BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lot koppelt Ajax aan ŠK Slovan Bratislava

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Lot koppelt Ajax aan ?K Slovan Bratislava (Supportersvereniging Ajax)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Lot koppelt Ajax aan K Slovan Bratislava

Ajax moet zich via K Slovan Bratislava zien te kwalificeren voor de groepsfase van de Europa League. Dit heeft het gegoochel met balletjes in Nyon uitgewezen. Het tweeluik wordt op 20 en 27 augustus afgewerkt.

Afwachten
Hoewel het papiertje met Ajax als eerste uit de balletjes werd gehaald, is het nog onduidelijk of er ook daadwerkelijk met een thuisduel wordt begonnen. Het wil nog wel eens gebeuren dat dit in onderling overleg wordt veranderd.

Daarover wordt later vandaag ongetwijfeld meer duidelijk. Ook een reactie van Ajaxtrainer Martin Jol wordt nog verwacht.

Wat vinden we van deze tegenstander?
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Ik denk dat het een kat in het bakkie gaat worden voor ons aller Ajax..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:30   quote  deeplink  
tjah laten we het hopen... onbekend dus ook gevaarlijk.. dit is zoon typisch geval van you never know what you get :x
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 07 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
Ik wil wel naar de thuiswedstrijd hopelijk zijn het een beetje schappelijke prijzen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 augustus 2009 - 15:46   quote  deeplink  
yep same Mokum.. welk vak ? :D
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 augustus 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Ik ken deze hele club niet en ga dus zeker niet roepen dat het kat in het bakkie wordt. Wat ik wel las is dat deze club kampioen is geworden van Slowakije en 8 punten voorsprong had op Zilina, de club waar Ajax afgelopen seizoen in Europees verband moeite mee had. We zullen dus moeten hopen dat Ajax goed voor de dag komt, maar heb daar wel vertrouwen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 14:10 schreef Boudewijn het volgende:
Lot koppelt Ajax aan K Slovan Bratislava

Afwachten
Hoewel het papiertje met Ajax als eerste uit de balletjes werd gehaald, is het nog onduidelijk of er ook daadwerkelijk met een thuisduel wordt begonnen. Het wil nog wel eens gebeuren dat dit in onderling overleg wordt veranderd.

Daarover wordt later vandaag ongetwijfeld meer duidelijk. Ook een reactie van Ajaxtrainer Martin Jol wordt nog verwacht.
Het is inmiddels duidelijk dat Ajax begint met een thuiswedstrijd op 20 augustus. Op 27 augustus neemt Ajax het dan op in Slowakije.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Nac heeft het zwaarder getroffen met Villareal
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 16:31 schreef ajaxrulezz het volgende:
Nac heeft het zwaarder getroffen met Villareal
Tja dat is het nadeel als je geen geplaatste ploeg bent tijdens de loting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door amsterdammer113 --
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:
yep same Mokum.. welk vak ? :D
Ik zit in 409 jij bent toch niet die vervelende buurman van me hé nummer 10?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 16:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja dat is het nadeel als je geen geplaatste ploeg bent tijdens de loting.
En tegen wie moet Feyenoord???of is NAc ze ook al voorbij gestreefd ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Jol was niet echt blij met de loting, of misschien wil hij de verwachtingen weer een beetje temperren.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 16:37 schreef remco k het volgende:
Jol was niet echt blij met de loting, of misschien wil hij de verwachtingen weer een beetje temperren.
wat je zegt hij tempert bijna elke wedstrijd ;-)
Wij kunnen die ploegen met tempo uitelkaar spelen een goeie loting,
Wat Psv niet makkelijk kon tegen een mindere tegenstander Die bulgaren en vvv
Dat kan Ajax wel
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
nou bratislava is geen makkelijke clubs ze zijn beter dan: bnei yehuda, FK karabach en PAOK Saloniki.. maar natuurlijk zit er niet heel veel verschil bij.. Maar bratislava speelde voor champions league..
Daan
 Daan - vrijdag 07 augustus 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Geen makkelijke loting, waken voor onderschatting!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 18:48 schreef freakie het volgende:
nou bratislava is geen makkelijke clubs ze zijn beter dan: bnei yehuda, FK karabach en PAOK Saloniki.. maar natuurlijk zit er niet heel veel verschil bij.. Maar bratislava speelde voor champions league..
Maar het verschil met Ajax en Psv bijvb is
Dat Ajax in de voorbereiding getest is door goeie tegenstanders.2 keer uit in Engeland
Daarna Atl Madrid en Benfica..Psv zijn beste tegenstander was Bronby en Twente uit word hun eerste grootste test.

