BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De concurrenten...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Bespreek hier de competitierondes en onze concurrenten voor de titel..
bram
 bram - maandag 03 augustus 2009 - 17:25   quote  deeplink  
er zijn maar twee ploegen die strijden voor de titel,mijn feyenoord en jullie ajax
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 17:25   quote  deeplink  
We hebben het zelf afgelopen weekend goed gedaan, er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar dat zie ik met Jol wel goed komen.

PSV liet de eerste steken vallen en het was geen toeval, VVV was gewoon de betere ploeg en had eigenlijk we recht op 3 punten.
Feijenoord speelde niet de beste wedstrijd maar pakte wel 3 punten en als je de mindere wedstrijden ook wint dan komt het wel goed, ik denk dat ze weer ergens bovenin gaan eindigen.Zeker met de nieuwe trainer, ze stralen wel vertrouwen uit.
Az heel matige wedstrijd tegen heracles en verliezen dan ook terecht, we hebben tot nu toe 2 keer een heel erg verschillend az gezien, tegen Heerenveen oppermachtig en tegen heracles zeer slecht. Toch zie ik Az als voornaamste concurrent voor de titel.
Twente speelde niet erg goed of sprankelend maar boeken wel een degelijke overwinning, denk dat Twente een gevaarlijke outsider is voor de titel.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
AZ:
grootste concurrent tegen Heerenveen zag je dat Az nog steeds een goede kwaliteits team is.Uit bij Heracles kun je altijd verliezen.Vind het wel een klein beetje competitie vervalsing als je als enige team op kunstGras speelt daarom presteert Heracles thuis altijd goed en zijn ze mede door dat al die jaren in de Competitie gebleven,Wat ik wel goed vind want vind Heracles een leuke Club,Az krijgt wel een zware ChamL Programma erbij en ik heb een vermoede dat ze Honda Gaan halen,Als scheringha 20miljoen voor Alves wou betalen,Dan wilt Az denk ik ook wel wat betalen voor de Kwaliteiten van Honda,En scheringha is een goede zakenman en denk dat hij ook wel inziet dat het een goede inverstering is.

FCTWENTE
Iedereen denk aan Az,Ajax,Psv Maar denk dat Twente een gevaarlijke outsider is
in vergelijking met Heerenveen en Groningen is Twente wel bereid om niet de Miljoenen op te sparen maar ze uit te geven zodat hun Team niet op het zelfde Niveau blijft spelen elke jaar is Twente beter gaan Presteren.Een Top Trainer en enkele uitzonderlijke voetballer in een goede georganiseerde Elftal.In vergelijking met Psv Kan Twente heel de wedstijd van Tempo veranderen en op de juiste momenten hoog tempo.Dat vind ik een top Team Waardig.

PSV
Ik snap Psv niet waarom ze in de voorbereiding zich zelf niet getest hebben tegen goede tegenstanders Bronby was hun beste tegenstander daardoor is Psv niet getest op hoog niveau En word volgende week Twente uit hun grootste test vind dat te laat.om getest te worden zodoende heeft Psv veel achterstand...Iedereen zei Ajax weer te laat met transfer van Engelaar.Maar ik vind het slim waarom zoveel betalen voor iemand die bij een club van vergelijkbaar niveau niet heeft kunnen presteren.
Engelaar geen slechte speler maar Bij Twente werd er ook een team om hem gebouwd bij Een topclub is het andersom,een heel groot verschil,Simons-Engelaar op het oog een goede kern op het middenveld alleen er zit geen tempo in alles gaat traag,Affelay is er met zijn hoofd niet bij,En de verdediging handelt ook in een te laag tempo er is geen contact met het middenveld.Aardige aanvallers maar ook niet meer dan dat,Een onzekere Keeper,En in vergelijking met Twente kan Psv niet 90minuten lang tempo maken en omschakelen naar verdediging en weer tempo maken zodat je clubs uitelkaar speelt zoals VVV en de Bulgaren dat is de manier om tegen kleinere club te winnen en ze kapot te spelen.Maar er zit niet veel tempo in en de vrije man is bijna nooit vrij..Daarom word het heel moeilijk voor Psv om tegen de grotere clubs veel overwicht te hebben en ze uit elkaar te spelen..Ik vind Twente beter dan Psv.
Na Hiddink,Alex,Gomes,Cocu,V Bommel en nog een paar spelers is het langzaam aan elke jaar iets slechter gegaan.een echte ChamL team staat er niet..Denk dat de mindere Ajaxperiode nu aanbreekt voor Psv

