BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Affellay

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 03 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Waar zit die jongen mee? Wat een opgekropte woede elke keer, nu had hij alweer rood moeten hebben.. en dat wordt als groot talent bestempeld, nou als je echt talent hebt weet je jezelf ook in te houden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
affellay ken ik niet
psvfan!
 psvfan! - woensdag 05 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Zal wel een of ander talentje van Ajax zijn ofzo,

jongens, leer namen schrijven!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:28 schreef psvfan! het volgende:
Zal wel een of ander talentje van Ajax zijn ofzo,

jongens, leer namen schrijven!!
Dus omdat 1 letter niet goed is geschreven of 2 letters of wat dan ook daarom kan er niet inhoudelijk gereageert worden vallen wij tegenwoordig daar al over??tis geen solicitatiebrief je weet om welke speler het gaat...Is tog kinderachtig dus een naam helemaal goed spellen dat is tegenwoordig de code dat er inhoudelijk op word gereageert en als er een lettertje verkeerd dat houd je tegen om er op te reageren

Pffff de internet maatschappij van tegenwoordig zijn snel geirriteerd
Waar gaat het tegenwoordig over???
een naam niet goed gespeld oh oh wat een zonde
sese
 sese - woensdag 05 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
je hebt gelijk ajaxrulezz je moeten niet zeuren over deze soort dingens er zijn betere dingens om je hoofd druk om te maken
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:52 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Dus omdat 1 letter niet goed is geschreven of 2 letters of wat dan ook daarom kan er niet inhoudelijk gereageert worden vallen wij tegenwoordig daar al over??tis geen solicitatiebrief je weet om welke speler het gaat...Is tog kinderachtig dus een naam helemaal goed spellen dat is tegenwoordig de code dat er inhoudelijk op word gereageert en als er een lettertje verkeerd dat houd je tegen om er op te reageren

Pffff de internet maatschappij van tegenwoordig zijn snel geirriteerd
Waar gaat het tegenwoordig over???
een naam niet goed gespeld oh oh wat een zonde
ja maar de meeste mensen doen het erom en bijna iedereen die tegen psv is schrijft afellay verkeerd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 00:02   quote  deeplink  
en dat begint wel te irriteren...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 06 augustus 2009 - 01:23   quote  deeplink  
Opgekropte woede? Het was een professionele overtreding op Honda. Salcido stond aan de kant en VVV kon counteren. Ik vind het lachwekkend dat Afellay hierop wordt afgerekend, terwijl er alleen het afgelopen jaar meer dan 50 overtredingen op hem gemaakt zijn. Hoe vaak zie je hem een harde overtreding maken? Ik heb de afgelopen jaren alle wedstrijden live bekeken en kan me er maar 3 herinneren => Emanuelson, Honda en nog eentje waar ik de naam van kwijt ben. Hij doet tenminste meeverdedigen, ik zie liever dat soort charges van hem dan dat hij de bal kwijtraakt en op zn dooie gemak als een vedette verwacht dat andere ploeggenoten het voor hem oplossen...
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 01:23 schreef PSVMocro het volgende:
Opgekropte woede? Het was een professionele overtreding op Honda. Salcido stond aan de kant en VVV kon counteren. Ik vind het lachwekkend dat Afellay hierop wordt afgerekend, terwijl er alleen het afgelopen jaar meer dan 50 overtredingen op hem gemaakt zijn. Hoe vaak zie je hem een harde overtreding maken? Ik heb de afgelopen jaren alle wedstrijden live bekeken en kan me er maar 3 herinneren => Emanuelson, Honda en nog eentje waar ik de naam van kwijt ben. Hij doet tenminste meeverdedigen, ik zie liever dat soort charges van hem dan dat hij de bal kwijtraakt en op zn dooie gemak als een vedette verwacht dat andere ploeggenoten het voor hem oplossen...
profesionele overtreding?? normaal word daar gewoon rood voor gegeven, en de overtredingen van affelay worden altijd gemaakt als het even niet loopt, irritant kut ventje is het, ik hoop ook echt dat ie naar arsenal gaat, dat word hem daar wel afgeleerd, zelfde als die reactie tegen vertongen, daar had ie een schorsing voor moeten krijgen i.v.m anti fairplay..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door remco k --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

