BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar naar milan

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  'Huntelaar heeft wel oren naar terugkeer Ajax
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9258
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:48   quote  deeplink  
7 miljoen!!!

Dus heeft Ajax 27 miljoen verdient aan Huntelaar dit jaar.

Psv zou balen die hadden hem in de Jeugd
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
heerenveen en psv gaan hier ook wel wat aan verdienen, hij heeft hier tussen zijn 12e en 22e gespeeld toch. 5% van de transfer word verdeeld onder de clubs waar de speler tussen zijn 12 en 22 heeft gespeeld.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
5% van 8 miljoen

Want die 7 miljoen is een aparte afspraak
thedon
 thedon - woensdag 05 augustus 2009 - 20:26   quote  deeplink  
weg hunter
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 19:59 schreef ajaxrulezz het volgende:
5% van 8 miljoen

Want die 7 miljoen is een aparte afspraak
nee, er word geproken over een transfersom van 15 miljoen, het is wettelij vastgelegd dt daar 5% over betaald moet worden, dus vette pech voor Real, maar 750.000 aan solidariteitsgeld en 7 miljoen voor ajax.

Huntelaar gekocht voor 27 miljoen inclusief premie, en ze moeten 750.000 betalen aan psv heerenveen en agovv.

verkocht voor 15 miloen.

een verlies van 12.250.000, raar of niet dat het zomaar kan op een half jaar tijd, en hij heeft ook nog 2,5 miljoen verdient in het afgelopen jaar. dat maakt dus 15 miljoen verlies zo'n beetje.
thedon
 thedon - woensdag 05 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
ik hoop dat hij er 30 inknald bij ac
dan zal die schijtclub van een real wel anders denken
sasja50
 sasja50 - woensdag 05 augustus 2009 - 20:37   quote  deeplink  
ik ben zelf Real fan , maar dit is idd dom met geld smijten , Ajax vangt lekker en Kj gaat naar weer een droomclub.
iedereen blij , penningmeester van Real verzint wel wat om dit gat te dichtten........
Pjettr
 Pjettr - woensdag 05 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
jah die doet wel weer een aankoop van 50 miljoen ofzo
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

nee, er word geproken over een transfersom van 15 miljoen, het is wettelij vastgelegd dt daar 5% over betaald moet worden, dus vette pech voor Real, maar 750.000 aan solidariteitsgeld en 7 miljoen voor ajax.

Huntelaar gekocht voor 27 miljoen inclusief premie, en ze moeten 750.000 betalen aan psv heerenveen en agovv.

verkocht voor 15 miloen.

een verlies van 12.250.000, raar of niet dat het zomaar kan op een half jaar tijd, en hij heeft ook nog 2,5 miljoen verdient in het afgelopen jaar. dat maakt dus 15 miljoen verlies zo'n beetje.
het is contractueel vast gelegd dat Real 7 miljoen moet afstaan van het bedrag wat ze vangen dus daar gaat automatisch 7miljoen van af..Dus de overige procenten voor andere clubs gaan van de 8miljoen af.En natuurlijk niet van 15miljoen omdat je die 7 moet wegrekenen anders moet Real % gaan betalen van 15miljoen terwijl ze eigenlijk 8 miljoen krijgen
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
de 5 % word betaald over het betaalde transfergeld wat 15 miljoen is. ac milan betaald 15 miljoen aan real. daar word die solidariteitsbijdrage voor afgedragen.

De drie clubs mogen toch geen hinder hebben van een afspraak tussen ajax en real. echt waar geloof me nou maar..:)
gerbrand g
 gerbrand g - woensdag 05 augustus 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Zolang het nog niet officieel bevestigd is geloof ik er nog geen kut van:) Er is dagelijk nieuws over klaasje maar niks concreets. Terwijl iedereen hier gelijk een rekenmachine pakt en zich rijk rekent:( En wat wil je met dat geld doen dan? Alle spelers waar we ook maar enigzins interrese hebben wordt voor onze neus weggekaapt. Dus ik snap alle euforie niet echt:)
martymcfly
 martymcfly - woensdag 05 augustus 2009 - 20:55   quote  deeplink  
ik vraag me inderdaad ook af of het nu wel echt is. heb al zoveel geruchten gehoord. Huntelaar naar stuttgart, naar de spurs, dan weer naar milan, moet het eerst nog maar eens zien. Zoja mee meegenomen die 7 miljoen toch, alhoewel ik leiver huntelaar zlef had gehad. Ik hoop echt zo dat real madrid dit jaar verschrikkelijk op z'n bek gaat, geen kampioen en ook geen champions league, zal ze leren arrogante zakken. Sorry hoor, maar zo ga je niet met mensen om, zoals die voetballers daar afgedankt worden alsof ze oud vuil zijn werkelijk schandelijk
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
@ajaxrulezz

