BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol: 'Gogme van Aissati kwam er niet uit'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Martin Jol was blij dat zijn ploeg zaterdagavond deed wat het moest doen: winnen van RKC. Ajax had lange tijd moeite om de kansen af te maken, maar won uiteindelijk met 4-1. "We hebben veerkracht getoond."

Jol zag zijn ploeg vooral in de beginfase van de wedstrijd kans op kans krijgen, maar uiteindelijk vloog alleen een schot van Gregory van der Wiel binnen. "Daarna duurde het lang voordat we weer scoorden, maar als je veertien of achttien kansen creƫert, doe je het gewoon goed", aldus de Ajax-trainer. "RKC kwam er af en toe gevaarlijk uit met zijn twee spitsen, maar we hebben veerkracht getoond. Als we deze wedstrijd niet hadden gewonnen dan hadden we daar de rest van het seizoen een trauma aan over gehouden."

Ajax begon met Ismail Aissati in de basis, maar de middenvelder moest in de rust plaats maken voor Eyong Enoh. "Tegen een teruggetrokken ploeg als RKC hadden we het gogme van Aissati nodig, maar dat kwam er niet helemaal uit", vond Jol. "Daarom heb ik in de tweede helft Enoh gebracht, die toch wat zakelijker speelt."

Jol: 'Gogme van Aissati kwam er niet uit'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door Thomas --
freakie
 freakie - zaterdag 08 augustus 2009 - 21:51   quote  deeplink  
duidelijk..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 10:04   quote  deeplink  
inderdaad , eigenlijk zegt hij gewoon dat hij slecht speelde en niet bracht wat ie moet brengen , ik vind Jol trouwens erg goed voor de camera , je ziet hem genieten en hij zegt de juiste dingen.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Ja geniet er ook van als een journalist een domme vraag stelt dan hij gewoon heel simpel terug reageert.. Maar jol anticipeert erg goed ik vindt het erg goed van hem dat hij veel wisselt kwa spelers want marco ook deed maar marco zette ze maar neer zat geen verhouding in en als jol enoh in zet voor aisattie gebruikt hij enoh op zijn kwaliteit en aisattie ook dat is iedere wedstrijd anders maar ook niet verwarend want iedereen doet waar die goed in is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol: 'Gogme van Aissati kwam er niet uit'









0.0079641