BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 'Popstars'-reclame met Gerard Joling irriteert kijkers

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 13 augustus 2009 - 10:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Popstars'-reclame met Gerard Joling irriteert kijkers (Zij Online)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 augustus 2009 - 16:11   quote  deeplink  
quote:

'Popstars'-reclame met Gerard Joling irriteert kijkers

(13-8-2009) Morgenavond start het nieuwe seizoen 'Popstars' bij SBS 6 en dat liet de zender de voorbije weken op een wel heel bijzondere wijze weten aan zijn kijkers. Iedere avond onderbrak Gerard Joling films en programma's met de boodschap dat 'Popstars' eraan kwam. Dit tot ergernis van de kijkers...

'Het inbreken van Gerard Joling in de reguliere programmering is een ludieke manier om het programma Popstars bij de kijkers onder de aandacht te brengen. SBS 6 doet dit slechts 1x per avond gedurende in totaal ca. 10 seconden. Het kan zijn dat u zich hieraan stoort en wij zullen uw klacht noteren en doorgeven. De ervaring van de afgelopen jaren leert ons echter ook dat een groot aantal mensen extra nieuwsgierig wordt naar het programma en op deze manier de startdatum onthoudt. Televisie is een massamedium en helaas kunnen wij het niet iedereen altijd volledig naar de zin maken.', zo verklaart SBS 6 de stunt in de vragenrubriek op zijn website.
1 keer??????

Volgens mij heb ik dat irritante gezicht gister tijdens de wedstrijd wel 10 keer voorbij zien komen!!!!!! (in ieder geval minstens 4 keer!)

En dan niet zomaar in een hoekje in beeld, neeeeeeeeeee...., gewoon een kwart van het scherm en ook nog eens net waar de bal in beeld was zodat het overzicht totaal kwijt was!!

En daarbij waren de cameralui van SBS6 zowiezo goed bezig! Beide doelpunten van Oranje gebeurden als we naar een herhaling zaten te kijken!! Werd ineens de camera snel op het veld gezet en de bal lag al in de goal zodat er op de herhaling gewacht moest worden voordat we te zien kregen hoe het gebeurde!!

Chapeau SBS6! Hopelijk zenden jullie nooit meer interlands uit en houden jullie het bij de vechtsport gala's die wel goed zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Boudewijn --
R()b
 R()b - donderdag 13 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Met alle respect hoor.
Maar ik zit niet te wachten op zo'n halve raggenagger in me voetbalbeeld.
En dit soort dingen flikken ze altijd,
Ik zat paar maanden geleden een horror te kijken en net op een spannend moment , zie ik Gordon omhoog poppen.
Fucking schande dat de reclame zo door je strot wordt gedrukt.
Nu herinner ik me waarom ik altijd dvds kijk i.p.v televisie.

quote:
De ervaring van de afgelopen jaren leert ons echter ook dat een groot aantal mensen extra nieuwsgierig wordt naar het programma en op deze manier de startdatum onthoudt.
Mijn ervaring leert dat mensen het programma nu al vet irritant vinden , en al niet meer willen kijken.
Ik iig niet stel randdebielen bij SBS.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door R()b --
FRmauriceFR
 FRmauriceFR - donderdag 13 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
ik heb geteld, 6x zag ik gerard joling langs komen...
en op de achtergrond zag je die reclame ook: vanaf zaterdag 20.30 popstars!
laatst ook zat ik de 25 te kijken en toen kwam die mogool ook al langs in het hele beeld. f*king iritant!
fr emiel
 fr emiel - donderdag 13 augustus 2009 - 23:01   quote  deeplink  
inderdaad zwaar vervelend zeker als hij nog homo is ook.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 17:28   quote  deeplink  
t is irritant maar wel 1,5 milj kijkers tegenover Waar is Elvis 180.000 dus reken er maar op dat SBS er mee doorgaat!

en of tie nou Homo is of Hetero maakt MIJ geen FLIKKER uit ! haha

anti homo is zoooooooooo 1999 !!!!!!!!!!!!

(ik zal jullie voor zijn: nee ik ben zelf geen homo!)
R()b
 R()b - zaterdag 15 augustus 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Ik ben ook geen Anti-Homo hoor en geen homofoob.
Alleen daarom mag ik het nog wel een rachenagger vinden :D
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 15 augustus 2009 - 18:02   quote  deeplink  
irritant of niet als er zoveel mensen naar kijken dan is het logisch dat
je op die manier veel mensen wil bereiken voor je programma.
vind het ngo irritanter dat mensen dat irritant vinden tegenwoordig word er gezeurd
en gezanikt om de kleinste dingen...En om hoeveel seconde ging het nou??
een paar seconde ow ow wat erg
R()b
 R()b - zaterdag 15 augustus 2009 - 18:05   quote  deeplink  
VOETBAL is VOETBAL daar hoort geen Joling bij en ook geen belspellen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 15 augustus 2009 - 18:09   quote  deeplink  
Media is Media en die moeten ook geld verdienen.
Daarom kopen ze ook de rechten van BIjvb voetbal omdat er dan veel kijkcijfers zijn
dus veel mensen die kijken,,daarom zijn dan bijvb de reclames duurder voor bedrijven omdat er ook veel mensen naar kijken...

SBS6 moet er ook geld aan verdienen en profiteren met de vele mensen die er naar kijken ze zouden dom zijn als ze dan niet zouden doen..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 'Popstars'-reclame met Gerard Joling irriteert kijkers









0.0106480