BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax aast op Tottenham-verdediger Dervite'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Ajax zou in de zoektocht naar verdedigende versterkingen uitgekomen zijn bij Dorian Dervite. De mandekker heeft weinig toekomstperspectief bij zijn club Tottenham Hotspur.

De Amsterdammers zouden hierop de Fransman graag uit de vervelende situatie willen helpen, dat meldt Ajaxfans.net. Dervite is een bekende van Ajax-trainer Martin Jol. De oefenmeester was enkele jaren geleden de hoofdtrainer van The Spurs.

Onder Jol maakte Dervite ook zijn debuut in de hoofdmacht van Tottenham, maar kon geen definitieve basisplaats afdwingen. Met concurrenten als Ledley King, Michael Dawson en Jonathan Woodgate lijkt de kans op speeltijd dit seizoen dan ook gering.

De jeugdinternational kwam nog wel enkele malen in actie voor Jong Frankrijk op het befaamde jeugdtoernooi van Toulon. Toch hoopt Dervite voor de deadline van de transfermarkt op 1 september nog een nieuwe club te hebben gevonden. Hoeveel de Fransman moet gaan kosten is niet bekend.

Ajax aast op Tottenham-verdediger Dervite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door Thomas --
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
zou goed zijn.. ben toch ook van mening een spits te halen..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 20:55   quote  deeplink  
geen spits maar een middenvelder die veel scoort dat missen ze eerder dan een spits
reminho
 reminho - zaterdag 08 augustus 2009 - 20:59   quote  deeplink  
De verdediging is of was zeker een kwetsbaar punt.
Echter ook vandaag tegen rkc, je wint wel met 4-1, maar kijk hoeveel kansen er gemist worden.
Dit vond ik ook vorige week tegen groningen.
Volgende wedstrijd tegen psv mag je zoveel kansen niet missen, want dan verlies je daar gewoon.
Kortom ben ik van mening dat er een afmaker bij moet.
Wat vinden jullie?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:03   quote  deeplink  
We creeeren wel zoveel kansen dat heb ik Psv niet zien doen tegen VVV en 2 keer tegen die zwakke bulgaren...Het is een kwestie van tijd dat ze er meer maken van die kansen,in de voorbereiding ook veel gescoort.Dus qua scorendvermogen zit het juist goed bij Ajax..Verdediging vidn ik wel kwetsbaar vooral tegen betere tegenstanders..En op het middenveld moet je een speler hebben die veel scoort als je kampioen wilt worden,Het kan wel zonder maar het liefst met.
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Dus niet ajaxrulezz want cvitaisch wordt niet voor niks gewisselt.. Ze scoren niet dat ligt niet aan de verdediging en als je tegen die bulgaren had moeten voetballen had ajax het dus ook lastig gehad want neem dan aan dat je 4 kansen krijgt inplaats van 15..
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:38   quote  deeplink  
alss we NOG een middevelder willen halen die scored vermoge heeft enzo dan zou je perez of honda moeten hebben dus gaat niet werke.. cvitanisch heeft laten zien niet de scorende spits te zijn vorige week ook? toch? jol haalt hem er niet voor niks uit..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 21:38 schreef freakie het volgende:
alss we NOG een middevelder willen halen die scored vermoge heeft enzo dan zou je perez of honda moeten hebben dus gaat niet werke.. cvitanisch heeft laten zien niet de scorende spits te zijn vorige week ook? toch? jol haalt hem er niet voor niks uit..
Zo Zwart/wit zit voetbal niet inelkaar omdat Cviva deze 2 wedstrijden niet heeft gescoord dan vergeten we de doelpunten in de voorbereiding vorig seizoen en in argentinie??
Voorin hebben we genoeg scorendvermogen,Op het middenveld alleen niet,En Perez was een grapje zeker,Die scoort ook niet heel veel,Honda idd dat is ook een speler die de spitsen meteen opzoekt.En dat Jol Cviva Eruit haalt is omdat tie niet in de wedstrijd zat,Dat kan tog het zijn geen robots die elke wedstrijd 100% presteren.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 21:35 schreef freakie het volgende:
Dus niet ajaxrulezz want cvitaisch wordt niet voor niks gewisselt.. Ze scoren niet dat ligt niet aan de verdediging en als je tegen die bulgaren had moeten voetballen had ajax het dus ook lastig gehad want neem dan aan dat je 4 kansen krijgt inplaats van 15..
Psv had de tempo en creativiteit niet omde Bulgaren kapot te spelen.Ajax wel heb zelden zo'n zwakke ploeg als Cerna gezien ajax had ze opgerold met 4-0 a 5-0
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
nou vorig seizoen deed hij het niet GOED hij deed.. als je als spits 10 kansen krijgt en ze niet scoord dan ligt niet niet aan de vrom van de speler.. en zijn scorend vermogen is gewoon niet hoog elke wedstrijd vorig jaar die hij heeft gespeeld had hij 6 kansen en scoorde er 1 of 2.. en die kansen die kreeg hij door suarez..
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
haha kan je zeggen maar ze zijn beter dan rkc en beter dan groningen.. dat is wel duidelijk.. dan kan je zeggen met 4-0 of 5-0 maar je krijgt is 2 wedstrijden egt geen 25 kansen hoor.. want zoveel hebben we er nodig voor 5 goals.. Ik zeg ook niet dat cvitanisch slecht is maar vindt hem gewoon niet goed genoeg.. Je moet een spits hebben met scorend vermoge die niet eerst 5 kansen nodig heeft maar er maar 1 nodig heeft en cvitaisch heeft dat ook aangegeven dat niet te zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door freakie --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 21:48 schreef freakie het volgende:
haha kan je zeggen maar ze zijn beter dan rkc en beter dan groningen.. dat is wel duidelijk.. dan kan je zeggen met 4-0 of 5-0 maar je krijgt is 2 wedstrijden egt geen 25 kansen hoor.. want zoveel hebben we er nodig voor 5 goals.. Ik zeg ook niet dat cvitanisch slecht is maar vindt hem gewoon niet goed genoeg.. Je moet een spits hebben met scorend vermoge die niet eerst 5 kansen nodig heeft maar er maar 1 nodig heeft en cvitaisch heeft dat ook aangegeven dat niet te zijn..
beter dan Groningen???