Ajax is er nog niet maar is wel verder dan andere clubs.
Bratislava is een goeie tegenstander,Maar niet beter dan Groningen.Ajax uit in Groningen geen een kans tegen gehad.Ajax is verder dan men denkt.En Bratislava gaan ze niet onderschatten dus ik zie het met veel plezier en vertrouwen tegemoet.
En Ajax ziet het ook met plezier en Vertrouwen tegemoet.

En dat is voor bijvb Psv anders die zien het anders tegemoet ook omdat ze nog niet getest zijn en niet op elkaar ingespeeld zijn.Die moeten overleven.
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
ja ajaxrulezz daar zie ik wat in ja! Psv is wat ajax de vorige jaar enzo had het overleven heel erg aanwezig nou zie ik het ook wat mer met zelfvertrouwen te gemoet maar miss moeten we daar voor waken..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 19:01 schreef freakie het volgende:
ja ajaxrulezz daar zie ik wat in ja! Psv is wat ajax de vorige jaar enzo had het overleven heel erg aanwezig nou zie ik het ook wat mer met zelfvertrouwen te gemoet maar miss moeten we daar voor waken..
idd jah zelfvertrouwen in een groep is zo erg belangrijk.
En ik weet bijna zeker dan Psv de zelfde jaren van Ajax gaat mee maken.

Psv heeft een aardige Team maar niet meer dan dat.
De de glorie jaren met Hiddink en goeie spelers is het langzaam aan minder gegaan.
En geld is niet alles maar wel veel,Psv heeft bijna geen geld voor Transfers.
En waarom?
Al die goeie spelers die zijn vertrokken waren of gehuurt of transfervrij weg of in contract stonden gelimiteerde bedragen Affelay ook gelimiteerd niet meer dan 8,5miljoen
Wel een verschil met Ajax geen glorie jaren maar qua transfers

Sneijder 27miljoen
Huntelaar 20 Miljoen kan oplopen tot maximaal 27 miljoen
Heitingha 10 Miljoen
Vermaelen 13 Miljoen
Babel 18 Miljoen
Chivu 18 Miljoen
Zlatan 16 Miljoen
En ga zo maar door
En Ajax verdient nog steeds Miljoenen aan die verkochte Transfers
Huntelaar is bekend.VD Vaart vorig jaar 2miljoen nu die weer weg gaat ook weer miljoenen
Zelfde geld voor alle verkochte Ajacieden.

Dit zijn bedragen waar geen ene nederlandse club aan kan tippen met verkochte transfers
En een heel verschil met de Glorie ploeg van Psv!!
Wij hebben heel wat geld aan over gehouden aan de mindere periode
Psv heeft heel weinig geld aan overgehouden aan de Glorie tijd.
sasja50
 sasja50 - vrijdag 07 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
je geeft zelf al aan hoe enorm veel geld er de laatste jaren is binnengekomen (en ook wel weer uitgegeven aan transfers en salarissen) per saldo heeft Ajax nu ook geen liggende gelden , alles valt of staat uiteindelijk met succes ,titels of meedoen in CL , Ajax MOET nu dus wel kampioen worden want anders heb je niks aan de mooie geldverhalen..........................................

Kijk Ajax verkoopt dan bijv. Heitinga voor 10 milj maar daar tegenover staan ook wel miskleunen als Luque (3 milj per jaar) Sno,Lindgren dat srt jongens die toch ook nog paar miljoen gekost hebben.