profesionele overtreding?? normaal word daar gewoon rood voor gegeven, en de overtredingen van affelay worden altijd gemaakt als het even niet loopt, irritant kut ventje is het, ik hoop ook echt dat ie naar arsenal gaat, dat word hem daar wel afgeleerd, zelfde als die reactie tegen vertongen, daar had ie een schorsing voor moeten krijgen i.v.m anti fairplay..
ja maar dat tegen vertonghen was omdat die vent dat ook in de arena tegen afellay deed...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 06 augustus 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

profesionele overtreding?? normaal word daar gewoon rood voor gegeven, en de overtredingen van affelay worden altijd gemaakt als het even niet loopt, irritant kut ventje is het, ik hoop ook echt dat ie naar arsenal gaat, dat word hem daar wel afgeleerd, zelfde als die reactie tegen vertongen, daar had ie een schorsing voor moeten krijgen i.v.m anti fairplay..
Dat hij daar geel of rood voor kon krijgen doet er niet toe. Het blijft een professionele overtreding, omdat hij met de overtreding een counter neutraliseerde. Als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan kon je mij de moeite besparen om het jou uit te leggen.

Maar uiteindelijk komt de aap toch weer uit de mouw. Ajacieden hebben een hekel aan Afellay omdat hij Vertonghen op zijn plek had gezet. Alsof Vertonghen de meest sportieve speler in de eredivisie is, laat me niet lachen...een schorsing voor juichen, ga toch slapen. Ajacieden mogen het woord fairplay niet eens in de mond nemen. Ga de KNVB fairplay-klassementen van de afgelopen jaren maar na...
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 07 augustus 2009 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 23:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat hij daar geel of rood voor kon krijgen doet er niet toe. Het blijft een professionele overtreding, omdat hij met de overtreding een counter neutraliseerde. Als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan kon je mij de moeite besparen om het jou uit te leggen.

Maar uiteindelijk komt de aap toch weer uit de mouw. Ajacieden hebben een hekel aan Afellay omdat hij Vertonghen op zijn plek had gezet. Alsof Vertonghen de meest sportieve speler in de eredivisie is, laat me niet lachen...een schorsing voor juichen, ga toch slapen. Ajacieden mogen het woord fairplay niet eens in de mond nemen. Ga de KNVB fairplay-klassementen van de afgelopen jaren maar na...
Ja tuurlijk neem het voor je landgenootje op, als er normaliter rood voor staat is dat zeker geen professionele overtreding, daarmee staat je team met een man minder en kan er nog van alles gebeuren, maarja dat zien jullie blijkbaar niet! En hij is altijd gefrustreerd als het eventjes niet lekker loopt of als ze achter staan, dat noem ik NIET KUNNEN INCASSEREN.

psvfan!,(schrijf ik je naam goed?) dat ik die naam verkeerd spel kan gebeuren, je hoeft niet te doen alsof jij foutloos bent, want als je dat was was je niet voor PSV geweest.
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 07 augustus 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Ik geloof dat de laatste jaren de meeste feestjes op ons stadhuisplein zijn geweest. Dus vraag me ernstig af wat er fout is aan PSV supporter zijn?

Verder ben ik het wel eens dat die overtreding niet kon. Maar goed ik snap best dat andere supporters een hekel aan hem hebben. Zo is dat ook met Suarez als hij een keer in een wedstrijd valt dan denkt iedereen daar gaat hij weer de aansteller. Er zijn nu eenmaal speler die niet goed liggen bij andere clubs, doe je niks aan.

Toch vind ik hem nog een sympathieke kerel, maar dit soort dingetjes moet hij gewoon ook niet doen.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 07 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 09:44 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik geloof dat de laatste jaren de meeste feestjes op ons stadhuisplein zijn geweest. Dus vraag me ernstig af wat er fout is aan PSV supporter zijn?