ik weet niet of je het bulgaarse voetbal kent?Dat is vele niveau's lager dan bijvb de belgische competitie.
Cerna had een oude Team,Geen creativiteit,Na 60minuten waren ze in allebij de wedstrijden heel moe,Omdat ze in europa spelen zegt niets over die ploeg,er spelen ook teams uit azerbijan enzo Cerna is een hele zwakke ploeg Hoe kun je nou zeggen dat Groningen minder is?Groningen speelde niet goed tegen Ajax maar Ajax speelde toen ook gewoon heel goed en gaf ze geen kans.
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:36   quote  deeplink  
oo ja maar groninge bleef ook zo verdedigen? neee he kijk als je die bulgare tegen je had gehad krijg je ook niet zoveel kansen die clubs die trainen daar op.. was ook wel te zien wnt ze gaven ook bijna niks weg.. maar tegen groningen krijg je nog kansen omdat groningen natuurlijk ook wil winnen en het niet zoals europees voetbal is.. dat ajax heel goed speelde was miss zo maardaar had jol al 2 keer op een rij vandaag en vorige week 1 opmerking en die was: ja we scoren niet makkelijk.. Ja en wie is daar eigenlijk het meest voor verandwoordelijk? cvitanisch.. Natuurlijk hij had paar goede passjes maar hij moet op de gopede positie staat en scoren en dat gaat hem niet lkkr af..Want als hij vorig jaar goed had geweest tegen degraafschap(weet ik nog heel goed) daar had hij tig kansen allemaal mis.. dan zou je het kunnen hebben over suarez maar dat is een speler die doet heel veel en maakt kansen uit het niets.. dat is ook geen spits.. een spits is markus berg.. of tiovonen die hebben er niet eerst 5 nodig..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:36 schreef freakie het volgende:
oo ja maar groninge bleef ook zo verdedigen? neee he kijk als je die bulgare tegen je had gehad krijg je ook niet zoveel kansen die clubs die trainen daar op.. was ook wel te zien wnt ze gaven ook bijna niks weg.. maar tegen groningen krijg je nog kansen omdat groningen natuurlijk ook wil winnen en het niet zoals europees voetbal is.. dat ajax heel goed speelde was miss zo maardaar had jol al 2 keer op een rij vandaag en vorige week 1 opmerking en die was: ja we scoren niet makkelijk.. Ja en wie is daar eigenlijk het meest voor verandwoordelijk? cvitanisch.. Natuurlijk hij had paar goede passjes maar hij moet op de gopede positie staat en scoren en dat gaat hem niet lkkr af..Want als hij vorig jaar goed had geweest tegen degraafschap(weet ik nog heel goed) daar had hij tig kansen allemaal mis.. dan zou je het kunnen hebben over suarez maar dat is een speler die doet heel veel en maakt kansen uit het niets.. dat is ook geen spits.. een spits is markus berg.. of tiovonen die hebben er niet eerst 5 nodig..
Je kunt niet een slechte wedstrijd meteen zeggen dat groningen minder is dan Cerna,
Qua stadion Budget spelers ect ect zijn ze wel 10 stappen verder dan Cerna,
Cerna een typische oostblok ploeg 60 minuten kunnen ze alles geven maar er zit geen kwaliteit in die ploeg,