Verder moeten we niet teveel rekenen met dat geld van transfers van ex- spelers , daar moet je vaak wel tijdje op wachten voordat dat op je rekening staat (zie Feyenoord/Smolarek)
Ajax doet idd heel goed kwa verkoop eigen jeugd maar het is nu niet zo dat er daar ergens een kist legt met 50 miljn daar in.
sasja50
 sasja50 - vrijdag 07 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
verder heeft PSV wel 10 jaar gedomineerd in Nederland en das toch een aardige periode.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 19:01 schreef freakie het volgende:
ja ajaxrulezz daar zie ik wat in ja! Psv is wat ajax de vorige jaar enzo had het overleven heel erg aanwezig nou zie ik het ook wat mer met zelfvertrouwen te gemoet maar miss moeten we daar voor waken..
+ al heeft Psv jaren gedomineerd Ajax heeft in heel de geschiedenis van nederland gedomineerd.En dat gaat het gewoon weer doen..

Dat rijtje met transfers van Ajax ik vergeet nog veel namen freakie zoek jij ze maar op haha ;-),,, maar Ajax is integenstelling met Psv in het Budget omhoog gegaan.En heeft nu veel potjes met geld.En slim dat ze er niet mee te koop lopen anders Was De Zeeuw niet voor maar 6miljoen gehaald..

Als Ajax De ChamL haalt dan worden er als het nodig is hogere bedragen uit de hoed getoverd gerichte kwaliteits inkopen..+ Ajax heeft weer spelers in de selectie die in de toekomst voor veel geld weg gaan..

Nogmaals Psv heeft niet veel over gehouden aan de dominatie afgelopen 10jaar ,wel 3keer Ajax kampioen maar veelste weinig natuurlijk.Ajax is alleen maar rijker geworden en Psv niet...Deze jaren met Jol gaat Ajax weer oogsten

En gelukkig is de nederlandse Competitie geen Mickey mouse competitie
Dat Ajax zomaar in elke periode van 10jaar domineert.haha tegenstanders van ons verwachten meer van Ajax dan wij Krijg ik steeds meer in de Gaten ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door ajaxrulezz --
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:17   quote  deeplink  
sasja.. dat zegt ajaxrulezz niet.. hij geeft aan dat er veel is binnen gekomen waardoor ajax zijn hooft boven water kan houden bij psv is dat anders want zij hadden champions league heel erg nodig er is nu niet goed gepresteerd en er zijn geen hoge bdragen betaalt voor psv spelers dus dan kan versterken ook moeilijk.. Dus kan me zeker wel vinden in ajaxrulezz..
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Wat ik ook vaak hoor is waarom psv nog geen toezicht heeft net als feyenoord heeft..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 20:18 schreef freakie het volgende:
Wat ik ook vaak hoor is waarom psv nog geen toezicht heeft net als feyenoord heeft..
Dat zit er wel aan te komen voor Psv hoor,Ze zijn nog niet zo ver achter op Az en Twente Als Feyenoord ik zie Psv ook niet wanhopig naar inversteerders zoeken voor spelers als Fernandes en Cisse Maar dat beide ploegen nu achter stand hebben qua Beleid en geld op Ajax,Az,Twente jah dat valt niet te ontkennen..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 20:17 schreef freakie het volgende:
sasja.. dat zegt ajaxrulezz niet.. hij geeft aan dat er veel is binnen gekomen waardoor ajax zijn hooft boven water kan houden bij psv is dat anders want zij hadden champions league heel erg nodig er is nu niet goed gepresteerd en er zijn geen hoge bdragen betaalt voor psv spelers dus dan kan versterken ook moeilijk.. Dus kan me zeker wel vinden in ajaxrulezz..
als jij het maar begrijpt en andere ajacieden begrijpen het ook wel