http://www.brantjesveerman.nl/?aid=251&cid=4&subMenuPage=5
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:48 schreef remco k het volgende:
de 5 % word betaald over het betaalde transfergeld wat 15 miljoen is. ac milan betaald 15 miljoen aan real. daar word die solidariteitsbijdrage voor afgedragen.

De drie clubs mogen toch geen hinder hebben van een afspraak tussen ajax en real. echt waar geloof me nou maar..:)
Nou dan gaan we snel zien wie er gelijk heeft Remco ;-)
spannend hahaha

ik zou het raar vinden als ze % moeten gaan betalen van 15 miljoen en vervolgens 7miljoen eraf..Als het contractueel vast is gelegd dan gaat er automatisch 7 miljoen eraf en hou je een winst over van 8 miljoen.Anders moet je van 8 miljoen bijne 1 miljoen aan opleidingskosten betalen...bij een winst van 8 miljoen % van 15 miljoen betalen vind ik niet helemaal met elkaar rijmen dan houd Real ruim 6miljoen over

Maar we gaan het snel zien ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
@sasha aka jantje, real fan??? dat moet van voor de afgelopen 10 jaar komen, of je moet kicken op schulden Feijenoord schulden real heel veel schulden..:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 20:59   quote  deeplink  
even de link checken ajaxrulezzz
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:59 schreef remco k het volgende:
even de link checken ajaxrulezzz
ik las die link
Jah ik weet wel dat die clubs geld gaan krijgen
maar ik denk procenten van de 8 miljoen
Jij van 15 miljoen

Ik geef je pas de internethand als je gelijk heb haha
We zullen het snel weten
sasja50
 sasja50 - woensdag 05 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 20:58 schreef remco k het volgende:
@sasha aka jantje, real fan??? dat moet van voor de afgelopen 10 jaar komen, of je moet kicken op schulden Feijenoord schulden real heel veel schulden..:)
stamt uit de tijd van Butragueno , Hierro dat soort mannen , en ondanks alle rare fratsen hebben ze natuurlijk fantastische elftallen gehad , de tijd van bovengenoemde natuurlijk , later de jaren 90 ook weer , elke gek zijn gebrek ik heb er meerdere:

Feyenoord, Liverpool , Real Madrid .
sasja50
 sasja50 - donderdag 06 augustus 2009 - 08:38   quote  deeplink  
die 7 miljoen komt dus niet las ik op de ELF site , blijft afhankelijk van prestaties van Real , de clausule zat dus anders in elkaar , wordt een langdurige slepende zaak , Ajax kan dus max 1,4 milj per jaar verdienen maar dan moet Real wel prijzen pakken......
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
tjah heel makkelijk.. ajax word beloond door Real de eerst komende 4 jaar.. hoe beter Real het doet hoe meer Geld Ajax krijgt..
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 21:31 schreef sasja50 het volgende:

[..]

stamt uit de tijd van Butragueno , Hierro dat soort mannen , en ondanks alle rare fratsen hebben ze natuurlijk fantastische elftallen gehad , de tijd van bovengenoemde natuurlijk , later de jaren 90 ook weer , elke gek zijn gebrek ik heb er meerdere:

Feyenoord, Liverpool , Real Madrid .
haha, dat was inderdaad wel een mooie periode, zo af en toe zit er een goede president die echt voor het voetbal gaat en niet voor het aanzien van de spelers.

Ajax, Arsenal, Barcelona..
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 08:38 schreef sasja50 het volgende:
die 7 miljoen komt dus niet las ik op de ELF site , blijft afhankelijk van prestaties van Real , de clausule zat dus anders in elkaar , wordt een langdurige slepende zaak , Ajax kan dus max 1,4 milj per jaar verdienen maar dan moet Real wel prijzen pakken......
komt bij de telegraaf weg he, niet vergeten dat de eerste krant van ajax het ad is, en ik denk niet dat de telegraaf inzage krijgt bij madrid toch:) Ik moet het allemaal nog maar zien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar naar milan









0.0120728