En ik schrijf een speler als Cvitansch niet af na 2 wedstrijden en streep daarna al zijn goals in Argentinie 29doelpunten in 2 seizoenen,En 9 doelpunten bij Ajax in 18 wedstrijden 1 op 2 ,Oke we hadden veel kansen maar als je een wedstrijd heb met veel kansen dan speel je gewoon goed,Alsof we elke wedstrijd al die kansen zullen missen.En cvitanisch was vandaag belangrijk in het eerste deel,En cvitanisch heeft over het algemeen niet veel kansen nodig,Vandaag miste hij 1kans en gaf veel goede voorzetten waaruit ook werd gescoort,Toivonen moet het nog bewijzen.We hebben Suarez en Sulejmani ook nog,En het werd 4-1 qua doelpunen maak ik me echt niet zorgen

We moeten spelers niet zo snel afschrijven vooral niet als je ziet wat ze hebben gepresteerd afgelopen jaren..

En je moet Groningen na een slechte wedstrijd niet vergelijken met een middelmatige ploeg uit bulgarije,In de nederlandse competitie zou die ploeg zo veel te kort komen qua tempo qua kwaliteit qua selectie enz...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door ajaxrulezz --
steve16
 steve16 - zondag 09 augustus 2009 - 10:29   quote  deeplink  
urby eruit honda kopen erin,wielaart eruit chivu kopen en erin een spits moet je zelf scouten echt mensen er is geld zat alleen willen ze niet uitgeven
Thomas
 Thomas - zondag 09 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:

Zaterdagavond heeft Martin Jol tegenover Eredivisie Live de geruchten rondom een aanstaande transfer van Dorian Dervite naar Ajax ontkracht. "We hebben talentvolle jongens lopen in de jeugdopleiding. hij heeft nog één à tweejarig contract. Dan moet de club dus een afkoopsom betalen en ik ben niet van plan om dat geld voor hem op tafel te leggen."
UPDATE: Ajax niet geïnteresseerd in Dervite
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Jaj maar tiovonen heeft in wedstrijden waar psv het lastig heeft nog wel eens uit het niks een goal dat is een spits en vindt het jammer dat er geen statestieken zijn met aantal kansen en gescoorde goals bij cvitanisch maar als je het over 29 goals heb in 2 seizoenen dan zijn dat in 59 wedstrijden 29 goals.. dus zeker niet heel overtuigend.. en dan is hij ook nog eens 25.. die gaat niet vertrekke naar het buitenland is dan mijn idee want een speler hoort rodn die leeftijd al hoger te spelen want rond 27 is het voor spelers meestal het hoogte punt.. en zeg ook ik schijf hem niet af na 2 wedstrijden maar na 20 wedstrijden net als dat luque ook nog overtuigde maar wel goede voorzette had en ook werdt afgeschreven..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 10:29 schreef steve16 het volgende:
urby eruit honda kopen erin,wielaart eruit chivu kopen en erin een spits moet je zelf scouten echt mensen er is geld zat alleen willen ze niet uitgeven
Honda = 10 milj
Chivu zal nog meer zijn + topsalaris + hij zal zelf nog niet willen.