Ajax is een gezonde club en met die bedragen alleen maar gezonder geworden
ze hebben nog wel miljoenen maar na die 16 met Sulejmani willen ze nu de overgebleven miljoenen verspreide over de komende ChamL jaren..De verloren inkomsten zijn allemaal al gedicht maar je hebt gelijk het had nog wel mooier kunnen zijn

hopelijk volgend jaar ChamL
En de Titel zodat we weer een mooi feessie kunnen maken in amsterdam
ben jij er ook bij de thuis wedstrijden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door ajaxrulezz --
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
nou ik ben al tijdje fan maar echter niet veel bij wedstrijden geweest.. volg al het nieuws altijd heel trouw eigenlijk al het voetbal nieuws en wil wel naar die wedstrijden maar bij mij is het probleem dat ik een thuis zitter ben(ga t liefst nergens heen blijf alleen thuis of dicht bij huis) maar dan is naar de arena gaan egt super alleen ja thuis voor de buis zijn toch erg verleidelijk.. want zo kan je al het voetbal volgen..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 20:42 schreef freakie het volgende:
nou ik ben al tijdje fan maar echter niet veel bij wedstrijden geweest.. volg al het nieuws altijd heel trouw eigenlijk al het voetbal nieuws en wil wel naar die wedstrijden maar bij mij is het probleem dat ik een thuis zitter ben(ga t liefst nergens heen blijf alleen thuis of dicht bij huis) maar dan is naar de arena gaan egt super alleen ja thuis voor de buis zijn toch erg verleidelijk.. want zo kan je al het voetbal volgen..
Ik kan ook lang niet bij elke wedstrijd zijn met werk en dergelijke
Maar als ik tijd heb vind ik het altijd wel lkker een seizoendskaart te hebben,En altijd de mogelijkheid te hebben..Al kies ik soms ook gewoon om in amsterdam met vrienden gezellig in een cafe te zitten kijken Kun je lkker poolen daarnaast haha

En voor de buis met een biertje is ook lkker hoor!!
Ik ga nu kijken naar de Jupiler Leqeau ;-)
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 21:14   quote  deeplink  
haha ja ik zet de radio aan en ga luisteren naar az:P
freakie
 freakie - vrijdag 07 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
En dan pessen op mijn ps3:D
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 21:15 schreef freakie het volgende:
En dan pessen op mijn ps3:D
haha
Chille avond jij nog he!! maar dat gaat wel lukken denk ik

Morguh Ajax - Rkc

Kop omhoog borst vooruit en hup naar de 4-0 a 5-0 ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 19:52 schreef sasja50 het volgende:
je geeft zelf al aan hoe enorm veel geld er de laatste jaren is binnengekomen (en ook wel weer uitgegeven aan transfers en salarissen) per saldo heeft Ajax nu ook geen liggende gelden , alles valt of staat uiteindelijk met succes ,titels of meedoen in CL , Ajax MOET nu dus wel kampioen worden want anders heb je niks aan de mooie geldverhalen..........................................

Kijk Ajax verkoopt dan bijv. Heitinga voor 10 milj maar daar tegenover staan ook wel miskleunen als Luque (3 milj per jaar) Sno,Lindgren dat srt jongens die toch ook nog paar miljoen gekost hebben.

Verder moeten we niet teveel rekenen met dat geld van transfers van ex- spelers , daar moet je vaak wel tijdje op wachten voordat dat op je rekening staat (zie Feyenoord/Smolarek)
Ajax doet idd heel goed kwa verkoop eigen jeugd maar het is nu niet zo dat er daar ergens een kist legt met 50 miljn daar in.
het positief saldo van ajax werd in vorige maand geschat op ongeveer 70 miljoen euro en is daarmee de rijkste club van nederland, Psv is op papier zelfs de armste club van nederland met een schuld van 16 miljoen euro. Zonde voor hun dat ze het in de goede periode heel slecht gedaan hebben met transfers. inkoop en verkoop.

