BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met (positie van)Makaay...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 21:07   quote  deeplink  
of hij nou over zn top heen is of niet in t systeem past.
het maakt mij niet uit wat de reden is.
mar er moet snel wat gebeuren.

4-4-2 of een andere spits halen(door middel van bedelen of verkopen)

PS.DEZE MAN IS NOG STEEDS DE BESTE SPITS ALLER TIJDEN WERELDWIJD(VOLGENS JULLIE)
MAAR HIJ PAST NIET IN ONS SYSTEEM...DUS:

WAT IS DE OPTIE?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door HetLaatsteWoord --
RoyLegioen
 RoyLegioen - zondag 02 augustus 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:07 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
of hij nou over zn top heen is of niet in t systeem past.
het maakt mij niet uit wat de reden is.
mar er moet snel wat gebeuren.

4-4-2 of een andere spits halen(door middel van bedelen of verkopen)
Géén andere spits halen!
Waarom, we hebben Tomasson en Cissé.
Ik geef Makaay nog ff de tijd, dat zou jij ook moeten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door RoyLegioen --
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 02 augustus 2009 - 21:19   quote  deeplink  
denk toch dat makaay de langste tij heeft gehad en dat cisse in de spits gaat spelen met bisiswar op de vleugel,sluit zelfs niet uit dat tomasson zijn plaats gaat verliezen aan de guzman
finsend
 finsend - zondag 02 augustus 2009 - 21:22   quote  deeplink  
makaay presteert niet goed genoeg in de spits, maar toch zag ik dat toen hij gewisseld was dat er iets miste in de ploeg.
hij is dan niet snel/opvallend, maar volgens mij qua vertrouwen en hetgeen wat hij meebrengt heeft hij wel iets.

en tomasson en de guzman strijden idd om de nummer 10. Niet slim van tomasson om zo diep te spelen.
aan de andere kant: hij maakte wel de 1-0 doordat hij druk zette...

beetje lastig verhaal.
HANSJE
 HANSJE - zondag 02 augustus 2009 - 21:24   quote  deeplink  
makaay is ophij loopt rond of het hem nix aangaat gewoon waardeloos zo lopen er bij de amateurs veel betere
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Als je slecht speelt dan sta je er naast.
Speel je top sta je in de basis.
Dat is toch niets nieuws??
Alleen we hebben nu betere selectie dan vorig jaar , en nu moet je vechten om een plek.
Mario doet dat goed!
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:11 schreef RoyLegioen het volgende:

[..]

Géén andere spits halen!
Waarom, we hebben Tomasson en Cissé.
Ik geef Makaay nog ff de tijd, dat zou jij ook moeten doen.
Makaay moet ff wennen aan de andere manier van spelen die Been voor ogen heeft.
Denk toch dat hij wel degelijk nog van waarde kan/zal zijn voor Feyenoord.
puffin
 puffin - zondag 02 augustus 2009 - 21:26   quote  deeplink  
behoudens de goal en een rol in een combinatie vroeg in de wedstrijd 'niets gezien' van Tomasson, wissel was daarom logisch. Miste duidelijk wedstrijdritme (1 oefenduelletje gespeeld) en daarom lijkt keuze voor Guzman of Bruins meer op zijn plaats. En ja, Roy...we vragen misschien wel iets 'fantooms' van iemand die de tellenden jaren gaat voelen. Toch blijven opstellen en vertrouwen in hem blijven houden.
HANSJE
 HANSJE - zondag 02 augustus 2009 - 21:27   quote  deeplink  
er is nog veel werk voor been maar dit karwei moet je met ze alle doen en als er dan spellers zijn die niet mee willen werken dan moeten die afvallen
HANSJE
 HANSJE - zondag 02 augustus 2009 - 21:30   quote  deeplink  
haal honda van vvv
Rovert
 Rovert - zondag 02 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:30 schreef HANSJE het volgende:
haal honda van vvv
Ik geloof dat VVV 10 miljoen vraagt, zeg dat het 7 is, waar haal je dat geld vandaan?
HANSJE
 HANSJE - zondag 02 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
ja idd dat probleem hebben we we hebben geen geld anders was makaay niet meer in beeld
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:34 schreef HANSJE het volgende:
ja idd dat probleem hebben we we hebben geen geld anders was makaay niet meer in beeld
dus ........................... ? we kunnen allemaal nog wel een paar andere namen invullen hoor, is helemaal geen moeite, maar tegen beter weten in met namen van spelers op dit forum komen heeft dus op 't moment totaal geen enkele zin!
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
NIKS DOEN HEEFT GEEN ZIN
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:43 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
NIKS DOEN HEEFT GEEN ZIN
joh?
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
nee actie
HANSJE
 HANSJE - zondag 02 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
denk als we geld zouden hebben we het allemaal wel weten en kunnen hoop dat er toch mensen zijn met geld die het geven
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:11   quote  deeplink  
er is ook geld te creeren.
volgens mij is dat wel eens vaker in het verleden gebeurd.
de selectie is bijna 70 miljoen waard.
dus kom niet aan dat er geen geld is.
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 22:11 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
er is ook geld te creeren.
volgens mij is dat wel eens vaker in het verleden gebeurd.
de selectie is bijna 70 miljoen waard.
dus kom niet aan dat er geen geld is.
Jij heb het over totale waarde van de selectie.
De rest hier praat over liggende gelden.
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 22:12 schreef R()b het volgende:

