdat ze in de voorbereiding helemaal niet getest zijn Bronby was hun sterkste tegenstander ik snap daar helemaal niks van..dadelijk krijgen ze Twente en Ajax.en dat worden hun eerste grootte testen terwijl Ajax en Twente allang getest zijn
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:32 schreef sasja50 het volgende:

[..]

als je prive wilt praten moet je dat via PM doen of op een chat dit is open forum en dus mag een reactie van mij daar ook tussen.
wel mooi he Feyenoord en Ajax gebroederlijk bovenaan.........haha
als ik met een ajacied op het ajaxforum over ajax wil praten en over andere dingen dan doen wij dat gewoon ook al heeft een feyenoorder op het ajaxforum er wat op tegen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door ajaxrulezz --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:30 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ik schuilnaam? nee hoor , ik was voorheen Jantje1974 dat weet iedereen maar doordat ik na discussie met K1-cj van t forum ben gegooid heb ik mij via ander e-mail + naam opnieuw ingelogd that's all!
Dat bedoelde ik ook ;-)
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
ik heb er niks op tegen , je draait het om : jij zegt tegen mij dat ik me niet mee moet bemoeien en niet andersom , jij wilt echter iedereen tegen mij opzetten omdat ik voor Feyenoord ben en tegen jou in ga,dat is het verhaal , ik reageer echter gewoon inhoudelijk dus wat is het probleem jochie?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:37 schreef sasja50 het volgende:
ik heb er niks op tegen , je draait het om : jij zegt tegen mij dat ik me niet mee moet bemoeien en niet andersom , jij wilt echter iedereen tegen mij opzetten omdat ik voor Feyenoord ben en tegen jou in ga,dat is het verhaal , ik reageer echter gewoon inhoudelijk dus wat is het probleem jochie?
nee hoor ik had gewoon een gesprek met amsterdammer wat volgens jou via de prive berichten moet ,Maar daar luisteren we niet naar dat was alles jochie
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:44   quote  deeplink  
en weer draai je de rollen om! jochie! Jij reageerde op een open forum op iets van Amsterdammer , daarop reageerde ik en dat mocht niet van jou ,jochie , want ik ben voor Feyenoord en moet me niet met jullie gesprekken bemoeien (op een open forum!) hierop meldde ik dat als je prive wilt praten je dat via PM of Chat moet doen! Nu duidelijk , jochie?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
pfff krijgen we dit weer hoor haha ik maakte een dolletje met amsterdmmer jij komt weer met frustratie enz en dat we het over de wedstrijd moeten hebben..Maar jij bepaald tog niet waar we het over mogen hebben in elk bericht.als we het over ajax hebben en ff niet over de wedstrijd dat blijft nog onntopic en als jij komt met frustratie enz enz dat noem ik offtopic...

maargoed ik maak er verder geen probleem van anders blijf je hier maar over doorgaan,Hou het vriendelijk we staan boven dus we hebben geen reden tot verbitterde berichten dus laten we ontopic houden oke jochie haha ;-)
Daan
 Daan - zondag 02 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Doet ie weleens vaker jantje, cj sprak mij vandaag ook aan via pm en ik wil hem alleen maar duidelijk maken dat ik hem af en toe irritant vind, omdat hij altijd zijn gelijk wil halen en hele tijd double en triple posts maak waar ik me aan erger, er is tenslotte een EDIT knop. Verder denk ik dat we nu eens moeten ophouden met 't afschilderen van elkaar, ik ga hier niet meer in discussie over ajaxrulezz aka cj.

On topic: ajax heeft als doelstelling 't kampioenschap binnen slepen, maar is dat niet al jaren onze doelstelling en is dat al jaren niet gelukt? Natuurlijk hoop ik op verandering, maar ik ga op voorhand geen uitspraken doen dat ajax kampioen gaat worden. Ik ben te vaak teleurgesteld in 't verleden.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:51 schreef Daan het volgende:
Doet ie weleens vaker jantje, cj sprak mij vandaag ook aan via pm en ik wil hem alleen maar duidelijk maken dat ik hem af en toe irritant vind, omdat hij altijd zijn gelijk wil halen en hele tijd double en triple posts maak waar ik me aan erger, er is tenslotte een EDIT knop. Verder denk ik dat we nu eens moeten ophouden met 't afschilderen van elkaar, ik ga hier niet meer in discussie over ajaxrulezz aka cj.