Verder ben ik het wel eens dat die overtreding niet kon. Maar goed ik snap best dat andere supporters een hekel aan hem hebben. Zo is dat ook met Suarez als hij een keer in een wedstrijd valt dan denkt iedereen daar gaat hij weer de aansteller. Er zijn nu eenmaal speler die niet goed liggen bij andere clubs, doe je niks aan.

Toch vind ik hem nog een sympathieke kerel, maar dit soort dingetjes moet hij gewoon ook niet doen.
Dat ging me om dat hij zo'n azijnzeikerd is.. En Suarez is ook een rat net als Afellay, en snap waar de verontwaardigde reacties van de PSV fans hier vandaan komen was gewoon een vieze aanslag.(Gewoon trappen eigenlijk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door Vieze furrrrr --
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 07 augustus 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Ok dat snap ik en met dat trappen heb je ook gelijk, hij kon nog niet een beetje bij de bal. Maar goed om ze nu allebei als rat te beschrijven, vind ik nogal ver gaan. Het zijn gewoon hele goede voetballers die nare trekjes hebben, dat moeten ze gewoon afleren. Ik ben in ieder geval blij dat er nog spelers van dat niveau hier in Nederland voetballen.
bram
 bram - vrijdag 07 augustus 2009 - 11:47   quote  deeplink  
het is een vervelend,vreselijk overschat kereltje,net als die tuimelaar van ajax
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 15:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja maar dat tegen vertonghen was omdat die vent dat ook in de arena tegen afellay deed...
en als hij van de brug springt doet affelay dat ook?, echt net een klein kind, altijd zeuren tegen de scheids, vervelende speler, jammer van z'n talent.
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 23:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat hij daar geel of rood voor kon krijgen doet er niet toe. Het blijft een professionele overtreding, omdat hij met de overtreding een counter neutraliseerde. Als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan kon je mij de moeite besparen om het jou uit te leggen.

Maar uiteindelijk komt de aap toch weer uit de mouw. Ajacieden hebben een hekel aan Afellay omdat hij Vertonghen op zijn plek had gezet. Alsof Vertonghen de meest sportieve speler in de eredivisie is, laat me niet lachen...een schorsing voor juichen, ga toch slapen. Ajacieden mogen het woord fairplay niet eens in de mond nemen. Ga de KNVB fairplay-klassementen van de afgelopen jaren maar na...
ik had al een hekel aan affelay vanaf het moment dat ie basis werd bij psv, het was gewoon een voorbeeld voor zijn gedrag, en we hebben het hier over affelay niet over ajax toch of wel, want volgens mij zijn er voor ajax andere topics.

Een profesionele overtreding maak je niet met de kans op een rode kaart, en zeker niet in die periode van de wedstrijd, het was de eerste helft, als je er dan af moet benadeel je de eigen ploeg en niet te vergeten pak je ook een vette schorsing, een profesionel overtreding is ff iemand vastpakken maar niet met gestrekt been op de achilleshiel van de tegenstander inkomen, blijkbaar heb je zelf niet veel verstand van voetbal.
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 11:47 schreef bram het volgende:
het is een vervelend,vreselijk overschat kereltje,net als die tuimelaar van ajax
die tuimelaar was afgelopen seizoen bij meer goals betrokken dan wie dan ook in europa, overschat, dacht het dus niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door remco k --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 07 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen. Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. De situatie zoals die met Honda was rechtvaardigde een overtreding. Dat Afellay onbesuisd inkwam is een hele andere discussie. Hij deed het om een counter eruit te halen. De conclusie opgekropte woede slaat nergens op. Voor opgekropte woede en frustratie had je naar Heracles - AZ moeten kijken. Marcellis maakte bij balverlies waar de 3-3 uitkwam een overtreding die nog meer van achter was, ook opgekropte woede? Nee, op zo een moment moet je een overtreding maken. Een verdediger zal daar beter in zijn dan een stylist.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 12:38 schreef PSVMocro het volgende:
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen. Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. De situatie zoals die met Honda was rechtvaardigde een overtreding. Dat Afellay onbesuisd inkwam is een hele andere discussie. Hij deed het om een counter eruit te halen. De conclusie opgekropte woede slaat nergens op. Voor opgekropte woede en frustratie had je naar Heracles - AZ moeten kijken. Marcellis maakte bij balverlies waar de 3-3 uitkwam een overtreding die nog meer van achter was, ook opgekropte woede? Nee, op zo een moment moet je een overtreding maken. Een verdediger zal daar beter in zijn dan een stylist.
Gast je snapt er echt 0,0 van. Een professionele overtreding is maximaal een gele kaart waard voor het verhinderen van een aanval, dat is dus niet van achter trappen want hij hoorde donkerrood te krijgen. En bij welk vechtpartijtje is hij niet betrokken, ALTIJD z'n bekkie open, bleh.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 16:12 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Gast je snapt er echt 0,0 van. Een professionele overtreding is maximaal een gele kaart waard voor het verhinderen van een aanval, dat is dus niet van achter trappen want hij hoorde donkerrood te krijgen. En bij welk vechtpartijtje is hij niet betrokken, ALTIJD z'n bekkie open, bleh.
Niet omdraaien, als jij de kern van mijn post niet snapt dan is dat jouw probleem...niet de mijne. Welk vechtpartijtje? Waar heb je het over?
Bobbel
 Bobbel - zondag 09 augustus 2009 - 01:17   quote  deeplink  
WHAHAHAHAH! Patrickpsv joh knoeier!
Zit hier een beetje te klagen dat mensen de namen verkeerd schrijven.
Ik zat laatst nog de topic over een TOP3 meest hatelijke spelers te lezen en ra ra, wat las ik daar!??!?

quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 22:47 schreef patrickpsv15 het volgende:
1. suares
2.suleymanie
3.aissatti
Alle 3 de namen verkeerd geschreven.
Kortom, hou liever je mond, je bent zelf geen haar beter...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Bobbel --
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 12:38 schreef PSVMocro het volgende:
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen. Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. De situatie zoals die met Honda was rechtvaardigde een overtreding. Dat Afellay onbesuisd inkwam is een hele andere discussie. Hij deed het om een counter eruit te halen. De conclusie opgekropte woede slaat nergens op. Voor opgekropte woede en frustratie had je naar Heracles - AZ moeten kijken. Marcellis maakte bij balverlies waar de 3-3 uitkwam een overtreding die nog meer van achter was, ook opgekropte woede? Nee, op zo een moment moet je een overtreding maken. Een verdediger zal daar beter in zijn dan een stylist.
je kan wel door blijven zeuren over die overtreding, het ging er alleen om dat hij daar rood voor had moeten hebben, en over het feit dat het een matige voetballer is geworden, begrijp me niet verkeerd maar met zijn talent had ie al 3 klasses hoger moeten spelen.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

je kan wel door blijven zeuren over die overtreding, het ging er alleen om dat hij daar rood voor had moeten hebben, en over het feit dat het een matige voetballer is geworden, begrijp me niet verkeerd maar met zijn talent had ie al 3 klasses hoger moeten spelen.
Gaap....De topicstarter had het over opgekropte woede en frustratie, terwijl dat alleen ter sprake kan zijn als er geen gevaar is en er toch een overtreding wordt gemaakt...puur om af te reageren. Dat was niet het geval. Dat heb jij toch ook wel kunnen constateren...
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Gaap....De topicstarter had het over opgekropte woede en frustratie, terwijl dat alleen ter sprake kan zijn als er geen gevaar is en er toch een overtreding wordt gemaakt...puur om af te reageren. Dat was niet het geval. Dat heb jij toch ook wel kunnen constateren...
de counter er uithalen viel ook wel mee want er kwam maar 1 speler mee met honda, ik heb net de beelden nog eens weer gekeken en het is totaal geen zakelijke overtreding, het is gewoon een schofterige schop, die hij geeft, als je dat niet ziet moet je een lampie bij phillips gaan kopen, misschien dat je het dan ziet. Knappe wedstrijd vandaag trouwens 2punten uit 3 wedstrijden hahahahahahahahhahahahahahaha. knap hoor, maakt niet uit wat er gebeurt volgende week ajax blijft boven jullie staan ahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahaahahahahahaahaahahaha
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 augustus 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