[..]

Jij heb het over totale waarde van de selectie.
De rest hier praat over liggende gelden.
maakt wel verschil!
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:17   quote  deeplink  
leg uit
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:17   quote  deeplink  
leg uit
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 02 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:19 schreef Ben fr supporter het volgende:
denk toch dat makaay de langste tij heeft gehad en dat cisse in de spits gaat spelen met bisiswar op de vleugel,sluit zelfs niet uit dat tomasson zijn plaats gaat verliezen aan de guzman
Ik denk dat je dicht bij de realiteit zit. Ook Tomasson zit nog helemaal niet stevig in het zadel. Nadat hij werd vervangen door de Guzman kwam er een opleving. Ik ben bang dat in de selectie er niet een andere echte spits is die goed genoeg is om in de aanval de kar te trekken. Dat is wat Makaay juist laat afweten en het is duidelijk dat we er nog lang niet zijn.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
die positie wordt idd een probleem.
ben benieuwd hoe mario dat gaat oplossen.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
we hebben een balvaste en meevoetballende spits nodig.
en niet speciaal een afmaker omdat er veel spelers zijn met scorend vermogen.
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 22:32 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Ik denk dat je dicht bij de realiteit zit. Ook Tomasson zit nog helemaal niet stevig in het zadel. Nadat hij werd vervangen door de Guzman kwam er een opleving.
Een volledig fitte Tomasson die gewoon 30 á 34 wedstrijden speelt , is goed voor ongeveer 15 goals.
En de Guzman is een andere type voetballer dan Tomasson , en geeft een andere invulling in de zelfde positie.
erwin
 erwin - maandag 03 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
ben er gister geweest maar ik zie nog geen ander feyenoord dan vorig seizoen,het is allemaal zoooooooo traag en laks en maar steeds de bal naar achter,je hebt snelle buitenspelers gebruik die dan ook,en wat makaay betreft die schopt er heus wel een stuk of 20 in.el-ahmadi en fer en vlaar waren goed op dreef
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Eerste 15-20 mins was prima, daarna te gehaast in de opbouw.
Maar NEC stond daarna ook goed, haalde de pass er uit.
Been had daar wat op moeten vinden, niet gelukt, leermoment.
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 22:32 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Ik denk dat je dicht bij de realiteit zit. Ook Tomasson zit nog helemaal niet stevig in het zadel. Nadat hij werd vervangen door de Guzman kwam er een opleving. Ik ben bang dat in de selectie er niet een andere echte spits is die goed genoeg is om in de aanval de kar te trekken. Dat is wat Makaay juist laat afweten en het is duidelijk dat we er nog lang niet zijn.
denk dat het laatste ook een van de puntjes is uit de kritiek van Mario op Makaay?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 03 augustus 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 09:30 schreef erwin het volgende:
ben er gister geweest maar ik zie nog geen ander feyenoord dan vorig seizoen,het is allemaal zoooooooo traag en laks en maar steeds de bal naar achter,je hebt snelle buitenspelers gebruik die dan ook,en wat makaay betreft die schopt er heus wel een stuk of 20 in.el-ahmadi en fer en vlaar waren goed op dreef
Idd traag, als het tempo nu een paar keer verhoogd zou kunnen worden per wedstrijd dan, krijgt Makaay ook z'n ballen die die dan tussen de palen kan mikken.