beetje teveel gerookt steve? haha
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Cvitanich heeft aardige periode's gehad , is geen slechte speler maar is niet DE spits van Ajax anders had ie er al wel gestaan denk ik.
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 21:35 schreef freakie het volgende:
Dus niet ajaxrulezz want cvitaisch wordt niet voor niks gewisselt.. Ze scoren niet dat ligt niet aan de verdediging en als je tegen die bulgaren had moeten voetballen had ajax het dus ook lastig gehad want neem dan aan dat je 4 kansen krijgt inplaats van 15..
Cvitanich werd gewisseld omdat daar de koek op was cvitanich scoort in principe gewoon als rommedhaal niet in de weg loopt, en iedereen schijnt niet gezien te hebben dat cvitanich, met een goede actie of 1-2tje 5 x iemand alleen voor de keeper zet.
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 21:46 schreef freakie het volgende:
nou vorig seizoen deed hij het niet GOED hij deed.. als je als spits 10 kansen krijgt en ze niet scoord dan ligt niet niet aan de vrom van de speler.. en zijn scorend vermogen is gewoon niet hoog elke wedstrijd vorig jaar die hij heeft gespeeld had hij 6 kansen en scoorde er 1 of 2.. en die kansen die kreeg hij door suarez..
ja en gister zette cvitanich suarez 3 x alleen voor de keeper, waar suarez ook 3 keer mist, suarez ook maar wegdoen dan????
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:36 schreef freakie het volgende:
oo ja maar groninge bleef ook zo verdedigen? neee he kijk als je die bulgare tegen je had gehad krijg je ook niet zoveel kansen die clubs die trainen daar op.. was ook wel te zien wnt ze gaven ook bijna niks weg.. maar tegen groningen krijg je nog kansen omdat groningen natuurlijk ook wil winnen en het niet zoals europees voetbal is.. dat ajax heel goed speelde was miss zo maardaar had jol al 2 keer op een rij vandaag en vorige week 1 opmerking en die was: ja we scoren niet makkelijk.. Ja en wie is daar eigenlijk het meest voor verandwoordelijk? cvitanisch.. Natuurlijk hij had paar goede passjes maar hij moet op de gopede positie staat en scoren en dat gaat hem niet lkkr af..Want als hij vorig jaar goed had geweest tegen degraafschap(weet ik nog heel goed) daar had hij tig kansen allemaal mis.. dan zou je het kunnen hebben over suarez maar dat is een speler die doet heel veel en maakt kansen uit het niets.. dat is ook geen spits.. een spits is markus berg.. of tiovonen die hebben er niet eerst 5 nodig..
ik weet niet of je wedstrijd gezien hebt maar psv was 2 keer tegen hun gewoon erg slecht..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 11:56 schreef freakie het volgende:
Jaj maar tiovonen heeft in wedstrijden waar psv het lastig heeft nog wel eens uit het niks een goal dat is een spits en vindt het jammer dat er geen statestieken zijn met aantal kansen en gescoorde goals bij cvitanisch maar als je het over 29 goals heb in 2 seizoenen dan zijn dat in 59 wedstrijden 29 goals.. dus zeker niet heel overtuigend.. en dan is hij ook nog eens 25.. die gaat niet vertrekke naar het buitenland is dan mijn idee want een speler hoort rodn die leeftijd al hoger te spelen want rond 27 is het voor spelers meestal het hoogte punt.. en zeg ook ik schijf hem niet af na 2 wedstrijden maar na 20 wedstrijden net als dat luque ook nog overtuigde maar wel goede voorzette had en ook werdt afgeschreven..
noem eens ajax spitsen van de afgelopen 15 jaar met een betere statistiek dan, alleen huntelaar maakte er meer.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Geef al aan remco cvitanisch is een geheel andere speler niet een spits maar hij is iemand van de acties.. dat hij een aantal keer een speler goed vrij zet kan maar dat bij hem de koek op was klopt niet want hij was boos omdat hij gewisseld werd.. ik kan geen spelers vinden die zoals hem horen te zijn ja dan die ik kan vinden huntelaar.. maar kan niet zoon gekke vergelijking zijn.. huntelaar is 1 jaar ouders dan cvitanisch en zie hem de eerste 2 a 3 jaar nog niet spelen bij hele grote clubs en als hij zo oud is staan clubs ook niet om hem te popelen.. dat hij net niet scoort omdat rommedhal in de weg loopt is vervelend.. maar als je 4 of 5 keer spelers vrij wil zette met cvitanisch oke maar wie scoort ze dan makkelijk?.. suarez niet maar die gebruik je voor zijn acties.. en om de spits vrij te zette.. dus beetje domme reactie remco als cvitanisch net zoals suarez van die fantastiese acties maakt dan is het niet erg dat je er een paar niet scoort.. Ja ik heb die wedstrijd gezien tegen die bulgaren.. en psv speelde slecht alleen weet wel dat tiovenen psv heeft geholpen niet te verliezen tegen vvv.. dat zou bij ons suarez moeten zijn maar psv had egt geen 18 kansen.. geloof dat ajax nu deze competitie al 35 kansen heeft gehad..

