BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Jol wil alsnog Petrovic als assistent bij Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Jol wil alsnog Petrovic als assistent bij Ajax' (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - dinsdag 04 augustus 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:

Zeljko Petrovic volgt mogelijk zijn trainer Martin Jol van HSV naar Ajax. De assistent trainer behoort volgens het Algemeen Dagblad tot de plannen van Martin Jol. Hij zou aanvankelijk niet mee gaan van HSV naar Ajax, maar sindskort is hij vertrokken bij HSV en daarom ligt de weg weer open om herrenigd te worden met Jol. Voor welke functie Petrovic in aanmerking komt is niet bekend. Jol heeft bij Ajax al Danny Blind en John van het Schip als assistenten.
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
als joker :)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Ajax heeft Blind en van het Schip al?
Petrovic past ook niet bij Ajax
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:10   quote  deeplink  
voor de sfeer wel.. net zoiets als Arveladze bij AZ..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:
voor de sfeer wel.. net zoiets als Arveladze bij AZ..
Daar kan je best wel gelijk in hebben jah.
Blind en Van het Schip zijn vakmensen maar sfeermaker ? ;-)
Denk dat ze Petrovic dan kunnen inzetten bij Jong Ajax en Trainingen Bij Ajax1 om sfeer te maken ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:38   quote  deeplink  
laat maar komen, alleen denk ik dat arveladze wel iets meer bagage met zich meebrengt dan humor.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 17:38 schreef remco k het volgende:
laat maar komen, alleen denk ik dat arveladze wel iets meer bagage met zich meebrengt dan humor.
Al begreep El Hamdoui zijn Humor niet ;-)

Er zijn een paar spelers in de Eredivisie die geirriteerd zijn en hadden gehoopt op een grote transfer Bijvb El Hamdoui Affelay die zitten nog niet helemaal lkker in hun vel,Overdreven afreageren op de tegenstander scheidsrechten en ploeggenoten niet echt lkker voor het Team lijkt me..Bijvb Romero en Honda hadden er ook op gehoopt maar die zijn heel loyaal en blijven bezig met hun club en doen niet zoals Arnoutovic dat deed onprofessioneel zijn en niet meer met je club bezig zijn...Of die linker spits met die moeilijke naam bij Nec die weigerde tegen feyenoord te spelen omdat hij meer geld wou.Die zijn echt alleen maar met hun eigen bezig en niet met de club of de mensen erom heen...

En Jol heeft laten zien Dat Petro van waarde kan zijn
Bij Feyenoord was er geen echte leiding aanwezig en liepen Gullit en Petro maar zonder visie door de groep heen
Dat zou bij Ajax en Jol heel anders zijn
Zoals Bij HSV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door ajaxrulezz --
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
zou een stunt zijn Petro naar Ajax , haha door iedereen belachelijk gemaakt toen ie samen met Gullit bij Feyenoord zat en straks in Amsterdamse armen gesloten!
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 17:51 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Al begreep El Hamdoui zijn Humor niet ;-)

Er zijn een paar spelers in de Eredivisie die geirriteerd zijn en hadden gehoopt op een grote transfer Bijvb El Hamdoui Affelay die zitten nog niet helemaal lkker in hun vel,Overdreven afreageren op de tegenstander scheidsrechten en ploeggenoten niet echt lkker voor het Team lijkt me..Bijvb Romero en Honda hadden er ook op gehoopt maar die zijn heel loyaal en blijven bezig met hun club en doen niet zoals Arnoutovic dat deed onprofessioneel zijn en niet meer met je club bezig zijn...Of die linker spits met die moeilijke naam bij Nec die weigerde tegen feyenoord te spelen omdat hij meer geld wou.Die zijn echt alleen maar met hun eigen bezig en niet met de club of de mensen erom heen...
Saidi is toch niet zo moeilijke naam of wel?
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 17:51 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Al begreep El Hamdoui zijn Humor niet ;-)

Er zijn een paar spelers in de Eredivisie die geirriteerd zijn en hadden gehoopt op een grote transfer Bijvb El Hamdoui Affelay die zitten nog niet helemaal lkker in hun vel,Overdreven afreageren op de tegenstander scheidsrechten en ploeggenoten niet echt lkker voor het Team lijkt me..Bijvb Romero en Honda hadden er ook op gehoopt maar die zijn heel loyaal en blijven bezig met hun club en doen niet zoals Arnoutovic dat deed onprofessioneel zijn en niet meer met je club bezig zijn...Of die linker spits met die moeilijke naam bij Nec die weigerde tegen feyenoord te spelen omdat hij meer geld wou.Die zijn echt alleen maar met hun eigen bezig en niet met de club of de mensen erom heen...
niet echt ontopic he??
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 18:48 schreef sasja50 het volgende:
zou een stunt zijn Petro naar Ajax , haha door iedereen belachelijk gemaakt toen ie samen met Gullit bij Feyenoord zat en straks in Amsterdamse armen gesloten!
heb ik nooit gezegd, denk dat ie wel positief in de groep staat bij welke club dan ook, ik vond het toen trouwens niet de schuld van Gullit en Petro dat ze zijn mislukt.
Gullit werd indertijd als ik me niet vergis onder valse voorwendselen naar rotterdam gehaald, hij zou meer te besteden hebben en er werd toen gedaan alsof het er beter voorstond dan de werkelijkheid was, denk dat als iedereen toen open kaart hadgespeeld het al eerder goed was gekomen, en dan had ie daar nu nog gezeten.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

niet echt ontopic he??
het gaat over voetbal ;-)

Er zijn mensen hier die steeds op de man af reageren enz dat vind ik offtopic
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
heb je gelijk in zoals ik je net stuurde het was een grapje, sorry zal het nooit weer doen:-(
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 18:57 schreef remco k het volgende:
heb je gelijk in zoals ik je net stuurde het was een grapje, sorry zal het nooit weer doen:-(
hahahaha
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

heb ik nooit gezegd, denk dat ie wel positief in de groep staat bij welke club dan ook, ik vond het toen trouwens niet de schuld van Gullit en Petro dat ze zijn mislukt.
Gullit werd indertijd als ik me niet vergis onder valse voorwendselen naar rotterdam gehaald, hij zou meer te besteden hebben en er werd toen gedaan alsof het er beter voorstond dan de werkelijkheid was, denk dat als iedereen toen open kaart hadgespeeld het al eerder goed was gekomen, en dan had ie daar nu nog gezeten.
klopt wel grotendeels wat je zegt , al denk ik dat Ruud geen echte trainer is , en ondanks dat jij het niet gezegd hebt weet je ook wel dat Petro toen door bijna iedereen belachelijk werd gemaakt en zeker niet serieus werd genomen , tot in Rotterdam aan toe zelfs.........
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
ja daar heb jij weer gelijk in dan, maar toch denk ik niet dat het slecht is om zo iemand bij de groep te hebben, hij is wel iemand die zorgt dat iedereen dezelfde kant op kijkt en positief is..
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:09   quote  deeplink  
tuurlijk die Jol; heeft al 2x met m gewerkt dus hij zal echt wel wat kunnen , en Petro was wel een superprof toen hij zelf nog speelde , bloedfanatiek , lange carriere dus je weet nooit......... blijft wel komisch die voetballerij!
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:11   quote  deeplink  
dat is zoiezo een feit binnen enbuiten het veld blijft het balletje rond en gaat waar die niet gaan kan.
Denk trouwens dat het een gerucht is maar ik zou er geen problemen mee hebben als die kwam..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Jol wil alsnog Petrovic als assistent bij Ajax'









0.0072669