BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil toppers naar Amsterdam halen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Ajax wil enkele topspelers terughalen naar Amsterdam. Met name Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Ryan Babel staan op het verlanglijstje, ook enkele andere toppers worden bekeken. De technische staf is vooral op zoek naar spelers die bij hun club buiten de boot dreigen te vallen.
Voor spelers die hun WK droom in stand willen houden is Ajax een mooi alternatief. Bij de Amsterdammers zullen jongens als Huntelaar, Van der Vaart en Babel altijd spelen.

'Wij willen weten of het een haalbare kaart is dit soort spelers te halen,' zegt woordvoerder Miel Brinkhuis van Ajax tegen Voetbal International. 'Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wél haalbaar was.'

[ url = http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Ajax_wil_toppers_naar_Amsterdam_halen.html [ /url ]
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:38   quote  deeplink  
dit is toch oud nieuws, ik bedoel vorige maad al zijn babel huntelaar en v/d vaart en ik geloof zelfs chivu gepeild op een eventuele terugkeer.

Wel een goede zaak trouwens, dat zou ajax ieder seizoen moeten doen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Ik lees hem nu voor het eerst ook op andere Forums,de iedeeen waren er al maar nu worden ze wat concreter
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Alle spelers zijn al een keer benaderd, ik denk dat ajax alleen nog kans op huntelaar maakt, verder is er denk ik gewoon geen geld om wat te doen.

ze geven aan ook andere spelers uit het buitenland te hebben benaderd, ben wel benieuwd wie dat dan zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Ze hebben wel geld
Alleen ze willen niet meer veel uitgeven daarom ook De Zeeuw voor 6miljoen
vind het gewoon goed dat Ajax geen spelers meer wilt kopen voor elke prijs
als ze laten merken dat ze veel geld voor tranfers hebben dan vragen clubs meer geld
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 18:02   quote  deeplink  
denk echt niet dat er veel geld is , maar wat je zegt is zeker waar, ze moeten niet zomaar vele miljoenen uitgeven en zomaar de hoofdprijs gaan betalen.
gerbrand g
 gerbrand g - woensdag 05 augustus 2009 - 18:10   quote  deeplink  
is not gonna happen! die gasten wachten tot de laatste dagen van de transfer periode. Er komen vast nog wel clubs voor die jongens. Andere clubs zijn echt wel op de hoogte van de kwaliteiten van die jongens..Die wachten en wachten zodat madrid de prijs naar beneden bedraaid. Ja crediet crisis slaat overal toe:) Behalve bij madrid
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:11   quote  deeplink  
naar wat ik heb gehoord is er wel geld alleen willen ze niet zoals vorig jaar zomaar alles over de brug gooien..Het budget is met sponsor gelden ect aangevuld en de vele miljoenen van tranfers willen eigenlijk houden + eigen geld om het verlies van de ChamL op t vullen.En volgend jaar als ze de ChamL halen dan pas wat grotere aankopen te doen,gerichte aankopen.Forlin kunnen ze kopen ze willen niet toegeven aan 8miljoen maar ze zeiden ook niet meteen veelste duur ect dus 5 a 6 miljoen zouden ze er wel aan willen geven + als Huntelaar naar een andere club gaat 7miljoen,en ik denk dat Ajax nog wel meer miljoenen achter de hand heeft.Ze blijven ook de rijkste club van nederland en hebben de afgelopen jaar het dubbele verdient aan tranfers dan alle andere clubs
Ajax speelt het nu gewoon slim
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
Ik dacht dat heerenveen de rijkste club van ned was, maar dat is niet belangrijk, als het waar is wat je zegt zou dat een goede zaak zijn voor volgend seizoen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 18:21 schreef remco k het volgende:
Ik dacht dat heerenveen de rijkste club van ned was, maar dat is niet belangrijk, als het waar is wat je zegt zou dat een goede zaak zijn voor volgend seizoen.
Heerenveen doet goed mee maar zeker niet de rijkste ;-)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
ik hoor net huntelaar voor 15miljoen naar AC Milan

7 miljoen naar Ajax dus Real heeft een verlies gemaakt met huntelaar van 12miljoen Euro De club zonder visie waar de opstellingen gemaakt worden door het bestuur,
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
heerenveen heeft een positief banksaldo van iets meer dan 40 miljoen lees ik net, ajax is op papier inderdaad rijker en word op 70 miljoen geschat maar kan nog geen 10 % van dit geld gebruiken i.v.m. de beurs.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:22   quote  deeplink  
jammer dat ie niet naar ajax komt, gaat ie in de voetsporen treden van van Basten. ik denk dat ie daar wel goed terecht komt, heb je een bron
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 19:20 schreef remco k het volgende:
heerenveen heeft een positief banksaldo van iets meer dan 40 miljoen lees ik net, ajax is op papier inderdaad rijker en word op 70 miljoen geschat maar kan nog geen 10 % van dit geld gebruiken i.v.m. de beurs.
Met tranfers ligt dat een beetje anders Die halen ze niet altijd van het Budget af,Daar heb je ook aparte potjes voor Twente heeft dat ook,Bijna alle transfer gelden staat buiten de Budget
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
budget en banksaldo hebben niks met elkaar te maken, dat weet je toch wel??
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
jah natuurlijk

Maar ik bedoel een topclub heeft meer potjes waar ze geld voor transfers kunnen uithalen,Van Ajax en Twente weet ik dat ze dat hebben...Madrid is weer een andere uiterste
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
ja ok...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
En Ajax wou naast Huntelaar 10 miljoen
Ook nog een verdediger kopen het liefst Forlin 6 a 7 miljoen
Dus ze hadden voor Transfers nog wel 16 miljoen over
Nu Huntelaar naar Milan gaat komt daar nog is 7 miljoen bij ;-)
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
ben benieuwd wat er gaat gebeuren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil toppers naar Amsterdam halen









0.0069839