oo ja ibrahimovic heeft het in statestiek met cvitanisch niet beter gedaan maar was net zo goied in de acties beter zelfs dan cvitanisch en hij is veel en veeeel sterker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door freakie --
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

ja en gister zette cvitanich suarez 3 x alleen voor de keeper, waar suarez ook 3 keer mist, suarez ook maar wegdoen dan????
Suarez scoort wel 3 x dus dan mag je ook missen. Raar en oneerlijk maar zo werkt t uiteindelijk wel een beetje , als na 10 wedstrijden Suarez op 20 goals staat en 30 gemiste kansen is ie geweldig , als Cvitanich na 10 wedstrijden op 2 goals staat , 10 bijna goals en 30 bijna assists gaat ie toch echt naar de slachtbank...............
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 12:45 schreef freakie het volgende:
Geef al aan remco cvitanisch is een geheel andere speler niet een spits maar hij is iemand van de acties.. dat hij een aantal keer een speler goed vrij zet kan maar dat bij hem de koek op was klopt niet want hij was boos omdat hij gewisseld werd.. ik kan geen spelers vinden die zoals hem horen te zijn ja dan die ik kan vinden huntelaar.. maar kan niet zoon gekke vergelijking zijn.. huntelaar is 1 jaar ouders dan cvitanisch en zie hem de eerste 2 a 3 jaar nog niet spelen bij hele grote clubs en als hij zo oud is staan clubs ook niet om hem te popelen.. dat hij net niet scoort omdat rommedhal in de weg loopt is vervelend.. maar als je 4 of 5 keer spelers vrij wil zette met cvitanisch oke maar wie scoort ze dan makkelijk?.. suarez niet maar die gebruik je voor zijn acties.. en om de spits vrij te zette.. dus beetje domme reactie remco als cvitanisch net zoals suarez van die fantastiese acties maakt dan is het niet erg dat je er een paar niet scoort.. Ja ik heb die wedstrijd gezien tegen die bulgaren.. en psv speelde slecht alleen weet wel dat tiovenen psv heeft geholpen niet te verliezen tegen vvv.. dat zou bij ons suarez moeten zijn maar psv had egt geen 18 kansen.. geloof dat ajax nu deze competitie al 35 kansen heeft gehad..

