BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Victor
 Victor - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Ik ben blij dat hij reserve doelman is van Ajax (ik ben voor Ajax), maar die jongen moet zijn vleugels spreiden en zich ontwikkelen bij een andere club. Hij kan wellicht voor het Nederlandse voetbal in de toekomst (zowel nationaal als internationaal) nog veel gaan betekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Victor --
fr emiel
 fr emiel - woensdag 12 augustus 2009 - 01:05   quote  deeplink  
zoals wat???
Ik ben het met je eens dat ie goed kan keepen maar is gvd
1 meter 60 hoog.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 01:05 schreef fr emiel het volgende:
zoals wat???
Ik ben het met je eens dat ie goed kan keepen maar is gvd
1 meter 60 hoog.
Wikipedia zegt 181 cm, niet bijster lang voor een keeper inderdaad maar hij zal het echt moeten hebben uit ervaring en daardoor slimheid.

Vind hem persoonlijk een leukere keeper om naar te kijken dan Stekelenburg, meer pit, vaak duidelijker aanwezig en hij lijkt meer vertrouwen uit te stralen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Boudewijn --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 03:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wikipedia zegt 181 cm, niet bijster lang voor een keeper inderdaad maar hij zal het echt moeten hebben uit ervaring en daardoor slimheid.

Vind hem persoonlijk een leukere keeper om naar te kijken dan Vermeer, meer pit, vaak duidelijker aanwezig en hij lijkt meer vertrouwen uit te stralen.
huh?? De topic gaat over Vermeer en jij vind hem persoonlijk een leukere keeper om naar te kijken dan Vermeer?? Over wie heb jij het?? Of was je zo moe en bedoelde je Stekelenburg??
Bobbel
 Bobbel - woensdag 12 augustus 2009 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 07:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

huh?? De topic gaat over Vermeer en jij vind hem persoonlijk een leukere keeper om naar te kijken dan Vermeer?? Over wie heb jij het?? Of was je zo moe en bedoelde je Stekelenburg??
Nee, hij had het over Jeroen Verhoeven... :s
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 14:57   quote  deeplink  
vermeer 1.81m bij 78 kilo
van breukelen 1.83m bij 78 kilo ( op zijn top)

niet veel verschil dus als hij maar wat sterker word in de lucht .
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 07:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

huh?? De topic gaat over Vermeer en jij vind hem persoonlijk een leukere keeper om naar te kijken dan Vermeer?? Over wie heb jij het?? Of was je zo moe en bedoelde je Stekelenburg??
Ik bedoelde Stekelenburg inderdaad!
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 01:26   quote  deeplink  
vermeer is een drama.
doordat jij hem leuker vind om te bekijken neemt hij onnodig risico's en maakt stomme fouten.
zie maar de terugspeelbal op vd wiel, en vervolgens naar aissati die door 3 MAN op het AT stond gedekt!
VERMEER IS NIET GOED WIJSS
Victor
 Victor - donderdag 13 augustus 2009 - 08:39   quote  deeplink  
doordat jij hem leuker vind om te bekijken neemt hij onnodig risico's en maakt stomme fouten.

wat knap dat jij weet wat er in hem om gaat!
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 08:39 schreef Victor het volgende:
doordat jij hem leuker vind om te bekijken neemt hij onnodig risico's en maakt stomme fouten.

wat knap dat jij weet wat er in hem om gaat!
wat knap dat jij niet eens weet dat mijn post slaat op een bericht waarop boudewijn berichtte! je komt ergens plots binnenvallen, en leest 1 bericht!
damnzz... wat een niveau ook hier.

boudy gaf aan dat vermeer een wat actievere keeper is, en beter in het team past dan Steek!
dat sloeg op een reactie van een andere topicposter!
vervolgens gaf ik aan dat het spel van vermeer teveel risico's met zich meebrengt.
dus wat is hier nou vreemd aan? dat weet boudy ook, want zo zit vermeer in elkaar.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 13 augustus 2009 - 14:42   quote  deeplink  
idd ook beetje een wijffe opmerking weten wat er in hem omgaat??
kijkt zeker teveel naar oprah.gaat om de prestaties niet om wat er in hem omgaat haha
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 01:26 schreef Krunk het volgende:
vermeer is een drama.
doordat jij hem leuker vind om te bekijken neemt hij onnodig risico's en maakt stomme fouten.
zie maar de terugspeelbal op vd wiel, en vervolgens naar aissati die door 3 MAN op het AT stond gedekt!
VERMEER IS NIET GOED WIJSS
een drama is wel wat overdreven, hij moet nog groeien, maar je schrijft hem wel heel snel af, hij moet inderdaad geen 1e keeper worden maar ik denk wel dat het de beste 2e keeper an de ED is.
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 14:42 schreef ajaxrulezz het volgende:
idd ook beetje een wijffe opmerking weten wat er in hem omgaat??
kijkt zeker teveel naar oprah.gaat om de prestaties niet om wat er in hem omgaat haha
AS THE WORLD TURNS THE MONEY IS GOING TO FR ZUID :) lol
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

een drama is wel wat overdreven, hij moet nog groeien, maar je schrijft hem wel heel snel af, hij moet inderdaad geen 1e keeper worden maar ik denk wel dat het de beste 2e keeper an de ED is.
Dit soort grappen en risico's neem je niet in serieuze wedstrijden waar je jezelf nog moet bewijzen.
Beetje matige doelman met wel goede reflexen. Maar daar is alles mee gezegd. Erg onzeker bij hoge ballen, dode spelmomenten, uittrappen!!! etc....
Hij moet gewoon een paar jaar gaan ballen bij Groningen Heerenveen en bij Willem 2;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer









0.0078699