de counter er uithalen viel ook wel mee want er kwam maar 1 speler mee met honda, ik heb net de beelden nog eens weer gekeken en het is totaal geen zakelijke overtreding, het is gewoon een schofterige schop, die hij geeft, als je dat niet ziet moet je een lampie bij phillips gaan kopen, misschien dat je het dan ziet. Knappe wedstrijd vandaag trouwens 2punten uit 3 wedstrijden hahahahahahahahhahahahahahaha. knap hoor, maakt niet uit wat er gebeurt volgende week ajax blijft boven jullie staan ahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahaahahahahahaahaahahaha
Salcido stond aan de kant. Dat is een verdediger minder en PSV had veel mensen voor de bal. Dat zijn de feiten en dan moet je ingrijpen. Als je dat niet wil zien, dan houdt het op.

Het is trouwens wel een beetje zielig aan het worden. Sinds jullie een tijdje droog staan wil jij volgende week na 3 wedstrijden al feestvieren? Alvast veel plezier, wij vieren pas feest na 34 wedstrijden.
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
sorry ik bedoel 2 punten uit 2 wedstrijden, daarnaast vier ik helemaal geen feest, ik vind het gewoon mooi als het niet loopt bij psv, en ben blij dat ook al winnen jullie volgende week, jullie ons nog niet voorbij gaan, heel normaal toch..

Dus niks zielig, gewoon realistisch.
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:51 schreef remco k het volgende:
sorry ik bedoel 2 punten uit 2 wedstrijden, daarnaast vier ik helemaal geen feest, ik vind het gewoon mooi als het niet loopt bij psv, en ben blij dat ook al winnen jullie volgende week, jullie ons nog niet voorbij gaan, heel normaal toch..

Dus niks zielig, gewoon realistisch.
Klopt wel een beetje, dat hahaha had wel weg gemogen maar snap wel dat je het leuk vind als het niet loopt bij PSV, zou andersom ook het geval zijn al hoop ik wel altijd dat het tussen PSV en Ajax zal gaan.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:15   quote  deeplink  
dat lachen is alleen richting mocro gericht, hij is gewoon blind als supporter en wil een ander gewoon geen gelijk geven, ach ja hoort er ook wel een beetje bij toch??
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:15 schreef remco k het volgende:
dat lachen is alleen richting mocro gericht, hij is gewoon blind als supporter en wil een ander gewoon geen gelijk geven, ach ja hoort er ook wel een beetje bij toch??
Klopt, beetje blind zijn we denk ik allemaal wel denk ik ook.
Zo zal je bij twijfelgevallen ook eerder je eigen cluppie het voordeel van de twijfel geven.
Een ding zijn we het allemaal over eens, dat het maar een mooie pot mag worden komende zondag!!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 10 augustus 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:15 schreef remco k het volgende:
dat lachen is alleen richting mocro gericht, hij is gewoon blind als supporter en wil een ander gewoon geen gelijk geven, ach ja hoort er ook wel een beetje bij toch??
Onzin, waar moet ik je gelijk in geven dan? Dat de overtreding rood had kunnen zijn? Dat heb ik nooit ontkent, maar uiteindelijk bepaald de spelsituatie of een overtreding te rechtvaardigen is of dat het puur uit frustratie is.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 12 augustus 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:48 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Onzin, waar moet ik je gelijk in geven dan? Dat de overtreding rood had kunnen zijn? Dat heb ik nooit ontkent, maar uiteindelijk bepaald de spelsituatie of een overtreding te rechtvaardigen is of dat het puur uit frustratie is.
Jij doet wel of je slim bent maar je bent het niet, je hebt het nu opeens niet meer over je professionele overtreding, wat dit duidelijk niet was, maar heb maar lekker je gelijk, zo heb ik nog wel een standpunt waar ik ook gelijk in (wil) heb(ben).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Vieze furrrrr --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 12 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 16:39 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Jij doet wel of je slim bent maar je bent het niet, je hebt het nu opeens niet meer over je professionele overtreding, wat dit duidelijk niet was, maar heb maar lekker je gelijk, zo heb ik nog wel een standpunt waar ik ook gelijk in (wil) heb(ben).
Knap van jou om achter jouw computertje te bepalen of ik wel of niet slim ben. Misschien moeten we eens bij elkaar komen voor een IQ-testje...haha...Ik heb het overigens nog steeds over een professionele overtreding. Voor de 3000ste keer de voetbalsituatie bepaald of het een professionele overtreding is of niet. Bewust een overtreding maken om een omschakelmoment van de tegenstander te neutraliseren valt daaronder. Het is mij sowieso niet te doen om of jij mij gelijk geeft of niet. Ik ken je niet persoonlijk, dus zoveel waarde hecht ik nou ook weer niet aan jouw mening...Dan ben je het oneens met me. So what? Prima toch?

