BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Moslims woedend op Schalke 04

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fcschalke
 fcschalke - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Wat vinden jullie eigenlijk van onderstaande bron: www.fcschalke.nl

Moslims en Turken woedend op FC Schalke 04
Geschreven op 03-08-2009 om 20:50 uur. | bron: fcschalke.nl
_______________________________________________________

Vijf dagen voor het begin van de competitie is het stress bij FC Schalke 04. Schalke wordt overspoeld door telefoontjes, brieven en e-mails van boze moslims en Turken. Al vanaf 1924 heeft FC Schalke 04 het clublied Blau und Weiss, Wie lieb ich dich, maar dit stoot tegen het verkeerde been van de moslims.

In een couplet komt Mohammed voor: Mohammed war ein Prophet, der vom Fussballspielen nichts versteht. Doch aus all der schöne Farbenpracht hat er sich das Blau uns Weisse ausgedacht (Mohammed was een profeet, die van voetbalwedstrijden niets begrijpt. Maar uit alle mooie kleuren heeft hij het blauw en wit).

FC Schalke 04 en de Duitse autoriteiten zullen het lied niet gaan verbieden, wel heeft FC Schalke 04 de moslim gemeenschap uitgenodigd om het een en ander uit te leggen, over het ontstaan van het clublied.

Wat ons betreft: Vorwärts FC Schalke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door fcschalke --
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Je kan merken dat het geen Feyenoord bericht is haha :x

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door R()b --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 12 augustus 2009 - 16:04   quote  deeplink  
ze hebben al een tijdje niets om zich druk om te maken denk ik, dan zoeken ze wel iets...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
gelukkig ben ik niet gelovig anders was ik bij elke tekst en elke liedje gepikeerd en tot in me ziel aangetast en had ik totaal geen humor en kende ik het woord satire niet nee als ik zo gelovig was had ik echt geen leven maar werd ik geleefd door teksten die zeggen hoe je moet leven...
RUDE BOY
 RUDE BOY - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:06 schreef ajaxrulezz het volgende:
gelukkig ben ik niet gelovig anders was ik bij elke tekst en elke liedje gepikeerd en tot in me ziel aangetast en had ik totaal geen humor en kende ik het woord satire niet nee als ik zo gelovig was had ik echt geen leven maar werd ik geleefd door teksten die zeggen hoe je moet leven...
je kan mij niet wijsmaken dat jij een sociaal leven hebt......
thedon
 thedon - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:29   quote  deeplink  
anti voetbal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Moslims woedend op Schalke 04









0.0076951