FEYENOORD
Denk geen titelkandidaat,maar als ik Psv erbij zet dan moet ik ook feyenoord erbij zetten.die maken even veel kans,Feyenoord kan het dit seizoen goed doen.alleen ze moeten wel realistisch zijn,als ze eerst een paar jaar de slag hebben verloren ook qua budget en qua tranfers met Heerenveen,Groningen,Twente Dan moeten ze zich niet overschatten en voor het kampioenschap gaan.Eerst moeten ze de strijd met de provincieclubs weer gaan winnen.als ze dat binnen 1 a 2 jaar kunnen doen,Dan vind ik dat heel knap.Bedoel dit niet met eronie omdat ik ajacied ben,Maar kijk gewoon naar de club en de ontwikkelingen van de andere clubs gewoon de Feiten dus..eerst moeten ze de top 5 halen een goed seizoen draaien en vanuit daar verder gaan.Ze hebben goede spelers in de selectie en er zijn spelers waar je een goede team van kan maken een sterke team.Alleen zo moeten wel realistisch blijven en ik vidn het al genoeg zeggen als iedereen zegt we hebben Fernandes,Ignatovic,Cisse we worden kampioen tsjah moet daar wel een beetje om lachuh..Het zijn geen slechte spelers maar Fernandes niemand weet of hij het ook goed kan doen bij Feyenoord,Zie Tiendalli bij Utrecht goed presteren en nu uit de gratie,Ignatovic niemand kent hem,En Cisse vind ik niet een klasse speler als bijvb Ruiz en Suarez wel kan hij uitgroeien tot een sterke aanvaller maar nog niet een speler waar je het kampioen mee kan winnen..Nee het zijn versterkingen waarmee Feyenoord weer de strijd mee aan kan met Groningen en Heerenveen.Vind Twente nog iets te sterk voor Feyenoord.dus de 4de of d 5 de plaats zou goed zijn.en misschien kunnen ze wel stunten met een plaats hoger want vind ze nu niet slechter dan Psv.De beste aankoop van Feyenoord is Been
die moet weer een waardige strijdbare feyenoord van maken die voor de wedstrijd thuis al met 1-0 voorstaan als dat hem lukt zijn ze al heel ver.Want je kunt niet van 0 naar 10 gaan.Tegen Nec waren ze heel de wedstrijd de mindere.Maar tog hadden ze gewonnen vorig jaar hadden ze verloren als ze heel de wedstrijd de mindere waren,Dus er is vooruitgang.Alleen hebben ze wel een keepersProbleem.2 keepers die het nog niet hebben bewezen waarvan 2 nu geblesseerd En een Keeper van 40

Heerenveen,Groningen,Nac,Utrecht Die doen mee voor de overige plaatsten in de Top 5
al ben ik van Utrecht nog niet helemaal overtuigd.

Dit is mijn mening over de concurrenten en de Outsiders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door ajaxrulezz --
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - maandag 03 augustus 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Psv= Een geduchte tegenstander in de race om de titel. Psv heeft een stabiel elftal dat met affelay en toivonen een elftal van formaat heeft. De aankoop Ooijer snap ik persoonlijk niet. De A-international is naar mijn idee te oud en heeft te weinig snelheid over om in de Nederlandse top te acteren.

Feyenoord= Ik denk dat feyenoord nog een jaartje nodig heeft om met de echte top mee te gaan strijden. Feyenoord heeft met Mario Been wel een uitstekende trainer binnengehaald die Feyenoord weer aan de praat kan krijgen.

Fc Twente= Een zeer sterke ploeg die veel fysieke kracht in huis heeft.
De aankoop Ruiz is een ook een goede. Als de defensie zo sterk blijft dan zal twente zeker meedingen naar de landstitel.

Az Alkmaar= Ik denk dat Az het minder gaat doen dan vorig seizoen. Koeman is een aardige trainer, maar kan uiteraard niet tippen aan de super trainer Louis van Gaal.
Ik denk ook dat AZ, Demy de Zeeuw heel erg gaat missen hij was de motor van AZ.

Verder denk ik dat Fc utrecht hoge ogen gaat gooien en dat heereveen een teleurstellend seizoen te gemoed gaat.

Van 1 ding ben ik in iedergeval overtuigd Martin Jol gaat ervoor zorgen dat Ajax die derde ster op ons prachtige shirt kan laten zetten.
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
ik denk trouwens dat vvv het buiten gewoon goed heeft gedaan afgelopen weekend tegen psv, en ze hebben meteen de zwakte van hun op tafel gelegd, vooral de omschakeling gaat te langzaam en daar kunnen veel tegenstanders in de ED goed tegen spelen.
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 18:26 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Psv= Een geduchte tegenstander in de race om de titel. Psv heeft een stabiel elftal dat met affelay en toivonen een elftal van formaat heeft. De aankoop Ooijer snap ik persoonlijk niet. De A-international is naar mijn idee te oud en heeft te weinig snelheid over om in de Nederlandse top te acteren.