On topic: ajax heeft als doelstelling 't kampioenschap binnen slepen, maar is dat niet al jaren onze doelstelling en is dat al jaren niet gelukt? Natuurlijk hoop ik op verandering, maar ik ga op voorhand geen uitspraken doen dat ajax kampioen gaat worden. Ik ben te vaak teleurgesteld in 't verleden.
pff dit ging nergens over Daan
nu vergroot jezelf de offtopic disucssie als je stees als laatste zin heb einde disucssie dan betekent dat jij over mee mag bemoeien maar we mogen er verder niks van zeggen tegen je??kappe daan

en hou het ontopic AUB
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
was wel verhelderend van Daan hoor , en eerlijk zoals t is , ik zal me er aan houden , wist nog niet dat Rulezz cj was , nu dus wel zeker , thanx Daan!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
en jantje als we het niet eens zijn laten we dat via de prive berichten doen de moderators houden niet van offtopic oke?
dan is het voortaan opgelost,want op die manier bemoeien er mee mensen mee en dan gaat de topic nergens meer over
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Zo kunnen we dan nu ontopic verder stelletje vrouwen ;-) (zie dit wel als een grapje graag)
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
ik blijf on-topic in t vewrvolg maar geen PM , dat loopt uit de hand heb ik geleerd uit t verleden!
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
jezus stelletje wijven... dat was geen grapje trouwens:)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 19:00 schreef amsterdammer113 het volgende:
Zo kunnen we dan nu ontopic verder stelletje vrouwen ;-) (zie dit wel als een grapje graag)
krijg je er van als we grapjes maken haha
ongelofelijk

heb net Ajax gezien zag er solide en goed uit
we domineerde echt van de eerste speelronde vond ik Ajax het meest overtuigende

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door ajaxrulezz --
thedon
 thedon - zondag 02 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
inderdaad ajax de beste

.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 19:47 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

krijg je er van als we grapjes maken haha
ongelofelijk

heb net Ajax gezien zag er solide en goed uit
we domineerde echt van de eerste speelronde vond ik Ajax het meest overtuigende
Ajax overtuigde inderdaad, maar ik vond VVV ook ontzettend het kijken waard. Prachtig zoals die jongens inzet toonden.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Vond VVV idd ook heel goed spelen in de 2de helft speelde ze Psv zoek.hopelijk doen ze het goed dit jaar ze krijgen ook een nieuwe stadion das alleen maar goed voor het nederlands voetbal
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Is hier onze shiva er weer? jaja:P st is denk ik onze shiva op andere naam en andere e-mail dus.. want waarschijnlijk mag hij niet op het ajax forum meer want wie heeft hem nog gezien? en post nog wel op feyenoord site..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:31 schreef freakie het volgende:
Is hier onze shiva er weer? jaja:P st is denk ik onze shiva op andere naam en andere e-mail dus.. want waarschijnlijk mag hij niet op het ajax forum meer want wie heeft hem nog gezien? en post nog wel op feyenoord site..
Ik denk dat Shiva nu ST is. Jantje is tegenwoordig Sasja50 en CJ is naar zeggen nu Ajaxrulezz. Dus wordt wederom gezellig hier ;-)
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
hahaha:P lol ja t is wel duidelijk dat st shiva is want hij stuurt nu ook egt verschrikkelijke domme topic's enzo dus tsja...
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 19:47 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

krijg je er van als we grapjes maken haha
ongelofelijk

heb net Ajax gezien zag er solide en goed uit
we domineerde echt van de eerste speelronde vond ik Ajax het meest overtuigende
ajax speelde wel ok, ik bedoel niet overmoedig raken nu jongens we zijn nog maar net begonnen:) maar twente was ook degelijk goed, weinig problemen en simpel leuk voetbal, denk dat we ook van hun wel last gaan krijgen dit seizoen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik denk dat Shiva nu ST is. Jantje is tegenwoordig Sasja50 en CJ is naar zeggen nu Ajaxrulezz. Dus wordt wederom gezellig hier ;-)
hun zijn de enige 2 waar ik problemen mee had,ze komen maar terug de feyenoorders,Ik meld het bericht voortaan reageer er niet meer is niet mee te praten..ze vinden ons forum interresanter dan hun eigen forum,geloof ik ook niet dus ze doen erom ach laat ze lkker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door ajaxrulezz --
joso1994
 joso1994 - maandag 10 augustus 2009 - 23:43   quote  deeplink  
ajax sws 1e
E-J
 E-J - dinsdag 11 augustus 2009 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:32 schreef sasja50 het volgende:

[..]

als je prive wilt praten moet je dat via PM doen of op een chat dit is open forum en dus mag een reactie van mij daar ook tussen.
wel mooi he Feyenoord en Ajax gebroederlijk bovenaan.........haha
Ajax en Feyenoord bovenaan??
Dacht het niet vriend
Thomas
 Thomas - dinsdag 11 augustus 2009 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 01:13 schreef E-J het volgende:

[..]

Ajax en Feyenoord bovenaan??
Dacht het niet vriend
Op het moment van de post wel ;)
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 14:09 schreef ST het volgende:
hopen deden wetoen we 5 waren en hoopte dat de sint zou komen.
dit is zakelijk en het is dus noodzakelijk dat we gaan oogsten ipv rotten.
klopt 3*

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet en zal kampioen worden









0.0122680