BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Droomproject' New York krijgt gestalte

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 13 augustus 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Wat lezen wij vandaag op Ajax.nl? Een uitgebreid artikel over het bezoek van de New York Soccer Club aan De Toekomst. Een groep Amerikaanse voetballertjes is samen met technisch directeur Claudio Reyna de Ajax-opleiding aan het verkennen. Het droomproject van de commercieel directeur van Ajax lijkt dus al snel gestalte te krijgen. Sportwereld meldde begin juli dat Henri van der Aat hoopt op een serie clinics en een band met een club in hartje New York. ,,Dat is mijn persoonlijke droomproject, voegde hij toe. Well, here it is...

Voetbalcultuur
Ajax is overigens niet de enige ploeg die jonge spelers van de New York Soccer Club mag ontvangen. Ook Valencia en Sporting Lisabon krijgen bezoek van jonge leergierige Amerikaanse voetballers. Claudio Reyna is in ieder geval blij met de mogelijkheden die hem worden geboden: ,,Dit is echt een grote en zelfs de beste jeugdopleiding in Nederland. Zover zijn wij nog niet. Daarom is het goed dat de kinderen dit zien. Ze leren hier de voetbalcultuur kennen.

Wat betreft internationale samenwerkingen zit het dus wel goed met Ajax. Sportwereld meldde gisteren dat er deze week ook een aantal Chinezen op bezoek is bij onze club.

'Droomproject' New York krijgt gestalte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Thomas --
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
goede zaak, het voetbal in amerika begint langzaam groter te worden, dan is het wel lekker om ergens een stok tussen de deur te hebben, zeker wat betreft scouting en eventuele talenten deze kant ophalen, goede zaak dus
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 13 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 16:24 schreef remco k het volgende:
goede zaak, het voetbal in amerika begint langzaam groter te worden, dan is het wel lekker om ergens een stok tussen de deur te hebben, zeker wat betreft scouting en eventuele talenten deze kant ophalen, goede zaak dus
idd

Het vrouwen voetbal daarintegen is daar wel groot.
De vrouwen ploeg is al een keer wereldkampioen geworden.
Het leuke is dat sinds de invoering van de nederlandse competitie voor vrouwen
je het niveau ziet stijgen.We doen voor het eerst mee op een EK
Dus de vruchten werpen zich al heel snel af.het niveau in die competitie word steeds beter.
zelfs transfers worden gemaakt buitenlandse spelers dus er worden al snel belangrijke stappen gemaakt...

Ik vind dat Ajax,Psv,AZ,Twente hier ook in mee moeten gaan
Wat denk jij?
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 16:43   quote  deeplink  
in eerste instantie gaat het mij alleen om ajax natuurlijk, al zou het niet slecht zijn om op die manier te proberen de internationale clubs te snel af te kunnen zijn.
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
zoals ik al eerder zei: de ontwikkelingen met de chinese bond kan alleen maar iets opleveren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Droomproject' New York krijgt gestalte









0.0094058