BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodul in belangstelling Sparta bij vertrek Rose

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 augustus 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Bodul in belangstelling Sparta bij vertrek Rose
03-08-09

Darko Bodul staat in de belangstelling van Sparta. De spits mag van Martin Jol eventueel verhuurd worden dit seizoen om elders meer speeltijd op te doen. Voorwaarde is wel dat Bodul dan elke week speelt en niet gehaald gaat worden voor het verbreden van een selectie.
AjaxF-side.NL
Wanneer Spartaan Yuri Rose voor het einde van de maand augustus en dus nog deze transferperiode vertrekt uit Rotterdam, dan ziet de club van trainer Frans Adelaar in Ajacied Darko Bodul een potentiƫle vervanger. Dit meldde Hugo Borst zondag in Studio Voetbal. Rose zou mogen vertrekken bij Sparta en staat in de belangstelling van Cambuur Leeuwarden.

Martin Jol overweegt om Darko Bodul, mits de speler zelf instemt en er belangstelling is, te verhuren aan een interessante club. Voorwaarde is wel dat de spits dan wekelijks speelt. 'Een echte spits uit de Ajax-traditie, een aanspeelpunt, hebben we niet. Dario Cvitanich is meer aan aanvaller voor een tweespitsensysteem en Darko Bodul is een spits voor de toekomst', aldus Jol. Toch lijkt de kans vooralsnog klein dat Rose de overstap naar Friesland maakt. 'Ik ben een volwaardige eredivisiespeler en leg me niet zomaar neer bij een stap terug naar de eerste divisie', aldus Rose.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9221

Wat vinden jullie hiervan?
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 08:45   quote  deeplink  
mwah weet niet.. Sparta is opzich (ook al is het Rotterdam) een leuke club.. maar of hij daar groeit vraag ik me af.. Liever een buitenlandse club.. liefst Spanje ofzo
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 augustus 2009 - 08:49   quote  deeplink  
Misschien naar Espanyol ofzo...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 03 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Heb je door dat Espanyol op een vergelijkbaar (zo niet hoger) niveau acteert als Ajax?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Dan een andere club;) Vind ik best hoor..
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:55   quote  deeplink  
misschien wel Groningen, die zoeken nog een goede spits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodul in belangstelling Sparta bij vertrek Rose









0.0091741