Feyenoord= Ik denk dat feyenoord nog een jaartje nodig heeft om met de echte top mee te gaan strijden. Feyenoord heeft met Mario Been wel een uitstekende trainer binnengehaald die Feyenoord weer aan de praat kan krijgen.

Fc Twente= Een zeer sterke ploeg die veel fysieke kracht in huis heeft.
De aankoop Ruiz is een ook een goede. Als de defensie zo sterk blijft dan zal twente zeker meedingen naar de landstitel.

Az Alkmaar= Ik denk dat Az het minder gaat doen dan vorig seizoen. Koeman is een aardige trainer, maar kan uiteraard niet tippen aan de super trainer Louis van Gaal.
Ik denk ook dat AZ, Demy de Zeeuw heel erg gaat missen hij was de motor van AZ.

Verder denk ik dat Fc utrecht hoge ogen gaat gooien en dat heereveen een teleurstellend seizoen te gemoed gaat.

Van 1 ding ben ik in iedergeval overtuigd Martin Jol gaat ervoor zorgen dat Ajax die derde ster op ons prachtige shirt kan laten zetten.
voorlopig zit je aardig goed, vooral hveen had ik niet helemaal verwacht.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 september 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Nou, dit is mijn voorspelling:

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC Twente
6. FC Utrecht
7. NAC Breda
8. SC Heerenveen
9. NEC
10.FC Groningen
11.Vitesse
12.Sparta
13.Heracles
14.Willem 2
15.ADO Den Haag
16.Roda JC
17.VVV
18.RKC

Uit: RKC en Roda JC (nacompetitie)

In : De Graafschap en Cambuur(nacompetitie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door FeyenoordRandwijk --
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - zondag 27 september 2009 - 17:42   quote  deeplink  
Tot nu toe zit ik behoorlijk goed met mijn voorspellingen.
Ik zelf had het wel verwacht dat heerenveen iets minder zou draaien maar zo slecht had niemand verwacht. Ajax zal samen met psv en fc twente gaan strijden om de landstitel.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 september 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 17:42 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Tot nu toe zit ik behoorlijk goed met mijn voorspellingen.
Ik zelf had het wel verwacht dat heerenveen iets minder zou draaien maar zo slecht had niemand verwacht. Ajax zal samen met psv en fc twente gaan strijden om de landstitel.
Feyenoord blijft toch de 'mindere' wedstrijden winnen, en dat was de oorzaak dat PSV kampioen werd! Kampioen zullen we niet worden, maar meedoen gaan we zeker!
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 19:45   quote  deeplink  
eerst zien dan geloven..
Pietje
 Pietje - zondag 27 september 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 17:44 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Feyenoord blijft toch de 'mindere' wedstrijden winnen, en dat was de oorzaak dat PSV kampioen werd! Kampioen zullen we niet worden, maar meedoen gaan we zeker!
Ik geloof zeer zeker dat Feyenoord lang om het kampioenschap gaat meestrijden. En ook FC Utrecht, heb ik zo'n idee. Ik hoop op een interessante strijd en wat dat betreft kom ik, gezien de huidige stand in de eredivisie, beslist aan mijn trekken. FC Twente vind ik ook een zeer stabiele ploeg hebben. Mijn voorspelling nu zou zijn:

1. PSV (tja, toch weer...)
2. Ajax
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. FC Utrecht
6. AZ
sumerican1111
 sumerican1111 - zondag 27 september 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Na vandaag denk ik dat PSV en Twente de grootste kanshebbers zijn naast Ajax. Ajax is nog in de groei, het moet niet al te lang duren want de grote wedstrijden komen eraan.

Twente heeft niet genoeg verdedigers maar verder is de selectie onder leiding van McClaren perfect.

PSV heeft weer die degelijkheid die je onder Hiddink zag, Engelaar voor Simons en Bakkal die opleeft.
bully
 bully - zondag 27 september 2009 - 21:08   quote  deeplink  
psv zie ook ik als een grote kandidaat.
en als twente het net zolang volhoud als vorig seisoen gaan die denk ook meedoen.
bij feijenoord is de verbetering eindelijk gekomen maar denk niet dat ze nu al zo ver zijn dat ik ze als echte titelkandidaat kan aanmerken.
hoop dat ajax dit seisoen nog veel plezier kan hebben van de bevliegingen van suares.
maar denk wel dat ze het heel moeilijk krijgen om te blijven meedoen.
want mij overtuigen doen ze nog niet echt.
maar hoop wel dat ze eindelijk de derde ster eens binnenhalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De concurrenten...









0.0061800