BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV tegen Bnei Yehuda in de Europa League

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV moet naar Tel-Aviv (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
PSV tegen Bnei Yehuda in de Europa League

NYON - PSV treft in de vierde voorronde van de Europa League Bnei Yehuda Tel-Aviv uit Israël. De Eindhovenaren onder leiding van Fred Rutten beginnen met een thuiswedstrijd op 20 augustus.

Weet iemand uberhaupt iets van deze club?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Dat is een betere club Dan die bulgaren,
ErikvanderZanden.
 ErikvanderZanden. - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:00   quote  deeplink  
uhm nee cherne more vare is beter ;)
sese
 sese - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
hoe weet je dat ajaxrollezz
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 00:03 schreef sese het volgende:
hoe weet je dat ajaxrollezz
als je in de top van Israel mee doet,Dan ben je beter dan de nummer 3 van Bulgarije
Weet niet of je het is opgevallen maar de laatste jaren doen de Israelische clubs het heel goed in Europa er is daar veel geld en goede spelers,een stapje en niveautje daaronder heb je bijvb Cyprus die die sprong ook heeft gemaakt..En daar weer 2 stapjes boven heb je Oekraine die het heel goed doen...

En die Cherna wat een tempolose inspiratielose niet creatief zijnde saaie ploeg die al na 50minuten moe zijn..Echt in nederland zouden ze degraderen,
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 augustus 2009 - 02:42   quote  deeplink  
@ Ajaxrulezz: Hoe kom je daarbij? Ze doen echt niet structureel mee in de top van de Israëlische voetbalcompetitie. Het is gewoon de 3de ploeg van Tel Aviv...

Hun laatste eindclasseringen in de nationale competitie:
08/09 eindpositie 5
07/08 eindpositie 9
06/07 eindpositie 9
05/06 eindpositie 4
04/05 eindpositie 4
03/04 eindpositie 5

Dat noem ik niet in de top meedraaien. Voor de duidelijkheid het gaat om een competitie met 12 clubs.

De 2010 UEFA ranking van alle Europese clubs is toch een aardige indicatie over prestaties van clubs in Europees verband. PSV staat op plek 19, Cherno More Varna op plek 178 en Bnei Yehuda op plek 198...
sese
 sese - zaterdag 08 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
ik weet dat psv kans maakt om naar de volgende ronde te gaan
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 02:42 schreef PSVMocro het volgende:
@ Ajaxrulezz: Hoe kom je daarbij? Ze doen echt niet structureel mee in de top van de Israëlische voetbalcompetitie. Het is gewoon de 3de ploeg van Tel Aviv...

Hun laatste eindclasseringen in de nationale competitie:
08/09 eindpositie 5
07/08 eindpositie 9
06/07 eindpositie 9
05/06 eindpositie 4
04/05 eindpositie 4
03/04 eindpositie 5

Dat noem ik niet in de top meedraaien. Voor de duidelijkheid het gaat om een competitie met 12 clubs.

De 2010 UEFA ranking van alle Europese clubs is toch een aardige indicatie over prestaties van clubs in Europees verband. PSV staat op plek 19, Cherno More Varna op plek 178 en Bnei Yehuda op plek 198...
had ik het over structueel ?
Wat versta jij onder Top Top 2?
Top 5 vind ik nog steeds Meedoen in de Top.
Zoniet dan deed Psv vorig jaar ook niet mee in de Top 4de

En de Europeese ranking haha jah Az staat ook ongeveer 160 of iets eronder of erboven
maar wil je dan zeggen Dat Az daar hoort??Je kan de Bulgaarse competitie echt niet met de Israleische competitie vergelijken!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 augustus 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 16:25 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

had ik het over structueel ?
Wat versta jij onder Top Top 2?
Top 5 vind ik nog steeds Meedoen in de Top.
Zoniet dan deed Psv vorig jaar ook niet mee in de Top 4de

En de Europeese ranking haha jah Az staat ook ongeveer 160 of iets eronder of erboven
maar wil je dan zeggen Dat Az daar hoort??Je kan de Bulgaarse competitie echt niet met de Israleische competitie vergelijken!
In een competitie van 12 clubs als 5de eindigen met een redelijk aantal punten achter de top 4 en de 2 seizoenen daarvoor als 9de eindigen met in 1 punt boven de degradatiestreep, dan ben je niet eens middenmoter...maar een degradatiekandidaat die een goed jaar heeft gedraaid. In een competitie van 18, zoals de eredivisie, zou dat betekenen dat een club 8ste is geeindigd en de 2 jaren daarvoor als 14de. Draai je dan mee in de top? haha PSV zat tenminste op een paar punten na dicht op Ajax en Twente. In de laatste duels had PSV nog een mogelijkheid om als 3de of zelfs als 2de te eindigen. Dan hoef ik nog niet eens over de 4 behaalde landskampioenschappen in de jaren daarvoor te spreken... ;)