oo ja ibrahimovic heeft het in statestiek met cvitanisch niet beter gedaan maar was net zo goied in de acties beter zelfs dan cvitanisch en hij is veel en veeeel sterker..
blijkbaar leef je nog steeds in het oude ajax tijd perk met altijd een scorende spits, word wakker man, behalve huntelaar heeft ajax in de afgelopen 20 jaar geen spits gehad die er meer dan 30 maakte. En er zijn meer spitsen hoor die zelf weinig scoren maar heel belangrijk zijn door andere spelers alleen voor de goal te zetten, en als je dat 5 x keer doet in een wedstrijd is het toch niet zijn schuld dat daar maar 1x uit gescoord word,
En zelf liep hij vorig seizoen gewoon 1op2 met goals wat gewoon niet slecht is.. Hij heeft gister 2 keer zelf een kans gehad waarvan hij er 1 onnodig afgaf aan ik dacht suarez en 1 goed inschoot maar die werd door rommedhaal van de lijn gehaald..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 13:11 schreef sasja50 het volgende:

[..]

Suarez scoort wel 3 x dus dan mag je ook missen. Raar en oneerlijk maar zo werkt t uiteindelijk wel een beetje , als na 10 wedstrijden Suarez op 20 goals staat en 30 gemiste kansen is ie geweldig , als Cvitanich na 10 wedstrijden op 2 goals staat , 10 bijna goals en 30 bijna assists gaat ie toch echt naar de slachtbank...............
vind het gewoon raar dat mensen een speler afschrijven die in 1 wedstrijd 5 x iemand alleen voor de keeper zet en zelf ook scoort als daar geen medespeler in de weg loopt, terwijl een waardeloze speler als Urby er hier altijd maar genadig afkomt, raar maar waar.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 14:34   quote  deeplink  
urrby ben ik ook geen fan van maar jullie zegge naar 1 wedstrijd ben je vorig jaar vergeten? En ajax heeft niet persee grote en veel scorende spitsen gehad maar wel spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen besilssen.. daar heeft cvitanisch geen hand van dus is de eis dat hij maar 1 kans nodig heeft om te scoren en dan gaat het niet om deze week en vorige week maar ook om vorig seizoen waar hij er dan wel 50 procent scoort maar weet onze leo nog heel goed hoeveel had die gescoort? en wedstrijden gespeelt had kijk wil daarmee zegge dat cvitanisch niet zeker van zijn plek was en zou zich dan in de kijk willen spelen dan speel je altijd beter net als vermeer..
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 14:36   quote  deeplink  
En als cvitanisch 30 assists maakt dan doet hij het elke wedstrijd goed en zorgt voor goals maar suarez is een geheel andere speler dan cvitanish niet erg snel en dribbel vaardig dus moet het van dat soort dingen hebben en als trainer zie je dat egt wel.. En wordt dan ook gewisseld..
steve16
 steve16 - zondag 09 augustus 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 11:59 schreef sasja50 het volgende:

[..]

Honda = 10 milj
Chivu zal nog meer zijn + topsalaris + hij zal zelf nog niet willen.

