BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lindgren: 'Van vertrek geen sprake; Ik zal vechten voor mijn plaats'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 augustus 2009 - 08:43   quote  deeplink  
Lindgren: 'Van vertrek geen sprake; Ik zal vechten voor mijn plaats'
03-08-09

Rasmus Lindgren ontbrak zondag in de selectie voor het duel met FC Groningen. Geruchten over een aanstaand vertrek spreekt hij echter tegen. "Ik weet niet waar die geruchten vandaan komen. Ze zijn in ieder geval niet waar", zegt de middenvelder tegen de Deense krant Expressen. "Ik weet dat er veel concurrentie is, maar ik leg me er niet zomaar bij neer. Ik zal blijven en vechten voor mijn plaats. We gaan dit seizoen veel wedstrijden spelen en hoop mijn kans te krijgen."
AjaxF-side.NL
Lindgren stapte in de winter van het seizoen 2007/2008 over van FC Groningen naar Ajax. In anderhalf seizoen speelde hij tot nu toe 33 wedstrijden, maar in de plannen van de nieuwe trainer Martin Jol komt hij vooralsnog niet voor.

Bron: Elf

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9224

Ik vindt dit wel goed van hem om te zeggen, maar hij zal het wel erg moeilijk krijgen: er is gewoon te veel concurrentie
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
overbodig.. vorig seizoen al.. zelfde als sno terwijl sno zelfs nog beter is..
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:53   quote  deeplink  
sno beter dan lindgren, dat lijkt me iet maar goed, je hebt wel gelijk dat het een overbodige speler is, als ajax nou eens een stuk of 5/6 van deze spelers verkoopt kan dat gebruikt worden voor het salaris van huntelaar.

Al deze spelers zullen in het komende seizoen maa weinig gebruikt worden en er dus ook niet veel meer waard worden..
Bas12345
 Bas12345 - maandag 03 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
kennydy lindgren sno verkopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lindgren: 'Van vertrek geen sprake; Ik zal vechten voor mijn plaats'









0.0090560