Over welk standpunt heb je het waar je gelijk in wil hebben? Gooi het er maar uit...
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:28   quote  deeplink  
@ psvmocro

Ten eerste; Je doet inderdaad neerbuigend en hautain.

Ten tweede slaat; het totaal nergens op wat je wilt meegeven hier. Je verzint of je hebt het gehoord van tv. Professionele overtreding c.q. de bepaling of de spelsituatie de overtreding rechtvaardigd. Geen scheidsrechter heeft dat ooit meegekregen tijdens zijn studie uurtjes. Het verschil tussen een professionele overtreding of anderszijds zal betekenen dat, dat meegenomen wordt bij een beslissing van de scheids. Dat is niet zo dus hoef je affelay niet te beschermen. jouw mening?? Je kan geen mening hebben op een vast staand feit. dus jou punt kan je al in de prullen mand gooien.
Het gaat over gefrustreerdheid, opgekropte woede. Was hij dat ??? Was het een ernstige overtreding die met rood bestraft had moeten worden/ JA zelfs jij met je psv hart bent het hiermee eens. Je wilt het niet hebben over geel of rood maar of het een professionele overtreding was. Nogmaals DOET ER NIET TOE. overtreding dient bestraft te worden. Hij had totaal geen intentie om de bal te spelen, dit hoort bij zeer ernstig vuil spel, 1 sanctie ROOD, ( onder ernstig vuil spel hoort professionaliteit niet onder)
Dus terug on topic want die ben jij uit het oog verloren.
een discussie starten over iets wat gewoon niet bestaat slaat dus nergens op.

Back to the point, loopt dat ventje de laatste tijd rond met woede?? Als hij boos is omdat hij al 50 keer onderuitgehaald wordt, moet hij maar eens slimmer worden en de tackels ontwijken.
In mijn optiek wordt dat ventje alsmaar arroganter en denkt hij psv op sleeptouw te moeten nemen wat zijn talent,spel niet ten goede komt. Hiervoor is hij fysiek nog wat te zwak en heeft hij wat betere middenvelders achter zich nodig ( engelaar goede zet). Je ziet dat als het niet loopt hij juist steeds de ballen gaat halen en ermee gaat lopen. Raakt de bal kwijt en je ziet hoe hoe zijn gedrag veranderd.

ten derde; Je reageert continue, op elke reactie van viezefurrr of remco k je kan het niet laten om wat te zeggen. dan beëindig je ~met zoveel waarde hecht ik nou ook weer niet aan jou mening~. Jammer ik zie je vaak langskomen en je hebt een redelijk goede kijk maar je moet niet arrogant doen. Laat dat maar aan ons over.

Je zal toch echt even moeten bedaren ventje maar ach inshallah zullen we maar zeggen
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Ik zie dat je het oneens met me bent...haha...over neerbuigend en hautain gesproken. We zijn gewoon aan het discussiëren...jouw opmerking dat ik moet bedaren is misplaatst en onnodig.