beetje teveel gerookt steve? haha
ik rook niet maar chivu verlangt nog elke dag naar ajax weet ik uit betrouwbare bron
steve16
 steve16 - zondag 09 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
en voor 5 miljoen heb je honda wacht je echter nog een week dan is hij 7 of al weg naar het buitenland
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 15:34   quote  deeplink  
steve jonge als jij nou betrouwbare bron heb noem die bron dan is..
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 15:35   quote  deeplink  
En honda gaat niet voor dat bedrag dat jij opnoemt weg..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
vvv heeft de vraagprijs van 10 miljoen nog niet verlaagd en zal dat ook niet doen aldus vvv voorzitter
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Ja inderdaad kan het altijd wel onder komen want als ajax honda zou willen en hem voor 7 mil wil dan wordt het er vaak verlaagt..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 14:34 schreef freakie het volgende:
urrby ben ik ook geen fan van maar jullie zegge naar 1 wedstrijd ben je vorig jaar vergeten? En ajax heeft niet persee grote en veel scorende spitsen gehad maar wel spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen besilssen.. daar heeft cvitanisch geen hand van dus is de eis dat hij maar 1 kans nodig heeft om te scoren en dan gaat het niet om deze week en vorige week maar ook om vorig seizoen waar hij er dan wel 50 procent scoort maar weet onze leo nog heel goed hoeveel had die gescoort? en wedstrijden gespeelt had kijk wil daarmee zegge dat cvitanisch niet zeker van zijn plek was en zou zich dan in de kijk willen spelen dan speel je altijd beter net als vermeer..
welke spits in de afgelopen 15 jaar was een spits die een wedstrijd kon beslissen dan, ik vond cvita vorig seizoen al goed, hij zet 5 x in 1 wedstrijd iemand voor de keeper, hoe belangrijk is dat dan, niet zeker??
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:25 schreef steve16 het volgende:

[..]

ik rook niet maar chivu verlangt nog elke dag naar ajax weet ik uit betrouwbare bron
heb je er weer 1 met z'n betrouwbare bron, wie dan een neefje van een tante die een schoolvriendin had die het deed met de leraar en daar een geadopteerd achterneefje van???

of met bronnen komen of niks melden, jezus wat irritant.
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 14:36 schreef freakie het volgende:
En als cvitanisch 30 assists maakt dan doet hij het elke wedstrijd goed en zorgt voor goals maar suarez is een geheel andere speler dan cvitanish niet erg snel en dribbel vaardig dus moet het van dat soort dingen hebben en als trainer zie je dat egt wel.. En wordt dan ook gewisseld..
waarom vergelijk je suarez met cvitanich, die snap ik niet helemaal, twee totaal verschillende spelers.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
Ik vergelijk niks.. dat doe jij..

quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

ja en gister zette cvitanich suarez 3 x alleen voor de keeper, waar suarez ook 3 keer mist, suarez ook maar wegdoen dan????
Maar eageer op jou vergelijking wat rook je?
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
daarom snap ik jou niet en reageer daarom op jou op deze manier cvitanisch moet ergens goed in zijn vindt dat hij er niet uitspringt en die passes zijn goed maar dat doen de andere spelers ook dat hoort bij groepsproces..
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
En moest ff iemand zegge ibrahimovic ken je die nog?
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
huntelaar ken je die nog?
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
nou dat zijn al de laatste 8 jaar ongv..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 17:09 schreef freakie het volgende:
En moest ff iemand zegge ibrahimovic ken je die nog?
huntelaar riep ik zelf al en kijk de statistieken van Ibra maar na, die zijn niet heel best hoor bij ajax.
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 17:14   quote  deeplink  
de tijd zal t gaan leren , we kunnen wel gaan vergelijken maar Dario wordt niet voor niets vaak op de bank gehouden en anders gewisseld als hij wel meedoet.
Kan ook zijn dat hij WEL de kwaliteiten heeft maar gewoon niet het juiste type is.........
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 17:14   quote  deeplink  
ibra 74 wedstrijden 35 goals.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:15   quote  deeplink  
remco zeg ook niet dat hij nou ongelovelijk veel scoord maar had er niet veel nodig en kan de wedstrijd in zijn eentje beslissen..
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
cvitanich 18 wedstrijden 9 goals beter gemiddelde dus
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
meningen verschillen nu eenmaal:) maar zoveel wedstrijden heeft ibra in zijn ajax tijd niet beslist hoor.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
ja nog wel ja..xd nou ligt ie weer lager.. nou zit ie op 9 uit 20..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax aast op Tottenham-verdediger Dervite'









0.0097699