Het enige nadeel van het positieve saldo is dat daar maar 10% direct gebruikt mag worden voor het 1e elftal, mbt transfers, als ze verder wat willen zal dit met de aandeelhouders overlegt moeten worden..
remco k
 remco k - vrijdag 07 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 20:22 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Dat zit er wel aan te komen voor Psv hoor,Ze zijn nog niet zo ver achter op Az en Twente Als Feyenoord ik zie Psv ook niet wanhopig naar inversteerders zoeken voor spelers als Fernandes en Cisse Maar dat beide ploegen nu achter stand hebben qua Beleid en geld op Ajax,Az,Twente jah dat valt niet te ontkennen..
Feijenoord staat onder strengen controle omdat het al een aantal jaren zware schuld heeft/had, psv daarentegen is het eerste seizon dat ze negatief staan bij de bank, als psv dit jaar cl haalt zal het wel goedkomen maar er volgen grote problemen als ze dat niet halen
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Feijenoord staat onder strengen controle omdat het al een aantal jaren zware schuld heeft/had, psv daarentegen is het eerste seizon dat ze negatief staan bij de bank, als psv dit jaar cl haalt zal het wel goedkomen maar er volgen grote problemen als ze dat niet halen
Daarom zei ik ook al er is nog een verschil tussen Psv en Feyenoord
Maar als je zo'n glansrijke periode heb gehad en je kunt niet oogsten uit hoge transfers sommen dan krijg je niet alleen moeilijk qua budget maar ook krijg je moeite om goede vervangers te kopen en kwalitatieve injecties in je selectie te krijgen,

Ajax daarentegen

Sneijder 27miljoen
Huntelaar 20 Miljoen kan oplopen tot maximaal 27 miljoen
Heitingha 10 Miljoen
Vermaelen 13 Miljoen
Babel 18 Miljoen
Chivu 18 Miljoen
Zlatan 16 Miljoen

Zulke bedragen zijn ongelofelijk + andere verkochte spelers
+ regelingen dat Ajax nu nog steeds miljoenen krijgt omdat die spelers maar door verkocht worden.Zulke bedragen heeft Psv niet gekregen voor hun spelers.

Ik denk dat Psv de komende jaren de boot gaat missen
Feyenoord thuis tegen Nec 90 minuten lang de mindere oke ze winnen wel maar Titelkandidaat zijn ze zeker niet...Cisse en Fernandes iedereen doet net alsof dat wereldaankopen zijn en dat zegt mij dan genoeg wat de status nu is...
Je kunt er van meningen van verschillen.En mocht mijn bevindingen niet waar worden,dan ben ik de eerste die dat toe zou geven..

Maar ik denk echt dat de nieuwe top 3 voor de komende jaren dezelfde Top 3 als vorig jaar is in de stand...Geen Psv en Feyenoord meer in de Top 3 qua geld al helemaal niet

Maar de nieuwe top 3 wat mijn voorspelling die er toe gaan doen,in nederland en Europa
Dat zijn Ajax,Az,Twente Daarna Psv,Heerenveen,Groningen,Feyenoord,Daarna club die erbij kunnen voegen zijn Utrecht,Nac,Nec
joso1994
 joso1994 - maandag 10 augustus 2009 - 23:43   quote  deeplink  
je had het ook moeilijker kunnen hebben, hier hoort ajax geen moeite mee te hebben.
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 13:01   quote  deeplink  
europese wedstrijden zijn altijd moeilijk maar inderdaad hier zou ajax van moeten kunnen winnen..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Dat viel me toch weer tegen van Jol zijn commentaar na de loting. Ajax moet toch uitstralen dat ze van iedereen kunnen winnen. Er komen nog wel sterkere tegenstanders op het pad naar de EL finale
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:03 schreef sportdwaas het volgende:
Dat viel me toch weer tegen van Jol zijn commentaar na de loting. Ajax moet toch uitstralen dat ze van iedereen kunnen winnen. Er komen nog wel sterkere tegenstanders op het pad naar de EL finale
Jullie weten ook nooit wat jullie willen in dat achtergebied. Roepen we dat we een wedstrijd makkelijk winnen dan zijn we arrogant. Wordt het resultaat enigzins getemperd dan moeten we ineens uitstralen dat we van iedereen kunnen winnen.
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 16:36 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

En tegen wie moet Feyenoord???of is NAc ze ook al voorbij gestreefd ;-)
LOL:)
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 20:01 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

+ al heeft Psv jaren gedomineerd Ajax heeft in heel de geschiedenis van nederland gedomineerd.En dat gaat het gewoon weer doen..

