BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Honda of bradley naar psv of toch alle bij naar psv

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psv is de nummer 1
 psv is de nummer 1 - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Liever alle bij mag simons weg en zonneveld te huur naar groningen en lazovic mag ook wel weg
Coz
 Coz - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Welke bij naar PSV? Maya de Bij?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 14:38   quote  deeplink  
Dan moeten ze eerst Affelay verkopen al verkopen ze Simons,Lazovic en Zonneveld dan nog en dat heeft Psv ook aangegeven hebben ze geen geld.En Honda heeft aangegeven liever naar Ajax of Az te gaan...Eert moet psv Affelay verkopen Honda is veelste duur
psv is de nummer 1
 psv is de nummer 1 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:06   quote  deeplink  
ajax heeft niks aan hem ze hebben middenvelders zat anders komt aissati nooit meer aan de bak en die anderen ook niet zo als gabri sno anita donald de jong lindgren sarpong enoh bakircioglu en ze hebben toch de zeew gehaald
Coz
 Coz - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 14:38 schreef ajaxrulezz het volgende:
Dan moeten ze eerst Affelay verkopen al verkopen ze Simons,Lazovic en Zonneveld dan nog en dat heeft Psv ook aangegeven hebben ze geen geld.En Honda heeft aangegeven liever naar Ajax of Az te gaan...Eert moet psv Affelay verkopen Honda is veelste duur
Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
PSV wil Keisuke Honda graag overnemen van VVV-Venlo. Opmerkelijk is dat de Eindhovenaren in 2008 al de mogelijkheid hadden om hem te halen. Toentertijd kregen de Brabanders de Japanner zelfs aangeboden, maar weigerden.

Interim-trainer Sef Vergoossen tipte PSV, maar de clubleiding wilde Honda niet hebben. 'We hadden graag al eerder een deal met PSV gesloten, maar ze vonden hem niet goed genoeg', aldus VVV-voorzitter Hai Berden in De Telegraaf.

Nu moet PSV dus flink betalen voor de Japanse aanvaller, die opviel tijdens het onderlinge duel tussen PSV en VVV-Venlo. Berden: 'Toen wij Honda haalden, hikten we aan tegen zijn salaris. We wilden hem daarom bij PSV stallen, maar die club had geen interesse.'

Vergoossen: 'We hebben zelfs nog een oefenwedstrijd tussen VVV-Venlo en PSV georganiseerd. Honda zou zichzelf dan in de kijker kunnen spelen. Maar PSV wilde hem niet hebben. Ook zijn ze tijdens diverse trainingen komen kijken, maar vonden hem niet goed genoeg.'

bron: Voetbalcentraal
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
Juist wel heeft zijn zaakwaarnemer ook gezegd.En dezelfde zaakwaarnemer zij dat naar PSV uitgesloten is Dat zeiden ze ook nog is in Voetbalinternational gister op TV
sese
 sese - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:21   quote  deeplink  
ze mogen beide komen vindt ik en gewoon een paar weer verkopen of verhuren die niets op leveren voor het elftal
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 22:21 schreef sese het volgende:
ze mogen beide komen vindt ik en gewoon een paar weer verkopen of verhuren die niets op leveren voor het elftal
dat is het probleem Psv heeft geen geld voor tranfers meer al verkopen ze Lazovic,en nog 3 spelers dan nog kunnen ze Honda nooit kopen
sese
 sese - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
je hebben wel wat geld maar zijn bang om de juiste beslissing te nemen want als je kijk naar honda moest hij allang voor psv spelen ze konden hem heel goed koop en nu hebbn ze spijt dat ze meer moeten betalen dus is dom van hun belijd ik ben psv hart en nieren ik vindt ze moeten niet bang zijn om de keuz te maken
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
jah dat verhaal ken ik Ajax kon Sulejmani kopen voor een paar ton V Geel wou dat niet en een paar jaar later kocht Ajax hem voor ruim 16miljoen...En V Geel wou de Talenten van de suikeroom van RodaJC niet en nu gaan die talenten naar VVV V Geel slechtste en arrogantste technisch direkteur van nederland...

Ik hoorde dat Psv alleen maar Honda kon kopen als ze Affelay verkopen

En Ben je het nu wel met me eens Dat Koevermans beter is dan Lazovic
in deze 2 wedstrijden heb ik het al weer gezien hoor het word nooit een topper en is tog psv onwaardig het is geen Kezman,Trouwens Kezman is ongelukkig bij PSG misschien een idee?E koevermans is gevaarlijk voor de goal houd een bal lang vast,terwijl Lazovic de bal snel kwijt raakt en nerveus voor de goal is.
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - woensdag 05 augustus 2009 - 18:46   quote  deeplink  
wat dacht je van géén van beide!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door PSV-FOR-LIFE --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
wat dacht je van Reageer wat inhoudelijker!
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
dat heeft honda nooit aangegeven maar zijn zaakwaarnemer, die heeft gezegd dat honda waarschijnlijk niet naar ajax of psv zou gaan, hij heeft ook gezegd dat honda dit seizoen bij vvv zou spelen.