Ter info AZ staat 35ste op de UEFA ranking en niet 160ste, het gaat over de afgelopen 5 jaar dus is het een aardige weerspiegeling van de Europese prestaties. Je had toch even de moeite kunnen nemen om te googlen, dan hoefde ik je niet te corrigeren. Het heeft eigenlijk geen zin om zo te discussiëren. Ik baseer mijn uitspraken op feiten en statistieken...Dit is niet lullig bedoeld, maar jij lult eigenlijk maar wat. Uitspraken op gevoel en aannames, daar kan ik niks mee.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 17:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

In een competitie van 12 clubs als 5de eindigen met een redelijk aantal punten achter de top 4 en de 2 seizoenen daarvoor als 9de eindigen met in 1 punt boven de degradatiestreep, dan ben je niet eens middenmoter...maar een degradatiekandidaat die een goed jaar heeft gedraaid. In een competitie van 18, zoals de eredivisie, zou dat betekenen dat een club 8ste is geeindigd en de 2 jaren daarvoor als 14de. Draai je dan mee in de top? haha PSV zat tenminste op een paar punten na dicht op Ajax en Twente. In de laatste duels had PSV nog een mogelijkheid om als 3de of zelfs als 2de te eindigen. Dan hoef ik nog niet eens over de 4 behaalde landskampioenschappen in de jaren daarvoor te spreken... ;)

Ter info AZ staat 35ste op de UEFA ranking en niet 160ste, het gaat over de afgelopen 5 jaar dus is het een aardige weerspiegeling van de Europese prestaties. Je had toch even de moeite kunnen nemen om te googlen, dan hoefde ik je niet te corrigeren. Het heeft eigenlijk geen zin om zo te discussiëren. Ik baseer mijn uitspraken op feiten en statistieken...Dit is niet lullig bedoeld, maar jij lult eigenlijk maar wat. Uitspraken op gevoel en aannames, daar kan ik niks mee.
?
Er spelen 16 clubs
* Beitar Jerusalem
* Bnei Yehuda
* Bnei Sakhnin
* F.C. Ashdod
* Hapoel Acre
* Hapoel Be'er Sheva
* Hapoel Haifa
* Hapoel Ramat Gan
* Hapoel Ra'anana
* Hapoel Petah Tikva
* Hapoel Tel Aviv
* Maccabi Ahi Nazareth
* Maccabi Haifa
* Maccabi Netanya
* Maccabi Petah Tikva
* Maccabi Tel Aviv

De israelische competitie is vele maler groter geworden afgelopen jaren
veel geld veel goede spelers,De Bulgaarse competitie heeft zelfs minder talenten dan onze 2de divisie,Die Cerna 3 de van bulgarije zo'n zwakke ploeg die na 50 minuten al moe gestreden is dat zegt denk ik wel genoeg over het niveau van die competitie.

Az staat idd op die plaats ik heb die ranking ook gezien maar dat zijn 5jaar bij elkaar geteld,Ik heb NOS stond laatst van de afgelopen 1 jaar dat bedoele ik.

Kun je wel zeggen van corrigeren enzo maar jij hebt het over 1 punt degradatie van 9de plek en 12 teams terwijl het er 16 zijn dus jah wie lult er nou raak ;-)

en met 4 de plaats bedoelde ik niks lullig over psv ;-) hoor altijd dan zo snel aangevallen ja maar titels afgelopen jaren,tsjah dan kan ik ook over Ajax zeggen afgelopen 70 jaar ;-)

Maar om nou te zeggen ''jij lult eigenlijk maar wat. Uitspraken op gevoel en aannames''

tsjah als ik het mis heb dan geef ik het gewoon toe geen probleem iedereen kan het wel is mis hebben..Maar als je dat zegt en je zegt zelf onwaarheden tsjah dat is niet met elkaar te rijmen he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door ajaxrulezz --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 augustus 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 17:53 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

?
Er spelen 16 clubs
* Beitar Jerusalem
* Bnei Yehuda
* Bnei Sakhnin
* F.C. Ashdod
* Hapoel Acre
* Hapoel Be'er Sheva
* Hapoel Haifa
* Hapoel Ramat Gan
* Hapoel Ra'anana
* Hapoel Petah Tikva
* Hapoel Tel Aviv
* Maccabi Ahi Nazareth
* Maccabi Haifa
* Maccabi Netanya
* Maccabi Petah Tikva
* Maccabi Tel Aviv

De israelische competitie is vele maler groter geworden afgelopen jaren
veel geld veel goede spelers,De Bulgaarse competitie heeft zelfs minder talenten dan onze 2de divisie,Die Cerna 3 de van bulgarije zo'n zwakke ploeg die na 50 minuten al moe gestreden is dat zegt denk ik wel genoeg over het niveau van die competitie.

Az staat idd op die plaats ik heb die ranking ook gezien maar dat zijn 5jaar bij elkaar geteld,Ik heb NOS stond laatst van de afgelopen 1 jaar dat bedoele ik.