Dat rijtje met transfers van Ajax ik vergeet nog veel namen freakie zoek jij ze maar op haha ;-),,, maar Ajax is integenstelling met Psv in het Budget omhoog gegaan.En heeft nu veel potjes met geld.En slim dat ze er niet mee te koop lopen anders Was De Zeeuw niet voor maar 6miljoen gehaald..

Als Ajax De ChamL haalt dan worden er als het nodig is hogere bedragen uit de hoed getoverd gerichte kwaliteits inkopen..+ Ajax heeft weer spelers in de selectie die in de toekomst voor veel geld weg gaan..

Nogmaals Psv heeft niet veel over gehouden aan de dominatie afgelopen 10jaar ,wel 3keer Ajax kampioen maar veelste weinig natuurlijk.Ajax is alleen maar rijker geworden en Psv niet...Deze jaren met Jol gaat Ajax weer oogsten

En gelukkig is de nederlandse Competitie geen Mickey mouse competitie
Dat Ajax zomaar in elke periode van 10jaar domineert.haha tegenstanders van ons verwachten meer van Ajax dan wij Krijg ik steeds meer in de Gaten ;-)
+ al heeft Psv jaren gedomineerd Ajax heeft in heel de geschiedenis van nederland gedomineerd.En dat gaat het gewoon weer doen..

(vooral dit geeft aan hoe sterk ajax gewoon is geweest, en weer zal worden)
verder heeft ajaxrulezz een behoorlijk goede kijk op ajax en de voetbalwereld.
dus gelieve niet zomaar onzinnige opmerkingen te maken indien hij met feiten komt!
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:30   quote  deeplink  
ajax heeft trouwens op dit moment een saldo van 86 miljoen euro!
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 14:03   quote  deeplink  
sportdwaas.. ajax moet helemaal niks uitstralen als ze zeggen we winnen makkelijk hadden jij en je vriendjes gezegt dat ajax arrogant is...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:03 schreef freakie het volgende:
sportdwaas.. ajax moet helemaal niks uitstralen als ze zeggen we winnen makkelijk hadden jij en je vriendjes gezegt dat ajax arrogant is...
Freakie, dat was mijn tekst al. Dat gaat je 5 euro kosten voor copyright ;-)
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:30 schreef Krunk het volgende:
ajax heeft trouwens op dit moment een saldo van 86 miljoen euro!
Enige nadeel daarvan is dat we beursgenoteerd zijn.
We mogen als ik het goed heb maar 10.7% direct gebruiken en als er extra geld nodig is zullen er dus altijd 300 vergaderingen moeten plaatsvinden met de aandeelhouders, waardoor we niet altijd daadkrachtig kunnen zijn, helaas maar waar.
Aan de andere kant is het wel een waarborging dat ajax iedere zomer MINIMAAL rond de 10/15 miljoen kan uitgeven, en het belangrijkste is dat we financieel altijd gezond blijven.
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 17:45   quote  deeplink  
mag ik je een correctie geven: bij deze.

ik heb de boekgegevens van ajax nagetrokken op werk.
het saldo voor bestedingen bedraagt 86 miljoen euro.

zal je even een toelichting geven over beursgenoteerde bedrijven.