Volgens mij komen snelle buiten spelers alleen maar tot hun recht als je de ruimte krijgt bij een tegenstander en dat gebeurt vaker in een uitwedstrijd dan in een thuiswedstrijd.
Thuis heb je volgens mij meer aan behendig technische spelers die in kleine ruimtes iets kunnen betekenen.

En om ff op de vraag(topic) terug te komen wat te doen met hem: gewoon opstellen en tempo verhogen en hem op de juiste manier aanspelen, scoren is ie heus niet verleerd hoor
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
hij zal heus wel aan zijn aantallen komen.
maar laat hij andere beter spelen?
geeft hij wat he systeem vraagt?
hij is op zn sterks met een man naast zich.
en ik betwijfel of hij nog aan t nivo komt van een aantal jaar terug.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 03 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Op zijn aantal doelpunten moet ie inderdaad beoordeeld worden hij is tenslotte centrumspits.
Vraag me wel af wat de meeste mensen verwachten van hem op dit forum?
De man loopt qua doelpunten 1 op 2, er zijn spitsen die het minder doen.
Nee, men heeft Kuyt gezien en nu verwachten ze van iedere spits die nu bij Feyenoord komt voetballen, dat ie het zelfde kan als Kuyt
Ik denk wel dat andere spelers iets van hem opsteken op de training en tijdens wedstrijden
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
in dit systeem wordt er gevraagt dat je een bal kan vasthouden,de opkomende mesen ziet,offensief/defensief druk voert...en op zn tijd ene goaltje meepikt.