Als je wat post, doe dat dan wel naar waarheid..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
dat heeft honda nooit aangegeven maar zijn zaakwaarnemer, die heeft gezegd dat honda waarschijnlijk niet naar ajax of psv zou gaan, hij heeft ook gezegd dat honda dit seizoen bij vvv zou spelen.

Als je wat post, doe dat dan wel naar waarheid..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
dat heeft honda nooit aangegeven maar zijn zaakwaarnemer, die heeft gezegd dat honda waarschijnlijk niet naar ajax of psv zou gaan, hij heeft ook gezegd dat honda dit seizoen bij vvv zou spelen.

Als je wat post, doe dat dan wel naar waarheid..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
dat heeft honda nooit aangegeven maar zijn zaakwaarnemer, die heeft gezegd dat honda waarschijnlijk niet naar ajax of psv zou gaan, hij heeft ook gezegd dat honda dit seizoen bij vvv zou spelen.

Als je wat post, doe dat dan wel naar waarheid..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:39   quote  deeplink  
sorry vastlopertje op de laptop, ik maak mezelf in ieder geval wel duidelijk hahaha
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
kun je het nog 1 keer herhalen Remco vind je een beetje onduidelijk in deze ;-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:19 schreef psv is de nummer 1 het volgende:
Liever alle bij mag simons weg en zonneveld te huur naar groningen en lazovic mag ook wel weg
simons zeker niet weg! simons is een vaste waarde van psv en we kunnen hem niet missen en lazovic kan verhuurd worden ik vind hem altijd goed invallen alleen moet hij niet zo kinderachtig doen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 06 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
oja en een goede rechtsback halen als rutten manolev geen basisplek gunt, en waarschijnlijk is hij voor de toekomst gehaald
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 00:11 schreef patrickpsv15 het volgende:
oja en een goede rechtsback halen als rutten manolev geen basisplek gunt, en waarschijnlijk is hij voor de toekomst gehaald
nu wil je al drie spelers hebben, psv heeft geen geld zelfs 16 miljoen schuld, leg dat eens uit als je wilt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 09 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
16 miljoen schuld? wat is de bron?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Honda is veelste Duur
Die gaat naar Ajax,Az of in spanje of Engenland
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Ik ben bang dat hij gewoon naar het buitenland gaat, als er gister al mensen uit engeland op de tribune zaten dan blijft vvv op 10 miljoen gokken en gelijk hebben ze natuurlijk. Wel jammer want ik had hem graag bij psv gezien. Ik denk ook niet dat hij naar Ajax gaat, die hebben het middenveld aardig goed staan vind ik. Vond ze tegen RKC echt heel goed.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 10:17 schreef Bootjuhh het volgende:
Ik ben bang dat hij gewoon naar het buitenland gaat, als er gister al mensen uit engeland op de tribune zaten dan blijft vvv op 10 miljoen gokken en gelijk hebben ze natuurlijk. Wel jammer want ik had hem graag bij psv gezien. Ik denk ook niet dat hij naar Ajax gaat, die hebben het middenveld aardig goed staan vind ik. Vond ze tegen RKC echt heel goed.
Ajax heeft een beter lopend middenveld als vorig jaar dat klopt,
MAAR
Het enige was Ajax nog mist op het middenveld dat is een veel scorende middenvelder
Honda zou het middenveld helemaal compleet maken.

En Honda is voor elke club een goede inverstering
wat een Top Trainer

VVV mag vergoossen wel heel erg dankbaar zijn!
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 10 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 12:59 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Ajax heeft een beter lopend middenveld als vorig jaar dat klopt,
MAAR
Het enige was Ajax nog mist op het middenveld dat is een veel scorende middenvelder
Honda zou het middenveld helemaal compleet maken.

En Honda is voor elke club een goede inverstering
wat een Top Trainer

VVV mag vergoossen wel heel erg dankbaar zijn!
Kan niet anders dan je gelijk geven maar ik kreeg wel de indruk dat ze met de zeeuw de puzzel wel een beetje af hebben, mensen worden heel makkelijk gevonden nu en ze domineren het spel zo, dat iedereen kan scoren nu bij ajax. Al zou elke club in Nederland Honda wel kunnen gebruiken. We zien het zondag hoe ver ze zijn als Ajax naar Eindhoven komt.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Voor nog meer kans op de titel heb je meestal een middenvelder nodig die veel scoort,Sneijder was de laatste speler bij Ajax die dat deed
sese
 sese - dinsdag 11 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
ajaxrulezz ik ben het met je eens dat ze vergoossen dank baar moeten zijn even goed hag hij ook bij psv gestaan als ze slim waren geweest maar ja jammer dat ze in kans niet hebben benut
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 17 augustus 2009 - 18:03   quote  deeplink  
sambal bij?????
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 17 augustus 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:40 schreef Coz het volgende:

[..]

Onzin. Honda heeft aangegeven juist niet naar Ajax te gaan!
........dus waar gaat ie heen???...............juist ja...AFCA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Honda of bradley naar psv of toch alle bij naar psv









0.0145928