BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ? Ajaxlazio roma ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Zou lugano naar ajax of lazio roma gaan waar denk jij dat die heen gaat ik denk lazio hier je antwoord
AndreM1971
 AndreM1971 - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:42   quote  deeplink  
Zou Jol echt ziek zijn geweest of was hij voor ajax op pad om de gewenste verdediger persoonlijk over te halen....het is angstvallig stil rond Ajax en transfers!
Ik zeg niet dat hij komt , maar hoop mag je hebben. Ik vrees echter dat Lazio iets meer centjes kan bieden.
Boss
 Boss - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Of het is zo stil omdat Ajax al rond is met Lugano. Afwachten maar....
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 11 augustus 2009 - 14:21   quote  deeplink  
wie weet heeft suarez een goed woordje kunnen doen laten we hopen
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
gewoon afwachten.. meer kunnen we toch niet doen
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:13   quote  deeplink  
ajax heeft meer geld dan het failliete roma
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 21:35   quote  deeplink  
@ krunk je weet zelf toch ook dat de clubs in het buitenland niet rijker zijn dan onze club, maar helaas komen daar vaak op duistere wijze veel gelden vrij, daar kunnen we het helaas niet vaak van winnen.
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
@ remco k. ja gabber, dat klopt wel. maar het feit is dat roma zijn loon niet kan waarborgen. wellicht kiest hij voor zekerheid. die gelden zijn van korte duur, gezien wellicht de maffia/gemeente/burgemeerster of anders de President (AC MILAN) ineens geld op tafel neerzet. ik ben van mening dat indien hij voor roma kiest, dit puur concurrentie technisch gezien zal zijn.

deze speler is namelijk een opbouwer en geen verdeler. en bij ajax heb je genoeg van dit types. en lazio mist deze spelers. dus indien hij de garantie wil hebben op een basisplek kiest hij voor roma.
indien hij zekerheid wilt hebben over zijn inkomen, een garantie voor de basiself... etc.. kan hij die bij ajax niet 1 2 3 afdwingen, op het loon na. er zitten wel goede verdedigers bij ajax, maar ze zijn ook nonchalant. bekijk oleguer en wielaert maar eens. ook vertonghen regelmatig. laat ze eens vakken vullen bij de AH voor 2 euro, en eens kijken of ze dan beter presteren. de meeste spelers zijn al binnen en vullen zich toch.... dus is het rendementsgehalte gewoon laag. idem dito met kuffour, roger etc....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ? Ajaxlazio roma ?









0.0058641