BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Koeman sloopt bouwwerk van Gaal

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 11 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
De muren die Louis van Gaal om AZ heeft gebouwd worden door zijn opvolger systematisch afgebroken. Te beginnen met de tussenwand in de kleedkamer voor de bezoekers. ,,Want die getuigde gewoon van een gebrek aan respect'', vindt de huidige trainer Ronald Koeman.

Koeman voelde zich in oktober 2006 opgesloten toen hij met PSV op bezoek kwam in Alkmaar. ,,Ik herkende direct de tussenmuur. En was zo kwaad dat ik mijn spelers opdracht gaf deze tegenstander met huid en haar op te vreten.'' Na één helft keerden de Brabanders destijds met een 0-3 voorsprong terug in hun hok.

Inmiddels trainer van AZ gaf Koeman als eerste opdracht de zijwand die Van Gaal liet plaatsen te verwijderen bij de thuiswedstrijde n in het DSB stadion. ,,Tegenstanders verdienen het hier om met respect te worden behandeld. Afmaken doen we eventueel wel op het veld'', aldus de baas van Alkmaar met een veelzeggende glimlach rond de lippen.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat Koeman nou bedoeld. Daarnaast heb ik ook echt geen flauw idee hoe die kleedkamers eruit zien. Wat moet ik me voorstellen bij die scheidingswand en wat was überhaupt de reden om dat ding te plaatsen?
Boss
 Boss - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Precies zoals 't er staat! Een wand om de kleedkamer te scheiden( halveren), zodat hij kleiner wordt. Snappie?
Boss
 Boss - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:35   quote  deeplink  
heeft V.Gaal nu ook in München gedaan. Beetje kinderachtig!
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 11 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Inderdaad een beetje kinderachtig, wel netjes van Koeman dat 'ie de boel weer afbreekt. Ik hoop alleen niet (voor de AZ-ers althans) dat hij het opgebouwde team, de spirit en andere zaken ook afbreekt...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:48   quote  deeplink  
Jullie hebben deels wel gelijk!
maar Koeman verdient ook wel crediet als Trainer bijna bij elke club werd hij in het eerste jaar Kampioen..FF iets anders Scheringha die wou eerst 20miljoen voor Alves betalen.Dus voor goede spelers hebben ze wel geld.Als Az nou slim is dan Halen ze Honda dan kan Koeman wel meer zijn eigen formatie maken en anders dan die van V Gaal.
En zo sleept Az ook een topper weg voor de concurrenten denk dat dat wel een goeie slag zou zijn,En de ChamL komt eraan dus een klasse speler erbij is nooit weg,En het is een goede inverstering
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Nou het idee is dat je de tegenstander in kleedkamers laat zonder voorzieningen, kouwe douches en dergelijke. Ik heb wel eens gelezen dat dit in de VS ook expres door sommige teams gedaan wordt. Gewwoon om de tegenstander een beetje te plagen.
jaja
 jaja - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:20   quote  deeplink  
een teken dat je niet op je eigen kracht vertrouwd.
waalwijk
 waalwijk - woensdag 19 augustus 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Beste AZ-ers,

Hier in waalwijk gaat het zeer sterke gerucht dat onze Charlison Benshop een 5-jarig contract heeft getekend bij AZ,ook schijnt hij gisteren medisch gekeurd te zijn dus is het een kwestie van tijd voordat het naar buiten gebracht gaat worden..Nogmaals het is een gerucht maar waar rook is is vuur...
Overigens zou hij dit seizoen nog wel in Waalwijk gestald worden...

Hebben jullie hier ook iets over gehoord ?

Sportieve groeten uit Waalwijk
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 augustus 2009 - 20:22   quote  deeplink  
denk als t zo was dat t al wel ergens op t net te lezen was ,
betreft Koeman: die muur afbreken is een goede zaak , de rest zal hij niet afbreken , Ronald is een vakman , Louis ook maar wel met beperkte houdbaarheid door zijn extreme eisen die hij aan spelers stelt.

AZ loopt lekker en zal wederom meedoen om de titel , al kan t spelen van CL wel de nodige punten gaan kosten.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 oktober 2009 - 20:25   quote  deeplink  
oud topic maar ik zag em en heb me slap gelachen... want het klopt ook nog... lees het boek van vGaal en geen Azer wil hem meer als trainer !!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 12 oktober 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 09:46 schreef Bobbel het volgende:

[..]

Het is mij niet helemaal duidelijk wat Koeman nou bedoeld. Daarnaast heb ik ook echt geen flauw idee hoe die kleedkamers eruit zien. Wat moet ik me voorstellen bij die scheidingswand en wat was überhaupt de reden om dat ding te plaatsen?
nu lees ik net dat Koeman als oud psv trainer zo geirriteerd was dat ie zijn spelers tot het draadje toe gemotiveerd na 1 helft met 3-0 (of 0-3 zo u wilt) zag gaan rusten....als dat het resultaat van zo een tussenmuurtje is is het dan wellicht een idee om die dan in de kleedkamer van het eerste van AZ te zetten.....als je dan vervolgens iedere wedstrijd met 3-0 gaat rusten is het toch prima??!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door Patrick Buisman --
nummer10
 nummer10 - maandag 12 oktober 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 16:48 schreef ajaxrulezz het volgende:
Jullie hebben deels wel gelijk!
maar Koeman verdient ook wel crediet als Trainer bijna bij elke club werd hij in het eerste jaar Kampioen..FF iets anders Scheringha die wou eerst 20miljoen voor Alves betalen.Dus voor goede spelers hebben ze wel geld.Als Az nou slim is dan Halen ze Honda dan kan Koeman wel meer zijn eigen formatie maken en anders dan die van V Gaal.
En zo sleept Az ook een topper weg voor de concurrenten denk dat dat wel een goeie slag zou zijn,En de ChamL komt eraan dus een klasse speler erbij is nooit weg,En het is een goede inverstering
dat kan nu dus niet meer... :D

Koeman is in het eerste jaar Altijd kampioen geworden... dankzij zijn voorgangers...

Ajax Co Adriaanse
PSV Hiddink
AZ vGaal

en iedereen weet ook dat hij zowel Ajax Psv heeft afgebroken na dat eerste a 2de jaar..
R()b
 R()b - maandag 12 oktober 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Koeman is in het eerste jaar Altijd kampioen geworden... dankzij zijn voorgangers...

Ajax Co Adriaanse
PSV Hiddink
AZ vGaal

Euhm...
Met AZ is Koeman nog geen kampioen geworden hoor , en het ziet er voorlopig ook niet naar uit.
Boss
 Boss - dinsdag 13 oktober 2009 - 10:24   quote  deeplink  
Nieuwe kop: Dirk sloopt bouwwerk v.Gaal
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 23:55   quote  deeplink  
En dat gaat ie binnenkort weer doen..!!!!!!
tomson
 tomson - maandag 23 april 2012 - 00:02   quote  deeplink  
Uppers unite!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 april 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 00:02 schreef tomson het volgende:
Uppers unite!
Love you maat..!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 april 2012 - 01:14   quote  deeplink  
feyaz2006-07002.jpg
AZvakY
 AZvakY - woensdag 08 augustus 2012 - 16:50   quote  deeplink  
wat lief
tomson
 tomson - woensdag 08 augustus 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Ja he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Koeman sloopt bouwwerk van Gaal









0.0068011