De commissie van ajax bestond uit leden die op voordracht van de beursgenoteerde bedrijven en beleggers waren benoemd. Zij heeft als uitgangspunt gekozen dat een aandeelhouder die zijn geld gestoken heeft in een bedrijf, in ruil daarvoor ook zeggenschap moet krijgen. One share, one vote, wordt dat genoemd. Normaal gesproken hebben aandeelhouders bij een kleine marge dan ook een gering rendementsgehalte over de behaalde inkomsten.

Zo hoop dat je het nu een beetje hebt begrepen.
m.a.w.: Ajax kan ongeveer 25% van deze gereserveerde gelden gebruiken voor transfers. En nieuwe inkomsten mogen dus niet worden gebruikt voor aflossingen van leningen, schulden etc.
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 17:45 schreef Krunk het volgende:
mag ik je een correctie geven: bij deze.

ik heb de boekgegevens van ajax nagetrokken op werk.
het saldo voor bestedingen bedraagt 86 miljoen euro.

zal je even een toelichting geven over beursgenoteerde bedrijven.

De commissie van ajax bestond uit leden die op voordracht van de beursgenoteerde bedrijven en beleggers waren benoemd. Zij heeft als uitgangspunt gekozen dat een aandeelhouder die zijn geld gestoken heeft in een bedrijf, in ruil daarvoor ook zeggenschap moet krijgen. One share, one vote, wordt dat genoemd. Normaal gesproken hebben aandeelhouders bij een kleine marge dan ook een gering rendementsgehalte over de behaalde inkomsten.

Zo hoop dat je het nu een beetje hebt begrepen.
m.a.w.: Ajax kan ongeveer 25% van deze gereserveerde gelden gebruiken voor transfers. En nieuwe inkomsten mogen dus niet worden gebruikt voor aflossingen van leningen, schulden etc.
je hebt helemaal gelijk alleen zit daar per bedrijf verschil in , ik weet dat het bij ons bedrijf rond de 11% is dat door de directie zonder verantwoording kan worden uitgegeven, maar ik snap(te) je al wel, het is een goede zaak dat we er zo voor staan , zeker in deze barre tijden en het feity dat er een aantal jaar geen CL is gespeeld, ik bedoel kijk naar psv 1 jaar geen cl( dit seizoen niet meegerekend) en een aantal jaren slecht transferbeleid brengt hun naar een schuld van 16 miljoen euro. Dan hebben wij het toch een stuk beter gedaan.
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
:) wij zijn toch goed geweest in aan/verkoop beleid
ben er wel blij mee.
we kunnen 25% gebruiken van het budget.

en is mijn uitleg dit keer wel duidelijk en uitgebreid genoeg;) hahaha
stukje economische uitleg voor onze lampjes en zuiderburen:) haahhah

wij hebben tenminste geen BKR van 16miljoen en geen STAATSBANK als sponsor!
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:51 schreef Krunk het volgende:
:) wij zijn toch goed geweest in aan/verkoop beleid
ben er wel blij mee.
we kunnen 25% gebruiken van het budget.

en is mijn uitleg dit keer wel duidelijk en uitgebreid genoeg;) hahaha
stukje economische uitleg voor onze lampjes en zuiderburen:) haahhah

wij hebben tenminste geen BKR van 16miljoen en geen STAATSBANK als sponsor!
ik zie die lampen al naar de rabofoon bellen, "HET SALDO VAN UW RABOTOTAALPAKKET WAS OP 12 AUGUSTUS 2009 16,234,00,- EURO NEGATIEF" echt fantastisch.
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Sorry amsterdammer graag rekening nummer:P:P zou het niet meer doen..
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 01:19   quote  deeplink  
kapot lachwekkend hehehehhee
of zal ik een melding maken in het systeem op werk;) en die gasten laten opnaaien hahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 13 augustus 2009 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 21:31 schreef freakie het volgende:
Sorry amsterdammer graag rekening nummer:P:P zou het niet meer doen..
Nou voor deze ene keer krijg je hem gratis van mij, wil niet dat je net als die lampen een BKR krijgt van 16 miljoen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door amsterdammer113 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lot koppelt Ajax aan ŠK Slovan Bratislava









0.0084629