Kun je wel zeggen van corrigeren enzo maar jij hebt het over 1 punt degradatie van 9de plek en 12 teams terwijl het er 16 zijn dus jah wie lult er nou raak ;-)

en met 4 de plaats bedoelde ik niks lullig over psv ;-) hoor altijd dan zo snel aangevallen ja maar titels afgelopen jaren,tsjah dan kan ik ook over Ajax zeggen afgelopen 70 jaar ;-)
Ehmmm....en dan lul jij nog steeds raak. :) Omdat ze pas vanaf 2009/2010 naar 16 clubs gaan. De jaren hiervoor, dus ook afgelopen seizoen, waren het gewoon 12 clubs!

Wie heeft het over 70 jaar? Als PSV de komende 5 jaar buiten de top 3 valt, dan hoor je mij niks zeggen over de recente kampioenschappen. Ik vind 5 jaar sowieso een goede weerspiegeling, het is ook wat mensen van de UEFA aanhouden als ze de rankings berekenen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 18:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ehmmm....en dan lul jij nog steeds raak. :) Omdat ze pas vanaf 2009/2010 naar 16 clubs gaan. De jaren hiervoor, dus ook afgelopen seizoen, waren het gewoon 12 clubs!

Wie heeft het over 70 jaar? Als PSV de komende 5 jaar buiten de top 3 valt, dan hoor je mij niks zeggen over de recente kampioenschappen. Ik vind 5 jaar sowieso een goede weerspiegeling, het is ook wat mensen van de UEFA aanhouden als ze de rankings berekenen.
BEste mocro je moet wel goed lezen

Ik had het over 5de plaats recentelijke dus top 5 Israel en niet van vorige jaren.
En ik had de ranglijst gezien van 1 seizoen van Az maar bijelkaar heb jij gelijk staan ze hoger..

maar we kunnen lullen wat we willen
Yehuda is een Niveau hoger dan Cerna
maar wat maakt dat uit?het is niet van het niveau Psv dus wees niet bang ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door ajaxrulezz --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 18:17 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

BEste mocro je moet wel goed lezen

Ik had het over 5de plaats recentelijke dus top 5 Israel en niet van vorige jaren.
En ik had de ranglijst gezien van 1 seizoen van Az maar bijelkaar heb jij gelijk staan ze hoger..

maar we kunnen lullen wat we willen
Yehuda is een Niveau hoger dan Cerna
maar wat maakt dat uit?het is niet van het niveau Psv dus wees niet bang ;-)
Jij had het over 'als je in de top van Israel mee doet' een plek 5 in een competitie van 12 is hetzelfde als dat je zegt dat NEC vorig jaar in de top van de eredivisie heeft meegedraaid. ;) Wat als de competitie uit 5 ploegen bestond, had je dan ook gezegd dat het een top 5 club was en dus dat ze in de top meedraaien? haha...

Het maakt verder niet uit hoor. Alvast succes met Bratislava, zolang alle Nederlandse ploegen maar punten blijven pakken. Dat is op dit moment het belangrijkste voordat we nog verder weg zakken op de UEFA landenlijst...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door PSVMocro --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 18:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij had het over 'als je in de top van Israel mee doet' een plek 5 in een competitie van 12 is hetzelfde als dat je zegt dat NEC vorig jaar in de top van de eredivisie heeft meegedraaid. ;) Wat als de competitie uit 5 ploegen bestond, had je dan ook gezegd dat het een top 5 club was en dus dat ze in de top meedraaien? haha...

Het maakt verder niet uit hoor. Alvast succes met Bratislava, zolang alle Nederlandse ploegen maar punten blijven pakken. Dat is op dit moment het belangrijkste voordat we nog verder weg zakken op de UEFA landenlijst...
ze waren 5de van de 16 en 9de van de 12
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 augustus 2009 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 19:18 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ze waren 5de van de 16 en 9de van de 12
Jah, je blijft maar doorgaan, door iets vaak fout te herhalen maak je er nog geen waarheid van...haha...ff serieus, ze waren afgelopen jaar toch echt 5de van de 12. Vanaf komend seizoen 09/10 gaan ze pas over naar 16 ploegen.
Thomas
 Thomas - zaterdag 08 augustus 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 19:24 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jah, je blijft maar doorgaan, door iets vaak fout te herhalen maak je er nog geen waarheid van...haha...ff serieus, ze waren afgelopen jaar toch echt 5de van de 12. Vanaf komend seizoen 09/10 gaan ze pas over naar 16 ploegen.
Om het iets te verduidelijken, een link naar een bron: Wiki

En dan vooral dit stukje:
quote:

On June 23, 2008 the IFA decided to reform the league structure.[1] From the 2009-10 season, the Premier League and Liga Leumit will be expanded to 16 clubs and Liga Artzit will be abolished.
panicpsv
 panicpsv - zondag 02 september 2012 - 20:05   quote  deeplink  
psv gaat gewoon door losers
Paul_PSV
 Paul_PSV - zondag 02 september 2012 - 21:18   quote  deeplink  
nou vraag ik me af wie de loser is... kijk de datum eens!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 02 september 2012 - 21:19   quote  deeplink  
zonder enige problemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV tegen Bnei Yehuda in de Europa League









0.0094759