Je ziet het m.i. toch verkeerd over de betekenis van professionele overtredingen, maar ik heb daar mijn zegje al over gedaan en het heeft weinig zin om steeds in herhaling te vallen. Jij mag daar gerust een andere mening over hebben. Ik vind het prima. Ik neem Afellay verder niet in bescherming. Als Afellay een overtreding op eigen helft zou maken terwijl de organisatie van PSV staat en de tegenstander niet aan het omschakelen is, dan zou ik de eerste zijn die het een domme overtreding vind en dan heb ik ook geen problemen om dat ook uit te spreken. Ik vind het wel grappig dat als Afellay een overtreding maakt er meteen sprake is van opgekropte woede en frustratie, maar bij alle andere spelers die grovere overtredingen is daar natuurlijk geen sprake van...haha

Mijn opmerking dat ik geen waarde hecht aan de mening van degene die op mij had gereageerd was om aan te geven dat ik geen gelijk hoef te krijgen. Daar gaat het mij niet om en dat is ook niet het voornaamste doel van een forum.
StanPSV
 StanPSV - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze hem snel weg doen, , als ze 2-0 voorstaan ofzo, maakt hij geweldige acties, maar als het nog erom gaat en het spannend is, zijn zijn acties ook plotseling verdwenen, ik heb nooit van hem wakker gelegen, sorry.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 23:38 schreef StanPSV het volgende:
Ik hoop dat ze hem snel weg doen, , als ze 2-0 voorstaan ofzo, maakt hij geweldige acties, maar als het nog erom gaat en het spannend is, zijn zijn acties ook plotseling verdwenen, ik heb nooit van hem wakker gelegen, sorry.
Hoezo sorry? Nooit verontschuldigen voor een eigen mening. ;)

Vorig jaar heeft Afellay overigens wel degelijk vaak de score geopend of een wedstrijd beslist. Hij is de afgelopen jaren sowieso bij vrijwel alle aanvallen betrokken of PSV nu voor of achter staat. Vaak in de 1ste fase van een aanval met voorbereidend werk voor een assist of zelf direct met een assist of doelpunt.
Juantinho
 Juantinho - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:50 schreef PSVMocro het volgende:
Ik zie dat je het oneens met me bent...haha...over neerbuigend en hautain gesproken. We zijn gewoon aan het discussiëren...jouw opmerking dat ik moet bedaren is misplaatst en onnodig.

Je ziet het m.i. toch verkeerd over de betekenis van professionele overtredingen, maar ik heb daar mijn zegje al over gedaan en het heeft weinig zin om steeds in herhaling te vallen. Jij mag daar gerust een andere mening over hebben. Ik vind het prima. Ik neem Afellay verder niet in bescherming. Als Afellay een overtreding op eigen helft zou maken terwijl de organisatie van PSV staat en de tegenstander niet aan het omschakelen is, dan zou ik de eerste zijn die het een domme overtreding vind en dan heb ik ook geen problemen om dat ook uit te spreken. Ik vind het wel grappig dat als Afellay een overtreding maakt er meteen sprake is van opgekropte woede en frustratie, maar bij alle andere spelers die grovere overtredingen is daar natuurlijk geen sprake van...haha

Mijn opmerking dat ik geen waarde hecht aan de mening van degene die op mij had gereageerd was om aan te geven dat ik geen gelijk hoef te krijgen. Daar gaat het mij niet om en dat is ook niet het voornaamste doel van een forum.
Ik de toonzetting naar jou toe wat hard neergezet, misschien niet volwassen maar door jou toonzetting van meerdere discussie`s die ik lees, gingen mijn nekharen af en toe overeind. Zie nu kan je ook anders reageren.. maar ik zal hand in eigen boezem steken.

maar terug op het onderwerp.. waar ik je gelijk in moet geven is dat als Affelay wat doet het meteen onder het kopje moord en brand wordt gezet. Niet zoveel als dat van Suarez maar toch.
Maar waar rook is ..... dat kan je niet ontkennen. Kijk eens naar de reactie van stanpsv, Affeleay laat die nare trekjes zien als psv is een keer achter staat, dat hoeft toch niet voor zo`n talentvolle voetballer. Hij steekt met kop en schouder boven de meeste spelers uit en toch moet hij dit doen...
By the way, kijk even op you tube ,, Affelay maakt een overtreding terwijl er 4 psv`ers nog achter de bal staan en 1 spits van vvv. van die 4 stond Marcellis 2 meter voor Honda dus het was een onbesuisde overtreding.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Affellay









0.0120909