niks meer niks minder.
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:19 schreef Ben fr supporter het volgende:
denk toch dat makaay de langste tij heeft gehad en dat cisse in de spits gaat spelen met bisiswar op de vleugel,sluit zelfs niet uit dat tomasson zijn plaats gaat verliezen aan de guzman
jonges jonges roy makaay.. wat verstaan jullie onder zijn beste tijd gehad? Deze jongen zal altijd rustig blijven en hij heeft het nooit echt moeten hebben van 'fysiek voetbal' dus hij is het echt niet verleert hoor, zijn jullie nu al het einde van vorig seizoen vergeten waarin hij heel goed op schot was voor ons ? in een sterk draaiend elftal met beweeglijke flanken als Wijnaldum-Cisse zou hij zeker goed als afmaker kunnen fungeren, kijk naar een Filipo Inzaghi, 37 maar nog steeds zo goed/slecht? als 5 jaar geleden, het is maar hoe je het allemaal bekijkt.. geduld loont
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
ga em niet met Filipo vergelijken... Makaay heeft het niet meer... spelletje gaat te snel en het zal echt niet beter worden!
Een spits moet gevaarlijk zijn, Makaay is enkel gevaarlijk met een shotgun
sasja50
 sasja50 - maandag 03 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Makaay is Makaay en ja daar irriteer je je dood aan , echter ik vond de voorhoede de 2e helft niet beter , vind Cisse meer een speler voor de flank of om de spits heen , zonder Makaay valt toch scorend vermogen weg , ik zou echt graag ruilen met PSV! Wij Koevermans en zij Makaay! iedereen blij! of niet.................
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
juist daarom vergelijk ik hem met Filipo toch.. met de balspelen deed pipo nooit mee omdat hij dat niveau dus niet aankon, maar uiteindelijk is de spits er niet voor het positiespel maar voor de goals, het is echter de kunst om een spits als hij op de goede manier te gebruiken
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Want 1 kracht zal Makaay altijd blijven houden, koelbloedigheid bij de afronding zoals alleen Huntelaar en van Nis dat hebben.. als je zo'n kracht in huis hebt moet je daar gewoon gebruik van maken lijkt mij
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 19:34 schreef dennie het volgende:
juist daarom vergelijk ik hem met Filipo toch.. met de balspelen deed pipo nooit mee omdat hij dat niveau dus niet aankon, maar uiteindelijk is de spits er niet voor het positiespel maar voor de goals, het is echter de kunst om een spits als hij op de goede manier te gebruiken
IN SOMMIGE LANDEN WEL.
DIT IS BEENS FEYENOORD EN DAT VRAAGT ANDER KWALITEIT.
sasja50
 sasja50 - maandag 03 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 19:34 schreef dennie het volgende:
juist daarom vergelijk ik hem met Filipo toch.. met de balspelen deed pipo nooit mee omdat hij dat niveau dus niet aankon, maar uiteindelijk is de spits er niet voor het positiespel maar voor de goals, het is echter de kunst om een spits als hij op de goede manier te gebruiken
dat is dus net wat een trainer voor een spits wil : de een wil een afmaker de ander wil een spits die altijd aanspeelbaar is a la Kuyt,Ibrahimovic dat srt mannen.
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Klopt.. en als je dan Makaay hebt dan kan je 2 dingen doen of je past je aan hem aan of je verwaarloost hem, ik ben heel positief over Been maar ik denk gewoon dat hij het qua Makaay betreft een beetje verkeerd aanpakt, toch niet de minste kracht de persoon die voor de goals moet gaan zorgen..
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
DUS JIJ ZIET HET ZO WEL ZITTEN OF VINDT DAT WE 4-4-2 MOETEN GAAN SPELEN?
KAA
 KAA - maandag 03 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Geef makaay vertrouwen,en hij scoort GEWOON WEER tussen de 15 en 20 doelpunten.
Cisse is geen spits,mogen blij zijn als hij er 10 maakt.
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Tjaa dat lijkt me niet al te verstandig gezien de selectie aangezien we met Biseswar, Cisse en Wijnaldum goeie mensen voor de flanken hebben die dan allemaal weg vallen en onze halfs zijn ook niet de posities waar de meeste kwaliteit rond loopt het ligt niet aan het systeem meer hoe die gebruikt word en dan met name de spits positie je moet het uiteindelijk toch doen met wat je hebt
sasja50
 sasja50 - maandag 03 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 19:55 schreef KAA het volgende:
Geef makaay vertrouwen,en hij scoort GEWOON WEER tussen de 15 en 20 doelpunten.
Cisse is geen spits,mogen blij zijn als hij er 10 maakt.
yep , je hebt nu eenmaal iemand nodig die doelpunten kan maken , 10 x schitterende aanval maar geen goal heb je niks aan. We zullen af en toe ffff moeten slikken als we Roy zien strompelen..haha
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 19:55 schreef KAA het volgende:
Geef makaay vertrouwen,en hij scoort GEWOON WEER tussen de 15 en 20 doelpunten.
Cisse is geen spits,mogen blij zijn als hij er 10 maakt.
Ik heb er zelfs vertrouwen in dat als Makaay op de goede manier gebruikt word rond de 25 goals kan maken in de Eredivisie ik weet nog wel z'n uitspraak 'ik ben als ik in vorm ben net zo goed als Huntelaar' laat maar is zien dan.. als hij kan aantonen dat hij van waarde kan zijn voor de ploeg zal uiteindelijk ook Been omslaan neem ik aan
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
of een spits halen die iets minder scoort maar andere veel meer laat scoren.
zomaar een ideetje
dennie
 dennie - maandag 03 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Makaay staat er juist om bekend een heel onzelfzuchtige spits te zijn in z'n beste jaren maakte hij niet alleen 30 goals per seizoen maar ook 15 assists.. veel beter kan niet tog
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
in zn beste jaren?
sasja50
 sasja50 - maandag 03 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 19:59 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
of een spits halen die iets minder scoort maar andere veel meer laat scoren.
zomaar een ideetje
maar dan nog moet je er een hebben die ze er WEL inschiet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met (positie van)Makaay...









0.0070540